abonnement Unibet Coolblue
pi_104393606
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 november 2011 13:36 schreef Morendo het volgende:

[..]

Nou Tony, dat me dat scenario wat onwaarschijnlijk lijkt.
Ik wil de weddenschap wel aangaan :D
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
  dinsdag 15 november 2011 @ 14:15:03 #77
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_104393663
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 14:13 schreef Morendo het volgende:

[..]

Zomaar meisjes voor 'hoer' uitmaken getuigt inderdaad meer van volwassenheid. :')
Effe dimmen met die geestverruimende drugs.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  dinsdag 15 november 2011 @ 14:17:12 #78
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_104393736
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 14:13 schreef Morendo het volgende:

[..]

Zomaar meisjes voor 'hoer' uitmaken getuigt inderdaad meer van volwassenheid. :')
Moet ik hier serieus op ingaan?

Don't feed the troll...
  dinsdag 15 november 2011 @ 14:19:37 #79
198365 Morendo
The Real Deal
pi_104393824
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 14:17 schreef Spees_Eend het volgende:
troll...
Wat je zegt ben jezelf. :{
Die Lebenslust bringt dich um.
  dinsdag 15 november 2011 @ 14:19:47 #80
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_104393830
Het blijkt maar weer eens dat als een serie dieper ingaat dan het gebruikelijke : Zoek persoon op > Vang Persoon > Vermoord persoon. Dat er ineens veel meer kritiek komt, ik vind het juist heerlijk om de subtiliteiten te zien in deze serie

Zn vader die het licht representeert zoals zn broer het duister doet (Welcome home Dexter)
De verandering van Dexter nadat die gast die Sam had vermoord hem begon uit te lachen
Losgeslagen Dexter
Dexter die zich realiseert dat hij OOK een zoon heeft en niet zou willen dat hij opgroeit zoals hij toen hij Jonah te pakken had en merkte dat Jonah berouw had en een geweten (iets wat hij niet had verwacht bij moordenaars)

Mjah ik vind het een mooi seizoen
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_104395018
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 14:19 schreef kidkash19 het volgende:
Het blijkt maar weer eens dat als een serie dieper ingaat dan het gebruikelijke : Zoek persoon op > Vang Persoon > Vermoord persoon. Dat er ineens veel meer kritiek komt, ik vind het juist heerlijk om de subtiliteiten te zien in deze serie

Zn vader die het licht representeert zoals zn broer het duister doet (Welcome home Dexter)
De verandering van Dexter nadat die gast die Sam had vermoord hem begon uit te lachen
Losgeslagen Dexter
Dexter die zich realiseert dat hij OOK een zoon heeft en niet zou willen dat hij opgroeit zoals hij toen hij Jonah te pakken had en merkte dat Jonah berouw had en een geweten (iets wat hij niet had verwacht bij moordenaars)

Mjah ik vind het een mooi seizoen
Mee eens.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_104397422
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 14:19 schreef kidkash19 het volgende:
Het blijkt maar weer eens dat als een serie dieper ingaat dan het gebruikelijke : Zoek persoon op > Vang Persoon > Vermoord persoon. Dat er ineens veel meer kritiek komt, ik vind het juist heerlijk om de subtiliteiten te zien in deze serie

Zn vader die het licht representeert zoals zn broer het duister doet (Welcome home Dexter)
De verandering van Dexter nadat die gast die Sam had vermoord hem begon uit te lachen
Losgeslagen Dexter
Dexter die zich realiseert dat hij OOK een zoon heeft en niet zou willen dat hij opgroeit zoals hij toen hij Jonah te pakken had en merkte dat Jonah berouw had en een geweten (iets wat hij niet had verwacht bij moordenaars)

Mjah ik vind het een mooi seizoen
_O_
  dinsdag 15 november 2011 @ 16:02:53 #83
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_104397721
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 14:19 schreef kidkash19 het volgende:
Het blijkt maar weer eens dat als een serie dieper ingaat dan het gebruikelijke : Zoek persoon op > Vang Persoon > Vermoord persoon. Dat er ineens veel meer kritiek komt, ik vind het juist heerlijk om de subtiliteiten te zien in deze serie

Zn vader die het licht representeert zoals zn broer het duister doet (Welcome home Dexter)
De verandering van Dexter nadat die gast die Sam had vermoord hem begon uit te lachen
Losgeslagen Dexter
Dexter die zich realiseert dat hij OOK een zoon heeft en niet zou willen dat hij opgroeit zoals hij toen hij Jonah te pakken had en merkte dat Jonah berouw had en een geweten (iets wat hij niet had verwacht bij moordenaars)

Mjah ik vind het een mooi seizoen
^O^
Isn't it ironic, don't you think
  dinsdag 15 november 2011 @ 17:57:53 #84
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_104401962
Ik geef het nog een aflevering de kans, en dan kap ik er mee :') Heel even dacht ik dat Dexter echt door ging slaan, hele hele seizoen lang. Maar toen bedacht ik me weer dat de schrijvers totale mietjes zijn die geen enkele interessante verhaallijn neer weten te pennen dit seizoen. Zonde hoor. Misschien is het door het grote succes wel een oude wijvenserie geworden, je gaat mij niet vertellen dat een gemiddelde Dexter-kijker dit spannend kan vinden.
Het volslagen gebrek aan spanning en interessante verhaallijnen diepte noemen gaat er bij mij ook niet in. Maar ieder zijn ding natuurlijk :)
pi_104402048
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 17:57 schreef ralfseltje het volgende:
Ik geef het nog een aflevering de kans, en dan kap ik er mee :') Heel even dacht ik dat Dexter echt door ging slaan, hele hele seizoen lang. Maar toen bedacht ik me weer dat de schrijvers totale mietjes zijn die geen enkele interessante verhaallijn neer weten te pennen dit seizoen. Zonde hoor. Misschien is het door het grote succes wel een oude wijvenserie geworden, je gaat mij niet vertellen dat een gemiddelde Dexter-kijker dit spannend kan vinden.
Het volslagen gebrek aan spanning en interessante verhaallijnen diepte noemen gaat er bij mij ook niet in. Maar ieder zijn ding natuurlijk :)
:Y
:(
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_104402156
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 14:19 schreef kidkash19 het volgende:
Het blijkt maar weer eens dat als een serie dieper ingaat dan het gebruikelijke : Zoek persoon op > Vang Persoon > Vermoord persoon. Dat er ineens veel meer kritiek komt, ik vind het juist heerlijk om de subtiliteiten te zien in deze serie

Zn vader die het licht representeert zoals zn broer het duister doet (Welcome home Dexter)
De verandering van Dexter nadat die gast die Sam had vermoord hem begon uit te lachen
Losgeslagen Dexter
Dexter die zich realiseert dat hij OOK een zoon heeft en niet zou willen dat hij opgroeit zoals hij toen hij Jonah te pakken had en merkte dat Jonah berouw had en een geweten (iets wat hij niet had verwacht bij moordenaars)

Mjah ik vind het een mooi seizoen
Waarna ze de afleveirng erna doen alsof er niks gebeurd is, en alle verhaallijnen van de vorige ep weer opnieuw gaan uitwerken. en opnieuw. en opnieuw. Je kan toch serieus niet vinden dat het verhaal nu goed in elkaar zit? ze melken elke "subtiliteit" zovaak uit totdat ze niet meer subtiel zijn. Wat er in de vorige eps, vooral seizoenen, is gebeurd boeit gewoon geen ene flikker meer voor de schrijvers...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_104402203
vind t bijv wel zwak dat Dexter blijkbaar de grote moordenaar (volgens hem) bijna te pakken heeft en vervolgens 2 afleveringen lang daar helemaal niet meer mee bezig is omdat er andere belangrijke zaken zijn. Dat met die zoon van trinity kon best een paar dagen wachten
  dinsdag 15 november 2011 @ 18:07:41 #88
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_104402287
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 18:04 schreef planethugo het volgende:
vind t bijv wel zwak dat Dexter blijkbaar de grote moordenaar (volgens hem) bijna te pakken heeft en vervolgens 2 afleveringen lang daar helemaal niet meer mee bezig is omdat er andere belangrijke zaken zijn. Dat met die zoon van trinity kon best een paar dagen wachten
Ja, lekker ook met je code, laat ze vooral lekker mensen martelen. Of Dexter gaat er vanuit dat ze niemand dood maken of martelen in verband met die nummertjes-theorie. Maar hoe dat ook alweer zat vind ik teveel nadenken.
pi_104404012
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 14:19 schreef kidkash19 het volgende:
Het blijkt maar weer eens dat als een serie dieper ingaat dan het gebruikelijke : Zoek persoon op > Vang Persoon > Vermoord persoon. Dat er ineens veel meer kritiek komt, ik vind het juist heerlijk om de subtiliteiten te zien in deze serie

Zn vader die het licht representeert zoals zn broer het duister doet (Welcome home Dexter)
De verandering van Dexter nadat die gast die Sam had vermoord hem begon uit te lachen
Losgeslagen Dexter
Dexter die zich realiseert dat hij OOK een zoon heeft en niet zou willen dat hij opgroeit zoals hij toen hij Jonah te pakken had en merkte dat Jonah berouw had en een geweten (iets wat hij niet had verwacht bij moordenaars)

Mjah ik vind het een mooi seizoen
Vind je liedjes van Bløf ook subtiel?

Met kruiwagens wordt het er dit seizoen bovenop gegooid.

[ Bericht 0% gewijzigd door JeanPaulBelmondo op 15-11-2011 18:58:10 ]
She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.
pi_104404170
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 18:03 schreef Norrage het volgende:

[..]

Waarna ze de afleveirng erna doen alsof er niks gebeurd is, en alle verhaallijnen van de vorige ep weer opnieuw gaan uitwerken. en opnieuw. en opnieuw. Je kan toch serieus niet vinden dat het verhaal nu goed in elkaar zit? ze melken elke "subtiliteit" zovaak uit totdat ze niet meer subtiel zijn. Wat er in de vorige eps, vooral seizoenen, is gebeurd boeit gewoon geen ene flikker meer voor de schrijvers...
Daar erger ik me dus ook aan. In de eerste seizoenen zat er veel meer terugkoppeling naar voorgaande gebeurtenissen. Er zat veel meer samenhang in.
Je hoort nu niets meer over Lumen, of Rita of haar kinderen. Niet dat dat allemaal ontzettend leuk is, maar het is net alsof die personages er nooit geweest zijn. Ook mis ik de dialogen tussen Dexter en de mensen die hij vermoordt wel. Ze zijn er nog wel, maar niet meer zoals in de eerste seizoenen.

Dit zou best wel eens het laatste seizoen kunnen worden. Misschien is het daar ook wel gewoon tijd voor. Die hele goed vs kwaad strijd die Dexter nu meemaakt kan tot een flinke climax komen en daarna gewoon afgelopen.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  dinsdag 15 november 2011 @ 19:15:05 #91
177948 Daskaar
cake or death?
pi_104404988
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 18:03 schreef Norrage het volgende:

[..]

Waarna ze de afleveirng erna doen alsof er niks gebeurd is, en alle verhaallijnen van de vorige ep weer opnieuw gaan uitwerken. en opnieuw. en opnieuw. Je kan toch serieus niet vinden dat het verhaal nu goed in elkaar zit? ze melken elke "subtiliteit" zovaak uit totdat ze niet meer subtiel zijn. Wat er in de vorige eps, vooral seizoenen, is gebeurd boeit gewoon geen ene flikker meer voor de schrijvers...
agreed
pi_104405037
Komt er nog een seizoen 7?
  dinsdag 15 november 2011 @ 19:18:58 #93
198365 Morendo
The Real Deal
pi_104405177
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 19:15 schreef Kikkeren het volgende:
Komt er nog een seizoen 7?
Ligt aan de salarisonderhandelingen met LaGuerta. Zonder haar kan Dexter natuurlijk niet verder.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_104405791
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 14:19 schreef kidkash19 het volgende:
Het blijkt maar weer eens dat als een serie dieper ingaat dan het gebruikelijke : Zoek persoon op > Vang Persoon > Vermoord persoon. Dat er ineens veel meer kritiek komt, ik vind het juist heerlijk om de subtiliteiten te zien in deze serie

Zn vader die het licht representeert zoals zn broer het duister doet (Welcome home Dexter)
De verandering van Dexter nadat die gast die Sam had vermoord hem begon uit te lachen
Losgeslagen Dexter
Dexter die zich realiseert dat hij OOK een zoon heeft en niet zou willen dat hij opgroeit zoals hij toen hij Jonah te pakken had en merkte dat Jonah berouw had en een geweten (iets wat hij niet had verwacht bij moordenaars)

Mjah ik vind het een mooi seizoen
ik vind het ook een mooi seizoen, alleen beetje jammer dat ik al vanaf begin wist dat die proff. niet bestond/dood was. en de laatste episode echt absoluut bagger was.
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  dinsdag 15 november 2011 @ 19:42:37 #95
198365 Morendo
The Real Deal
pi_104406390
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 19:31 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ik vind het ook een mooi seizoen, alleen beetje jammer dat ik al vanaf begin wist dat die proff. niet bestond/dood was. en de laatste episode echt absoluut bagger was.
Professor spel je met 1 'f''.

Maar ligt dat er nou echt zo dik bovenop?
Die Lebenslust bringt dich um.
  dinsdag 15 november 2011 @ 19:49:11 #96
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_104406748
quote:
9s.gif Op dinsdag 15 november 2011 19:42 schreef Morendo het volgende:

[..]

Professor spel je met 1 'f''.

Maar ligt dat er nou echt zo dik bovenop?
Naah ik vind van niet. Als ik dat hier niet had gelezen zou ik daar nooit op zijn gekomen. Zeker na de getuigenverklaring van "the whore of Babylon".
吴 曼 迪
  dinsdag 15 november 2011 @ 19:57:02 #97
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_104407212
Zei 'the white' echt.niet dat de ene een oudere stem had en dat de ander de zwakkere van de twee leek? Dat gaat schizofrenie wel te boven vind ik.
  dinsdag 15 november 2011 @ 20:18:21 #98
198365 Morendo
The Real Deal
pi_104408372
The whore of Babylon zei overigens dat een van beiden haar mond openhield terwijl de ander het bloed in haar goot. Kan 1 iemand beide handelingen tegelijkertijd hebben verricht?
Die Lebenslust bringt dich um.
  dinsdag 15 november 2011 @ 21:50:52 #99
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_104415314
Dat ook ja. Volgens mij is de theorie dat de professor dood is nergens meer op gebaseerd.
pi_104416132
Had iedereen hem herkend?

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')