Een emo topic.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:54 schreef Myraela het volgende:
En zelf dan niet eens koppelen. Wat is dit eigenlijk voor topic?
Een topic waardoor je langzaam homo wordquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:54 schreef Myraela het volgende:
Nee, je bent zelf homo.quote:
dan doet die knop het nietquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:54 schreef Myraela het volgende:
gay verzamel topicquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:54 schreef Myraela het volgende:
Echt he, posten ze allemaal ranzige plaatjes van homo's en emo's.quote:
flikker toch op joh newbiequote:Op zaterdag 12 november 2011 23:55 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Nee, je bent zelf homo.
Noem mij geen homo, dat deed je in dat andere topic.
Ga maar lekker homo zijn met emo's of zo, ik maakte dat topic omdat ik niet snap waarom dit topic in ONZ staat.
ONZ is bedoeld voor grappige onzin dingen en dan kom jij opeens met je emo's. Halloween is al voorbij hoor.
Kijk maar eens beter rond in ONZ! Zit nog een groepje hierquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:55 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Nee, je bent zelf homo.
Noem mij geen homo, dat deed je in dat andere topic.
Ga maar lekker homo zijn met emo's of zo, ik maakte dat topic omdat ik niet snap waarom dit topic in ONZ staat.
ONZ is bedoeld voor grappige onzin dingen en dan kom jij opeens met je emo's. Halloween is al voorbij hoor.
tetten of anders niksquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:56 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Echt he, posten ze allemaal ranzige plaatjes van homo's en emo's.
Daar zitten wij in ONZ echt niet op te wachten.
[HOMO] #3060 een topic zonder tetten dus goed op letten Staat nota bene hier in onzinquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:56 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Echt he, posten ze allemaal ranzige plaatjes van homo's en emo's.
Daar zitten wij in ONZ echt niet op te wachten.
maar dat deed ikquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
"open nieuw deel" koppelt automatisch.
ga daar dan heenquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:58 schreef ayumu het volgende:
[..]
[HOMO] #3060 een topic zonder tetten dus goed op letten Staat nota bene hier in onzin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |