Ja, met de 2 nieuwe Dexters word het helemaal spannend. Komen zo gauw mogelijk je kant op!quote:Op maandag 14 november 2011 16:37 schreef oh-oh het volgende:
Stregaaaaa
We hebben gisteren eindelijk de Dexters gekeken, dat was er nog niet van gekomen met alle ellende, het wordt wel echt fakking spannend inene he![]()
En Muis, wat een ontieglijke horken bij je apotheek
Moet ik es langsgaan?
Mijn huis is helemaal spik en span, de hondjes zijn uitgelaten en geschoren, zo nog ff nakies wassen, maar nu eerst ff chillen in mn joggingbroek op de bank.
Jeetje nog steeds onduidelijkheid over dat pootje dus... Kan dat niet ook met die knokpartij te maken hebben? Misschien te hard geslagen of zo?quote:Op maandag 14 november 2011 16:32 schreef ElisaB het volgende:
Zijn we weer; klein beetje ontstoken oog (niets bijzonders; heeft waarschijnlijk te maken met de wond die er boven zit, die het gevolg is van een klein knokpartijtje) en de mankheid is een raadsel. Niets gevonden in elk geval, dus we zullen het wel weer gaan meemaken
Hier loopt Datura, onze kleine poes, soms ook maar zo mank. Niks aan het pootje te zien, we mogen overal aan voelen... en de volgende dag loopt ze weer als een kieviet.quote:Op maandag 14 november 2011 16:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
ook vaag dat er geen verklaring voor die mankheid is
quote:Op maandag 14 november 2011 16:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
ook vaag dat er geen verklaring voor die mankheid is
De DA vermoedt inderdaad dat hij gewoon een beetje lomp heeft gedaan, zich verstapt heeft of een beetjke te hard gerost heeft. In elk geval: geen breuk, geen wonden, geen bulten, geen afwijkingen. Ze heeft getrokken, geduwd, gedraaid, geknepen en geklopt, maar niets dat een opgewonden reactie van Fritz teweeg bracht. Hij zat haar vooral een beetje schaapachtig aan te kijkenquote:Op maandag 14 november 2011 16:42 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jeetje nog steeds onduidelijkheid over dat pootje dus... Kan dat niet ook met die knokpartij te maken hebben? Misschien te hard geslagen of zo?
Heb je nog oogzalf gekregen voor het oogje of moet Fritz het vanzelf oplossen?
Ah ik hoop van harte dat het vanaf nu beter met Fritz gaat en blijft gaanquote:Op maandag 14 november 2011 16:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
De DA vermoedt inderdaad dat hij gewoon een beetje lomp heeft gedaan, zich verstapt heeft of een beetjke te hard gerost heeft. In elk geval: geen breuk, geen wonden, geen bulten, geen afwijkingen. Ze heeft getrokken, geduwd, gedraaid, geknepen en geklopt, maar niets dat een opgewonden reactie van Fritz teweeg bracht. Hij zat haar vooral een beetje schaapachtig aan te kijken
Voor het oog heb ik zalf meegekregen
Hier wisselt het: hij komt op drie poten aanhollen en spingt dan vol overgave in de krabpaal, alwaar hij zich vervolgens 10 minuten helemaal uitleeft. Dan laat ie zich eruit storten, gaat zitten en trekt meteen zijn pootje opquote:Op maandag 14 november 2011 16:44 schreef Strega het volgende:
[..]
Hier loopt Datura, onze kleine poes, soms ook maar zo mank. Niks aan het pootje te zien, we mogen overal aan voelen... en de volgende dag loopt ze weer als een kieviet.
Ja, Datura dus ook. Ik vermoed dat ze het ook wel eens expres doet, zo van even extra TLC.quote:Op maandag 14 november 2011 16:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hier wisselt het: hij komt op drie poten aanhollen en spingt dan vol overgave in de krabpaal, alwaar hij zich vervolgens 10 minuten helemaal uitleeft. Dan laat ie zich eruit storten, gaat zitten en trekt meteen zijn pootje op
Ja, het zijn manipulerende slimmerds!quote:Op maandag 14 november 2011 16:58 schreef oh-oh het volgende:
Mijn Frits ging manklopen als ie niet wilde wandelen.
Maar die was niet erg consequent met welke poot ie drama trapte, dus dat werkte zelden![]()
quote:Op maandag 14 november 2011 16:58 schreef oh-oh het volgende:
Maar die was niet erg consequent met welke poot ie drama trapte, dus dat werkte zelden![]()
Je weet het niet....quote:Op maandag 14 november 2011 17:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]![]()
Fritz is wel erg consequent. Zou het zo'n doortrapt loeder zijn dat ie zelfs daar rekening mee houdt
Jullie hartstikke ongerust, hij lachen in een hoekjequote:Op maandag 14 november 2011 17:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]![]()
Fritz is wel erg consequent. Zou het zo'n doortrapt loeder zijn dat ie zelfs daar rekening mee houdt
quote:Op maandag 14 november 2011 16:58 schreef oh-oh het volgende:
Mooi, en dat maar een mooie stage mag zijn!quote:Op maandag 14 november 2011 17:12 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jullie hartstikke ongerust, hij lachen in een hoekje
De meneer van het ziekenhuis gaat uitzoeken wat te doen met die mrsa. Morgen hoor ik het, ga iig wel gewoon naar stageZo'n zin in
Beetje onzinnig dit jaquote:Op maandag 14 november 2011 17:17 schreef Ingetje79 het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)drijf-omgekomen.html
Goh, en ik maar denken dat het een natuurlijke doodsoorzaak was.
Ik bedoel; als ze je begraven in het bos en jouw voet in hun huis vinden, betekent toch niet automatisch dat ze je wat hebben aangedaan?
Welke?quote:
Na de laatste keer was de liefde over, dus ik denk niet dat dat het isquote:Op maandag 14 november 2011 17:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Fritzzzz is weer terug![]()
Lijkt me niet dat ie het erom doet, of hij moet een crush op de DA hebben
HALLO ING?! NOEM JE MIJ EN YMME NOU IN DEZELFDE ZIN?! GAAT HET NIET?quote:Op maandag 14 november 2011 17:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Welke?
Die walrusvoetballert of die ene met die hamster en die hond en dat allergische kind?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |