Failure, u haz itquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik gaat es ff mijn notificaties van FB uitzetten, dit gaat nergens meer over natuurlijk in mijn mail
ik vind ze lelijk, nu ik de foto niet meer in meeeeeeeeeeeeeeega formaat zie.... sorryquote:
Gekletst met Milka82, yoghurt met Swirls gegeten, masturberen in de trein, beetje aan mn tetten gefriemeld, de verhouding tussen reizen-bij SQ zijn- reizen berekend (4, 5, 4 uren) en gekotst op het stel dat de hele tijd voor mij zat te tongen en te smakken.. Tussendoor wat FB en Fok!quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik bedoel, lezen, of slapen, of masturberen in de trein, of geswaffeld worden door negers, gloeilampen likken, dat soort dingen
Hoef je geen sorry voor te zeggen toch?quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik vind ze lelijk, nu ik de foto niet meer in meeeeeeeeeeeeeeega formaat zie.... sorry
Je moet het ook wel goed combineren, de rest alles zwart ofzo, anders is hetquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik vind ze lelijk, nu ik de foto niet meer in meeeeeeeeeeeeeeega formaat zie.... sorry
Je had gewoon op die gast moeten springen en je tetten in zijn gezicht moeten leggen!quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:45 schreef princess-a het volgende:
[..]
Gekletst met Milka82, yoghurt met Swirls gegeten, masturberen in de trein, beetje aan mn tetten gefriemeld, de verhouding tussen reizen-bij SQ zijn- reizen berekend (4, 5, 4 uren) en gekotst op het stel dat de hele tijd voor mij zat te tongen en te smakken.. Tussendoor wat FB en Fok!Heb niet zo'n moeite met reizen
Wat heb jij gedaan?
Meer sorry dat ze er niet in jouw maat zijn, da's wel jammer als je ze leuk vindtquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hoef je geen sorry voor te zeggen toch?Ik vind ze very naais
Ik heb maat 41-42, da's echt niet charmant, 2 van die sparkling loveboats aan je voetenquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:46 schreef megamandy het volgende:
[..]
Je moet het ook wel goed combineren, de rest alles zwart ofzo, anders is het![]()
maar ik zie die foto meteen kleinDacht dat het wel goed was zo
quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:50 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ben ds ja
Jill is echt zwaar weer in de weer, het speeltje is een hit gwennie!
welke film?quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:51 schreef Diconnected het volgende:
Schatjens ik ga die film afkijken (als ik dat red i haz a tired) en dan naar bedje!
quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:51 schreef BBQ-kip het volgende:
Sjaan: ik kende een D die wij altijd een koosnaam gaven omdat ze zo lomp was![]()
Oh, en ik ben DICOOOOO
En hun luizen zijn ongesteldquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Sjaan d'r katten zijn aandachtshoertjes.
ahbahquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En hun luizen zijn ongesteld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Dank je, jij ook slaap lekker!quote:
Woeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:
Loooolquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Sjaan d'r katten zijn aandachtshoertjes.
was een inkoppertje, niet waar?quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hou ohohohop ik ga dood van het lachen
Dank voor dezen waardeering!quote:
Dat kon niet want hij lag op haarquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Je had gewoon op die gast moeten springen en je tetten in zijn gezicht moeten leggen!![]()
Ik heb mijn toiletten gesloopt, that's it
da's waar, en ik wil ook zo naar bed.... hmmmm.... toch maar niet danquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je iets zinnigs terugkrijgt tbh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |