We hebben wel een bevriende automonteur, maar die kan het niet bij z'n baas in de garage voor weinig doen helaas. Garantie moet ik nog voor kijken, maar ik denk het haast niet. Hij heeft 'm in augustus gekeurd net voor wij hem kochten, maar ontzettend gefraudeerd, want onze garage zegt dat die dingen niet in 3 maanden tijd zo kunnen verslijten.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:33 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dat zijn geen leuke reparaties. Niemand in de buurt die handig is?
En geen garantie?
Van 10.10 toch? Ja dat zal wel jaquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:39 schreef DeZwabber het volgende:
Ubuntu fuck yeah
alhoewel die nieuwe Unity interface best wennen is.
En jullie hebben zelf geen garage bij het huis?quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:42 schreef Bamba het volgende:
[..]
We hebben wel een bevriende automonteur, maar die kan het niet bij z'n baas in de garage voor weinig doen helaas. Garantie moet ik nog voor kijken, maar ik denk het haast niet. Hij heeft 'm in augustus gekeurd net voor wij hem kochten, maar ontzettend gefraudeerd, want onze garage zegt dat die dingen niet in 3 maanden tijd zo kunnen verslijten.
quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:47 schreef oh-oh het volgende:
Sjon dook met zn kop in een hele grote berg verse nog dampende berg paardenstront vanmiddag![]()
Nieuw trucje!
Ik weet echt niks van telefoons en auto's.
Dusch
omfgquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:47 schreef oh-oh het volgende:
Sjon dook met zn kop in een hele grote berg verse nog dampende berg paardenstront vanmiddag![]()
Nieuw trucje!
Ik weet echt niks van telefoons en auto's.
Dusch
Nee geen garage helaas..Maar sowieso zijn de onderdelen ook al erg duur en dat is 'ie gewoon niet meer waard. We hebben gewoon echt pech.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:45 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
En jullie hebben zelf geen garage bij het huis?
Ik ben zelf niet zo handig. Ik kan prima meehelpen met reparaties. Heb meegeholpen het motorblok van mijn 1e auto te vervangen en later de versnellingsbak ervan.
Maar zelf kan ik het niet anders was ik je komen helpen.
Klopt koppeling kost al een paar 100 euro remkabels vallen wel mee in de prijs. Als je ze online koopt.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:53 schreef Bamba het volgende:
[..]
Nee geen garage helaas..Maar sowieso zijn de onderdelen ook al erg duur en dat is 'ie gewoon niet meer waard. We hebben gewoon echt pech.
Lief van je
Die Sjon, ik ben benieuwd of hij ooit wijzer wordt met de jaren.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:53 schreef oh-oh het volgende:
En degene die mee was wandelen wilde hem telkens knuffelen dus ik maar roepen POEPHOOFD POEPHOOFD
Waar wordt je vader aan geopereerd?quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:56 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Klopt koppeling kost al een paar 100 euro remkabels vallen wel mee in de prijs. Als je ze online koopt.
Mijn vader wordt do geopereerd hij is er wel zenuwachtig voor. En ik kan do niet op ziekenbezoek ik ben tot min 22:00 op mijn werk
Littekenbreuk. vorig jaar is zijn galblaas er met spoed uitgehaald. Maar helemaal goed is het herstel niet gegaan. En nu moet hij een paar nachten blijven en dat vindt hij maar niks. De vorige keer werd hij op vrijdagavond laat geopereerd en zo morgen was meneer weer thuis. Tegen het advies van de artsen in.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:58 schreef indaha het volgende:
[..]
Waar wordt je vader aan geopereerd?
Nou hij wordt bijna 2,quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:00 schreef oh-oh het volgende:
Sjon en wijzer worden, wat denk je nu zelluf
Ja dat was waarschijnlijk niet zo slim van hem, ik hoop dat hij deze keer wijzer is.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:01 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Littekenbreuk. vorig jaar is zijn galblaas er met spoed uitgehaald. Maar helemaal goed is het herstel niet gegaan. En nu moet hij een paar nachten blijven en dat vindt hij maar niks. De vorige keer werd hij op vrijdagavond laat geopereerd en zo morgen was meneer weer thuis. Tegen het advies van de artsen in.
Het gaat iets beter maar ze is zo ontzettend verkouden. Ze drinkt wel heel goed haar AB terwijl die toch echt heel vies is.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:05 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja dat was waarschijnlijk niet zo slim van hem, ik hoop dat hij deze keer wijzer is.
Beterschap voor je vader alvast.
Is Eanal weer opgeknapt van de oorontsteking?
Wat mooiquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:06 schreef oh-oh het volgende:
Bij Billy ging het puppige er pas af toen Sjon kwam, en toen was ie al drie, dus er is nog een sprankje hoop![]()
[ afbeelding ]
Kees en Chico met de mooie galgo dames, wat zijn die toch elegant en lief, als ik zeker wist dat ik dr een zou treffen die los zou lopen zou ik er echt zo een nemen, maar die kans is zo klein dat ik het risico niet durf te nemen.... Deze hebben beide los gelopen![]()
En ze mochten binnen van Kees zelfs in haar mand en haar botjes kauwen
Ook beterschap voor Eanquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:08 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Het gaat iets beter maar ze is zo ontzettend verkouden. Ze drinkt wel heel goed haar AB terwijl die toch echt heel vies is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |