mjah... i know... moet nu echt eens proberen op te houden met grapjes maken. *zet 'Grapjes maken voor dummies' op kerstverlanglijstje*quote:
Niet meer nodig inderdaad! Mijn tetten zaten heel strak in m'n bh volgens SQ.. ik ben er nog niet over uit wat dat nou betekentquote:Op zondag 13 november 2011 13:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan hoef ik geen padding meer EINZ!!!1
Die tussen de tetters?quote:Op zondag 13 november 2011 13:33 schreef Stormqueen het volgende:
tetten
ik moest trouwens wel lachen om het nagellakpotje van mss
Ik ook.quote:Op zondag 13 november 2011 13:33 schreef Stormqueen het volgende:
tetten
ik moest trouwens wel lachen om het nagellakpotje van mss
En ze heeft een mooien stem om nummertjes om te roepenquote:Op zondag 13 november 2011 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
dat ze stevig zijn! Lekkere ballen!
P-a is trouwens een skatje en een enorme regelnicht
een limburger hoort ook gewoon bier te drinken.quote:Op zondag 13 november 2011 13:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Jongens, dat jullie het allemaal even mee onthouden:
Joysaaa drinkt noooooit meer wijn, echt nooooit meer want ze zag alles honderdmiljoenmljard keer dubbel en haar vriend smsde niet terug
Volgens mij moest je die van mij tussen je tieten stoppenquote:Op zondag 13 november 2011 13:35 schreef Mss het volgende:
Zo'n paarse die op het laatst nog in de doos lag! Iemand had 'm tussen mijn tetten geduwd en ik was dat helemaal vergeten tot ik thuis mn kleren uit trok.
Hij kletterde over de vloerquote:Op zondag 13 november 2011 13:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja! En er dan thuis ook pas achter komen echt
QFT!quote:Op zondag 13 november 2011 13:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een limburger hoort ook gewoon bier te drinken.
Hahahahaquote:Op zondag 13 november 2011 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
dat ze stevig zijn! Lekkere ballen!
P-a is trouwens een skatje en een enorme regelnicht
Ik: "EINZ EINZ!!" Dico: Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejquote:Op zondag 13 november 2011 13:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En ze heeft een mooien stem om nummertjes om te roepen
Briljantquote:Op zondag 13 november 2011 13:36 schreef Mss het volgende:
[..]
Hij kletterde over de vloer. Maar ik voelde hem echt niet zitten
.
Hahaha ja! Maar hij schijnt wel heel lekker te zijn!quote:Op zondag 13 november 2011 13:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Die groningse gemberkoek lag ook echt nog onaangeroerd in de keuken
Ik durfde het niet te proberenquote:Op zondag 13 november 2011 13:45 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hahaha ja! Maar hij schijnt wel heel lekker te zijn!
Wat de boer niet kent dat vreet ie niet!quote:Op zondag 13 november 2011 13:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik durfde het niet te proberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |