In mijn studententijd heb ik altijd met karig spul getraind (uni-sportcentrum), en deze gym is ook niet heel high-tech. Maakt me op zich niet zoveel uit, als de basics maar aanwezig zijn, doe toch het meeste met free weights. Gym is alsnog prijzig though vergeleken met een uni-sportkaart voor 120 euro per jaar, the good old days.quote:Op maandag 14 november 2011 22:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
NiceIk begin deze maand ook weer met trainen na een pauze van twee maandjes, was even platzak.
Echter is mijn nieuwe gym een beetje karig qua equipment, maar ik heb geen andere keus aangezien dit de enige is die voor mij enigszins betaalbaar is.
Of meer.quote:
Zie OP.quote:
Met glitter nog beter!quote:Op maandag 14 november 2011 22:41 schreef Phantomesse het volgende:
Dit wel want geen tepels
[ afbeelding ]
BOOOINK!
Maar stiekem vind ik glitters een beetje gayquote:
120 eu per jaar.quote:Op maandag 14 november 2011 22:42 schreef krioro het volgende:
[..]
In mijn studententijd heb ik altijd met karig spul getraind (uni-sportcentrum), en deze gym is ook niet heel high-tech. Maakt me op zich niet zoveel uit, als de basics maar aanwezig zijn, doe toch het meeste met free weights. Gym is alsnog prijzig though vergeleken met een uni-sportkaart voor 120 euro per jaar, the good old days.![]()
Ja.quote:Op maandag 14 november 2011 22:45 schreef Vaseline_ het volgende:
Moet ik nou eigenlijk ook een foto maken met een fernandes blikje/fles?
Fiks iets in je kamer waar je aan kan trekken, dan ga ik er wel op zitten.quote:Op maandag 14 november 2011 22:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
120 eu per jaar.Dat is echt niks!
Het probleem is dus dat die gym sommige basics niet eens heeft. Geen squatrek, pull-up rek.Voor het squaten kan ik wel iets verzinnen maar geen pull-up rek is best kut.
Sowieso!quote:Op maandag 14 november 2011 22:45 schreef Vaseline_ het volgende:
Moet ik nou eigenlijk ook een foto maken met een fernandes blikje/fles?
Thanks!quote:Op maandag 14 november 2011 22:43 schreef krioro het volgende:
Oh en welkom terug Jumi en hoi Vaseline.
Ai, da's matig. En whut, squatten is juist extreem kut zonder rek.quote:Op maandag 14 november 2011 22:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
120 eu per jaar.Dat is echt niks!
Het probleem is dus dat die gym sommige basics niet eens heeft. Geen squatrek, pull-up rek.Voor het squaten kan ik wel iets verzinnen maar geen pull-up rek is best kut.
[..]
Ja.
Mijn trap is echt rot dankzij een oud lek in de badkamer.quote:Op maandag 14 november 2011 22:58 schreef krioro het volgende:
[..]
Ai, da's matig. En whut, squatten is juist extreem kut zonder rek.Heb ik ook wel eens moeten doen tijdens een verbouwing. Sta je daar heel veel kilo's in je nek proberen te krijgen.
Pull-ups deed ik soms thuis aan de open treden van de trap maar minstens een stang daarvoor is ook wel nodig in een gym ja.
Bijkomend voordeel van de gym waar ik nu ga trainen is dat er 2352361 strakke sma's rondhuppelen.
Zo gaat dit topic nou eenmaal. Het ene moment is het boemdruk en daarna valt het stil.quote:
Komt door jullie saaie mannen-sportschool-kijk mij spieren hebben-gepraatquote:Op maandag 14 november 2011 23:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zo gaat dit topic nou eenmaal. Het ene moment is het boemdruk en daarna valt het stil.
Daarom ga ik naar de sportschool.quote:
quote:Op maandag 14 november 2011 23:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Daarom ga ik naar de sportschool.
Ach, als je erop kan staan kan je er ook aan hangen.quote:Op maandag 14 november 2011 23:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Mijn trap is echt rot dankzij een oud lek in de badkamer.Ik ben bang dat ik met de hele trap naar beneden kom wanneer ik er met mijn 93 kilo schoon aan de haak aan ga hangen.
En:
[youtube]
Is heul niet saai.quote:Op maandag 14 november 2011 23:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Komt door jullie saaie mannen-sportschool-kijk mij spieren hebben-gepraat
Ik denk dat ik mijn ellebogen moet intapen wanneer ik die Zercher squat ga proberen.quote:Op maandag 14 november 2011 23:26 schreef krioro het volgende:
[..]
Ach, als je erop kan staan kan je er ook aan hangen.Die eerste methode ken ik ja, maar ik vrees dan voor m'n rug als je zo gek schuin moet doen. Die tweede lijkt me helemaal extreem kut, zeker als je echt zwaar gaat. Maar succes gewenst! [ afbeelding ]
[..]
Is heul niet saai.
Een ander heuglijk feit dan: Daarstraks heb ik voor het eerst KFC-voer op, zijn jullie trots op me?
Ik geloof je niet. Pics van jezelf onder de douche ter bevestiging.quote:Op maandag 14 november 2011 23:26 schreef krioro het volgende:
[..]
Ach, als je erop kan staan kan je er ook aan hangen.Die eerste methode ken ik ja, maar ik vrees dan voor m'n rug als je zo gek schuin moet doen. Die tweede lijkt me helemaal extreem kut, zeker als je echt zwaar gaat. Maar succes gewenst! [ afbeelding ]
[..]
Is heul niet saai.
Een ander heuglijk feit dan: Daarstraks heb ik voor het eerst KFC-voer op, zijn jullie trots op me?
Pics van JB moeten eerst.quote:Op maandag 14 november 2011 23:29 schreef JackieBrown het volgende:
Precies, maak de sportschoolpraat interessant door pics van jullie pecs.
Deze ondertitel past echt goed bij je.quote:Op maandag 14 november 2011 23:28 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik geloof je niet. Pics van jezelf onder de douche ter bevestiging.
Chocobeer ook enzo
Insatiable!quote:Op maandag 14 november 2011 23:29 schreef JackieBrown het volgende:
Precies, maak de sportschoolpraat interessant door pics van jullie pecs.
Ja, ik voel het verschil gelijk.quote:Op maandag 14 november 2011 23:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
En na je KFC ontgroening hoor je pas ECHT in deze reeks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |