Het is ook echt koudquote:Op maandag 14 november 2011 11:23 schreef Qwea het volgende:
Ik ga zo mooi naar huis, ik heb het ijskoud
Als je niet weet dat dit over planten gaat, dan lijkt het of jij héle rare dingen gaat doenquote:Op maandag 14 november 2011 11:25 schreef senesta het volgende:
[..]
Het is ook echt koudIk ga vanmiddag mijn banaantjes even inpakken en de kleintjes uitgraven en binnen zetten.
Dik hooi er omheen doen en vervolgens afdekken met een lakenquote:Op maandag 14 november 2011 11:29 schreef Cat22 het volgende:
Weet iemand hier trouwens hoe je een stokroos in pot (niet naar binnen te slepen) de winter laat overleven?
quote:Op maandag 14 november 2011 11:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dik hooi er omheen doen en vervolgens afdekken met een laken
quote:Op maandag 14 november 2011 11:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als je niet weet dat dit over planten gaat, dan lijkt het of jij héle rare dingen gaat doen
Hooi op de bovenkant, hooi losjes met een touwtje om de stam, hooi om de pot, laken erover en die aan de onderkant met een touw dichtbindenquote:
Gamma, Praxis, etcquote:Op maandag 14 november 2011 11:31 schreef _Multiply86_ het volgende:
Weet iemand trouwens waar je een rubberen ontstopper kan kopen?zon plop dingHebben ze die bij de blokker?
quote:Op maandag 14 november 2011 11:31 schreef Muis006 het volgende:
Catje, sowieso beschut zetten. Wij hebben ook een roos in pot, die staat nu op de veranda tegen het huis aan, en als het te koud wordt doen we er isolatie omheen. Gaat al jaren goed.
*Lakens, touw en isolatie zoeken gaat*quote:Op maandag 14 november 2011 11:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hooi op de bovenkant, hooi losjes met een touwtje om de stam, hooi om de pot, laken erover en die aan de onderkant met een touw dichtbinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |