Ja ik heb jaren shag gedraaid. Maar ik kreeg er steeds stukjes shag in mijn mond van.quote:Op zondag 13 november 2011 17:05 schreef Dastan het volgende:
Rol ze dan gewoon zelf. Zelf sigaretten stoppen is een beetje armoedig.
Thanks voor de tips.quote:Op zondag 13 november 2011 17:12 schreef Daffodil31LE het volgende:
Je machientje niet te volduwen en handigheid erinkrijgen. Verse sigaretten even op tafel tikken zodat de tabak netjes naar onder zakt.
Voor het overige: Besparen is afhankelijk van het merk tabak dat je koopt. Uit een pot tabak krijg je met een beetje beleid gemakkelijk 200 sigaretten, dus kan je 't zelf uitrekenen.
En het is afhankelijk van je eigen smaak; sommigen zweren bij "volumetabak", anderen nemen shag.
Voor mij persoonlijk: Een pot Pall Mall rood van 190 gram kost ¤ 14,85. Een doos filters (200 stuks) 69 cent. Een pakje Pall Mall van 28 kost alweer ¤ 6,10 (dacht ik).
's Avonds tijdens het TV-kijken maak ik in vijf minuten een doosje vol...
Die ken ik niet?quote:Op zondag 13 november 2011 17:22 schreef redboyke het volgende:
er bestaan ook filters voor shag sigaretten.
Als je voor de buis ligt te hangen kun je best even vijf minuten sigaretten schieten, kost je hooguit wat tijd die je anders ligt te verdoen. En anders doe je 't maar tijdens de reclame.quote:Op zondag 13 november 2011 17:47 schreef Drs_Pauper het volgende:
Je bespaart er al met al niets mee.
Aangezien je per pakje ongeveer een half uur bezig bent met schieten. In dit half uur had je ook kunnen werken en naar aller waarschijnlijkheid meer dan 5eu kunnen verdienen.
Is dat in Belgie,ofzo? Ik heb hier een pak Kornet rood staan,17euro,170 gram.quote:Op zondag 13 november 2011 17:12 schreef Daffodil31LE het volgende:
Voor mij persoonlijk: Een pot Pall Mall rood van 190 gram kost ¤ 14,85. Een doos filters (200 stuks) 69 cent. Een pakje Pall Mall van 28 kost alweer ¤ 6,10 (dacht ik).
Toch vind ik het niet lekker met die filtersquote:Op woensdag 23 november 2011 22:20 schreef wuh het volgende:
Op een pot lucky strike stond dat er 215 sigaretten uit konden worden gerold. ik telde er 19 euro voor neer.
een pak luckys is 5 euro, dus 4*19 is 76 sigaretten voor 20 euro.(20 is ongeveer 19, niet té moeilijk doen)
215/76 is eh ongeveer 3 keer zo goedkoop.
Een sigaret is ongeveer 25 cent, dus een zelfgemaakte kost iets van 8 cent.
Ze moeten er 1 maken waarmee je er 20 tegelijk kunt maken.quote:
ik maak ze toch sneller als dat hoor en ik heb niet zo'n electronisch ding.quote:
Of gewoon, zoals mijn pa ook doet, een papiertje rollen en gebruiken als filterquote:Op zondag 13 november 2011 17:29 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Oke. Zal eens een zakje kopen. Kijken of dat wat is.
nee, je hebt dan meer filter dan shag, zonde van je vloeitjes dusquote:Op zondag 13 november 2011 17:29 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Oke. Zal eens een zakje kopen. Kijken of dat wat is.
ik heb dat ook nog gekocht samen met zo'n aparaat om shag te rollen dat je de tabak erin steekt en dan bladje eromheen draait.quote:Op vrijdag 25 november 2011 11:57 schreef badisbad het volgende:
[..]
nee, je hebt dan meer filter dan shag, zonde van je vloeitjes dus
ik dacht eerlijk gezegd ook dat alleen engelse zo'n filtertje gebruiken!
Je zou ook lange vloei kunnen gebruiken en dan zo'n filtertje erbij rollen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 11:57 schreef badisbad het volgende:
[..]
nee, je hebt dan meer filter dan shag, zonde van je vloeitjes dus
ik dacht eerlijk gezegd ook dat alleen engelse zo'n filtertje gebruiken!
Maar dat ziet er dan weer zo junkerig uit...quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:31 schreef Piye het volgende:
[..]
Je zou ook lange vloei kunnen gebruiken en dan zo'n filtertje erbij rollen.
Ach ja het is maar waar je je druk over maakt. Shag roken is trouwens niet echt beter dan wiet roken.quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:12 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Maar dat ziet er dan weer zo junkerig uit...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |