Nou ik had dus geen internet voor 6 dagen

Maar had wel de kans om alles te neerladen, dus hier komen mijn verslagjes van de afgelopen 2 weken. Daarna ga ik de nieuwste show kijken
2 weken geleden:Lulu & Brandon - TangoBegin was erg goed, maar daarna vond ik het maar een rommeltje. Ik ben dit koppel helemaal zat dus van mij mochten ze naar huis. Ze is saai en kan eigenlijk gewoon nog steeds niet dansen.
Audley & Natalie - Viennese WaltzVreselijke afleidende valse vrouwenstem die Avril Lavigne zong. Maar ik vond dit best mooi. Audley was best elegant, het was lief, ik zag geen fouten die in het oog sprongen. Natuurlijk was het niet van het niveau van veel andere contestants, maar ik vind Audley gewoon een schatje en ik ben blij dat hij er nog in zit. Overdreven tong commentaar trouwens. Heb het nog eens terug gekeken en het is niet half zo erg als Craig het deed lijken.
Harry & Aliona - SambaWoooo! Harry is gewoon een van de beste contestants vanaf het begin en hij blijft verbeteren. Ik vind trouwens dat serieuze bekkie juist hartstikke sexy! Van mij hoeft ie geen geforceerde lach op zijn gezicht te toveren hoor. Zijn hipactie kan natuurlijk nog beter maar ik vond de swagger echt perfect.
Anita & Robin - CharlestonOh wat een heerlijke dans is de Charleston. Mijn favoriete stijl die ik tot nu toe op Strictly heb gezien. Dit was much fun, en technisch het beste wat ze tot nu toe heeft gedaan denk ik. En voor een 60 plusser.. Ik doe het niet na hoor. Het zag er licht en comfortabel uit. Klapte in mijn handjes toen het afgelopen was.
Jason & Kristina - RumbaOh god dat voorfilmpje. Ik hoorde iemand al kotsen een weekje geleden, nu weet ik dat dat Mallie was toen ze naar de wc rende bij het zien van deze ellende

Het was niet slecht trouwens. Maar het was saai, ik ben het ermee eens. Het was niet eens awkward ofzo en alleen daarvoor zou hij punten moeten krijgen. Maar nee, heb geen moment het gevoel gehad dat ik het nog eens wilde zien.
Alex & James - QuickstepWowie! That was unexpected. Voor het eerst was ik echt een fan van Alex (behalve dan voor een paar vervelende bekken die ze trok naar de camera). Een goede quickstep met enkel een paar kleine foutjes die allemaal te wijten waren aan haar rok die in haar hak zat. Ik vond dat ze er hartstikke goed mee omging. En die val aan het eind vond ik hilarious
Robbie & Ola - WaltzHet was voor mijn te houterig hoor.. Ik kan me de comments dan ook voorstellen. Het was erg stijf alhoewel dat natuurlijk wel goed is voor het frame. Ik was er geen fan van. Wel van Ola's lichaam trouwens, DO WANT
Russel & Flavia - Paso DobleIk ga er geen woorden meer aan vuilmaken. BAH. Ga weg. Alsjeblieft.
Chelsee & Pasha - CharlestonWOWOW! Bijna perfect (als dat momentje van de kostuumverwijdering er niet in had gezeten). Super entertaining, samen met hun Quickstep is dit mijn favoriete dans tot nu toe van ALLE dansen. Op dit moment ben ik ook meer een fan van Chelsee dan van Harry, hoe sexy Harry ook is. Chelsee is een grote verrassing voor mij en ik gun het haar (en Pasha

) om dit hele riedeltje te winnen. Dat stuk op 1 been, wtf!
Holly & Artem - JiveNogmaals wow! Supercool, ik was een grote fan! Holly was fantastisch, enige opmerking die ik kan maken is dat ze aan het eind een klein beetje haar energie verloor. Armen waren niet meer zo precies en finishes waren een beetje slordig aan het worden, maar toen was de dans zo ongeveer voorbij. Maar.. arme Artem!! Hoe kan hij zo dansen met een fracture in zijn rug?? En nu een week in ieder geval eruit..

Ik hoop dat alles nog goed komt, ik ben ook stiekem een beetje verliefd op Artem geworden
1 week geledenAlex & James - JiveBehoorlijke, degelijke, redelijk funne jive. Alex komt wel tot leven in de snelle dansen vind ik. Maar James was wel weer lekker aan het egotrippen.
Robbie & Ola - American SmoothBeginstukje was wel grappig. Ik vind hem nog steeds te stijf maar dit was best goed. En hij leek een good time te hebben, al dacht ik dat hij haar zo het publiek in zou zwieren on 1 van de lifts.
Audley & Natalie - ChachaTja.. Ik denk dat het time to go is. Hij is gewoon te zwaar in zijn bewegingen. Hij komt nooit los van de vloer. Schattige man maar ik ben blij dat hij degene is die eruit is.
Harry & Aliona - Argentine TangoWhat does Len want?! Echt een super performance en heel veel passie. gewoon perfect. Hoe kan hij dit nou slechter marken dan die van Anita en Robin? Zelfs als hij de passie minder vond (waar ik het niet mee eens ben) was dit technisch gezien toch veel beter. Beste dans voor Harry tot nu toe.
Jason & Kristina - Viennese WaltzMooie dans. Jason is wel echt 1 van de beste dansers die er nog over zijn. Zijn sparkle is een klein beetje weg, vind ik wel. Volgende week moet ie weer iets krijgen waar ie meer in kan shinen, want het lijkt of hij een klein beetje aan het wegkwijnen is.
Chelsee & Pasha - FoxtrotPrachtig als elke week. Mijn favoriete paar en niet omdat ik een fan ben van Pasha. Ben helemaal gek op Chelsee. Echt nog steeds geschokt hoe goed zij is.
Anita & Robin - Argentine TangoVoor een oud omaatje als zij was een super tango, laten we het daarop houden. Was entertained en niet te erg disturbed door hoe oud ze is omdat ze zo'n prachtig lichaam heeft. Maar om te zeggen dat ze beter was dan Harry.. Ik kan er nog steeds niet over uit. Misschien is Len gewoon meer aangetrokken tot vrouwen van zijn leeftijd dan mooie mannen als Harry
Holly & Brandon - RumbaWat miste ik Artem

Niet dat dit niet goed was, want het was goed. Maar hoe smoldering had het kunnen zijn als Artem dit zelf had gedanst? Brandon blijft toch een beetje een bleke aardappel terwijl Artem een passionele, een beetje vieze

, Russian is. Maar Holly was erg goed, al nog steeds een beetje koud. Maar ze heeft de beste body movement van alle vrouwen, that's for sure.
Russel & Flavia - American Smooth Voor het eerst was ik echt entertained. Het had echt wat dans content en op het eind was ik zowaar in tranen van het lachen. Dus dat was wel ok. En toen Len ook nog begon, zat ik echt te gieren. "Well, I am what I am, you are what you are, and that was what that was. You looked like a giant Ferrero Rochee." Ik hoop alleen niet dat er straks goede dansers gaan uitvliegen terwijl hij erin blijft. Dat zou me echt verschrikkelijk irriteren.