Nog een wieldop meegenomen als aandenken?quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:08 schreef ferrari_rood het volgende:
oh zwabber is weer terug. Hoe is het met Steigermeisje?
Mijn dinky toy is vandaag naar de sloop gebracht. Mijn aller eerste auto die ik naar de sloop breng.
We hebben de licht metalen velgen mee terug genomen. En radio ed er allemaal uitgehaaldquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nog een wieldop meegenomen als aandenken?
Ik hou het even voor gezien op dat gebied, ik word knettergek van de gemixte signalen.
Gingerbreadquote:
Also, Cyanogenmodquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
GingerbreadIk heb hem op froyo laten staan. Met name omdat er nog al wat complicaties aan GB konden hangen.
quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Also, Cyanogenmod
werkt vlekkeloos hier, en zelfs een beetje overgeklokt
Ooh, gvd. Nou, dan duik ik er morgen wel inquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ben 20 minuten bezig geweest
omgquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:02 schreef tombolafan het volgende:
dus ik was net aan het klussen bij vriendinen er moesten kabels weg in de kruipruimte, dus ik zeg ik ben het kleinst ik ga wel
![]()
3 kabels gevonden, "wel op een rare plek" nagevraagd en ja hoor, knip maar door en neem maar mee!![]()
uur later; zeg, sinds wanneer doet de thermostaat het niet meer?![]()
![]()
ja, zij zeggen "knip maar door"quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:02 schreef tombolafan het volgende:
dus ik was net aan het klussen bij vriendinen er moesten kabels weg in de kruipruimte, dus ik zeg ik ben het kleinst ik ga wel
![]()
3 kabels gevonden, "wel op een rare plek" nagevraagd en ja hoor, knip maar door en neem maar mee!![]()
uur later; zeg, sinds wanneer doet de thermostaat het niet meer?![]()
![]()
geen idee, niet geprobeerd, maar roms zijn makkelijk te vervangen in ieder geval, als je em eenmaal geroot hebt is het een stuk makkelijker, kan je zelfs roms verwisselen vanuit de rommanager in cyanogenmod zelfquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, gvd. Nou, dan duik ik er morgen wel in
Is hij makkelijk terug te zetten ook?
Ja, dat snap ik, maar als hij terug moet naar htc om wat voor reden dat ook, moet je hem weer terug zettenquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
geen idee, niet geprobeerd, maar roms zijn makkelijk te vervangen in ieder geval, als je em eenmaal geroot hebt is het een stuk makkelijker, kan je zelfs roms verwisselen vanuit de rommanager in cyanogenmod zelf
trouwens, heb je een linkje adhv waar jij het hebt gedaan?quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
geen idee, niet geprobeerd, maar roms zijn makkelijk te vervangen in ieder geval, als je em eenmaal geroot hebt is het een stuk makkelijker, kan je zelfs roms verwisselen vanuit de rommanager in cyanogenmod zelf
Alles staat op mijn simquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:06 schreef DeZwabber het volgende:
wat wel handig is, al je contacten aan je google account koppelen, anders ben je ze kwijt, of je moet ze backuppen met een progje daarvoor
maar voor backupsoftware moet je em wel eerst rooten
volgens mij is het wel te doen, maar ik heb er helemaal niet op gelet, de garantie is volgens mij toch al verlopenquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, maar als hij terug moet naar htc om wat voor reden dat ook, moet je hem weer terug zetten
die moet ik je even schuldig blijven tot aan morgen, hij staat gebookmarked op m'n computer en zit nu op m'n tabletquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
trouwens, heb je een linkje adhv waar jij het hebt gedaan?
zozo, intiem samen in de kruipruimte baggerenquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:08 schreef tombolafan het volgende:
en ik ben er braaf weer ingekropen om het te fixen hoor, met haar vriend
Als ik hem maar krijgquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
die moet ik je even schuldig blijven tot aan morgen, hij staat gebookmarked op m'n computer en zit nu op m'n tablet
quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
volgens mij is het wel te doen, maar ik heb er helemaal niet op gelet, de garantie is volgens mij toch al verlopen
jouwe ook dan nietquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijne nietnog tot en met Mei of Juni
Heb je er nu op? HC?quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:12 schreef DeZwabber het volgende:
misschien binnenkort maar eens ubuntu ofzo op de tablet gooien, omdat het kan, kan geen andere reden bedenken
oh, okequote:Op zaterdag 12 november 2011 20:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
jouwe ook dan nietwant je kreeg hem na mij
Jup, met een schil van Asus er overheen, om de muisaanwijzer te laten werken (het is een Transformer met toetsenbord)quote:
Hij rijdt voor nu weer even, koppeling is afgesteld. Maar we zijn behoorlijk besodemieterd bij de garage waar we hem gekocht hebben zei onze eigen garage. Er is heel veel aan mis en om dat te laten repareren is hij gewoon niet meer waardquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Kon jouw auto nog gemaakt worden Bamba?
Goed bezig geweest Tombo
Zeker balen hij had nog 7wk moeten rijden. En hij was nog wel te maken maar die kosten kregen we er niet meer uit bij verkoop (startmotor/koppelingsplaten en wellicht de versnellingsbak) we hebben hem ruim 6jaar gehad en aan onderhoud amper wat moeten doen. En ineens kapt hij ermee. Was het een 5deurs geweest dan had ik mijn vader gevraagd hem te maken.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:25 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hij rijdt voor nu weer even, koppeling is afgesteld. Maar we zijn behoorlijk besodemieterd bij de garage waar we hem gekocht hebben zei onze eigen garage. Er is heel veel aan mis en om dat te laten repareren is hij gewoon niet meer waard. Dus weer op zoek naar een andere auto
. Jouw auto is ook naar de sloop las ik? Balen is dat he?
Ooh failquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh, oke
niet dat het helpt, ik heb alle warranty void stickertjes al gesloopt door em uit elkaar te halen
Ooooh, die TF zijn nicequote:Op zaterdag 12 november 2011 20:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jup, met een schil van Asus er overheen, om de muisaanwijzer te laten werken (het is een Transformer met toetsenbord)
Wat is er allemaal mis met de matiz?quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:25 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hij rijdt voor nu weer even, koppeling is afgesteld. Maar we zijn behoorlijk besodemieterd bij de garage waar we hem gekocht hebben zei onze eigen garage. Er is heel veel aan mis en om dat te laten repareren is hij gewoon niet meer waard. Dus weer op zoek naar een andere auto
. Jouw auto is ook naar de sloop las ik? Balen is dat he?
Balen joh! Bij mij staat er nu 118000 op de km teller, maar dat zegt dus helaas niksquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:28 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Zeker balen hij had nog 7wk moeten rijden. En hij was nog wel te maken maar die kosten kregen we er niet meer uit bij verkoop (startmotor/koppelingsplaten en wellicht de versnellingsbak) we hebben hem ruim 6jaar gehad en aan onderhoud amper wat moeten doen. En ineens kapt hij ermee. Was het een 5deurs geweest dan had ik mijn vader gevraagd hem te maken.
Er stond/staat 97000 op de teller
Dat zijn geen leuke reparaties. Niemand in de buurt die handig is?quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:32 schreef Bamba het volgende:
De koppeling zou helemaal vervangen moeten worden, de remleidingen zijn bijna doorgeroest en de uitlaat zit een scheur in. En van de week had ik een platte band..Ik heb de auto nog geen 3 maanden.
Voor de lolquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh fail
Waarom heb je hem uit elkaar gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |