Turkse wijven bestaan helemaal niet.quote:Op zondag 13 november 2011 14:58 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Turkse wijven zijn pas de shit man
quote:
Ze zijn bijna allemaal kut opgevoed (cultuurregeltjes) en daardoor zijn ze meestal schijnheilig als ik weet niet wat. Turkse wijvenquote:Op zondag 13 november 2011 16:17 schreef Levolution het volgende:
[..]
Turkse wijven bestaan helemaal niet.
Het zijn Turkse meisjes of dames.
In your opinion.quote:Op zondag 13 november 2011 16:34 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Ze zijn bijna allemaal kut opgevoed (cultuurregeltjes) en daardoor zijn ze meestal schijnheilig als ik weet niet wat. Turkse wijven
Ligt eraan hoe je het bekijkt. Nog lekker strak enzo jwz.quote:Op zondag 13 november 2011 16:35 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
Dus je deed een meid van 13 toen je 18 was. Hm. Beetje falend, TS.
Die vriend had ze al een tijdje hoor. Zo werken meisjes (zeker op die leeftijd) wel vaker. Eerst nieuwe schoenen voordat ze de oude weggooien.quote:Op zondag 13 november 2011 14:59 schreef Iran03 het volgende:
[..]
De trein..
Ik ben er trouwens achter dat ze iemand anders heeft,
EEN dag later en ze heeft een nieuwe vriend!!!!!
Ik ben een wrak, lig elke sec met tranen en zei heeft een nieuwe vriend.
Dit kan gewoon niet, dit is een afschuwlijke droom...
Dan alsnog. Als 18-jarige met een 15/16-jarige is nog te begrijpen, maar 13? Die is net uit de luiers, man.quote:Op zondag 13 november 2011 16:36 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het bekijkt. Nog lekker strak enzo jwz.
Jij bent een heldquote:
Misschien bij jou op het vmbo.quote:Op zondag 13 november 2011 16:34 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Ze zijn bijna allemaal kut opgevoed (cultuurregeltjes) en daardoor zijn ze meestal schijnheilig als ik weet niet wat. Turkse wijven
kloptquote:
Een dag uit het schoolcarrière van PhatBassBoom op het lokale ROC.quote:Op zondag 13 november 2011 16:34 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Booohoo kijk mij 'hoogopgeleid' zijn homotjequote:
Pas op met wat je typt. Je maakt de leden van Martijn nog geil.quote:Op zondag 13 november 2011 16:42 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Dan alsnog. Als 18-jarige met een 15/16-jarige is nog te begrijpen, maar 13? Die is net uit de luiers, man.
Marokkaanse wijven zijn nog erger. Vergeleken met die ratten zijn Turkse wijven weer engeltjes.quote:Op zondag 13 november 2011 16:51 schreef o.us het volgende:
[..]
Een dag uit het schoolcarrière van PhatBassBoom op de lokale ROC.
Dit iddquote:Op zondag 13 november 2011 16:42 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Dan alsnog. Als 18-jarige met een 15/16-jarige is nog te begrijpen, maar 13? Die is net uit de luiers, man.
Zeg het persoonlijk tegen ze, held. Ik heb hier niets aan.quote:Op zondag 13 november 2011 16:53 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Marokkaanse wijven zijn nog erger. Vergeleken met die ratten zijn Turkse wijven weer engeltjes.
21 en 90 mag ook.quote:Op zondag 13 november 2011 16:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dit idd
Maar als je 22 bent en jouw vriendin 17, dan kan het weer wel
Vaak genoeg gedaan. Jouw zusje is ook zo'n type. Uggs, BB, Nickelson en stiekem een paar lullen in haar reet.quote:Op zondag 13 november 2011 16:53 schreef o.us het volgende:
[..]
Zeg het tegen ze, held. Ik heb hier niets aan.
Gast doe eens normaal manquote:Op zondag 13 november 2011 16:55 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Vaak genoeg gedaan. Jouw zusje is ook zo'n type. Uggs, BB, Nickelson en stiekem een paar lullen in haar reet.
Knap van je. Als je het al vaak genoeg deed zou je het niet zo rondspuien op het internet, internetheld.quote:Op zondag 13 november 2011 16:55 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Vaak genoeg gedaan. Jouw zusje is ook zo'n type. Uggs, BB, Nickelson en stiekem een paar lullen in haar reet.
Open er een topic over.quote:Op zondag 13 november 2011 16:57 schreef o.us het volgende:
[..]
Knap van je. Als je het al vaak genoeg deed zou je het niet zo rondspuien op het internet, internetheld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |