Ja, dat dacht half puberaal Europa back in the daysquote:
Voortaan ga je de politie bellen als ik je billenkoek geef tijdens de seks?quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:23 schreef MissMSX het volgende:
Owh ja, dat mag tegenwoordig ook al niet meer he
Ik ben toch geen kind meer manquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voortaan ga je de politie bellen als ik je billenkoek geef tijdens de seks?
En niet meer dan normaal!quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh ja, dat mag tegenwoordig ook al niet meer he
Generatiekloofquote:
Weet je nog dat prachtige huisje in Den Haag wat je afgeslagen hebt omdat je liever in Utrecht wilde wonen?quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:29 schreef CherryLips het volgende:
Oké, een vent in Vleuten vermoordt z'n moeder, gaat hier naar het station waar de politie op hem begint te schieten.
Ik vind dit geen leuke wijk meer
Gillend en huilend bang zijn van en voor de klappen van je ouders, nee dat hoeft van mij niet.quote:
Mijn ouders vonden onze Take That-aanbidding primaquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daarom staat er ook dat je toestemming moet vragen
Beter dat ze op hem schieten dan op jou toch?quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:29 schreef CherryLips het volgende:
Oké, een vent in Vleuten vermoordt z'n moeder, gaat hier naar het station waar de politie op hem begint te schieten.
Ik vind dit geen leuke wijk meer
Er is een verschil tussen een tikje en iemand in elkaar rossen hequote:Op vrijdag 11 november 2011 23:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Gillend en huilend bang zijn van en voor de klappen van je ouders, nee dat hoeft van mij niet.
Ze deden zelf mee?quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn ouders vonden onze Take That-aanbidding prima
Overdrijven is ook een vak.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:31 schreef Tegan het volgende:
Gillend en huilend bang zijn van en voor de klappen van je ouders, nee dat hoeft van mij niet.
Ik weet niet of Den Haag zo veel beter isquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weet je nog dat prachtige huisje in Den Haag wat je afgeslagen hebt omdat je liever in Utrecht wilde wonen?
Tijdens het avondeten ruziën wie met Mark mocht trouwen en wie met Robbie.quote:
Klopt. Maar ik zou mijn kind met geen vinger aanrakenquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen een tikje en iemand in elkaar rossen he
Ik heb hier in 6 jaar nog nooit enge verhalen gehoordquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet of Den Haag zo veel beter is![]()
Maar ik heb in deze wijk in vier maanden meer enge verhalen gehoord dan in dat half jaar in Overvecht.
Nope, dat blijkt, anders had je wel voor Den Haag gekozen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet niet of Den Haag zo veel beter is![]()
Dat is een ander verhaalquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik zou mijn kind met geen vinger aanraken. Nergens nodig voor ook.
Ze gingen in 1995 mee naar het concert. Ik kreeg m'n concertkaartje voor m'n verjaardag. Ze zijn ook een keer naar Robbie geweest.quote:
Freaks!!!quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze gingen in 1995 mee naar het concert. Ik kreeg m'n concertkaartje voor m'n verjaardag. Ze zijn ook een keer naar Robbie geweest.
Alleen als vader harder gilde dan twee dochters bij elkaar.quote:
Ons kind zou dan ook een engeltje zijnquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik zou mijn kind met geen vinger aanraken. Nergens nodig voor ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |