quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:10 schreef tombolafan het volgende:
Gister renden de katten rond in de gang, en ik hoorde mn jas vallen dus ik liep er heen om hem weer op te hangen, lag Sjefke eronder verstopt en die sprong dus omhoog toen ik mn jas wilde pakken![]()
Hartverzakking
En echt, ik ZWEER je dat het expres wasquote:
Eergisteren had ik onze huis-schredder Sooty op schoot en Fritz op mijn arm. Fritz deed stom en lazerde er ineens af. Sooty over de zeik, Fritz over de zeik; veel kabaal en veel geweldquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:10 schreef tombolafan het volgende:
Gister renden de katten rond in de gang, en ik hoorde mn jas vallen dus ik liep er heen om hem weer op te hangen, lag Sjefke eronder verstopt en die sprong dus omhoog toen ik mn jas wilde pakken![]()
Hartverzakking
Ow, op zeker. Zo zijn zequote:Op zaterdag 12 november 2011 00:14 schreef tombolafan het volgende:
En echt, ik ZWEER je dat het expres wasHij lachte me bijna uit
Het was Sjefkequote:Op zaterdag 12 november 2011 00:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Homo Spider![]()
![]()
En Sawyer komt echt helemaal los he?
Van dat kleine schattige pluizebolletje wordt het een echte donderkat![]()
Echt niet gewijzigd hoor!quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik las toch echt Sawyer net![]()
Wat raar
Nee, ik denk eerder dat in mijn gedachten het over Sawyer ging en dat ik het daarom zo las ....of zoiets....en anders blijkt 1 wijntje funest te zijn voor mijquote:
Leugenaarquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Volgens mij wel, want ik zag het ook
MB DM't me net dat ze het ook zagquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Leugenaar
MB, zeg ff dat ik het niet gewijzigd heb?
Ze zei grapjequote:Op zaterdag 12 november 2011 00:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Dus ik mag nog een wijntje inschenken
Te laaaaaaaaaatquote:
quote:
Ikke welquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik vind wijn helemaal niet zo lekker zonder sigaret
Ik zal eerlijk toegeven dat ik gisteren in het cafe wel een paar sigaretten gerookt heb. Maar vandaag weer helemaal niet en dat gaat dan zonder al te veel moeite. Dus ja, gaat best lekkerquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ikke wel![]()
Maar het gaat nog steeds "goed" dus? Het niet roken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |