abonnement Unibet Coolblue
pi_106471877
Wat een genot! Op tijd om nog voor mijn werk te kijken *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_106471896
Nomnomnom open oog :9~
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_106471899
OMG noooooooooooooo Malignent hypothermia :o
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 6 januari 2012 @ 07:59:55 #79
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_106472008
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 07:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
OMG noooooooooooooo Malignent hypothermia :o
ik heb het nog niet gezien maar ik neem aan dat dat malignent hyperthermia is ;) juist een enorme temperatuurstijging ten gevolge van de narcose
pi_106472022
OMG NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO I made a mistake :o
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_106472033
Aaaaaaw Mr. Bailey O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_106472051
OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG

Het einde!!!

O+ :'( O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 6 januari 2012 @ 10:29:59 #83
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_106474215
O+ fijne aflevering :Y
pi_106474238
*haalt binnen*

:o
Ja doei.
pi_106476162
tránen ;(

O+ het was het wachten waard..
Ja doei.
pi_106476590
Zoooolaaaaaaaaah!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_106483628
Ik had helaas al gelezen wat ging gebeuren maar Zola O+ O+ O+.

Dat meisje dat jarig was, wow wat speelde ze alles goed _O_ . Normaal kom ik niet verder dan wat waterige ogen maar poeh, wat een ep.

Shonda _O_ .
pi_106489156
Straks als Grey's afgelopen is kunnen ze verder gaan met dark & twisty Zola en happy Sofia als jong volwassenen die ook maar artsen zijn geworden. En dan af en toe een dream sequence met de twee geest-baby's van Cristina.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 17:00:11 #89
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_106489238
fijn, we hebben weer zitten janken.

Ben ik de enige die teddy niet eens hartverscheurend vondt breken? Ik had iets meer verwacht, denk ik, ofzo.

Wel een goeie ep iig :D
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  vrijdag 6 januari 2012 @ 17:00:21 #90
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_106489246
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 16:58 schreef Tegan het volgende:
Straks als Grey's afgelopen is kunnen ze verder gaan met dark & twisty Zola en happy Sofia als jong volwassenen die ook maar artsen zijn geworden. En dan af en toe een dream sequence met de twee geest-baby's van Cristina.
_O- !!
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_106491619
wat n ep ;(
  vrijdag 6 januari 2012 @ 19:01:37 #92
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_106494194
Pff.... *traantje

Maar Damn..... Dit soort afleveringen maken Grey's wel geweldig... O+
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_106494244
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 19:01 schreef automatic_ het volgende:
Pff.... *traantje

Maar Damn..... Dit soort afleveringen maken Grey's wel geweldig... O+
Ja doei.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 19:43:21 #94
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_106496027
Dat met zo'n oog moeten ze dus écht niet doen he!! :r :N

Het zal aan mij liggen, maar ik vond het niet de beste ep in tijden ofzo. Hij was zeker oke, maar veel te volgestampt (ik hou van patiëntenverhalen, maar je kan ook overdrijven met al die operaties)... en het duurde zooo lang voor Teddy eindelijk op de hoogte werd gesteld! Ik dacht dat ik stuk zou gaan bij dat moment, maar ik moet bekennen dat ik meer tranen heb gelaten bij de (zoetsappige) Zola-scene dan bij Teddy & Henry. :o
pi_106496111
Ik vond alleen dat patientenverhaal heel sad. Voor de rest niet gehuild.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 19:47:08 #96
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_106496233
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 19:43 schreef babette21 het volgende:
Dat met zo'n oog moeten ze dus écht niet doen he!! :r :N

Het zal aan mij liggen, maar ik vond het niet de beste ep in tijden ofzo. Hij was zeker oke, maar veel te volgestampt (ik hou van patiëntenverhalen, maar je kan ook overdrijven met al die operaties)... en het duurde zooo lang voor Teddy eindelijk op de hoogte werd gesteld! Ik dacht dat ik stuk zou gaan bij dat moment, maar ik moet bekennen dat ik meer tranen heb gelaten bij de (zoetsappige) Zola-scene dan bij Teddy & Henry. :o
Ik had van het teddy herny verhaal ook wel iets meer qua emotie verwacht. Maar toch moest ik janken, zeker toen ze bij zijn lichaam zat.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  vrijdag 6 januari 2012 @ 19:50:50 #97
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_106496450
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 19:47 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik had van het teddy herny verhaal ook wel iets meer qua emotie verwacht. Maar toch moest ik janken, zeker toen ze bij zijn lichaam zat.
Dat was een mooie scene ja. En die waarin Cristina het haar vertelde was op zich ook prima (wow, dat moment waarom bij Cristina die 2 tranen zo gelijktijdig naar beneden rollen!). Maar ik miste toch iets...
En ik had echt geen 8 (?) scenes nodig om te zien hoe Teddy onwetend in die OR stond.
pi_106503362
Heftig hoor.. :o

Ik dacht even dat Meredith die hele ouderloze familie ging adopteren :')

En wat Babette21 zegt, ik was wel geraakt maar het zette bij mij niet echt door.. Er miste inderdaad iets :o
pi_106503495
Ik vind Karev en Meredith zo leuk nu.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 6 januari 2012 @ 22:05:18 #100
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_106504137
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 21:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik dacht even dat Meredith die hele ouderloze familie ging adopteren :')
:D :'( :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')