abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104261122

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier
pi_104261142
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:20 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Want?
Je kan niet met droge ogen beweren dat ze het zwaarder hebben dan iemand uit een modaal gezin. Dat is gewoon trollerig, ongelofelijk naief of je dyslexie zorgt er nu ook al voor dat je zinnen er zodanig krom uitkomen dat je er een rare mening op lijkt na te houden, terwijl dat hopelijk dus niet zo is en ik je verkeerd begrepen heb.
Ron Paul 2012
pi_104261146
Hehe, eindelijk een nieuw deel
pi_104261177
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:21 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Jij gaat mij niet vertellen dat iemand die van rijke afkomst is, het veel zwaarder heeft dan iemand van modale afkomst. Waarom vraag je me dat??
Lijkt me toch logisch?
die kunnen het ook gewoon zwaar hebben hoor,
ouders die afwezig zijn, die gefocust zijn op uiterlijkheiden en prestaties, buitengesloten op school vanwege geld of juist alleen vriendjes die op hen af komen vanwege dat geld

het zijn ook gewoon kinderen terwijl ze opgroeien natuurlijk met problemen die kinderen uit gezinnen met minder geld ook kunnen hebben

zwaarder zou ik niet zeggen want iedereen kan het om wat voor reden dan ook zwaar hebben
en om daar gradaties in aan te brengen is ook zoiets

en ik wil voetbal kijken omdat die station geluiden me altijd zo lekker slaperig maken :P
lekker in slaap vallen op de bank na een lange werk week
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_104261200
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:25 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Je kan niet met droge ogen beweren dat ze het zwaarder hebben dan iemand uit een modaal gezin. Dat is gewoon trollerig, ongelofelijk naief of je dyslexie zorgt er nu ook al voor dat je zinnen er zodanig krom uitkomen dat je er een rare mening op lijkt na te houden, terwijl dat hopelijk dus niet zo is en ik je verkeerd begrepen heb.
Mooi gezegd Supersoep
pi_104261201
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:25 schreef Supersoep het volgende:

Psst, hij meende het echt. Ik denk dat hij ook een rijkeluiszoontje is :P
pi_104261224
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:26 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Dat zeg ik helemaal niet! :(
Ik zeg toch nergens dat die het niet zwaar kunnen hebben??
  vrijdag 11 november 2011 @ 20:27:43 #8
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104261242
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:26 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Psst, hij meende het echt. Ik denk dat hij ook een rijkeluiszoontje is :P
Nee sorry ben zeker geen ruikeluiszoontje. We hebben het goed thuis.

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:21 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Jij gaat mij niet vertellen dat iemand die van rijke afkomst is, het veel zwaarder heeft dan iemand van modale afkomst. Waarom vraag je me dat??
Lijkt me toch logisch?
Ken jij personelijk mensen die zwaar rijke afkomst zijn? Heb jij wel eens met ze gesproken, wel eens een kijkje gehad in hun leven? Bevriend mee?

Let wel over zwaar rijk heb ik het over honderde miljoenen.
die hebben haast geen vrienden, want zijn het je vrienden om wie je bent of om wat je ouders zijn?

Als jij het vermogen hebt om je kinderen veilig de weg op te sturen door middel van een auto te kopen zal je dat doen. Echter krijg je daar direct alleen maar aanvallende reacties op.

Je ziet het hier gebeuren. Huisje van pappie gehad met strik er omheen? Waarom niet? Waarom is dat zo erg als je dat krijgt van je ouders?

Opleiding, de gehele omgeving verwacht dat jij het maximale behaalt in opleidingen en dat je later net zo zo niet nog succesvoller zal worden dan je ouders. Dat is een enorme druk die op je schouders hangt.

Als je voor je zelf een eigen baantje hebt en je hebt wat leuk geld verdiend en je koopt daar iets duurs van. Krijg je altijd het verhaal dat je het gekregen hebt. Pure afgunst keer op keer.

Hoe normaal je ook doet, hoe normaal je ook overkomt. Als bekend is dat je ouders veel geld hebben ben je al snel arrogant, verwend. Enz enz enz
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_104261256
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:26 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ouders die afwezig zijn, die gefocust zijn op uiterlijkheiden en prestaties, buitengesloten op school vanwege geld of juist alleen vriendjes die op hen af komen vanwege dat geld

het zijn ook gewoon kinderen terwijl ze opgroeien natuurlijk met problemen die kinderen uit gezinnen met minder geld ook kunnen hebben

zwaarder zou ik niet zeggen want iedereen kan het om wat voor reden dan ook zwaar hebben
en om daar gradaties in aan te brengen is ook zoiets

en ik wil voetbal kijken omdat die station geluiden me altijd zo lekker slaperig maken :P
lekker in slaap vallen op de bank na een lange werk week
MLiG demonstreert wel dat rijke ouders hebben nergens een garantie voor is. Scheelt wel dat hij straks iemand heeft die zijn schulden kan afbetalen, maar verder...
pi_104261285
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:27 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ken jij personelijk mensen die zwaar rijke afkomst zijn? Heb jij wel eens met ze gesproken, wel eens een kijkje gehad in hun leven? Bevriend mee?

Ken jij ze?..
pi_104261316
quote:

[..]

Je ziet het hier gebeuren. Huisje van pappie gehad met strik er omheen? Waarom niet? Waarom is dat zo erg als je dat krijgt van je ouders?

ik zeg toch niet dat dat erg is?
ik zeg alleen dat het niet 'telt' als huis dat je zelf gekocht hebt
en dus niet 'inzetbaar' is in die vage verder wedstrijd van hem

ik geef juist net zelf aan dat ze het ook heus wel zwaar kunnen hebben
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 11 november 2011 @ 20:30:33 #12
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104261384
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:28 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ken jij ze?..
Is dat belangrijk?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_104261410
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:30 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Is dat belangrijk?
wel als je dat als argument gebruikt over wanneer je er over mag oordelen natuurlijk
wat je net zelf doet
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104261413
quote:

[..]

Is dat belangrijk?
Is het belangrijk voor jou?
Jij vroeg het mij toch? Waarom kan ik niet het zelfde vragen dan?
pi_104261431
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:28 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

MLiG demonstreert wel dat rijke ouders hebben nergens een garantie voor is. Scheelt wel dat hij straks iemand heeft die zijn schulden kan afbetalen, maar verder...
Die ouders zijn niet zo omdat ze 'rijk' zijn, Strawberry. Ligt aan die mensen zelf. Ik neem aan dat je dat zelf ook wel weet. Als ik zo zou functioneren als Mlig, zouden mijn ouders er alles, maar dan ook echt alles aan doen, om mij weer een beetje op de rails te krijgen.
  vrijdag 11 november 2011 @ 20:31:35 #16
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104261441
quote:

[..]

Is dat belangrijk?
:|W

Hoe kun je dan zeggen dat rijken het zwaarder hebben.

ach.. nevermind.
  vrijdag 11 november 2011 @ 20:31:36 #17
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104261442
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:30 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

wel als je dat als argument gebruikt over wanneer je er over mag oordelen natuurlijk
wat je net zelf doet
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:31 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Is het belangrijk voor jou?
Jij vroeg het mij toch? Waarom kan ik niet het zelfde vragen dan?
als ik ja zal zeggen ben ik direct een patser hier.
pi_104261480
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:31 schreef ook_gek het volgende:

[..]

[..]

Als ik ja zeg toch ook? En toch vraag je 't me :')
pi_104261486
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:31 schreef Sinji het volgende:

[..]

ach.. nevermind.
Ik vind het kortzichtig om meteen het vooroordeel te hebben dat rijke mensen het allemaal alleen maar goed hebben. En niet zwaarder.
pi_104261505
quote:

die hebben haast geen vrienden, want zijn het je vrienden om wie je bent of om wat je ouders zijn? Wel eens in het gooi gekeken, daar zijn ze allemaal bevriend mét elkaar :')

Als jij het vermogen hebt om je kinderen veilig de weg op te sturen door middel van een auto te kopen zal je dat doen. Echter krijg je daar direct alleen maar aanvallende reacties op. Wat is er mis met de fiets en openbaar vervoer? Is dat niet decadent genoeg?

Je ziet het hier gebeuren. Huisje van pappie gehad met strik er omheen? Waarom niet? Waarom is dat zo erg als je dat krijgt van je ouders? Niet erg, wel verwend. Werk zelf eens voor je eigen dingen, dan leer je ook beter de waarde van iets kennen.

Opleiding, de gehele omgeving verwacht dat jij het maximale behaalt in opleidingen en dat je later net zo zo niet nog succesvoller zal worden dan je ouders. Dat is een enorme druk die op je schouders hangt. Dat valt wel mee hoor.

Als je voor je zelf een eigen baantje hebt en je hebt wat leuk geld verdiend en je koopt daar iets duurs van. Krijg je altijd het verhaal dat je het gekregen hebt. Pure afgunst keer op keer. Boehoe :'(

Hoe normaal je ook doet, hoe normaal je ook overkomt. Als bekend is dat je ouders veel geld hebben ben je al snel arrogant, verwend. Enz enz enz Dat maakt je gedrag je en je houding, niet je portemonnee :{w
pi_104261512
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:32 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Ik vind het kortzichtig om meteen het vooroordeel te hebben dat rijke mensen het allemaal alleen maar goed hebben.
Leuk dat je dat vind. Alleen jammer voor je dat niemand hier dat gezegd heeft
  vrijdag 11 november 2011 @ 20:33:04 #22
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104261526
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:31 schreef Sinji het volgende:

[..]

ach.. nevermind.
Nou wat denk je zelf als ik dat verhaal typ? Dat ik het verzonnen heb?
Als ik hier ja zeg ben ik direct een patser.

Maar prima zal je eerlijk antworden.

Ja ik ken er een aantal ja. En ja ben daar lange tijd mee bevriend geweest. Zitten nu in het buitenland en spreek ze vrij weinig nog.
pi_104261537
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:31 schreef ook_gek het volgende:

[..]

[..]

voer het dan zelf niet aan als argument om er een mening over te mogen hebben ei :')
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 11 november 2011 @ 20:33:20 #24
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104261538
Gezellig mensen.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_104261543
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:32 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Leuk dat je dat vind. Alleen jammer voor je dat niemand hier dat gezegd heeft
Kijk de edit. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')