quote:
Zwabber! Long time, no seequote:
Oh, ik maakte me meer zorgen of het goed ging met je!quote:Op maandag 14 november 2011 18:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
geen zorgen, de dvd's komen er aan
Voelt dat nu niet raar?quote:Op maandag 14 november 2011 18:19 schreef Mama_Mia het volgende:
Er is een stukje van mijn haar af:
[ afbeelding ]
Ik moet echt heeeeeel erg wennen ja. Ik weet nog niet of ik het mooi vind eerlijk gezegdquote:
Ja, erbij is iets moeilijker dan er af!quote:Op maandag 14 november 2011 18:33 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik moet echt heeeeeel erg wennen ja. Ik weet nog niet of ik het mooi vind eerlijk gezegd
Preciesquote:Op maandag 14 november 2011 18:35 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, erbij is iets moeilijker dan er af!![]()
Maar kan me voorstellen dat je er aan moet wennen.
Dan was jij dus niet jarig, ik haal je altijd in de war met die die wel jarig isquote:Op maandag 14 november 2011 18:24 schreef Mama_Mia het volgende:
Gefeliciteerd waarmee? Met mijn korte haar?
oh, dat ook hoor, was alleen druk met een project voor schoolquote:Op maandag 14 november 2011 18:30 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh, ik maakte me meer zorgen of het goed ging met je!
Zo ben ikquote:Op maandag 14 november 2011 18:37 schreef Mama_Mia het volgende:
Nee ik was in Augustus jarig, maar uh, alsnog bedankt?
Multi is jarigquote:Op maandag 14 november 2011 18:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan was jij dus niet jarig, ik haal je altijd in de war met die die wel jarig is
Ja da bedoel ik, ik weet nooit wie Multi of wie M_M isquote:Op maandag 14 november 2011 18:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Multi is jarig
Ing, wat een geweldig nieuws!
quote:Op maandag 14 november 2011 18:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja da bedoel ik, ik weet nooit wie Multi of wie M_M is
ZWABBER! WAAR IS MIJN ROOT LINKquote:Op maandag 14 november 2011 18:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh, dat ook hoor, was alleen druk met een project voor school
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |