abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 november 2011 @ 04:56:18 #1
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_104277894
- weg -

[ Bericht 29% gewijzigd door smegmanus op 12-11-2011 08:55:37 ]
pi_104277909
Ongevraagd foto's uit andermans Fobo op FOK! posten, tot over 48 uur :W

[ Bericht 10% gewijzigd door smegmanus op 12-11-2011 08:55:55 ]
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  zaterdag 12 november 2011 @ 05:13:19 #3
344644 computerprobleem
pi_104277925
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 november 2011 05:07 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ongevraagd foto's uit andermans Fobo op FOK! posten, tot over 48 uur :W
Die foto stond niet in zijn Fobo maar in de OP van FOK! Userfoto's en de OP is niet geopend door de genoemde user.

Ik heb daar niets over gehoord, maar heb de foto uit OP gehaald. Jij post nu eigenlijk de foto en als die regel ook geldt voor foto's die al geplaatst zijn in het forum, door iemand anders dan de user en waar dus eigenlijk geen bezwaar tegen is, zit jij nu fout en niet ik.
pi_104277930
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 november 2011 05:13 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Die foto stond niet in zijn Fobo maar in de OP van FOK! Userfoto's en de OP is niet geopend door de genoemde user.

Ik heb daar niets over gehoord, maar heb de foto uit OP gehaald. Jij post nu eigenlijk de foto en als die regel ook geldt voor foto's die al geplaatst zijn in het forum, door iemand anders dan de user en waar dus eigenlijk geen bezwaar tegen is, zit jij nu fout en niet ik.
Waarom gebruik jij andermans foto om grappig mee te willen doen? Nog buiten de hele discussie of het wel/niet mag, verdien je er bepaald geen schoonheidsprijs mee.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  zaterdag 12 november 2011 @ 05:18:57 #5
344644 computerprobleem
pi_104277936
quote:
15s.gif Op zaterdag 12 november 2011 05:15 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Waarom gebruik jij andermans foto om grappig mee te willen doen? Nog buiten de hele discussie of het wel/niet mag, verdien je er bepaald geen schoonheidsprijs mee.
Jij hebt dus echt geen gevoel voor humor. Alsof jij nooit andermans 'creaties' gebruikt voor wat dan ook. Hoevaak hebben mensen wel niet foto's van mensen geplaatst die ze niet kennen? Ga daar lekker moeilijker over doen.

BTW: jij bent nu de gene die de quote, ongewijzigd laat staan. Jij bent de gene die nu fout zit dus en andermans foto gebruikt. Ik heb mijn OP gewijzigd, want ik was niet op de hoogte van die regel. Jij wel en nog vertik je het om je eraan te houden en de quote te wijzigen!
pi_104277940
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 november 2011 05:18 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Jij hebt dus echt geen gevoel voor humor. Alsof jij nooit andermans 'creaties' gebruikt voor wat dan ook. Hoevaak hebben mensen wel niet foto's van mensen geplaatst die ze niet kennen? Ga daar lekker moeilijker over doen.

Misschien omdat je gewoon totaal niet grappig bent?
Serieus: beetje andermans foto gebruiken om hier de clown uit te hangen :')
Groetjes, Ezio.
  zaterdag 12 november 2011 @ 05:26:24 #7
344644 computerprobleem
pi_104277945
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 november 2011 05:23 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Misschien omdat je gewoon totaal niet grappig bent?
Serieus: beetje andermans foto gebruiken om hier de clown uit te hangen :')
Ik heb je bericht en je gedrag in ieder geval aangegeven middels een lang bericht waarin ik de situatie uitleg. Heb het 2 maal verzonden.
  zaterdag 12 november 2011 @ 05:26:48 #8
344644 computerprobleem
pi_104277946
O, nu wijzig je je gequote bericht toch wel?

Zie je wel dat JIJ FOUT ZAT en NIET IK!
  zaterdag 12 november 2011 @ 05:27:03 #9
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_104277947
:')
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_104277949
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 november 2011 05:26 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Ik heb je bericht en je gedrag in ieder geval aangegeven middels een lang bericht waarin ik de situatie uitleg. Heb het 2 maal verzonden.
MIJN gedrag ja? :') Spoor je wel helemaal gast?
Groetjes, Ezio.
  zaterdag 12 november 2011 @ 05:29:31 #11
344644 computerprobleem
pi_104277954
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 05:27 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

MIJN gedrag ja? :') Spoor je wel helemaal gast?
Jij hebt je quote toch gewijzigd? Ik had het dus goed. Ik was niet op de hoogte van die regel, jij wél en nog haal je het in je hoofd om mijn OP te quoten (waarom zou je als 1e poster een OP anders quoten? Natuurlijk: je wou de foto van die FOK! user gebruiken!), vervolgens te zeggen dat ik fout zit en zelf lekker de afbeelding te laten staan.

Inmiddels heb je het gewijzigd dus je gedrag is wel verbeterd.
pi_104277955
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 november 2011 05:26 schreef computerprobleem het volgende:
O, nu wijzig je je gequote bericht toch wel?

Zie je wel dat JIJ FOUT ZAT en NIET IK!
Sinds wanneer is de OP quoten fout? Jij stelt je enorm aan nu gast. Je zat bewust of onbewust fout en dat weet je want anders zou je de OP niet aangepast. :W
En door al dit gerel en stoer doen trek je alleen maar de aandacht van modjes. Maar ik vind het allemaal prima verder :*
Groetjes, Ezio.
pi_104277957
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 november 2011 05:29 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Jij hebt je quote toch gewijzigd? Ik had het dus goed. Ik was niet op de hoogte van die regel, jij wél en nog haal je het in je hoofd om mijn OP te quoten (waarom zou je als 1e poster een OP anders quoten? Natuurlijk: je wou de foto van die FOK! user gebruiken!), vervolgens te zeggen dat ik fout zit en zelf lekker de afbeelding te laten staan.

Inmiddels heb je het gewijzigd dus je gedrag is wel verbeterd.
Gewoon niet meer doen. Even goede vriendjes verder ok? *;
Groetjes, Ezio.
  zaterdag 12 november 2011 @ 05:32:59 #14
344644 computerprobleem
pi_104277960
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 05:31 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Gewoon niet meer doen. Even goede vriendjes verder ok? *;
Jij begon hoor, niet ik.
pi_104277963
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 november 2011 05:32 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Jij begon hoor, niet ik.
Ik heb je deze ene keer geholpen omdat laatst een topic van mij ook gesloten werd om dergelijke redenen.
Als ik zie hoe stom je reageert help ik je nooit meer. Laat ik volgende keer de OP-quote ook gewoon staan zodat iedereen ziet wat voor niet grappig mongooltje je bent.
Groetjes, Ezio.
  zaterdag 12 november 2011 @ 05:35:43 #16
344644 computerprobleem
pi_104277964
quote:
15s.gif Op zaterdag 12 november 2011 05:35 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ik heb je deze ene keer geholpen omdat laatst een topic van mij ook gesloten werd om dergelijke redenen.
Als ik zie hoe stom je reageert help ik je nooit meer. Laat ik volgende keer de OP-quote ook gewoon staan zodat iedereen ziet wat voor niet grappig mongooltje je bent.
Je mag users niet uitschelden. Lekker gequote kan ik je aangeven bij de moderators.

Jij beledigt mij nu diep en ik ga daar persoonlijke problemen aan over houden, allemaal omdat jij zo nodig dat woordje moest zeggen. Misschien zelfs medische kosten, allemaal dankzij Stokstaart. Dus als ik later zelfmoord pleeg, nou, dan weet iedereen tenminste waar het allemaal begon.
pi_104277968
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 november 2011 05:35 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Je mag users niet uitschelden. Lekker gequote kan ik je aangeven bij de moderators.

Jij beledigt mij nu diep en ik ga daar persoonlijke problemen aan over houden, allemaal omdat jij zo nodig dat woordje moest zeggen. Misschien zelfs medische kosten, allemaal dankzij Stokstaart. Dus als ik later zelfmoord pleeg, nou, dan weet iedereen tenminste waar het allemaal begon.
Kijk zo'n sneu figuur ben jij dus.
Ik help je met een topic (wat eigenlijk niet kan), en vervolgens ga je me in FB allerlei verwijten maken en rapporteren als ik je daarom mongooltje noem. De eerst volgende keer ram ik gewoon op die rapport post knop en zeg ik je niets meer.
Nou je mag trots op je zijn. Ik denk ook echt dat de modjes blij zullen zijn om morgen vroeg voor de koffie eerst al jouw gezeik te moeten lezen _O_
Groetjes, Ezio.
  zaterdag 12 november 2011 @ 05:41:21 #18
344644 computerprobleem
pi_104277971
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 november 2011 05:39 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Kijk zo'n sneu figuur ben jij dus.
Ik help je met een topic (wat eigenlijk niet kan), en vervolgens ga je me in FB allerlei verwijten maken en rapporteren als ik je daarom mongooltje noem. De eerst volgende keer ram ik gewoon op die rapport post knop en zeg ik je niets meer.
Nou je mag trots op je zijn. Ik denk ook echt dat de modjes blij zullen zijn om morgen vroeg voor de koffie eerst al jouw gezeik te moeten lezen _O_
O, dus jij denkt zo over moderators? Jij denkt dat moderators levenloze mensen zijn die op zaterdag, wanneer ze weekend hebben, 's ochtends heel erg vroeg opstaan om te kijken wat de usertjes allemaal hebben uitgespookt? Nou, lekker respect heb jij dan voor die moderators.

Zo'n persoon ben jij dus. Gewoon denken aan jezelf en verwachten dat de moderators 's ochtends heel erg vroeg opstaan, zodat ze jouw berichten door kunnen nemen.

Echt, daar heb ik gewoon bijna geen woorden voor Stokstaart. :N
pi_104277974
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 november 2011 05:41 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

O, dus jij denkt zo over moderators? Jij denkt dat moderators levenloze mensen zijn die op zaterdag, wanneer ze weekend hebben, 's ochtends heel erg vroeg opstaan om te kijken wat de usertjes allemaal hebben uitgespookt? Nou, lekker respect heb jij dan voor die moderators.

Zo'n persoon ben jij dus. Gewoon denken aan jezelf en verwachten dat de moderators 's ochtends heel erg vroeg opstaan, zodat ze jouw berichten door kunnen nemen.

Echt, daar heb ik gewoon bijna geen woorden voor Stokstaart. :N
Onacceptabel inderdaad! :(
Als ik jou was zou ik gewoon nog 10x op die report post knop drukken, en nog 14 berichten in FB posten ^O^
Groetjes, Ezio.
  zaterdag 12 november 2011 @ 05:44:49 #20
344644 computerprobleem
pi_104277976
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 november 2011 05:41 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ik hoop van ganser harte dat je harde schijf eerdaags crasht. Serieus, waar je je allemaal druk om kunt maken.
Het blijft doorgaan met de negatieve verwensingen jegens mij, hé Stokstaart? Kun je niet gewoon een keer aardig doen en normaal doen tegenover mij? Wat heb ik jou aangedaan dat je bij al mijn berichten zo fel en hatelijk moet reageren? Ik ben je grootste vijand toch niet?

Jammer dat het allemaal zo moet gaan, ik heb namelijk niets tegen jou en ik hoop dat je harde schijf nog eeuwen doorleeft, lang nadat ik gemummificeerd ben.
pi_104277979
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 november 2011 05:44 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Het blijft doorgaan met de negatieve verwensingen jegens mij, hé Stokstaart? Kun je niet gewoon een keer aardig doen en normaal doen tegenover mij? Wat heb ik jou aangedaan dat je bij al mijn berichten zo fel en hatelijk moet reageren? Ik ben je grootste vijand toch niet?

Jammer dat het allemaal zo moet gaan, ik heb namelijk niets tegen jou en ik hoop dat je harde schijf nog eeuwen doorleeft, lang nadat ik gemummificeerd ben.
Omdat je irritante topics maakt midden in de nacht over bullshit onderwerpen, zaken verzint en afspraken niet nakomt. Om maar iets te noemen.
Of omdat je zomaar foto's van andere users misbruikt om zelf grappig gevonden te worden op FOK!

En omdat je je wederom als een idiot profileert door zonder toestemming mijn post uit FB hier ook neer te zetten. :{
Groetjes, Ezio.
pi_104277980
O, en last but not least. Omdat die gast TOTAAL niet op Sheldon lijkt :')
Groetjes, Ezio.
pi_104277985
Foto's posten die publiekelijk op het forum gezet zijn mag gewoon hoor. Moeten ze dat maar niet op internet posten.

PS:
DM mij
  zaterdag 12 november 2011 @ 05:54:59 #24
344644 computerprobleem
pi_104277986
quote:
13s.gif Op zaterdag 12 november 2011 05:49 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Omdat je irritante topics maakt midden in de nacht over bullshit onderwerpen, zaken verzint en afspraken niet nakomt. Om maar iets te noemen.
Of omdat je zomaar foto's van andere users misbruikt om zelf grappig gevonden te worden op FOK!

En omdat je je wederom als een idiot profileert door zonder toestemming mijn post uit FB hier ook neer te zetten. :{
Nou nou, je verzint mij daar toch wel een hoop misdrijven die ik nooit begaan heb. Ze komen meer overeen met wat jij wél fout gedaan hebt. Weet je zeker dat je jezelf geen spiegel voorhoud en doet alsof de reflectie 'computerprobleem' is? Want ik wil toch echt niet geassocieerd worden met het gedrag wat jij daar toch uitbeeld.

Daarnaast is dit een forum en zou het helemaal een bende zijn als we elkaar allemaal maar toestemming moeten vragen om elkaars berichten wel/niet te mogen quoten.

Daarnaast concludeerde jij meteen dat ik 'zonder toestemming' een foto heb geplaatst. Hoe weet jij dit zo zeker? Hoe weet jij dat ik geen toestemming heb of had gekregen. Ik neem aan dat jij geen toegang hebt tot mijn account en zo mijn PM (PRIVE MAIL) en DM's kunt lezen, waardoor je zo goed op de hoogte bent van alles?

Stokstaart, mijn beste vriend, ik heb echt niets tegen jou, maar het lijkt erop dat jij nogal wat FOK! regels, normen & waarden aan je laars lapt. Ik hoop echt dat je het licht ziet en je gedrag aanzienlijk verbeterd, niet alleen omdat het beters is voor ons, maar vooral voor jezelf.
pi_104277989
Godverdomme er is hier een dikke fittie aan de hand tussen twee gayboys :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')