echt? dan kan je het wetenquote:Op maandag 14 november 2011 10:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee. Met mijn laptop in het park.
Het is niet meer te genezen, dus succes met de bevroren lichaamsdelen.quote:Bevriezing (congelatio) is in de geneeskunde een toestand waarbij schade aangericht wordt aan de huid of andere weefsels door extreme kou, doordat in het weefsel ijskristallen ontstaan die de cellen beschadigen.
quote:Op maandag 14 november 2011 10:13 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Het is niet meer te genezen, dus succes met de bevroren lichaamsdelen.
VEEL SUCCES!!!hopen dat je niet bevriest!!quote:Op maandag 14 november 2011 10:14 schreef Meloewa het volgende:
MEidddddddddddddd ik moet nu vertrekken help me ben nog niet klaar
ben te lang met me make-up bezig geweest dus ben nog niet klaarquote:Op maandag 14 november 2011 10:16 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
VEEL SUCCES!!!hopen dat je niet bevriest!!
of blijf thuis lekker warm!!quote:Op maandag 14 november 2011 10:17 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ben te lang met me make-up bezig geweest dus ben nog niet klaarmoet nog me tas inruimen dan maar te laat of zo
pauper buurt woon jij!!quote:Op maandag 14 november 2011 10:17 schreef controlaltdelete het volgende:
Koud? Valt best wel mee, ik weiger nog steeds om de winterjas aan te trekken wel een sjaal. Best te doen hoor - 25 dat is pas koud. Vanmiddag is het weer lekker zonnig en zitten mensen op het terasje hier.
quote:Op maandag 14 november 2011 10:20 schreef tja77 het volgende:
Jezelf zweetteef noemen, en vervolgens miepen dat je het koud hebt.
Je bent zeker een vrouw?
Oh en hoe weet jij dat, waaruit concludeer je dit?quote:
ondat mensen daar buiten gaan zitten met dit weerquote:Op maandag 14 november 2011 10:22 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Oh en hoe weet jij dat, waaruit concludeer je dit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |