quote:
Op dinsdag 13 december 2011 08:18 schreef Saeramir het volgende:Harry vind ik nog steeds een heerlijk snoepje, maar ik ga voor Chelsee. En ik zeg het nog maar eens: niet om Pasha. Ik vind haar een heerlijk ding en ik hoop ZO dat ze wint. Maar als ik moet gokken, denk ik dat Harry toch wint..
Ik denk dat het qua stemmen heel close is tussen Chelsee en Harry, het zal nog alle kanten op kunnen en afhangen van hoe ze dansen in de finale. Als ik zou moeten kiezen zou ik nu zeggen Harry, omdat die het voordeel kan hebben van de 'female vote' (er kijken nu eenmaal meer vrouwen naar Strictly) en de McFly-fans. Aan de andere kant heeft Chelsee met haar innemende naïviteit heel wat harten gewonnen en heeft ene Pasha heel wat dames het hoofd op hol gebracht, dus... ik weet het niet!
Ik kan me met de beste wil van de wereld niet voorstellen dat Jason gaat winnen. Hij heeft wel veel fans, maar net zoveel mensen die hem niet kunnen uitstaan. Bovendien heeft hij de minst aansprekende dansen over van de drie koppels, dus dat zal ook niet in zijn voordeel werken:
Chelsee: Viennese waltz en rumba
Harry: American smooth en paso doble
Jason: waltz en salsa
Ik weet niet zeker of ze beide dansen gaan doen, maar Chelsee en Harry hebben allebei twee potentiële showstoppers en Jason heeft een waltz

en een salsa

.
quote:
Wat vond jij nou van die charleston van Artem en Holly? Ik vond het er awkward uit zien. Jammer dat Holly toch eigenlijk nooit uit haar schulp is gekropen.
Tja. Artem moet er niks van hebben, van de charleston, en Holly ligt dat cheeky, bubbly gedoe gewoon helemaal niet, dus je kon aan zien komen dat dit 'em niet zou worden. Ik ben niet per se tegen het moderniseren van dansen, maar als je de charleston toevoegt aan de standaard (ballroom)dansen als tegenwicht voor de vaak wat saaie wals en foxtrot, dan zie ik niet zo in waarom er dan weer een moderne twist aan die charleston moet worden gegeven. Hou het dan authentiek.
Ik vond er niet veel an. Sowieso haat ik dat lied en Holly's pakje flatteerde haar niet bepaald. Maar de dans op zich was helemaal niet zo'n drama als hele volksstammen op andere fora en blogs nu lopen te toeteren. Alex's salsa en Jason's samba waren vele malen slechter.
De laatste weken begon ik Holly steeds leuker te vinden omdat ze een air van 'I don't give a shit' om zich had hangen. Kijk, winnen ging ze toch niet, dat wist iedereen, dus ze deed gewoon haar eigen ding, net zoals Artem met zijn eigenwijze choreografieën. Ik denk dat Holly maximaal uit haar schulp is gekropen, zij is 'cool' en zo danst ze ook (zie haar paso).
Over uit schulpen kruipen gesproken: zowel Harry en Chelsee hebben dat nog steeds niet 100% voor elkaar, zeker Harry niet. Dat vind ik jammer. Daartegenover staat Donovan, die nog nooit van een schulp heeft gehoord. Dat vind ik het grootste gemis van dit seizoen, een kandidaat die de perfecte mix brengt tussen talent/techniek en performance/interpretatie.
Yeuh, essay op de vroege ochtend
[ Bericht 6% gewijzigd door Malahide op 13-12-2011 11:07:21 ]