Ja zeg, dan krijg je een extra chromosoom en dan doe je er niets mee.quote:Op zondag 13 november 2011 21:18 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
Ich heb dyslexie jaa en dynamiek zegt myn juflouw M0ngol
jua mangggggquote:Op zondag 13 november 2011 21:19 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ja zeg, dan krijg je een extra chromosoom en dan doe je er niets mee.
Ondankbaar kutkind.
ik heb aids, wil je ook een beetje?quote:
vind ik alleen maar geilquote:Op zondag 13 november 2011 21:20 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
als je gaat slapen kots ik wel op juuuhHhh maaanggg watch out!!!!
deze shit gaat diepquote:Op zondag 13 november 2011 21:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Nooit van gehoord...
Hier een gedicht:
Aap
Knaap
Zaak
Impotent.
Hier spreekt de politie; dit is de brandweer.quote:Op zondag 13 november 2011 21:21 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
pizza pepperoni. Juffl0uw ik wist nie dat j ook op fok zat was zit dit
pepperoni bestaat uit afval! Geen grap mschn dat j tanden zo geel zijn kanarie geel in de nacht hoef je j geen fietslamp op je tanden flitsen black and yellow black and yellowwwwwwquote:
Ahaa, you know what it is!quote:Op zondag 13 november 2011 21:23 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
pepperoni bestaat uit afval! Geen grap mschn dat j tanden zo geel zijn kanarie geel in de nacht hoef je j geen fietslamp op je tanden flitsen black and yellow black and yellowwwwww
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |