SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Veel te veel werkquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zijn al 1000 pluspuntenBij 100000 pluspunten dan ben je de ware
Ik heb nog goeie kruiden liggenquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zoek op internet, zelf kruiden uit een weiland kunnen dit met je doen
Wiggle was nooit meer hetzelfde.quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:34 schreef Keyos het volgende:
Heloef is KEIHARD aan het winnen gogogogog
Nog maar 99000 te gaanquote:
Goed plan. Er is bijna niets betersquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb nog goeie kruiden liggenen anders maak ik wel pilletjes
Behalve seks dan.quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Goed plan. Er is bijna niets beters
Ik weet echt niksquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Stef Bos weet hij wel, maar Simon and Garfunkle niet?
Ik weet wat betersquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Goed plan. Er is bijna niets beters
Wacht maar tot hij Christina heeft gehosseld zometeen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:36 schreef Keyos het volgende:
Heloef, zo een baws op de radio en zeker in zijn stem, maar chicken bij de meiden, daar gaat iets fout.
combinerenquote:
Pijpbeurt door de blondequote:Op zaterdag 12 november 2011 00:36 schreef Supersoep het volgende:
Zo, die blonde kan wel inpakken. Wat valt er te winnen eigenlijk?
Ik was eerderquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet wat betersseks en dat soort dingen
Lees eens goedquote:
Ik ga niet voor je door het stof kruipenquote:
Jij wel? Dat lijkt mij echt gaaf om te doen. Sowieso is seks al geweldigquote:
Duh.quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:37 schreef mrk.n het volgende:
Hoezo zo weinig puntverschil.. klopt niet
de Beau-kaalquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:36 schreef Supersoep het volgende:
Zo, die blonde kan wel inpakken. Wat valt er te winnen eigenlijk?
Mijn tweets zijn goed he.quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mirneee DEZE NEGER KOMT ZO HARD! #3FM 0:36
IN DIE BLONDE HAAR MOND!
Ik ben kree niet helaasquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:38 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik ga niet voor je door het stof kruipen![]()
Ik wil een man die mij off my feet sweept
Hehehe, you go girrrrrrrl!quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:38 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik ga niet voor je door het stof kruipen![]()
Ik wil een man die mij off my feet sweept
Genieten met een zachte g.quote:
quote:
quote:
Niet echt, wel erna, tijdens afterglow, maar weinig van onthouden eigenlijkquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij wel? Dat lijkt mij echt gaaf om te doen. Sowieso is seks al geweldig
Alhoewel ik natuurlijk altijd een poging kan wagenquote:
+1quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hij snapt er geen bal van. Ik ook niet.
Kom je ook naar de meet?quote:
Ik vind jou zo heerlijk raar.quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet echt, wel erna, tijdens afterglow, maar weinig van onthouden eigenlijk
Kan je mij de hand wel gevenquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jammerquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet echt, wel erna, tijdens afterglow, maar weinig van onthouden eigenlijk
Nietquote:
flauw ditquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
welke meetquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kom je ook naar de meet?
[..]
Ik vind jou zo heerlijk raar.
In Leiden?quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die nog georganiseerd gaat worden.
Misschien welquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die nog georganiseerd gaat worden.
Kutprogramma, ik zou niet eens willen meedoen al kreeg ik geld toe. Stomme kinderlijke vragen. Muziekvragen zijn ok.quote:
Had het ook even niet door eerstquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:43 schreef Keyos het volgende:
Duurde wel lang voordat ze de hint door hadden xD
Daar weet ik wel het meeste van af. Dus ik denk dat het Leiden gaat worden ja. Morgen tijdens werk maar even over denken.quote:
Yezzz, eindelijk een meet!quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar weet ik wel het meeste van af. Dus ik denk dat het Leiden gaat worden ja. Morgen tijdens werk maar even over denken.
Ik ook niet, de eerste 5 seconden. Maar als ik daar stond zou ik het nooit doorhebbenquote:
Echte Jannen is gelukkig wel Proquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:44 schreef Sephael het volgende:
[..]
Niet mijn favoriete programma...
Ze hebben er wel een handje van om niet door te gaan, hè?quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Yezzz, eindelijk een meet!
Als het leiden wordt dan ga ik het serieus overwegen, vindt het opzich een leuk groepje mensen die hier zitten. Ben het niet altijd eens maar dat hoeft ook niet.quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar weet ik wel het meeste van af. Dus ik denk dat het Leiden gaat worden ja. Morgen tijdens werk maar even over denken.
quote:
Zou leuk zijn. Ik kan ook wel wat slaapplekken regelen. Ruimte zat.quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Leiden, bazenstad.
Wel ver weg, maar maakt niet uit, ik kom sowieso als ik kan
Ach, ze zijn snel tevreden. De vorige meet was nogal simpel, maar wel ontzettend grappigquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee tuurlijkquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:45 schreef kree het volgende:
[..]
Als het leiden wordt dan ga ik het serieus overwegen, vindt het opzich een leuk groepje mensen die hier zitten. Ben het niet altijd eens maar dat hoeft ook niet.
quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:45 schreef Myraela het volgende:
Ik heb geen zin in een meet, de komende maanden tenminste.
niemand die daarna ff hielp?quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, ze zijn snel tevreden. De vorige meet was nogal simpel, maar wel ontzettend grappig
Alleen de takkenbende in mijn kamer was jammer.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:45 schreef Myraela het volgende:
Ik heb geen zin in een meet, de komende maanden tenminste.
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, ze zijn snel tevreden. De vorige meet was nogal simpel, maar wel ontzettend grappig
Mijn halve biertje stond er nog hè?quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ook voor mij en Newbie samen eventueel? Of is dat te confronterend voor de mensen in dit topic?quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(garpje)
[..]
Zou leuk zijn. Ik kan ook wel wat slaapplekken regelen. Ruimte zat.
JAquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ook voor mij en Newbie samen eventueel? Of is dat te confronterend voor de mensen in dit topic?
Omdat ik volgende week al een meet heb en daarna is het december en alles, tegen februari ga ik wel weer eens over een meet nadenken.quote:
Nee hoorquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ook voor mij en Newbie samen eventueel? Of is dat te confronterend voor de mensen in dit topic?
Whehehe, ik denk dat ik het niet heel erg chill zou vinden als jullie liggen te batsen in mijn bed.quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dus?quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat ik volgende week al een meet heb en daarna is het december en alles, tegen februari ga ik wel weer eens over een meet nadenken.
Zo makkelijk ben ik niet te ronselen hoorquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(garpje)
[..]
Nou.quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat ik volgende week al een meet heb en daarna is het december en alles, tegen februari ga ik wel weer eens over een meet nadenken.
Bank is ook goed, we zijn niet veeleisend.quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehehe, ik denk dat ik het niet heel erg chill zou vinden als jullie liggen te batsen in mijn bed.
Maar het moet wel mogelijk zijn.
Ik kijk niet eens dus geen ideequote:
Kijk, dat hoor ik graag.quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:48 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Zo makkelijk ben ik niet te ronselen hoor![]()
Ik heb nu een tweepersoonsbed en een matras liggen. En een bank. Maar ik kan nog wel wat bij mijn ouders ronselen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bank is ook goed, we zijn niet veeleisend.
Gewoon iedereen die wil blijven slapen vragen om zelf een luchtbed enzo mee te nemen werkt ook heel goedquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kijk, dat hoor ik graag.
[..]
Ik heb nu een tweepersoonsbed en een matras liggen. En een bank. Maar ik kan nog wel wat bij mijn ouders ronselen.
Okquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Geen tijd. Geen zin. Korte samenvatting.
Dat kan ook ja. Even de tafel en stoelen wegschuiven, dan moet er voldoende plek zijn.quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon iedereen die wil blijven slapen vragen om zelf een luchtbed enzo mee te nemen werkt ook heel goed
Yep, en rechts onderin het webcam scherm.quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:52 schreef Myraela het volgende:
Staan die tweets gewoon op het scherm daar? of zie ik dat verkeerd.
volgens mij wel rechtsquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:52 schreef Myraela het volgende:
Staan die tweets gewoon op het scherm daar? of zie ik dat verkeerd.
Bij een fok!meet dat gedaan gewoon op de grond matje neerleggen en slapen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat kan ook ja. Even de tafel en stoelen wegschuiven, dan moet er voldoende plek zijn.
Topquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat kan ook ja. Even de tafel en stoelen wegschuiven, dan moet er voldoende plek zijn.
Ik ookquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk iedereen eens te zien, de vorige keer waren er bijna alleen maar mensen die nauwelijks postten in de reeks, dat was wel jammer. Maar als er wat van de 'regelmatige posters' komen, vind ik het zeker de moeite waard om te komen
welke?quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:54 schreef Myraela het volgende:
Hoe oud is die man? Ik zou hem raken.
Ik kende eigenlijk ook bijna niemand van hun postsquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk iedereen eens te zien, de vorige keer waren er bijna alleen maar mensen die nauwelijks postten in de reeks, dat was wel jammer. Maar als er wat van de 'regelmatige posters' komen, vind ik het zeker de moeite waard om te komen
Ja klopt, het was wel echt leukquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:56 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik kende eigenlijk ook bijna niemand van hun posts, grappig dat ze dan wel naar de meet komen. Wel leuke groep trouwens.
Weet wat je vraagt...quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik zou ook eindelijk eens wat meer gezichten willen zien
Ik ben bijna jarigquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jou moet ik gewoon een keer meeten ja
Dit. Beetje met d'r telefoon spelen steeds, flikker op.quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:54 schreef Keyos het volgende:
Dat ongeinteresseerde wijf aan die tafel moet echt opbokken, voegt niets toe, scheelt salaris.
Hopelijk doet hij een shout out naar fok.quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:56 schreef Keyos het volgende:
Als Heloef nou had gezegd op de radio: "jongens, draai ff 2 nummers, ik moet schijten" was hij nog een grotere held geweest dan hij al is.
Ja inderdaadquote:
Wie weetquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben bijna jarigdus als je tijd hebt
Nee die 2 vingers in de lucht dan net, alsof ze echt van deze muziek houdt en aan het dansen isquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:57 schreef Supersoep het volgende:
Dit. Beetje met d'r telefoon spelen steeds, flikker op.
Hehequote:Op zaterdag 12 november 2011 00:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja klopt, het was wel echt leuk
Sowieso de spannendste paar dagen van mijn leven toen
Ja daar schijn ik woonachtig te zijnquote:
Ja, dat baardje. sopsopsop.quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mirneee Kusjes voor @KeizerFaye en @RayeRayen. Regelen jullie even het nummer van die radioman, ik zou hem raken. #3fm #durftevragen #twexit 0:58
Ahhhh. Die rechter?
twitter dit topic dan haha als het daar over gaan hebben dan lach ik me rotquote:
Ja, die is lelijkquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:00 schreef Myraela het volgende:
Nee, die Rob volgens mij. Maar toen ik googlede vond ik het minder.
Rob Stenders is één van Nederlands grootste radio helden met de grootste bek xDquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, die Rob volgens mij. Maar toen ik googlede vond ik het minder.
Ik ookquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:00 schreef minibeer het volgende:
[..]
Niks, ik moest ff denken wat jij toen allemaal uitvrat
stiekem ben ik wel een beetje jaloersquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:00 schreef minibeer het volgende:
[..]
Niks, ik moest ff denken wat jij toen allemaal uitvrat
Vertel wat dan allemaalquote:
Ik luister nooit radio.quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:00 schreef Keyos het volgende:
[..]
Rob Stenders is één van Nederlands grootste radio helden met de grootste bek xD
Wie is dat meisje?quote:
Ruim het doekje maar op, nu heb je Pedobear Giel.quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik luister nooit radio.Ik onthoud dat soort dingen niet, maar op de cam zag die er wel smakelijk uit, op google niet. Zo zien jullie maar weer, kleine kijkbuiskindertjes, niets is wat het lijkt.
Hij lijkt op een echte zwarte piet. Ik wil hem hebben als knuffelpietquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:03 schreef Sinji het volgende:
Pimp, kijk hem haar ping vragen voor zijn BB dang
hahaquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, is allemaal al eens gezegd
En wat niet is gezegd is echt te privé
Wie vraagt wiens ping?quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:03 schreef Sinji het volgende:
Pimp, kijk hem haar ping vragen voor zijn BB dang
Leuk meisjequote:
Klopt, valt reuze mee. Hij heeft echt geen dieet nodig ofzo, ik vind dat het hem wel staat zoals hij nu isquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:04 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Een beker.
Overigens is hij helemaal niet dik, wat een aansteller, sjonge jonge.
Zijn uiterlijk mag vanaf nu geen belemmering zijn om te hosselen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:04 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Een beker.
Inderdaad. En ik zeg dat niet snel over jongensquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klopt, valt reuze mee. Hij heeft echt geen dieet nodig ofzo, ik vind dat het hem wel staat zoals hij nu is
Cactus vind hem alquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:06 schreef Sinji het volgende:
[..]
Zijn uiterlijk mag vanaf nu geen belemmering zijn om te hosselen.
Hij kon hier ook gewoon spontaan zijn, lachte zich rot en was aanwezig, nu eens op de juiste momenten doen en je scoort misschien eens een meidquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:06 schreef Sinji het volgende:
[..]
Zijn uiterlijk mag vanaf nu geen belemmering zijn om te hosselen.
Hij heeft iig van Wiggle een begrip gemaakt.quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:08 schreef Lokasenna het volgende:
Dit was het begin van Rayens radiocarrière
Het is onze plicht dit te introduceren als FOK!meme.quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:09 schreef Keyos het volgende:
[..]
Hij heeft iig van Wiggle een begrip gemaakt.
Rayen is laatquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:08 schreef Lokasenna het volgende:
Dit was het begin van Rayens radiocarrière
Jep. Lijkt me wel een leuk baantje though, beetje betaald lullen. (als je het kan dan, ik zou het waarschijnlijk niet kunnen, of alleen met 6 bier opquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:09 schreef Myraela het volgende:
Nu zet ik het wel weer uit hoor.Stom gelul.
Als ik goeie muziek mag draaien lijkt mij dat wel leukquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:10 schreef minibeer het volgende:
[..]
Jep. Lijkt me wel een leuk baantje though, beetje betaald lullen. (als je het kan dan, ik zou het waarschijnlijk niet kunnen, of alleen met 6 bier op)
gotta go gotta go gottagoquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:13 schreef Keyos het volgende:
Wat is dat met dubstep de laatste tijd, doe mij maar good old Drum N bass.
Ik mag het allebei wel. Maar de meeste dubstep is wel trash.quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:13 schreef Keyos het volgende:
Wat is dat met dubstep de laatste tijd, doe mij maar good old Drum N bass.
Ja. Hij is wel echt negatief over zichzelf en kijk hoe goed/normaal hij overkomt.quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:04 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Een beker.
Jij die heloef gaat pijpen?quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:13 schreef Cactus1 het volgende:
Wie is de volgende die iets gaat doen zodat we kunnen supporten?
Iedereen mag weer verder gaan met oorlog voeren!quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:13 schreef Lokasenna het volgende:
Ik geef mijn wereldvredeverhaal op, het is nu te laat, mijn lamlendigheid begint mijn inspiratie te overwinnen.
Ik ben meer het typje "grote bek zolang ik het zelf niet hoef te doen"quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:13 schreef Cactus1 het volgende:
Wie is de volgende die iets gaat doen zodat we kunnen supporten?
Tsja, ik ookquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben meer het typje "grote bek zolang ik het zelf niet hoef te doen"
Ik heb een grote bek over dingen en ben zo stom ze nog uit te voeren ookquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou wel iets willen doen, maar ben nergens echt zo goed in dat ik ermee op beeld zou willenquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:14 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zin in patat oorlog.quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:14 schreef minibeer het volgende:
[..]
Iedereen mag weer verder gaan met oorlog voeren!
Dit jaquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zou wel iets willen doen, maar ben nergens echt zo goed in dat ik ermee op beeld zou willen
Dit ook ja. Mijn algemene kennis zuigt hardquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zou wel iets willen doen, maar ben nergens echt zo goed in dat ik ermee op beeld zou willen
Vreetzakquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:17 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik ga denk ik een eitje bakken. Met spek.
(jouw schuld)
Ik probeer meestal maar nergens een grote bek over te hebben, misschien valt het dan uiteindelijk meequote:
Misschien zou ik alle landen met hun hoofdsteden en oppervlaktes op tv/radio kunnen opnoemen, maar dat is te saai om naar te blijven kijkenquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:17 schreef minibeer het volgende:
[..]
Dit ook ja. Mijn algemene kennis zuigt hard
Ik heb vaak zoiets van: euhm ja, ik weet het wel (denk ik) maar kan niet op de naam komenquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:17 schreef minibeer het volgende:
Dit ook ja. Mijn algemene kennis zuigt hard
Weet je dat? Noem er hier eens een paarquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:18 schreef Lokasenna het volgende:
Misschien zou ik alle landen met hun hoofdsteden en oppervlaktes op tv/radio kunnen opnoemen, maar dat is te saai om naar te blijven kijken
Het was een grapje omdat je vrij mager bentquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:19 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik mag best wat kilo's aankomen
Drie oud-klasgenoten van me zijn nederlands kampioen topoquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien zou ik alle landen met hun hoofdsteden en oppervlaktes op tv/radio kunnen opnoemen, maar dat is te saai om naar te blijven kijken
Mager? Kei gespierd dacht ikquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het was een grapje omdat je vrij mager bent
Ik heb voor de hoofdsteden van de landen in Afrika mijn laagste cijfer ooit gehaaldquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:20 schreef minibeer het volgende:
[..]
Drie oud-klasgenoten van me zijn nederlands kampioen topo
Een 1?quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:21 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik heb voor de hoofdsteden van de landen in Afrika mijn laagste cijfer ooit gehaald
Ik kan dat soort dingen ook nooit echt leren. Hoogstens 1 dagje. Misschien weet ik nog net alle provincies van NL op te noemen, zo erg is hetquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:21 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik heb voor de hoofdsteden van de landen in Afrika mijn laagste cijfer ooit gehaald
Ja.quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:22 schreef Keyos het volgende:
Ben je mager met 63 kg bij 1,80 als man ?
Jaquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:22 schreef Keyos het volgende:
Wel een beetje lichtquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:22 schreef Keyos het volgende:
Er komt geen 1ne donder bij op de een of andere manier, fastfood vreten voor het leven dusquote:
wiggle wiggle wigglequote:Op zaterdag 12 november 2011 01:23 schreef minibeer het volgende:
[..]
ik ga maar even 20 keer optrekken
Hangt natuurlijk ook van je bouw af hequote:Op zaterdag 12 november 2011 01:23 schreef kree het volgende:
70 tot 78 kl hier er kunnen bij mij nog wel een paar kilos aan hoor.
Haha maar bmi is goed voorzover ik kan vinden.
Heb ik ook wel, irritant maar soms ook wel lekker. Alleen als ik veel bier drink lukt het een beetje, maar dat is dan gelijk een vetlaagje over mijn wasbordjequote:Op zaterdag 12 november 2011 01:24 schreef Keyos het volgende:
[..]
Er komt geen 1ne donder bij op de een of andere manier, fastfood vreten voor het leven dus.
Ik heb wel eens een 1.2 gehaald voor een repetitie waarvoor ik dacht dat ie wel ok gingquote:
Ik heb wel eens 1en gehaald vanwege meewerken aan afkijkpraktijken enzoquote:
Ja vet gespierd hahahaha.quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:24 schreef minibeer het volgende:
[..]
Hangt natuurlijk ook van je bouw af he
Ik heb meestal wel hoger, zelfs al heb ik niet geleerd.quote:
Jaquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:27 schreef mrk.n het volgende:
Ik heb eens een 0,4 gehaald op iets van wiskunde. Het bestaat.
Ja, tegenwoordig ik ook wel hoor. Maar met van die stomme woordenlijsten leren en alles had ik geen zin om het boek ook maar open te doen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:26 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik heb meestal wel hoger, zelfs al heb ik niet geleerd.
Ik had dat ook wel, maar dus niet bij Afrikaquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:26 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik heb meestal wel hoger, zelfs al heb ik niet geleerd.
Noes, wel creatief met de mobiel en grafische rekenmachine.quote:
Onee, had ik ook wel eens voor talen inderdaad. Ik had laatst eens een 10 gehaald zonder ook maar het boek voor het vak te hebbenquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, tegenwoordig ik ook wel hoor. Maar met van die stomme woordenlijsten leren en alles had ik geen zin om het boek ook maar open te doen.
Ja, ookal kwam dat vooral neer op andere mensen die bij mij keken. Ik schreef wel enorme spiekbrieven.quote:
1 keer, en 1 keer betrapt. Slechte ogenquote:
donequote:Op zaterdag 12 november 2011 01:23 schreef minibeer het volgende:
[..]
ik ga maar even 20 keer optrekken
Ergens hebben ze wel gelijk, leer lekker zelfquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:31 schreef mrk.n het volgende:
Ja.
En dan heb je ook van die kinderen die niet willen dat je afkijkt en die dan met het arm of het lange haar zo voor het blaadje gaan dat je de antwoorden niet kunt zien.
Dat vind ik dan weer ergerlijk, mensen die bij je gaan afkijken zonder het eerst aan je te vragenquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:31 schreef mrk.n het volgende:
Ja.
En dan heb je ook van die kinderen die niet willen dat je afkijkt en die dan met het arm of het lange haar zo voor het blaadje gaan dat je de antwoorden niet kunt zien.
Ik liet ook alleen vrienden afkijken hoor, die klerelijers die nooit iets terugdoen en altijd lopen te kankeren mogen zelf hun werk regelen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:31 schreef mrk.n het volgende:
Ja.
Sterkte morgen! Trustenquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:33 schreef Keyos het volgende:
Ik ga slapen, over 4 uurtjes weer op, tot morgen allen ! Dan gaan we Heloef even in de watten leggen met zijn awesome prestatie en vragen of er nog geneukt is.
Welterusten!quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:33 schreef Keyos het volgende:
Ik ga slapen, over 4 uurtjes weer op, tot morgen allen ! Dan gaan we Heloef even in de watten leggen met zijn awesome prestatie en vragen of er nog geneukt is.
Dus stel wij zouden bij elkaar in de klas zitten en we waren geen vriendjes, mocht ik eignelijk niet bij jou afkijken?quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:36 schreef Myraela het volgende:
En de mensen die me gingen aantikken of gingen lopen praten mochten al helemaal doodvallen. Prima als je wilt afkijken, maar op eigen risico, ik ga zelf geen risico nemen.
Eetze. Ik heb vandaag al teveel troep op.quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:53 schreef minibeer het volgende:
ik ben toch maar voor de gezonde variant gegaan: yoghurt met cruesli. Niet dat iemand dit boeit
Deed ik soms. Beetje teren op mijn harde leerwerk.quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:31 schreef mrk.n het volgende:
Ja.
Goede vraag, zou het ook niet weten maar volgens mij welquote:Op zaterdag 12 november 2011 02:01 schreef Moonwalk het volgende:
heeft heloef nou gewonnen? ik heb het laatste stuk gemist en geen zin om terug te lezensorrybedankt
![]()
Nouja zijn wij er nog om het in leven te houden, en heloef zal zo wel terug komen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 02:08 schreef Moonwalk het volgende:
ik vraag me ook af waar Strani is gebleven, die hield dit topic meestal in leven op dit tijdstip
Yep hij had gewonnenquote:Op zaterdag 12 november 2011 02:08 schreef kree het volgende:
[..]
Goede vraag, zou het ook niet weten maar volgens mij wel
Waarom klinkt dit precies hetzelfde als bij mij?quote:Op zaterdag 12 november 2011 02:12 schreef Keyos het volgende:
[..]
Yep hij had gewonnen, damn mobiel in bed is te verslavend om te gaan slapen.
Heb ff nagedacht over die meid, ik ga zeer binnenkort gewoon de stoute schoenen aantrekken en vragen of ze binnenkort eens wat wil gaan drinken , een nee heb ik , een ja kun je krijgen, en ik ken haar niet zodanig goed dat ik een hele vriendschap op het spel zet aangezien dit gebeuren pas 2 dagen loopt, als ik te lang wacht is misschien de boot al voorbij.
Overigens in de jaren dat ik haar wel eens zag heeft ze nooit een vriend gehad , wie weet helpt dat juist en heeft ze er wel eens behoefte aan.
quote:Op zaterdag 12 november 2011 02:11 schreef Myraela het volgende:
Ik vraag aan een heloef in een ander topic of die nog een telefoonnummer had geregeld voor me van die radioman, nav mijn tweet.
Maar ze hadden hem wel op de tweet gewezen en "Neen hij was wel heel blij dat hij werd begeerd door een meisje van 19." Bwehehehehehhehehehehhehhehe.
quote:Op zaterdag 12 november 2011 02:12 schreef Keyos het volgende:
[..]
Yep hij had gewonnen, damn mobiel in bed is te verslavend om te gaan slapen.
Heb ff nagedacht over die meid, ik ga zeer binnenkort gewoon de stoute schoenen aantrekken en vragen of ze binnenkort eens wat wil gaan drinken , een nee heb ik , een ja kun je krijgen, en ik ken haar niet zodanig goed dat ik een hele vriendschap op het spel zet aangezien dit gebeuren pas 2 dagen loopt, als ik te lang wacht is misschien de boot al voorbij.
Overigens in de jaren dat ik haar wel eens zag heeft ze nooit een vriend gehad , wie weet helpt dat juist en heeft ze er wel eens behoefte aan.
Heloef moet je wel hoor.quote:Op zaterdag 12 november 2011 02:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet grappig, ik ben gewoon keihard afgewezen. Nu wil ik graag even huilen en klagen.
Ja heb het meegemaakt.quote:Op zaterdag 12 november 2011 02:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet grappig, ik ben gewoon keihard afgewezen. Nu wil ik graag even huilen en klagen.
Arme myrquote:Op zaterdag 12 november 2011 02:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |