WAHAHAHAHAHAHAHAH GODVERDOMME LIG ONDER DE TAFEL.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:17 schreef Chuck_Norris het volgende:
ALL BLACK XI
--------- Vermeer --------
Greg - Douglas - Donk - Braafheid
---------- Anita --------------
----- Wijnaldum - Seedorf ---------
Lens ----- Babel ---- Elia
[ afbeelding ]
Nee , die scoort tenminste het meest als hij fit is. Als je dat geblesseerde gedeelte bedoeld dan ja mee eens.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:22 schreef CecilBDemented het volgende:
robben is ook zoon ontzettende falende lul!
Dit dus idd. Heeft gewoon een geweldige carierre gehad, en moet nu nog even lekker 2 of 3 jaartjes bij Feyenoord komen ballen.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:23 schreef Confetti het volgende:
Kuyt was een prima speler maar hij is nu 31 jaar oud en kan het fysiek niet meer bijbenen.
Van techniek moet hij het niet hebben dus na het WK zie ik hem niet meer terugkomen bij Oranje.
Hij is simpelweg te oud.
Inderdaad.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:25 schreef Ritmo het volgende:
Beter dan die klote-mongooltjes als Babel en Braafheid.
Echt he? Optiefen met die kneuzen. Nederland moet toch wel wat beters kunnen opleiden dan dat? En ook dat Wijnaldumquote:Op woensdag 16 november 2011 00:26 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik wilde daar Matthijsen graag aan toevoegen. En dan alle 3 ruilen tegen Ozil.
Cijntje lacht om blackcardquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:23 schreef bosi_wa het volgende:
En Angelo Cijntje, de eindbaas van alle backs
quote:Op woensdag 16 november 2011 00:30 schreef Rivalo het volgende:
OP klopt. Kuyt was de mongool of the match.
Die kan tenminste nog voetballen.quote:Op woensdag 16 november 2011 01:30 schreef boekenplank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze heeft ook wel iets weg van een persoon met het down syndroom?
Daar moet ik je gelijk in geven.quote:Op woensdag 16 november 2011 01:41 schreef Keselo het volgende:
[..]
Die kan tenminste nog voetballen.
Ga toch rustig zitten man.quote:Op woensdag 16 november 2011 01:47 schreef Spaghettivreter het volgende:
Goed topic, heb me ook lopen ergeren aan de wedstrijd.
Ik ben ook een keiharde werker, zal ik van Marwijk ff bellen, misschien stelt hij me wel op.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:17 schreef SoraAoi het volgende:
Dirk is een keiharde werker dus de TS moet niet zo zeuren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |