abonnement Unibet Coolblue
pi_104466773
Ik verveel me. Wat kan ik doen? En welke app MOET ik hebben op mijn iPhone/iPad? :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_104466778
Ik heb geen armen gezien ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_104466859
Sorry J. die tieten zitten er voor :{
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_104466907
Dit is wat op mijn eerste pagina staat (dus de meest gebruikte apps)

- Alarm Clock (my iphone is my wekker)
- Calendar (vrouw en ik houden beide onze agenda op de iphone bij, syncen via icloud)
- Camera (well, duh)
- Facebook :')
- Find Friends :') :')
- Messages (sms dus)
- Notes
- Nu.nl
- Photos
- Reminders
- Spotify (ftw)
- Trein (ov homo dus)
- Twitter :') :') :')
- Weather
- Wordfeud :') :') :') :')
- Settings

En onderaan, dus zichtbaar in elk scherm, Safari, Mail, Phone, Whatsapp.

Verder vind ik Air Video werkelijk ge-ni-aal, overal en nergens films kijken over 3G en wifi. Bankieren via de ING app is de laatste tijd erg handig nu de app bruikbaar is geworden. Buienrader, Camera Plus, LinkedIn, Meebo (de enige bruikbare MSN app wmb), Teletekst, Dropbox, 3voor12 Luisterpaal (whehehe), Navigon, etc etc.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_104467338
Dat Air Video? Is dat een app om video te bekijken of video's die op het net staan te bekijken?
En de meeste van die apps heb ik dus ook. Andere ga ik nooit gebruiken denk ik :)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_104467952
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 10:28 schreef Tally het volgende:
Dat Air Video? Is dat een app om video te bekijken of video's die op het net staan te bekijken?
En de meeste van die apps heb ik dus ook. Andere ga ik nooit gebruiken denk ik :)
Voor Air Video installeer je ook een server gedeelte op je PC of Mac, daarin ´deel´ je bepaalde mappen en via de client op je iPhone of iPad kun je dan videocontent afspelen. Het mooie is dat hij een live conversie op je PC doet al naar gelang je bandbreedte. Dus voor 3G krijg je minder mooie, maar wel vlot lopende video dan voor wifi verbindingen. Het doet verder nog slimme dingen met pincodes waardoor je geen poorten hoeft open te zetten oid als je buiten je eigen netwerk zit, etc. Het werkt gewoon overal en nergens, echt super. Soms zet ik ´s middags via dropbox een nzbtje in de queue en kan ik die in de trein op de terugweg alvast kijken op m´n iPad :D .

Check http://www.inmethod.com/air-video/index.html
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_104468139
quote:
7s.gif Op donderdag 17 november 2011 10:52 schreef Jarno het volgende:

[..]

Voor Air Video installeer je ook een server gedeelte op je PC of Mac, daarin ´deel´ je bepaalde mappen en via de client op je iPhone of iPad kun je dan videocontent afspelen. Het mooie is dat hij een live conversie op je PC doet al naar gelang je bandbreedte. Dus voor 3G krijg je minder mooie, maar wel vlot lopende video dan voor wifi verbindingen. Het doet verder nog slimme dingen met pincodes waardoor je geen poorten hoeft open te zetten oid als je buiten je eigen netwerk zit, etc. Het werkt gewoon overal en nergens, echt super. Soms zet ik ´s middags via dropbox een nzbtje in de queue en kan ik die in de trein op de terugweg alvast kijken op m´n iPad :D .

Check http://www.inmethod.com/air-video/index.html
Das een leuke! Dank je!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_104468166
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 10:59 schreef Tally het volgende:

[..]

Das een leuke! Dank je!
Je PC of Mac moet dus wel aanstaan thuis (of waar dan ook) maar mijn iMac doet sowieso dienst als downloadbak en streamdinges dus dat is geen probleem verder.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  donderdag 17 november 2011 @ 11:02:00 #134
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_104468217
Ik heb maar één pagina met mapjes. En gebruik alleen:
- Week Calender (geniaal overzichtelijke Calender app)
- Facebook
- Safari
- Twitter
- Mail
- WhatsApp
- Rabobank
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_104468290
quote:
14s.gif Op donderdag 17 november 2011 11:00 schreef Jarno het volgende:

[..]

Je PC of Mac moet dus wel aanstaan thuis (of waar dan ook) maar mijn iMac doet sowieso dienst als downloadbak en streamdinges dus dat is geen probleem verder.
Jaha.. PC.. Das een goeie :D
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_104468429
quote:
7s.gif Op donderdag 17 november 2011 10:52 schreef Jarno het volgende:

[..]

Voor Air Video installeer je ook een server gedeelte op je PC of Mac, daarin ´deel´ je bepaalde mappen en via de client op je iPhone of iPad kun je dan videocontent afspelen. Het mooie is dat hij een live conversie op je PC doet al naar gelang je bandbreedte. Dus voor 3G krijg je minder mooie, maar wel vlot lopende video dan voor wifi verbindingen. Het doet verder nog slimme dingen met pincodes waardoor je geen poorten hoeft open te zetten oid als je buiten je eigen netwerk zit, etc. Het werkt gewoon overal en nergens, echt super. Soms zet ik ´s middags via dropbox een nzbtje in de queue en kan ik die in de trein op de terugweg alvast kijken op m´n iPad :D .

Check http://www.inmethod.com/air-video/index.html
Werkt dat tegenwoordig ook op pc ? :D
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_104468473
quote:
8s.gif Op donderdag 17 november 2011 11:11 schreef Joene het volgende:

[..]

Werkt dat tegenwoordig ook op pc ? :D
Er is gewoon een Windows server idd geen idee hoe goed of hoe slecht die is. Die op de Mac is iig fenomenaal stabiel en goed.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_104468554
quote:
14s.gif Op donderdag 17 november 2011 11:12 schreef Jarno het volgende:

[..]

Er is gewoon een Windows server idd geen idee hoe goed of hoe slecht die is. Die op de Mac is iig fenomenaal stabiel en goed.
Eerst was het toch alleen beschikbaar voor Mac ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_104468573
Geen idee eigenlijk... Vroeger heette het Wifi Video maar ik weet niet of die er ook in Windows variant was.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 17 november 2011 @ 11:16:16 #140
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_104468575
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 09:36 schreef Tally het volgende:
Ik verveel me een beetje. Maar! Ik heb het niet koud!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nee de kachel staat hier niet op 25 graden :D Mijn collegaatje loopt net voorbij in een dikke trui :')
Nee als je het koud had, hadden we wel spijkerharde nippels gezien.
pi_104468703
quote:
8s.gif Op donderdag 17 november 2011 11:16 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nee als je het koud had, hadden we wel spijkerharde nippels gezien.
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 09:40 schreef Tally het volgende:

[..]

Zonder stijve tepels J. dat dan weer wel. Zo ban ik ;(
Maar met spekrand! :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_104470590
Tetten.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_104470716
quote:
14s.gif Op donderdag 17 november 2011 12:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Tetten.
*HONKHONK*
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_104502754
Nieuwe dag, nieuwe jesterfoto's!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_104502759
Nooit meer Werken ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  vrijdag 18 november 2011 @ 07:58:56 #146
141482 Q.
JurassiQ
pi_104502770
Was het maar zo'n feest, Joene, was het maar zo'n feest.
For great justice!
pi_104502797
Ik lig nog heerlijk in bed O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_104502811
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 november 2011 07:58 schreef Q. het volgende:
Was het maar zo'n feest, Joene, was het maar zo'n feest.
Vanaf 10 december Q . 10 December dan begint dat feest.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_104502812
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 08:01 schreef Tally het volgende:
Ik lig nog heerlijk in bed O+
Oprotten.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_104502888
quote:
8s.gif Op vrijdag 18 november 2011 08:03 schreef Joene het volgende:

[..]

Oprotten.
Doe ik zo O+ Dan ga ik weer even slapen O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')