Dat je voor Feyenoord bent hoeft niet te betekenen dat je je frustratie maar helemaal op het NL elftal af moet schuiven hoor....quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:35 schreef inZanity het volgende:
Boeit me eigenlijk vrij weinig zolang er maar een paar leuke wedstrijden tussen zitten. Oh en Nederland mag best zo lastig mogelijk loten, dat maakt de kans groter dat ze er zo snel mogelijk uit liggen. En als t ff kan een niet al te moeilijke loting voor Portugal en Duitsland, zijn toch de twee landen die ik het t meest gun!
quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:37 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Dat je voor Feyenoord bent hoeft niet te betekenen dat je je frustratie maar helemaal op het NL elftal af moet schuiven hoor....
Huilie.quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:45 schreef De_kromme het volgende:
Kunnen al die trollen die anti-Nederlands Elftal zijn niet gewoon optieften hier?
Als het je niks boeit, kom hier dan ook niet.
quote:
Agh joh, die mensen hebben het volgend jaar al zwaar genoeg als heel Nederland oranje kleurt en iedereen feest viert terwijl zij alleen thuis op de bank zitten te chagrijnenquote:Op vrijdag 2 december 2011 16:45 schreef De_kromme het volgende:
Kunnen al die trollen die anti-Nederlands Elftal zijn niet gewoon optieften hier?
Jij bent een grote troll dus waarom zouden we naar een troll moeten luisteren?quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:45 schreef De_kromme het volgende:
Wees maar niet bang... er zullen geen Feyenoorders bij zijn die onnodige blessures oplopen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:35 schreef inZanity het volgende:
Boeit me eigenlijk vrij weinig zolang er maar een paar leuke wedstrijden tussen zitten. Oh en Nederland mag best zo lastig mogelijk loten, dat maakt de kans groter dat ze er zo snel mogelijk uit liggen. En als t ff kan een niet al te moeilijke loting voor Portugal en Duitsland, zijn toch de twee landen die ik het t meest gun!
Nu @ Ned 1quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:46 schreef Jovatov het volgende:
Wordt het live uitgezonden op de publieke omroep?
Anders iemand streampje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |