abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104261122

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier
pi_104261142
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:20 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Want?
Je kan niet met droge ogen beweren dat ze het zwaarder hebben dan iemand uit een modaal gezin. Dat is gewoon trollerig, ongelofelijk naief of je dyslexie zorgt er nu ook al voor dat je zinnen er zodanig krom uitkomen dat je er een rare mening op lijkt na te houden, terwijl dat hopelijk dus niet zo is en ik je verkeerd begrepen heb.
Ron Paul 2012
pi_104261146
Hehe, eindelijk een nieuw deel
pi_104261177
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:21 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Jij gaat mij niet vertellen dat iemand die van rijke afkomst is, het veel zwaarder heeft dan iemand van modale afkomst. Waarom vraag je me dat??
Lijkt me toch logisch?
die kunnen het ook gewoon zwaar hebben hoor,
ouders die afwezig zijn, die gefocust zijn op uiterlijkheiden en prestaties, buitengesloten op school vanwege geld of juist alleen vriendjes die op hen af komen vanwege dat geld

het zijn ook gewoon kinderen terwijl ze opgroeien natuurlijk met problemen die kinderen uit gezinnen met minder geld ook kunnen hebben

zwaarder zou ik niet zeggen want iedereen kan het om wat voor reden dan ook zwaar hebben
en om daar gradaties in aan te brengen is ook zoiets

en ik wil voetbal kijken omdat die station geluiden me altijd zo lekker slaperig maken :P
lekker in slaap vallen op de bank na een lange werk week
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_104261200
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:25 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Je kan niet met droge ogen beweren dat ze het zwaarder hebben dan iemand uit een modaal gezin. Dat is gewoon trollerig, ongelofelijk naief of je dyslexie zorgt er nu ook al voor dat je zinnen er zodanig krom uitkomen dat je er een rare mening op lijkt na te houden, terwijl dat hopelijk dus niet zo is en ik je verkeerd begrepen heb.
Mooi gezegd Supersoep
pi_104261201
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:25 schreef Supersoep het volgende:

Psst, hij meende het echt. Ik denk dat hij ook een rijkeluiszoontje is :P
pi_104261224
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:26 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Dat zeg ik helemaal niet! :(
Ik zeg toch nergens dat die het niet zwaar kunnen hebben??
  vrijdag 11 november 2011 @ 20:27:43 #8
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104261242
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:26 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Psst, hij meende het echt. Ik denk dat hij ook een rijkeluiszoontje is :P
Nee sorry ben zeker geen ruikeluiszoontje. We hebben het goed thuis.

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:21 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Jij gaat mij niet vertellen dat iemand die van rijke afkomst is, het veel zwaarder heeft dan iemand van modale afkomst. Waarom vraag je me dat??
Lijkt me toch logisch?
Ken jij personelijk mensen die zwaar rijke afkomst zijn? Heb jij wel eens met ze gesproken, wel eens een kijkje gehad in hun leven? Bevriend mee?

Let wel over zwaar rijk heb ik het over honderde miljoenen.
die hebben haast geen vrienden, want zijn het je vrienden om wie je bent of om wat je ouders zijn?

Als jij het vermogen hebt om je kinderen veilig de weg op te sturen door middel van een auto te kopen zal je dat doen. Echter krijg je daar direct alleen maar aanvallende reacties op.

Je ziet het hier gebeuren. Huisje van pappie gehad met strik er omheen? Waarom niet? Waarom is dat zo erg als je dat krijgt van je ouders?

Opleiding, de gehele omgeving verwacht dat jij het maximale behaalt in opleidingen en dat je later net zo zo niet nog succesvoller zal worden dan je ouders. Dat is een enorme druk die op je schouders hangt.

Als je voor je zelf een eigen baantje hebt en je hebt wat leuk geld verdiend en je koopt daar iets duurs van. Krijg je altijd het verhaal dat je het gekregen hebt. Pure afgunst keer op keer.

Hoe normaal je ook doet, hoe normaal je ook overkomt. Als bekend is dat je ouders veel geld hebben ben je al snel arrogant, verwend. Enz enz enz
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_104261256
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:26 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ouders die afwezig zijn, die gefocust zijn op uiterlijkheiden en prestaties, buitengesloten op school vanwege geld of juist alleen vriendjes die op hen af komen vanwege dat geld

het zijn ook gewoon kinderen terwijl ze opgroeien natuurlijk met problemen die kinderen uit gezinnen met minder geld ook kunnen hebben

zwaarder zou ik niet zeggen want iedereen kan het om wat voor reden dan ook zwaar hebben
en om daar gradaties in aan te brengen is ook zoiets

en ik wil voetbal kijken omdat die station geluiden me altijd zo lekker slaperig maken :P
lekker in slaap vallen op de bank na een lange werk week
MLiG demonstreert wel dat rijke ouders hebben nergens een garantie voor is. Scheelt wel dat hij straks iemand heeft die zijn schulden kan afbetalen, maar verder...
pi_104261285
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:27 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ken jij personelijk mensen die zwaar rijke afkomst zijn? Heb jij wel eens met ze gesproken, wel eens een kijkje gehad in hun leven? Bevriend mee?

Ken jij ze?..
pi_104261316
quote:

[..]

Je ziet het hier gebeuren. Huisje van pappie gehad met strik er omheen? Waarom niet? Waarom is dat zo erg als je dat krijgt van je ouders?

ik zeg toch niet dat dat erg is?
ik zeg alleen dat het niet 'telt' als huis dat je zelf gekocht hebt
en dus niet 'inzetbaar' is in die vage verder wedstrijd van hem

ik geef juist net zelf aan dat ze het ook heus wel zwaar kunnen hebben
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 11 november 2011 @ 20:30:33 #12
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104261384
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:28 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ken jij ze?..
Is dat belangrijk?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_104261410
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:30 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Is dat belangrijk?
wel als je dat als argument gebruikt over wanneer je er over mag oordelen natuurlijk
wat je net zelf doet
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104261413
quote:

[..]

Is dat belangrijk?
Is het belangrijk voor jou?
Jij vroeg het mij toch? Waarom kan ik niet het zelfde vragen dan?
pi_104261431
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:28 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

MLiG demonstreert wel dat rijke ouders hebben nergens een garantie voor is. Scheelt wel dat hij straks iemand heeft die zijn schulden kan afbetalen, maar verder...
Die ouders zijn niet zo omdat ze 'rijk' zijn, Strawberry. Ligt aan die mensen zelf. Ik neem aan dat je dat zelf ook wel weet. Als ik zo zou functioneren als Mlig, zouden mijn ouders er alles, maar dan ook echt alles aan doen, om mij weer een beetje op de rails te krijgen.
  vrijdag 11 november 2011 @ 20:31:35 #16
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104261441
quote:

[..]

Is dat belangrijk?
:|W

Hoe kun je dan zeggen dat rijken het zwaarder hebben.

ach.. nevermind.
  vrijdag 11 november 2011 @ 20:31:36 #17
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104261442
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:30 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

wel als je dat als argument gebruikt over wanneer je er over mag oordelen natuurlijk
wat je net zelf doet
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:31 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Is het belangrijk voor jou?
Jij vroeg het mij toch? Waarom kan ik niet het zelfde vragen dan?
als ik ja zal zeggen ben ik direct een patser hier.
pi_104261480
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:31 schreef ook_gek het volgende:

[..]

[..]

Als ik ja zeg toch ook? En toch vraag je 't me :')
pi_104261486
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:31 schreef Sinji het volgende:

[..]

ach.. nevermind.
Ik vind het kortzichtig om meteen het vooroordeel te hebben dat rijke mensen het allemaal alleen maar goed hebben. En niet zwaarder.
pi_104261505
quote:

die hebben haast geen vrienden, want zijn het je vrienden om wie je bent of om wat je ouders zijn? Wel eens in het gooi gekeken, daar zijn ze allemaal bevriend mét elkaar :')

Als jij het vermogen hebt om je kinderen veilig de weg op te sturen door middel van een auto te kopen zal je dat doen. Echter krijg je daar direct alleen maar aanvallende reacties op. Wat is er mis met de fiets en openbaar vervoer? Is dat niet decadent genoeg?

Je ziet het hier gebeuren. Huisje van pappie gehad met strik er omheen? Waarom niet? Waarom is dat zo erg als je dat krijgt van je ouders? Niet erg, wel verwend. Werk zelf eens voor je eigen dingen, dan leer je ook beter de waarde van iets kennen.

Opleiding, de gehele omgeving verwacht dat jij het maximale behaalt in opleidingen en dat je later net zo zo niet nog succesvoller zal worden dan je ouders. Dat is een enorme druk die op je schouders hangt. Dat valt wel mee hoor.

Als je voor je zelf een eigen baantje hebt en je hebt wat leuk geld verdiend en je koopt daar iets duurs van. Krijg je altijd het verhaal dat je het gekregen hebt. Pure afgunst keer op keer. Boehoe :'(

Hoe normaal je ook doet, hoe normaal je ook overkomt. Als bekend is dat je ouders veel geld hebben ben je al snel arrogant, verwend. Enz enz enz Dat maakt je gedrag je en je houding, niet je portemonnee :{w
pi_104261512
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:32 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Ik vind het kortzichtig om meteen het vooroordeel te hebben dat rijke mensen het allemaal alleen maar goed hebben.
Leuk dat je dat vind. Alleen jammer voor je dat niemand hier dat gezegd heeft
  vrijdag 11 november 2011 @ 20:33:04 #22
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104261526
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:31 schreef Sinji het volgende:

[..]

ach.. nevermind.
Nou wat denk je zelf als ik dat verhaal typ? Dat ik het verzonnen heb?
Als ik hier ja zeg ben ik direct een patser.

Maar prima zal je eerlijk antworden.

Ja ik ken er een aantal ja. En ja ben daar lange tijd mee bevriend geweest. Zitten nu in het buitenland en spreek ze vrij weinig nog.
pi_104261537
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:31 schreef ook_gek het volgende:

[..]

[..]

voer het dan zelf niet aan als argument om er een mening over te mogen hebben ei :')
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 11 november 2011 @ 20:33:20 #24
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104261538
Gezellig mensen.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_104261543
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:32 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Leuk dat je dat vind. Alleen jammer voor je dat niemand hier dat gezegd heeft
Kijk de edit. :P
pi_104261573
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:31 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Die ouders zijn niet zo omdat ze 'rijk' zijn, Strawberry. Ligt aan die mensen zelf. Ik neem aan dat je dat zelf ook wel weet. Als ik zo zou functioneren als Mlig, zouden mijn ouders er alles, maar dan ook echt alles aan doen, om mij weer een beetje op de rails te krijgen.
Het was niet als kritiek naar zijn ouders bedoeld.
pi_104261597
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:32 schreef mrk.n het volgende:

Ik vind het kortzichtig om meteen het vooroordeel te hebben dat rijke mensen het allemaal alleen maar goed hebben. En niet zwaarder.
Wie roept hier dat ze het alleen maar goed hebben? ook_gek had het over dat ze het nog zwaarder hadden en dat is natuurlijk reinste bullshit. :')
pi_104261599
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:33 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Kijk de edit. :P
gezien :P
pi_104261627
huh wat betekend het als een profiel via facebook niet beschikbaar is ??? Ik weet wel dat als je iemand er de block opgegooid heeft je er helemaal niet opkomt maar bij iemand krijg ik de melding dit profiel is momenteel niet beschikbaar ??
Dat is een beetje vaag
pi_104261634
quote:
5s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:34 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Wie roept hier dat ze het alleen maar goed hebben? ook_gek had het over dat ze het nog zwaarder hadden en dat is natuurlijk reinste bullshit. :')
Rijke mensen kunnen het wel degelijk zwaarder hebben dan armere mensen. Financieel misschien niet, maar op andere gebieden wel.
pi_104261641
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:33 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Nou wat denk je zelf als ik dat verhaal typ? Dat ik het verzonnen heb?
Als ik hier ja zeg ben ik direct een patser.

Maar prima zal je eerlijk antworden.

Ja ik ken er een aantal ja. En ja ben daar lange tijd mee bevriend geweest. Zitten nu in het buitenland en spreek ze vrij weinig nog.
again: zwaar oke geef ik je meteen
maar zwaarder?

leg eens uit, waarom per definitie zwaarder?

Paris hilton heeft het vast wel zwaar (ze is niet voor niks zo labiel) maar een aidskindje in burkina faso heeft het in mijn ogen toch net wat zwaarder
hij weet namelijk niet of ie de 15 wel haalt bijvoorbeeld

extreme verschillen tussen arm en rijk maar jij doet dan ook vrij extreme uitspraken
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104261671
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:33 schreef heloef het volgende:
Gezellig mensen.
Word je gebeld of moet je naar de studio?
pi_104261712
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:35 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Rijke mensen kunnen het wel degelijk zwaarder hebben dan armere mensen. Financieel misschien niet, maar op andere gebieden wel.
Arme mensen kunnen het wel degelijk zwaarder hebben dan rijkere mensen. Financieel, alsook op andere gebieden
:')
pi_104261722
quote:

Kunnen idd, net als dat armere mensen het zwaarder kunnen hebben. Zo genuanceerd was het niet gebracht, anders hadden we deze discussie niet.
pi_104261733
quote:

[..]

Samenloop van omstandigheden. Het kán altijd, maar het is per definitie niet zo. Een rijk iemand zal het zwaarder hebben dan een arm iemand als z'n hele familie in de privéjet om het leven komt, ja.
Ron Paul 2012
pi_104261743
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:35 schreef formerjellybean het volgende:
huh wat betekend het als een profiel via facebook niet beschikbaar is ??? Ik weet wel dat als je iemand er de block opgegooid heeft je er helemaal niet opkomt maar bij iemand krijg ik de melding dit profiel is momenteel niet beschikbaar ??
Dat is een beetje vaag
Kun je dat profiel berijken zonder ingelogd te zijn? Bijvoorbeeld met een andere browser oid?
pi_104261751
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:36 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Arme mensen kunnen het wel degelijk zwaarder hebben dan rijkere mensen. Financieel, alsook op andere gebieden
Waar staat dan dat ik zeg dat het niet zo is. Andersom kan ook, het financiele gedeelte weggelaten.
pi_104261768
Joh ik denk dat je leed gewoon niet met elkaar kan vergelijken arm of rijk.
pi_104261778
mrk.n en ook_gek
jullie zien alles enorm zwart wit?
iedereen geeft hier toch toe dat rijke mensen het ook gewoon zwaar kunnen hebben?
en net met bezin geven toch ook genoeg mensen toe dat ie af en toe passief over komt

maar toch moeten jullie je vast houden aan een kei harde stelling zonder middenweg?
waarom kan er geen common ground zijn waarop we het allemaal gewoon met elkaar eens zijn?

ik gok dat jullie namelijk zelf ook best weten dat het niet zo zwart wit is telkens
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 11 november 2011 @ 20:37:56 #40
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104261789
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:35 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Word je gebeld of moet je naar de studio?
Ik moet in levende lijven act de presance geven.
Of hoe je het ook schrijft.
C'est la vie
pi_104261821
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:37 schreef heloef het volgende:

[..]

nice
ontvoer die ekdom even voor me

hoe ga je er naar toe?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104261838
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:37 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Waar staat dan dat ik zeg dat het niet zo is. Andersom kan ook, het financiele gedeelte weggelaten.
Sterker nog, het financiele plaatje is eerder een makkelijk-makende factor dan een probleemfactor
pi_104261844
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:37 schreef rhubarbje het volgende:
mrk.n en ook_gek
iedereen geeft hier toch toe dat rijke mensen het ook gewoon zwaar kunnen hebben?
en net met bezin geven toch ook genoeg mensen toe dat ie af en toe passief over komt

maar toch moeten jullie je vast houden aan een kei harde stelling zonder middenweg?
waarom kan er geen common ground zijn waarop we het allemaal gewoon met elkaar eens zijn?

ik gok dat jullie namelijk zelf ook best weten dat het niet zo zwart wit is telkens
Ik zie het juist niet zwart-wit nu.

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:36 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Samenloop van omstandigheden. Het kán altijd, maar het is per definitie niet zo. Een rijk iemand zal het zwaarder hebben dan een arm iemand als z'n hele familie in de privéjet om het leven komt, ja.
:') Ik bedoel maar. Jij bent in armoede opgegroeid?

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:38 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Sterker nog, het financiele plaatje is eerder een makkelijk-makende factor dan een probleemfactor
Dat sowieso, maar dat zegt ook niet alles. Let wel; als jij rijk bent en je krijgt alles maar naar je toe gegooid/je hoeft niks te ondernemen en alles gaat vanzelf, word je daar vanzelf depressief van.
  vrijdag 11 november 2011 @ 20:39:08 #44
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104261850
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:38 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

nice
ontvoer die ekdom even voor me

hoe ga je er naar toe?
Ik wil Ekdom ook ontmoeten, mijn held _O_
Met de trein en met mijn beste vriendin.
C'est la vie
  vrijdag 11 november 2011 @ 20:39:43 #45
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104261886
U kunt tevens straks kijken op: http://www.3fm.nl/socialradio/app
C'est la vie
  vrijdag 11 november 2011 @ 20:40:04 #46
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_104261907
so many adventures that didn't yet happen today ;(
Spreading the Word
  vrijdag 11 november 2011 @ 20:40:25 #47
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104261927
[quote]0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:32 schreef Cactus1 het volgende:

Wel eens in het gooi gekeken, daar zijn ze allemaal bevriend mét elkaar
Maar met mensen van middel inkomsten zoals op school gaat dat al moeilijk lukken.

Wat is er mis met de fiets en openbaar vervoer? Is dat niet decadent genoeg?
Kijk ga je al, heeft namelijk niks met decadent te maken. Maar met veiligheid. Als je de middelen er voor hebt wil je wel graag dat je kind zo veilig als mogelijk overkomt. Kijk naar die vent die een fietspad voor zijn dochters heeft aangelegt. Is dat uit decadentie of uit veiligheid?

Werk zelf eens voor je eigen dingen, dan leer je ook beter de waarde van iets kennen
Waarom werken als je de mogelijkheid hebt om je 100% op je studie te richten? Zij leren de waarde van het geld op een andere manier.

Dat valt wel mee hoor
Denk het niet, kijk om je heen in het zakenleven. Je moet altijd beter presteren dan je ouders. Dat verwacht men van je. Je moet het bedrijf kunnen laten groeien.

Boehoe
Geloof me, dat is minder leuk dan dat jij denkt. Als jij je de tering gewerkt heb voor je eigen leuke auto en je krijt keer op keer te horen van, zeker van je pa gekregen is dat niet leuk. En ja nu spreek ik uit eigen ervaring. Alles wat ik heb, dat heb ik verdiend met 7 dagen in de week werken.
pi_104261936
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:39 schreef mrk.n het volgende:
Ja, zin om een discussie aan te gaan wat zwaarder is? Dacht het niet he. :')
Ron Paul 2012
pi_104261958
quote:

Dat sowieso, maar dat zegt ook niet alles. Let wel; als jij rijk bent en je krijgt alles maar naar je toe gegooid/je hoeft niks te ondernemen en alles gaat vanzelf, word je daar vanzelf depressief van.
En dat is ook wat bij jou gebeurt is?
pi_104261986
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:37 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Kun je dat profiel berijken zonder ingelogd te zijn? Bijvoorbeeld met een andere browser oid?
Nou nee , ik denk meer dat diegene even heel veel tegelijk aan profiel verandert en er even uitligt. Met block dan krijg je uberhaupt de melding niet van dit profiel is momenteel niet beschikbaar. Ik heb het wel vaker gezien bij iemand die dan gewoon later wel online was maar ik vond het altijd zo vaag.
pi_104261989
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:39 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik wil Ekdom ook ontmoeten, mijn held _O_
Met de trein en met mijn beste vriendin.
maar hoe kom je dan terug?
rijden er dan nog treinen?

als ik nog wakker ben ga ik zeker kijken
maar voetbal maakt me zo heerlijk slaperig
waarschijnlijk post ik over een tijdje gewoon niet meer en ben ik in slaap gevallen op de bank :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104261995
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:40 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ja, zin om een discussie aan te gaan wat zwaarder is? Dacht het niet he. :')
Nee, ik ben gewoon benieuwd. Simpele ja of nee, verklaart imo heel wat.
  vrijdag 11 november 2011 @ 20:42:20 #53
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104262035
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:41 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

maar hoe kom je dan terug?
rijden er dan nog treinen?

als ik nog wakker ben ga ik zeker kijken
maar voetbal maakt me zo heerlijk slaperig
waarschijnlijk post ik over een tijdje gewoon niet meer en ben ik in slaap gevallen op de bank :P
Nee de laatste trein vertrekt om half 1 ofzo.
Wat we gaan doen tot de volgende morgen weten we zelf nog niet. :')
C'est la vie
pi_104262037
quote:

Het gaat erom dat hier iemand was die beweerde dat rijken het zwaarder hebben.

Dus niet sommige rijken. Nee, rijken over het algemeen. En dat lijkt me gewoon onzin.
pi_104262091
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het gaat erom dat hier iemand was die beweerde dat rijken het zwaarder hebben.

Dus niet sommige rijken. Nee, rijken over het algemeen. En dat lijkt me gewoon onzin.
Hij bedoelde het niet op die manier, ligt allemaal maar net aan de situaties enzovoort.
pi_104262133
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:43 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Hij bedoelde het niet op die manier, ligt allemaal maar net aan de situaties enzovoort.
dan moet ie het niet op die manier zeggen
en als ie er achter komt dat ie verkeerd begrepen word moet ie gewoon zeggen he dat bedoelde ik niet ipv krampachtig proberen vol te houden aan een stelling die hij niet kan onderbouwen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 11 november 2011 @ 20:44:54 #57
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104262179
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:37 schreef rhubarbje het volgende:
mrk.n en ook_gek
Nee hoor, er is altijd een middenweg. Alleen als je hier wat zegt vinden mensen het nodig om dat volledig uit hun verband te trekken. Kijk naar het drankje verhaal.

quote:
Benzin ben ik al duidelijk over geweest, en daar wil ik het graag bij laten :)

quote:
Er zijn een aantal dingen helaas wel zwart wit, dat is helaas niet anders.
pi_104262214
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:43 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Zo zei die het in ieder geval niet.

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:16 schreef ook_gek het volgende:
God god wat een afgunst omdat iemand wel naar een prive school kan en een huis krijgt van zijn ouders.

Ooit wel eens na gedacht over het feit dat een kind van zeer rijke ouders het veel zwaarder hebben dan de kinderen van een modaal gezin?
Er mist dan het woordje 'kan' na zwaarder. Maar dat staat er niet dus is het terecht dat mensen hier over hem heenvallen.
pi_104262243
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:44 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Nee hoor, er is altijd een middenweg. Alleen als je hier wat zegt vinden mensen het nodig om dat volledig uit hun verband te trekken. Kijk naar het drankje verhaal.

[..]

Benzin ben ik al duidelijk over geweest, en daar wil ik het graag bij laten :)

[quote[
Er zijn een aantal dingen helaas wel zwart wit, dat is helaas niet anders.
[/quote]
dat drankje verhaal is ook bizar :')

en er zijn inderdaad wel eens dingen zwart wit (panda's koeien :') ) maar ik heb er vandaag nog geen voorbij zien komen hier hoor :')
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 11 november 2011 @ 20:46:23 #60
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104262261
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:45 schreef -Strawberry- het volgende:

Er mist dan het woordje 'kan' na zwaarder. Maar dat staat er niet dus is het terecht dat mensen hier over hem heenvallen.
juist, maar dat was al duidelijk neem ik aan na mijn andere reacties. Maar kennelijk niet.
pi_104262269
Ook_gek, ik denk dat je niemand gaat overtuigen hier dat rijkeren het zwaarder hebben dan armeren/modalen.
Tuurlijk het kan........maar alles kan
  vrijdag 11 november 2011 @ 20:47:24 #62
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104262318
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:46 schreef rhubarbje het volgende:

dat drankje verhaal is ook bizar :')
Neem nou van mij aan dat het niet zo bizar is als dat jij denkt. Ik weet het lastig uit te leggen maar neem het van me aan.
pi_104262321
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ook_gek, ik denk dat je niemand gaat overtuigen hier dat rijkeren het zwaarder hebben dan armeren/modalen.
Tuurlijk het kan........maar alles kan
Dat een rijk persoon het zwaarder kan hebben dan iemand die armer is, lijkt me niet eens een discussiepunt. Dat is zonder meer waar.
pi_104262375
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:47 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Neem nou van mij aan dat het niet zo bizar is als dat jij denkt. Ik weet het lastig uit te leggen maar neem het van me aan.
Zucht. Mensen. Vrienden van mij hebben ook eens drank in mijn drinken gedaan terwijl ik die avond niet wilde drinken een paar jaar geleden. Moet je niet te zwaar aan tillen. Tenzij het met kwade bedoelingen is.

Toen was ik 16 trouwens. :P
pi_104262380
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:47 schreef ook_gek het volgende:

[..]

hmm een kerel van 31 die steeds met bizarre verhalen komt, over komt als 17 en alleen zwart wit kan denken en die dingen in je drankje mikt?
klinkt mega betrouwbaar
ik denk dat ik dingen van hem aan ga nemen inderdaad
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104262399
koffiekan , melkkan, theekan })
  vrijdag 11 november 2011 @ 20:49:10 #67
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_104262417
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:48 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

hmm een kerel van 31 die steeds met bizarre verhalen komt, over komt als 17 en alleen zwart wit kan denken en die dingen in je drankje mikt?
klinkt mega betrouwbaar
niet doen, het is of ghb of iets anders fouts :')
Spreading the Word
  vrijdag 11 november 2011 @ 20:49:30 #68
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_104262431
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:48 schreef formerjellybean het volgende:
koffiekan , melkkan, theekan })
er kan nog veel meer, veerse meer, ijsselmeer :')
Spreading the Word
  vrijdag 11 november 2011 @ 20:50:43 #69
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104262508
quote:

[..]

klinkt mega betrouwbaar
nou steets, ben benieuwd wat je nog meer bizare verhalen vind dan? Want zoveel vertel ik niet van mijn weekend.

En je trekt het weer lekker volledig uit z'n verband.
pi_104262573
Ik persoonlijk kan het niet zo waarderen als iemand wat in mijn drinken mikt , daar gebeuren soms nare dingen van bij meisjes etc
pi_104262575
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:50 schreef ook_gek het volgende:

[..]

nou steets, ben benieuwd wat je nog meer bizare verhalen vind dan? Want zoveel vertel ik niet van mijn weekend.

En je trekt het weer lekker volledig uit z'n verband.
ik ga niet alles teruglezen :')
het is voor mij ook vrijdag he
maar ik zal ze highlighten als je het weer doet
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 11 november 2011 @ 20:52:10 #72
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104262599
quote:

[..]

klinkt mega betrouwbaar
He! Ik heb dat alleenrecht!
C'est la vie
pi_104262639
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:52 schreef heloef het volgende:

[..]

He! Ik heb dat alleenrecht!
jij bent 17 :P dan mag dat gewoon nog

als je 31 bent en mensen denken dat je 17 bent laat je ergens een steek vallen :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 11 november 2011 @ 20:52:51 #74
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104262646
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:51 schreef formerjellybean het volgende:
Ik persoonlijk kan het niet zo waarderen als iemand wat in mijn drinken mikt , daar gebeuren soms nare dingen van bij meisjes etc
oke nog 1x het is de situatie waar het in gebeurde. Niks meer niks minder.

Iedereen denkt nu dat ik iedereen graag strond lazerus wilt voeren of weet ik veel wat. Niet dus.
  vrijdag 11 november 2011 @ 20:53:28 #75
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104262684
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:51 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik ga niet alles teruglezen :')
het is voor mij ook vrijdag he
maar ik zal ze highlighten als je het weer doet
als je die mening hebt, kan je vast nog wel een verhaal herrinneren?
pi_104262685
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:52 schreef ook_gek het volgende:

[..]

oke nog 1x het is de situatie waar het in gebeurde. Niks meer niks minder.

Iedereen denkt nu dat ik iedereen graag strond lazerus wilt voeren of weet ik veel wat. Niet dus.
misschien kun je dan wel meisjes versieren?
is dat het?

sorry die was echt low :P maar hij moest gewoon gemaakt
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104262699
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:53 schreef ook_gek het volgende:

[..]

als je die mening hebt, kan je vast nog wel een verhaal herrinneren?
weetje hoeveel bizarre verhalen hier voorbij komen :')
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 11 november 2011 @ 20:54:32 #78
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104262751
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:53 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

misschien kun je dan wel meisjes versieren?
is dat het?

sorry die was echt low :P maar hij moest gewoon gemaakt
:D inderdaad die kan je echt niet laten liggen, schot voor open doel :D

Maar nee, ik geef vrouwen nooit drank. Dat halen ze maar lekker zelf.

Voor vrienden haal ik wel een rondje, maar die gaat ik niet verzieren :P
pi_104262773
Maar iets in drinken gooien kan ik dus afraden bij versieren , dat is gewoon nogal dom :N
pi_104262801
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:54 schreef formerjellybean het volgende:
Maar iets in drinken gooien kan ik dus afraden bij versieren , dat is gewoon nogal dom :N
Nogal?
Ik zou zeggen, das serieus dom
  vrijdag 11 november 2011 @ 20:55:37 #81
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104262812
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:53 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

weetje hoeveel bizarre verhalen hier voorbij komen :')
Niet van mij, ik vertel zelden wat ik mee maak in het weekend, zal ook niet weten waarom. Want jullie hebben niks aan dat soort verhalen.

Versier blunders of iets in die richting wil ik wel eens neer knallen hier. Maar dat is puur leed vermaak.
  vrijdag 11 november 2011 @ 20:56:08 #82
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104262841
quote:
C'est la vie
pi_104262844
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:55 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Niet van mij, ik vertel zelden wat ik mee maak in het weekend, zal ook niet weten waarom. Want jullie hebben niks aan dat soort verhalen.

Versier blunders of iets in die richting wil ik wel eens neer knallen hier. Maar dat is puur leed vermaak.
het zit hem echt niet alleen in wat je doet in het weekend hoor
gewoon hoe je over komt
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104262853
quote:
Overbodig om dat hier neer te zetten.
  vrijdag 11 november 2011 @ 20:56:26 #85
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104262861
quote:
Sterker nog, zal zelf niet te veel drinken als je wilt versieren en geen drank weg geven om te versieren.
pi_104262887
oh sexy adam levine O+ Sorry moest even ik zwijmel heel even bij MTV
pi_104262931
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:37 schreef heloef het volgende:

Ik schakel aan het eind van Armin op 538 meteen over naar 3FM. Hebben ze ook nog een webcam daar ofzo of live stream?
pi_104262970
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:56 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Overbodig om dat hier neer te zetten.
Nou je hebt genoeg mafketels die dat zelfs niet snappen hoor :Y Je zal er verbaasd van zijn
  vrijdag 11 november 2011 @ 20:58:33 #89
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104262990
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:57 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ik schakel aan het eind van Armin op 538 meteen over naar 3FM. Hebben ze ook nog een webcam daar ofzo of live stream?
Jup.
C'est la vie
pi_104262993
ey! heiloef! stenders is powned toch?
powned zuigt!
waarom daar? ;(
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 11 november 2011 @ 20:58:56 #91
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104263011
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:56 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

het zit hem echt niet alleen in wat je doet in het weekend hoor
gewoon hoe je over komt
Ik doelde even op het stukje verhalen ;)

En hoe ik overkom, tja dat zal me echt aan me reet roesten. Ik doe alleen maar wat ik zelf wil. Kom nergens om vrienden te maken, dus hier ook niet.

Dan maar een arrogante kwal, ook prima. Maar tot nu toe heb ik een geweldig leuk leven, met een groot actief sociaal leven, hele goede vrienden en kan ik bijna elke dag zeggen dat ik een leuke dag gehad heb.

En dat is voor mij het belangrijkste. Ik leef voor me zelf en voor niemand anders.
pi_104263014
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:58 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Nou je hebt genoeg mafketels die dat zelfs niet snappen hoor :Y Je zal er verbaasd van zijn
die willen je niet versieren jellybean :')
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104263033
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:58 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik doelde even op het stukje verhalen ;)

En hoe ik overkom, tja dat zal me echt aan me reet roesten. Ik doe alleen maar wat ik zelf wil. Kom nergens om vrienden te maken, dus hier ook niet.

Dan maar een arrogante kwal, ook prima. Maar tot nu toe heb ik een geweldig leuk leven, met een groot actief sociaal leven, hele goede vrienden en kan ik bijna elke dag zeggen dat ik een leuke dag gehad heb.

En dat is voor mij het belangrijkste. Ik leef voor me zelf en voor niemand anders.
arrogante kwal is niet helemaal de omschrijving waar ik voor zou gaan....
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 11 november 2011 @ 20:59:53 #94
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104263059
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:58 schreef heloef het volgende:

[..]

Jup.
Kan ik het ergens morgen terug luisteren? Of kan iemand het opnemen? Ben heel erg benieuwd. Maar ik zit zo op een verjaardag helaas :(
pi_104263082
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:58 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

die willen je niet versieren jellybean :')
Ik ken namelijk iemand die dat echt meegemaakt heeft en dat was een best heftig iets. Ik hoop het overigens zelf nooit mee te maken
  vrijdag 11 november 2011 @ 21:00:23 #96
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104263085
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:59 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

arrogante kwal is niet helemaal de omschrijving waar ik voor zou gaan....
Nou ja wat je ook wel wilt zeggen, het maakt mij niks uit :) Ik weet namelijk wel beter.
pi_104263088
Powned? Nu heb je mijn interesse. Wanneer is die quiz?
  vrijdag 11 november 2011 @ 21:00:40 #98
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_104263097
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:59 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Kan ik het ergens morgen terug luisteren? Of kan iemand het opnemen? Ben heel erg benieuwd. Maar ik zit zo op een verjaardag helaas :(
weten ze daar ook van je hobby om met drankjes te fucken :') ?
Spreading the Word
  vrijdag 11 november 2011 @ 21:00:41 #99
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104263099
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:59 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik zal morgen een linkje posten hoor.
C'est la vie
  vrijdag 11 november 2011 @ 21:01:01 #100
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104263123
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 november 2011 21:00 schreef mrk.n het volgende:
Middernacht
C'est la vie
  vrijdag 11 november 2011 @ 21:01:43 #101
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104263154
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 21:00 schreef WokkelKardinaal het volgende:

[..]

weten ze daar ook van je hobby om met drankjes te fucken :') ?
Ik ben nooit de geen die het doet, vaak zijn het anderen. En nee het gebeurd niet elk weekend nee.
pi_104263172
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 november 2011 21:01 schreef heloef het volgende:

[..]

Middernacht
Mooi. Ben je al zenuwachtig nu? Hoelang gaat het duren?
  vrijdag 11 november 2011 @ 21:02:12 #103
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104263187
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 21:01 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Nee, een uur
C'est la vie
pi_104263189
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 21:00 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ik ken namelijk iemand die dat echt meegemaakt heeft en dat was een best heftig iets. Ik hoop het overigens zelf nooit mee te maken
jahaaaaa maar die kerels willen je niet versieren
die willen je neuken en nog het liefst wanneer je zelf niet meer in staat bent aan te geven dat je het liever niet anaal doet etc
versieren is wat anders natuurlijk

maar nee he tis niet leuk allemaal
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104263200
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 21:01 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Schaal van 1 tot 10
  vrijdag 11 november 2011 @ 21:02:30 #106
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104263205
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 november 2011 21:00 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik zal morgen een linkje posten hoor.
stuur die effe via PM dan. Want morgen zal ik niet op fok actief zijn, en zondag schat ik ook van niet in.
pi_104263236
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 november 2011 21:00 schreef mrk.n het volgende:
waarom ben ik niet verbaasd :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104263285
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 21:03 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

waarom ben ik niet verbaasd :P
Geen idee. :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 21:02 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

jahaaaaa maar die kerels willen je niet versieren
die willen je neuken en nog het liefst wanneer je zelf niet meer in staat bent aan te geven dat je het liever niet anaal doet etc
versieren is wat anders natuurlijk

maar nee he tis niet leuk allemaal
Vreemd/ziek dat mensen het sowieso kunnen doen op iemand die helemaal van de wereld is.
pi_104263299
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 november 2011 21:01 schreef heloef het volgende:

[..]

Middernacht
aaah doe het niet
powned zuigt
hard
en niet op de leuke manier
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 11 november 2011 @ 21:04:41 #110
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104263336
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 21:04 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

aaah doe het niet
powned zuigt
hard
Het is dacht ik bij Rob stenders toch? die is wel gaaf :D
  vrijdag 11 november 2011 @ 21:05:07 #111
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104263361
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 21:04 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

aaah doe het niet
powned zuigt
hard
Wat maakt dat uit?
Ik mag eindelijk naar de plek waar ik altijd al van droomde, 3FM.
C'est la vie
  vrijdag 11 november 2011 @ 21:05:33 #112
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_104263388
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 november 2011 21:05 schreef heloef het volgende:

[..]

Wat maakt dat uit?
ik droomde altijd van heel andere plekjes :')
Spreading the Word
  vrijdag 11 november 2011 @ 21:05:34 #113
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104263390
En trouwens de radiotak valt mee, die van TV zuigen hard.
C'est la vie
pi_104263451
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 november 2011 21:05 schreef heloef het volgende:

[..]

Wat maakt dat uit?
dat maakt uit omdat je principes moet hebben heloef! :(
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 11 november 2011 @ 21:06:58 #115
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104263471
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 21:05 schreef WokkelKardinaal het volgende:

[..]

ik droomde altijd van heel andere plekjes :')
Die plekjes kan ik gewoon zien met behulp van google.
C'est la vie
  vrijdag 11 november 2011 @ 21:07:12 #116
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104263484
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 21:06 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dat maakt uit omdat je principes moet hebben heloef! :(
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 november 2011 21:05 schreef heloef het volgende:
C'est la vie
pi_104263486
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 november 2011 21:05 schreef heloef het volgende:
het blijft dezelfde baggerorganisatie natuurlijk

maar nee even serieus
powned zuigt maar je moet lekker doen wat je wil, vooral als het je droom is :*
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104263505
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:58 schreef heloef het volgende:

Jup.
Linkje?
  vrijdag 11 november 2011 @ 21:08:09 #119
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_104263547
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 november 2011 21:06 schreef heloef het volgende:

[..]

Die plekjes kan ik gewoon zien met behulp van google.
en die grafradio van je kan ik horen én zien, wat wil je nou zeggen joh :')
Spreading the Word
  vrijdag 11 november 2011 @ 21:08:16 #120
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104263559
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 21:07 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

het blijft dezelfde baggerorganisatie natuurlijk

maar nee even serieus
powned zuigt maar je moet lekker doen wat je wil, vooral als het je droom is :*
Je hebt echt een hekel aan ze he?
C'est la vie
  vrijdag 11 november 2011 @ 21:08:42 #121
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104263588
C'est la vie
pi_104263602
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 november 2011 21:08 schreef heloef het volgende:

[..]

Je hebt echt een hekel aan ze he?
Ja :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 11 november 2011 @ 21:09:00 #123
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104263609
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 21:08 schreef WokkelKardinaal het volgende:

[..]

en die grafradio van je kan ik horen én zien, wat wil je nou zeggen joh :')
Niks, beide plekken moet je gewoon inzitten. :')
C'est la vie
pi_104263649
oow toen je zei die kan ik gewoon zien met google dacht ik huh waarom heeft ie het niet over een kut? maar over mooie plekjes op aarde? (google earth :') )
damn ik ben moe :')
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 11 november 2011 @ 21:09:56 #125
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_104263653
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 november 2011 21:09 schreef heloef het volgende:

[..]

en dat is waarom jij in de radio zit straks en ik in dat andere plekje :')
Spreading the Word
pi_104263659
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 november 2011 21:09 schreef heloef het volgende:

[..]

vrijdag 11 november 2011 @ 21:10:25 #127
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104263671
Mensen u zijt gegroet :W

* ook_gek is klaar maken voor verjaardag en dan stappen. Tot ergens volgende week.
  vrijdag 11 november 2011 @ 21:10:51 #128
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104263694
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 21:09 schreef WokkelKardinaal het volgende:

[..]

en dat is waarom jij in de radio zit straks en ik in dat andere plekje :')
Dit gaat echt helemaal nergens over. :')
Dat andere plekje kan me trouwens vrij weinig schelen maar goed. :')
C'est la vie
  vrijdag 11 november 2011 @ 21:11:25 #129
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104263720
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 21:09 schreef rhubarbje het volgende:
oow toen je zei die kan ik gewoon zien met google dacht ik huh waarom heeft ie het niet over een kut? maar over mooie plekjes op aarde? (google earth :') )
damn ik ben moe :')
Google Earth _O-
C'est la vie
  vrijdag 11 november 2011 @ 21:14:08 #130
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104263853
I killed the topic
C'est la vie
pi_104263854
nou er zijn echt enorm veel plekjes waar ik nog heen wil! google earth style bedoel ik
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 11 november 2011 @ 21:15:21 #132
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104263900
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 21:14 schreef rhubarbje het volgende:
nou er zijn echt enorm veel plekjes waar ik nog heen wil! google earth style bedoel ik
Ik heb er maar 3.
En na een ga ik vanavond.
Een ligt in Engeland.
En een is niet op een landkaart te vinden.
C'est la vie
pi_104263926
quote:
Aan favorieten toegevoegd. Ik ga je begluren straks O+
pi_104263955
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 november 2011 21:15 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik heb er maar 3.
En na een ga ik vanavond.
Een ligt in Engeland.
En een is niet op een landkaart te vinden.
welke zijn de andere twee dan?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 11 november 2011 @ 21:17:31 #135
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104264016
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 21:16 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

welke zijn de andere twee dan?
Een kut en St James Park.
C'est la vie
pi_104264042
Hai 8-)
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_104264073
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 november 2011 21:17 schreef heloef het volgende:

[..]

Een kut en St James Park.
St James Park moet lukken!

nee grapje :P het gaat allebei lukken natuurlijk
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 11 november 2011 @ 21:19:04 #138
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104264096
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 21:18 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik voel dat vertrouwen.
C'est la vie
  vrijdag 11 november 2011 @ 21:19:06 #139
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_104264097
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 21:18 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

't kost alleen wat :')
Spreading the Word
pi_104264121
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 21:19 schreef WokkelKardinaal het volgende:

[..]

soms ben jij ook een beetje een kattekop :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 11 november 2011 @ 21:19:44 #141
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104264128
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 21:19 schreef WokkelKardinaal het volgende:

[..]

Tripje naar Newcastle en kaarten kost wel wat ja.
C'est la vie
pi_104264157
Stenders heeft z'n beste tijd gehad trouwens, hij heeft nog altijd dezelfde items als toen ie jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren geleden nog de ochtendshow had op 3FM, nog voor Edwin Evers, samen met Eric Dikeb en Fred Siebelink. Wordt eens tijd dat ie opsodemietert :Y
  vrijdag 11 november 2011 @ 21:20:25 #143
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_104264160
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 21:19 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

soms ben jij ook een beetje een kattekop :P
rawr ;)
Spreading the Word
  vrijdag 11 november 2011 @ 21:21:25 #144
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104264209
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 21:20 schreef Bartholomeus het volgende:
Stenders heeft z'n beste tijd gehad trouwens, hij heeft nog altijd dezelfde items als toen ie jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren geleden nog de ochtendshow had op 3FM, nog voor Edwin Evers, samen met Eric Dikeb en Fred Siebelink. Wordt eens tijd dat ie opsodemietert :Y
Oneens!
C'est la vie
pi_104264230
quote:
8s.gif Op vrijdag 11 november 2011 21:21 schreef heloef het volgende:

[..]

Oneens!
Eens!!!
als ie nou nog bij een goeie rooie omroep zat...
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 11 november 2011 @ 21:22:10 #146
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_104264260
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 21:21 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Eens!!!
if it's red make sure it's dead :')
Spreading the Word
pi_104264302
Heloef kom je nou nog op de radio en hoe laat?
pi_104264323
:(
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 21:22 schreef WokkelKardinaal het volgende:

[..]

if it's red make sure it's dead :')
o|O
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104264333
quote:
8s.gif Op vrijdag 11 november 2011 21:21 schreef heloef het volgende:

[..]

Oneens!
Prachtige onderbouwing :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 21:21 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Eens!!!
Ja. Eh. Hoor es? Ben je het nou met mij eens of met heloef? :P
pi_104264365
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 21:23 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Prachtige onderbouwing :P

[..]

Ja. Eh. Hoor es? Ben je het nou met mij eens of met heloef? :P
jou!
maar ik zou hem het een en ander vergeven als ie niet bij dat powned zat :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104264425

Dit lijkt me trouwens echt erg. Ik zou mijn smsjes ook niet laten lezen namelijk, no way. _O-
pi_104264572
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 21:25 schreef mrk.n het volgende:

Dit lijkt me trouwens echt erg. Ik zou mijn smsjes ook niet laten lezen namelijk, no way. _O-
nee maar jij bent dan ook niet echt het voorbeeld van betrouwbaar

mijn lief mag mijn smsjes, mail, fokposts, dagboek etc lezen
niks te verbergen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104264596
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 21:23 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

jou!
maar ik zou hem het een en ander vergeven als ie niet bij dat powned zat :P
Niet voor niks zit ie bij Powned, ze wilden 'm nergens anders meer hebben :{w Om maar eens één voorbeeld te noemen: hij doet nog altijd die eeuwige 'nooit-grappig'. Volgens mij ontstaan uit een woordgrapje die Fred Siebelink maakte en dat uitgroeide tot een item op dat moment. Kun je nagaan, zelf iets verzinnen zit er niet in. Sterker nog, al toen ie de ochtendshow deed vond ik Fred leuker, de beste grappen kwamen van hem. En dat is geweest toen ik naar 2 havo fietste, ik was toen 14, dus dat is al weer 13 jaar geleden :P
pi_104264764
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 21:27 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Niet voor niks zit ie bij Powned, ze wilden 'm nergens anders meer hebben :{w Om maar eens één voorbeeld te noemen: hij doet nog altijd die eeuwige 'nooit-grappig'. Volgens mij ontstaan uit een woordgrapje die Fred Siebelink maakte en dat uitgroeide tot een item op dat moment. Kun je nagaan, zelf iets verzinnen zit er niet in. Sterker nog, al toen ie de ochtendshow deed vond ik Fred leuker, de beste grappen kwamen van hem. En dat is geweest toen ik naar 2 havo fietste, ik was toen 14, dus dat is al weer 13 jaar geleden :P
Godsamme zeg, opa spreekt :')
pi_104264785
quote:

Als ik een vriend heb, mag hij mijn smsjes echt wel lezen. O+
pi_104264888
quote:

Ik zou de mijne wel laten lezen, niks te verbergen
pi_104264958
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 21:27 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

nee maar jij bent dan ook niet echt het voorbeeld van betrouwbaar

mijn lief mag mijn smsjes, mail, fokposts, dagboek etc lezen
niks te verbergen
Jawel. Ze mag mijn smsjes best lezen. Niet als ik zo ineens op straat word aangesproken met een camera erbij en alles. Ik zou in ieder geval nee zeggen.

De meeste mannen willen de smsjes trouwens niet laten lezen uit dat filmpje en de vrouwen weer wel.
pi_104264959
Op het filmpje zie je ook dat het de mannen zijn die er meer moeite mee hebben. Volgens mij kan dat alleen maar zijn omdat ze naar andere meiden smsen. Niet vanwege hun slechte grappen met vrienden :')
pi_104265055
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 21:33 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Jawel. Ze mag mijn smsjes best lezen. Niet als ik zo ineens op straat word aangesproken met een camera erbij en alles. Ik zou in ieder geval nee zeggen.

De meeste mannen willen de smsjes trouwens niet laten lezen uit dat filmpje en de vrouwen weer wel.
waarom dan niet?
je hoeft het toch niet aan de camera te laten zien (heb het filmpje niet echt gekeken)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104265109
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 21:35 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

waarom dan niet?
je hoeft het toch niet aan de camera te laten zien (heb het filmpje niet echt gekeken)
Het is geenstijl, dan kan je die dingen verwachten van voorlezen en/of laten zien. :P
pi_104265130
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 21:35 schreef rhubarbje het volgende:

waarom dan niet?
Nee, je moest ze hardop voorlezen.
pi_104265151
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 21:36 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Het is geenstijl, dan kan je die dingen verwachten van voorlezen en/of laten zien. :P
dan zeg je daar toch nee tegen
en niet tegen de vraag die ze stellen die niet de vraag is of je wat voor wil lezen?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104265189
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 november 2011 21:36 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Nee, je moest ze hardop voorlezen.
oh nee dat zou ik ook niet doen maar gewoon omdat tv zuigt en mensen op de bank niet hoeven te weten dat ik mijn vriend sms of ie boodschappen kan doen
heeft niemand wat mee te maken

maar mijn lief mag het best zien allemaal hoor
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104265294
quote:
3s.gif Op vrijdag 11 november 2011 21:33 schreef Cactus1 het volgende:
Op het filmpje zie je ook dat het de mannen zijn die er meer moeite mee hebben. Volgens mij kan dat alleen maar zijn omdat ze naar andere meiden smsen. Niet vanwege hun slechte grappen met vrienden :')
Denk ik opzich ook wel. Maar ja, niks aan te doen. Ik zou het ook niet doen en al helemaal niet als ik weet dat ik smsjes van andere vrouwen in mijn inbox heb. Die neger is gewoon dom om zijn telefoon te geven trouwens terwijl ie smst met zn ex. Sowieso verwijder zulke dingen meteen.
pi_104265296
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 21:37 schreef rhubarbje het volgende:

oh nee dat zou ik ook niet doen maar gewoon omdat tv zuigt en mensen op de bank niet hoeven te weten dat ik mijn vriend sms of ie boodschappen kan doen
heeft niemand wat mee te maken

maar mijn lief mag het best zien allemaal hoor
Sommigen wilden dus hun telefoon niet eens aan hun vriendin geven. Dan sta je daar als vriendin met een camera op je neus en zegt je vriend: nee, ze mag mijn telefoon niet :')
pi_104265317
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 november 2011 21:39 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Sommigen wilden dus hun telefoon niet eens aan hun vriendin geven. Dan sta je daar als vriendin met een camera op je neus en zegt je vriend: nee, ze mag mijn telefoon niet :')
dan zou ik zeggen dan mag jij voorlopig mijn broekje niet in vriend
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104265344
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 21:39 schreef mrk.n het volgende:

Denk ik opzich ook wel. Maar ja, niks aan te doen. Ik zou het ook niet doen en al helemaal niet als ik weet dat ik smsjes van andere vrouwen in mijn inbox heb. Die neger is gewoon dom om zijn telefoon te geven trouwens. Sowieso verwijder ik zulke dingen meteen.
Ik sms nooit rare dingen met andere gasten als ik een vriend heb. Dus heb ik niks te verwijderen en dus niks om te verbergen.
pi_104265367
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 21:39 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Denk ik opzich ook wel. Maar ja, niks aan te doen. Ik zou het ook niet doen en al helemaal niet als ik weet dat ik smsjes van andere vrouwen in mijn inbox heb. Die neger is gewoon dom om zijn telefoon te geven trouwens terwijl ie smst met zn ex. Sowieso verwijder zulke dingen meteen.
ik denk dat ik van exen ook nog wel wat er in heb
geen idee
vast wel een gefeliciteerd smsje voor mijn verjaardag of een oud leuk smsje of zo

zolang je een normale stabiele relatie hebt moet dat ook niet uit maken dat soort kleine dingen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104265383
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 21:40 schreef rhubarbje het volgende:

Ik denk dat het dagje winkelen opeens ook niet meer zo gezellig was bij sommigen :')
pi_104265393
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 21:40 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Pikstraf!

Oldskool *O*
pi_104265458
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 november 2011 21:41 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ik denk dat het dagje winkelen opeens ook niet meer zo gezellig was bij sommigen :')
sommige mannen zijn ook echt gewoon dom
ik bedoel wat denk je dan dat je vriendin gaat zeggen
oh prima kerel, je hebt blijkbaar dingen te verbergen gezellig. Koffietje doen? of moet jij nog naar de H&M?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104265532
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 21:42 schreef rhubarbje het volgende:

sommige mannen zijn ook echt gewoon dom
ik bedoel wat denk je dan dat je vriendin gaat zeggen
oh prima kerel, je hebt blijkbaar dingen te verbergen gezellig. Koffietje doen? of moet jij nog naar de H&M?
Ja, maar stel jij hebt er seksueel getinte smsjes in staan naar andere mannen. Laat je het dan wel lezen en kun je verwachten dat hij het niet gaat waarderen of zeg je dat hij het niet mag lezen en hoe leg je dat dan later uit?
pi_104265541
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 21:41 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik denk dat ik van exen ook nog wel wat er in heb
geen idee
vast wel een gefeliciteerd smsje voor mijn verjaardag of een oud leuk smsje of zo

zolang je een normale stabiele relatie hebt moet dat ook niet uit maken dat soort kleine dingen
Ik niks meer van exen maar wel eens gekke smsjes van meiden waar ik niks raars mee bedoel maar die mij dan gestuurd worden. Daarom zou ik mijn telefoon niet eens geven als ik die smsjes niet had verwijderd, bespaart een hoop drama dan.

Das waar.
pi_104265557
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 21:44 schreef mrk.n het volgende:

Ik niks meer van exen maar wel eens gekke smsjes van meiden waar ik niks raars mee bedoel maar die mij dan gestuurd worden. Daarom zou ik mijn telefoon niet eens geven als ik die smsjes niet had verwijderd, bespaart een hoop drama dan.

Das waar.
Heb je een iPhone?
pi_104265585
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 november 2011 21:44 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ja, maar stel jij hebt er seksueel getinte smsjes in staan naar andere mannen. Laat je het dan wel lezen en kun je verwachten dat hij het niet gaat waarderen of zeg je dat hij het niet mag lezen en hoe leg je dat dan later uit?
je moet die smsjes al niet hebben in the first place

als je dat wel hebt maakt het niet uit wat je doet want dan heb je het toch al verknald
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104265610
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 21:44 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Das waar.
als jij geen aanleiding geeft gaan mensje je heus niet opeens flirtende of seksuele smsjes sturen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104265615
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 21:45 schreef rhubarbje het volgende:

je moet die smsjes al niet hebben in the first place

als je dat wel hebt maakt het niet uit wat je doet want dan heb je het toch al verknald
Maar wat zou jij doen als er opeens een camera op je neus staat?
pi_104265635
quote:
5s.gif Op vrijdag 11 november 2011 21:45 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Heb je een iPhone?
Ik heb twee telefoons en dus twee nummers. Net een nieuwe iPhone (waar ik nog aan moet wennen en niet zoveel mee doe behalve internet) en één oudere telefoon waar ik mee bel/sms waar ik echt aan gehecht ben. :P Waarom?

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 21:46 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

als jij geen aanleiding geeft gaan mensje je heus niet opeens flirtende of seksuele smsjes sturen
Klopt deels.
pi_104265653
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 november 2011 21:46 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Maar wat zou jij doen als er opeens een camera op je neus staat?
zeggen: zou u weg willen gaan met uw camera?
dat sowieso want ik wil niet op tv :P

maar als ik zo stom was zou ik mijn eigen huid proberen te redden en het thuis pas uitleggen :P
anders weet heel nederland dat je een vuile huichelaar bent :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104265696
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 21:46 schreef mrk.n het volgende:

Ik heb twee telefoons en dus twee nummers. Net een nieuwe iPhone (waar ik nog aan moet wennen en niet zoveel mee doe behalve internet) en één oudere telefoon waar ik mee bel/sms waar ik echt aan gehecht ben. :P
Ok, bij iPhone krijg je namelijk een smslog te zien. Dus een soort chatgesprek van smsjes. Dan zou je vriendin toch kunnen zien dat jij nooit reageert? Als je wel reageert, dan heb je pas iets uit te leggen.
pi_104265780
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 21:46 schreef rhubarbje het volgende:

zeggen: zou u weg willen gaan met uw camera?
dat sowieso want ik wil niet op tv :P

maar als ik zo stom was zou ik mijn eigen huid proberen te redden en het thuis pas uitleggen :P
anders weet heel nederland dat je een vuile huichelaar bent :P
Hahahaha, ik zou vragen of ik een balkje mag in het filmpje of een blur voor mijn gezicht :D
En ik zou het wel laten lezen en net doen of het heel normaal is en hopen dat dat werkt :')
pi_104265785
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 november 2011 21:47 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ok, bij iPhone krijg je namelijk een smslog te zien. Dus een soort chatgesprek van smsjes. Dan zou je vriendin toch kunnen zien dat jij nooit reageert? Als je wel reageert, dan heb je pas iets uit te leggen.
Ik weet het. Dat nummer ga ik nooit aan gekke contacten geven. Alleen vrienden/collega's/familie/studiegenoten enzovoort. Mijn voornemen.

quote:
10s.gif Op vrijdag 11 november 2011 21:49 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Hahahaha, ik zou vragen of ik een balkje mag in het filmpje of een blur voor mijn gezicht :D
En ik zou het wel laten lezen en net doen of het heel normaal is en hopen dat dat werkt :')
Nee man. Ik zou gewoon zeggen: nee, ik ben gehecht aan mijn privacy blabla.
pi_104265817
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 21:49 schreef mrk.n het volgende:

Ik weet het. Dat nummer ga ik nooit aan gekke contacten geven. Alleen vrienden/collega's/familie/studiegenoten enzovoort. Mijn voornemen.
Dus dan kom je Jan Lul met zijn camera tegen, mag je vriendin dan in je telefoon kijken of niet?
pi_104265874
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 november 2011 21:50 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Dus dan kom je Jan Lul met zijn camera tegen, mag je vriendin dan in je telefoon kijken of niet?
Ja, dan wel.
pi_104265935
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 21:51 schreef mrk.n het volgende:

Ja, dan wel.
Dan weet je dus dat je nu wel iets te verbergen hebt ;) Flikker die contacten eens uit je lijst.
pi_104265982
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 november 2011 21:51 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Dan weet je dus dat je nu wel iets te verbergen hebt ;) Flikker die contacten eens uit je lijst.
whaha ik wou het net gaan typen

morgen komt sinterklaas trouwens
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104266021
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 november 2011 21:51 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ik gooi die hele telefoon volgende week in de vijver. Nog beter, of niet? :P
pi_104266075
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 november 2011 21:52 schreef mrk.n het volgende:

[..]

ja en ophouden met het gedrag dat je deze smsjes etc opleverde natuurlijk :P
anders zit je zo in het zelfde schuitje
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104266100
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 november 2011 21:52 schreef mrk.n het volgende:

Haal alleen je simcard eruit en breek die door. Kun je je telefoon als reserve houden en vervuil je de vijver niet :')
pi_104266256
ik moet echt een bril :')
ik zit recht voor de tv en kan het klokje bij de wedstrijd niet zien :')
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104266558
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 21:56 schreef rhubarbje het volgende:
ik moet echt een bril :')
ik zit recht voor de tv en kan het klokje bij de wedstrijd niet zien :')
Tsja, misschien lenzen?
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:01:30 #192
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_104266574
Dag kinders :7
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_104266612
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:01 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Tsja, misschien lenzen?
ben al bij de opticien geweest en die zei alleen voor 's avonds voor de tv en in het verkeer en zo
tot nu toe werkt de tv dichter bij schuiven ook....

[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:02:10 #194
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_104266623
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:01 schreef Moonwalk het volgende:
Dag kinders :7
goedenavond mejuffrouw moonwalk, hoe stelt u het :@ ?
Spreading the Word
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:02:36 #195
262978 Moonwalk
pi_104266653
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:02 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ben al bij de opticien geweest en die zei alleen voor 's avonds voor de tv en in het verkeer en zo

Daar gaan je ogen nog meer van achteruit he :+
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_104266674
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:02 schreef WokkelKardinaal het volgende:

[..]

owja ze is weer vrij he! :D
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104266701
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:02 schreef rhubarbje het volgende:

Koop een grotere tv :7
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:03:40 #198
262978 Moonwalk
pi_104266718
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:02 schreef WokkelKardinaal het volgende:

[..]

Uitmuntend, en u dan kardinaal van de wokkels :7
pi_104266729
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:02 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Daar gaan je ogen nog meer van achteruit he :+
nou als de wedstrijd voorbij is rol ik meteen mijn bedje in
morgen komt sinterklaas dus dan moet ik weer vroeg voor de tv zitten :P

en mijn wangen gloeien nu al van vermoeidheid

maar misschien moet ik er maar aan ja
misschien wil sinterklaas mijn bril betalen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104266746
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:03 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Koop een grotere tv :7
vind ik niet mooi
en we kijken nu al nooit
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104266780
Trouwens, geloven jullie in monogamie? Vooral gericht aan de oudere mensen. :P
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:05:24 #202
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_104266829
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:03 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Uitmuntend, en u dan kardinaal van de wokkels :7
ik stel het zeer goed, beter dan gisteren, vriendelijk dat u het vraagt :@
Spreading the Word
pi_104266832
hoezo geloven?
het is een keuze, een levensstijl
geen spook of god of zo
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104266901
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:05 schreef rhubarbje het volgende:
hoezo geloven?
het is een keuze, een levensstijl
geen spook of god of zo
Dus jij bent van mening dat je bijvoorbeeld veertig/vijftig jaar met dezelfde partner kan leven zonder vreemd te gaan enzovoort?
pi_104266910
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:04 schreef mrk.n het volgende:
Ik wel, als mijn partner daar niet in gelooft, dan gaat dat de dealbreaker worden. Ik kan niet delen en ik wil niet delen :P
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:07:42 #206
262978 Moonwalk
pi_104266965
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:03 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

nou als de wedstrijd voorbij is rol ik meteen mijn bedje in
morgen komt sinterklaas dus dan moet ik weer vroeg voor de tv zitten :P

en mijn wangen gloeien nu al van vermoeidheid

maar misschien moet ik er maar aan ja
misschien wil sinterklaas mijn bril betalen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of je haalt lenzen, tot je zin hebt om in een bril te investeren. Makkelijk en niet meteen zo duur :)
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:07:55 #207
201436 rhubarbje
pi_104266982
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:06 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Dus jij bent van mening dat je bijvoorbeeld veertig/vijftig jaar met dezelfde partner kan leven zonder vreemd te gaan enzovoort?
als je daar voor kies wel ja
het is een keuze

ik zeg toch ook niet geloof jij in vegetarisch zijn?
of weet ik veel wat voor andere levenskeuzes
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:08:18 #208
356797 mrk.n
pi_104267013
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:06 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ik wel, als mijn partner daar niet in gelooft, dan gaat dat de dealbreaker worden. Ik kan niet delen en ik wil niet delen :P
Ik kan ook niet delen. Totaal niet. :D Ik word echt gek als iemand alleen al aan mijn vriendin zit in een discotheek ofzo.
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:08:19 #209
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104267014
quote:
Geloven. :')
Natuurlijk, het is iets waar je voor kan kiezen. Het is hetzelfde als vragen: geloof jij in niet meer drinken?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:08:23 #210
201436 rhubarbje
pi_104267020
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:07 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

SPOILER
Of je haalt lenzen, tot je zin hebt om in een bril te investeren. Makkelijk en niet meteen zo duur :)
ja maar dan moet je die in gaan doen als je tv gaat kijken alleen?
dat is ook nogal onzinnig
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:09:11 #211
262978 Moonwalk
pi_104267076
quote:
Ik vind monogamie normaal, maar ken er zat die monogamie niet normaal vinden. Ik denk dat het heel modern is om er niet aan mee te doen, maar dat is niks voor mij
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:09:28 #212
201436 rhubarbje
pi_104267102
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Geloven. :')
Natuurlijk, het is iets waar je voor kan kiezen. Het is hetzelfde als vragen: geloof jij in niet meer drinken?
Ja precies :P

Nou ik geloof wel in monogamie hoor
ik bid elke woensdag ochtend tot de god moontje met mijn offer van 3 stinkkazen
en ik hou mij strikt aan de regels van de monogamie zoals seks met 1 persoon en het wassen van je voeten voor sex

sorry ik liet me mee slepen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:09:32 #213
262978 Moonwalk
pi_104267104
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:06 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Dit :7
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:09:32 #214
308666 Cactus1
O+
pi_104267105
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:08 schreef mrk.n het volgende:

Ik kan ook niet delen. Totaal niet. :D Ik word echt gek als iemand alleen al aan mijn vriendin zit in een discotheek ofzo.
Maar je wil zelf wel anderen er naast?
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:11:08 #215
350054 Contador_The_Best
pi_104267204
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:04 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

vind ik niet mooi
en we kijken nu al nooit
Tsja, op tv is er vaak één grote rotzooi, dus daarin geef ik je wel gelijk.
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:11:34 #216
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104267237
Of de mens gemaakt is voor monogamie, als je kijkt naar evolutie en vergelijkt met andere zoogdieren, is natuurlijk een andere vraag.
Maar verder weinig relevant, aangezien het een culturele aanpassing is.
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:11:34 #217
356797 mrk.n
pi_104267238
quote:
5s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:09 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Maar je wil zelf wel anderen er naast?
Nee. Ik zou alleen wel eens willen flirten met anderen puur omdat ik dat leuk vind, maar ook niet verder dan dat.

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:09 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

en ik hou mij strikt aan de regels van de monogamie zoals seks met 1 persoon en het wassen van je voeten voor sex

We weten nu wel dat 'geloven' het goede woord niet is, één keer duidelijk maken is genoeg.
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:12:03 #218
262978 Moonwalk
pi_104267264
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:05 schreef WokkelKardinaal het volgende:

[..]

ik stel het zeer goed, beter dan gisteren, vriendelijk dat u het vraagt :@
Ik vind het uiterst plezant om te horen dat u het goed maakt :7
Wat was er gisteren dan ? :@
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:12:11 #219
201436 rhubarbje
pi_104267279
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:11 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Nee. Ik zou alleen wel eens willen flirten met anderen puur omdat ik dat leuk vind, maar ook niet verder dan dat.

[..]

We weten nu wel dat 'geloven' het goede woord niet is, één keer duidelijk maken is genoeg.
ik maakte niks duidelijk ik maakte lol
leuke lol, zonder mensen te drogeren en zo
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:12:14 #220
88068 kree
pi_104267282
zo ben ik weer :)

Scrolde het topic door maar het ziet er nog uit alsof het serieus is voor het merendeel :)
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:12:17 #221
308666 Cactus1
O+
pi_104267289
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:11 schreef mrk.n het volgende:

Wat houdt voor jou flirten in dan? Want dat doe ik ook heus wel.
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:13:03 #222
262978 Moonwalk
pi_104267325
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:09 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

:D
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:13:24 #223
201436 rhubarbje
pi_104267344
quote:
5s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:12 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

ik niet meer echt
ontmoet nou nooit meer iemand boeiends
alleen mensen die ik al heel lang ken of serieuze collega's of zo
of gewoon mensen die me niet warm maken in mijn onderbuikje
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:13:49 #224
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_104267368
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:12 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Ik vind het uiterst plezant om te horen dat u het goed maakt :7
Wat was er gisteren dan ? :@
geen concurrende mejuffrouw die om mijn gunsten dong
Spreading the Word
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:14:52 #225
356797 mrk.n
pi_104267429
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:12 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik maakte niks duidelijk ik maakte lol
leuke lol, zonder mensen te drogeren en zo
Je maakt er wel weer een ergere variant van moet ik zeggen. Iedereen heeft andere humor.

quote:
5s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:12 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Flirten. Tja. Gewoon geen lichamelijk contact in ieder geval.
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:15:05 #226
308666 Cactus1
O+
pi_104267449
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:13 schreef rhubarbje het volgende:

ik niet meer echt
ontmoet nou nooit meer iemand boeiends
alleen mensen die ik al heel lang ken of serieuze collega's of zo
of gewoon mensen die me niet warm maken in mijn onderbuikje
Maar ik vind flirten bijv een flirtend/semi-grappig gesprek met een schilder, of beetje oogcontact met uitgaan, of ik kan zelfs met een collega flirten, maar het is allemaal heel onschuldig. Er komen geen gevoelens aan te pas ofzo.
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:16:30 #227
201436 rhubarbje
pi_104267509
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:15 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Maar ik vind flirten bijv een flirtend/semi-grappig gesprek met een schilder, of beetje oogcontact met uitgaan, of ik kan zelfs met een collega flirten, maar het is allemaal heel onschuldig. Er komen geen gevoelens aan te pas ofzo.
ja ik vroeger ook maar nu niet meer
ik geloof dat ik gesettled ben :o
omg omg omg omg omg!
midlife crisisje
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:16:48 #228
201436 rhubarbje
pi_104267529
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:14 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Je maakt er wel weer een ergere variant van moet ik zeggen. Iedereen heeft andere humor.

[..]

Flirten. Tja. Gewoon geen lichamelijk contact in ieder geval.
ik maakte weer een grapje

een grappig grapje
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:17:07 #229
308666 Cactus1
O+
pi_104267544
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:16 schreef rhubarbje het volgende:

ja ik vroeger ook maar nu niet meer
ik geloof dat ik gesettled ben :o
omg omg omg omg omg!
midlife crisisje
Gewoon weer oppakken, flirten is leuk O+
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:17:58 #230
201436 rhubarbje
pi_104267594
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:17 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

naja ik ben ook gewoon heel moe vandaag :') alles klinkt als een opgave
vraag het me eens als ik vakantie heb of zo :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:18:41 #231
356797 mrk.n
pi_104267636
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:16 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik maakte weer een grapje

een grappig grapje
Ik had het wel door. Ik kan er alleen niet om lachen. Net zoals ik niet kan lachen om drank in iemand zijn/haar drankje te doen, al is het niet met slechte bedoelingen. Vandaar: verschil in humor.

quote:
10s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:17 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Bij sommige mensen zit het er ook gewoon niet in.
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:18:41 #232
308666 Cactus1
O+
pi_104267637
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:17 schreef rhubarbje het volgende:

naja ik ben ook gewoon heel moe vandaag :') alles klinkt als een opgave
vraag het me eens als ik vakantie heb of zo :P
Komt goed, blijf je echt op omdat je Heloef wil horen/zien?
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:19:04 #233
262978 Moonwalk
pi_104267661
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:15 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ben het met je eens, alleen kan het wel gebeuren dat het uitloopt op meer. Als iemand de hele tijd met jou flirt en diegene toch wel heel charmant blijkt te zijn oid :) Of juist andersom, dat iemand wat meer voor jou gaat voelen vanwege je flirtskills :+
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:19:28 #234
201436 rhubarbje
pi_104267687
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:18 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Komt goed, blijf je echt op omdat je Heloef wil horen/zien?
oh nee voetbal
klinkt zo fijn

ik ga zo naar bed
denk ik, want ik kan het klokje niet zien :') maar volgens mij is het wel bijna klaar toch
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:20:04 #235
201436 rhubarbje
pi_104267723
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:19 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Ben het met je eens, alleen kan het wel gebeuren dat het uitloopt op meer. Als iemand de hele tijd met jou flirt en diegene toch wel heel charmant blijkt te zijn oid :) Of juist andersom, dat iemand wat meer voor jou gaat voelen vanwege je flirtskills :+
zolang je alleen een beetje aardig glimlacht en nooit aangeeft interesse te hebben en wel aangeeft een lief te hebben is dat echt die ander zijn probleem

anders moet ik ook stoppen met zijn
want alleen al met mijn zijn vallen mensen als bosjes voor me ;(
:P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:20:04 #236
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_104267724
Spreading the Word
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:20:08 #237
356797 mrk.n
pi_104267729
quote:

[..]

En jij met Kree? gaan jullie elkaar nog ontmoeten? Ik heb verder niet zoveel meegekregen van het hele gebeuren.
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:21:23 #238
308666 Cactus1
O+
pi_104267806
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:20 schreef mrk.n het volgende:

En jij met Kree? gaan jullie elkaar nog ontmoeten? Ik heb verder niet zoveel meegekregen van het hele gebeuren.
Stoker, je weet prima hoe dat in elkaar steekt.
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:22:31 #239
308666 Cactus1
O+
pi_104267868
quote:

Klopt, ik heb ook wel eens dat de ander er meer achter zoekt en dan baal ik :')
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:22:40 #240
262978 Moonwalk
pi_104267878
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:20 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

zolang je alleen een beetje aardig glimlacht en nooit aangeeft interesse te hebben en wel aangeeft een lief te hebben is dat echt die ander zijn probleem

anders moet ik ook stoppen met zijn
want alleen al met mijn zijn vallen mensen als bosjes voor me ;(
Ik zit eigenlijk niet met mannen te flirten als ik een lief heb, het is wel leuk als iemand dan met mij wil flirten maar ik zoek het dan niet op

Zolang jij maar niet als een bosje voor een ander valt :7
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:22:48 #241
201436 rhubarbje
pi_104267890
kree voelde toch juist voor een hele boel mensen wat behalve voor haar :P dat was toch het probleem?

nee sorry, was te makkelijk
moest gemaakt
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:23:01 #242
356797 mrk.n
pi_104267911
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:21 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Stoker, je weet prima hoe dat in elkaar steekt.
Nee, serieus niet. Geen zin om door al dat gebash heen te lezen. En Kree typt te lang. :P
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:23:24 #243
201436 rhubarbje
pi_104267935
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:22 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Ik zit eigenlijk niet met mannen te flirten als ik een lief heb, het is wel leuk als iemand dan met mij wil flirten maar ik zoek het dan niet op

Zolang jij maar niet als een bosje voor een ander valt :7
noem je me dik! :(
ik ben geen bosje! ik ben een takje
en twijgje!
zo dun dat je me nauwelijks ziet!
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:24:35 #244
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104268034
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:23 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

en twijgje!
fapfapfapfap
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:25:11 #245
262978 Moonwalk
pi_104268083
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:22 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Klopt, ik heb ook wel eens dat de ander er meer achter zoekt en dan baal ik :')
Dat bedoel ik ja :P wat doe jij dan als ik vragen mag? Zeg je dan" Hey luister eens Henk, zo zit het mooi niet he :7 " , of stop je gewoon met flirten terwijl Henk nog vol vertrouwen blikken jouw kant op werpt
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:25:33 #246
201436 rhubarbje
pi_104268113
Ah! stom commentaar over voetbal en hoe ze bijna scoorde en toen niet en toen die ander bijna maar toch niet
bedtijd!

:*
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:25:35 #247
308666 Cactus1
O+
pi_104268116
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:22 schreef rhubarbje het volgende:
kree voelde toch juist voor een hele boel mensen wat behalve voor haar :P dat was toch het probleem?

nee sorry, was te makkelijk
moest gemaakt
Neeeeeeeeeheeeeeeeeee, je snapt het niet. Ik zal het even uitleggen ;)
Hij is nog verliefd op iemand (je weet wel psychose meisje enzo, maar die wil dus niet) ;)
Dan heb je nog iemand die verliefd is op hem, maar die wil hij niet en dan was er nog iemand die hem had afgewezen, maar Moonwalk is wel leuk, maar dat gaat allemaal te snel met daten enzo. Dat hoeft nog niet zo snel. Want zo is hij niet, maar ze is wel leuk, maar psychose meisje is ook leuk, maar die wil dus niet, maar daar heeft hij wel mee gezoend, maar zij wil eerst aan haar problemen werken. Maar nu wil Moonwalk dus niet meer, wat wel jammer is, maar daar kan hij niks aan doen, want hij is gewoon eerlijk ;)

SNAP JE HET NOU EINDELIJK EENS? ;)
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:26:03 #248
201436 rhubarbje
pi_104268147
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

fapfapfapfap
sttt ik ben een freaking sequoia :')
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:26:07 #249
262978 Moonwalk
pi_104268152
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:23 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

en twijgje!
:') wat heb jij vanavond gegeten? ik wil dat ook wel :*
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:27:27 #250
308666 Cactus1
O+
pi_104268247
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:25 schreef Moonwalk het volgende:

Dat bedoel ik ja :P wat doe jij dan als ik vragen mag? Zeg je dan" Hey luister eens Henk, zo zit het mooi niet he :7 " , of stop je gewoon met flirten terwijl Henk nog vol vertrouwen blikken jouw kant op werpt
Ik hoop eerst gewoon dat ik de signalen verkeerd opvat, tot dat de ander me echt serieus gaat uitvragen of zijn verliefdheid gaat verklaren en dan probeer ik er onder te komen met: 'oh, echt?ik voel me gevleid, maar het is niet wederzijds. Ben ook dol op mijn vriend.' :')
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:27:46 #251
356797 mrk.n
pi_104268267
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:25 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Hij is nog verliefd op iemand (je weet wel psychose meisje enzo, maar die wil dus niet) ;)
Dan heb je nog iemand die verliefd is op hem, maar die wil hij niet en dan was er nog iemand die hem had afgewezen, maar Moonwalk is wel leuk, maar dat gaat allemaal te snel met daten enzo. Dat hoeft nog niet zo snel. Want zo is hij niet, maar ze is wel leuk, maar psychose meisje is ook leuk, maar die wil dus niet, maar daar heeft hij wel mee gezoend, maar zij wil eerst aan haar problemen werken. Maar nu wil Moonwalk dus niet meer, wat wel jammer is, maar daar kan hij niks aan doen, want hij is gewoon eerlijk ;)

Ik snap het. Ik dacht dat Moonwalk boos was omdat hij zei dat ze niet op nummer 1 stond maar op nummer 3 ( :') ) en dat 't nu weer goed is.
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:27:52 #252
201436 rhubarbje
pi_104268273
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:25 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Nee? welke was 15?

Aaah nee ik word gemeen een melig :P ik moet naar bed! anders gaan jullie me haten!
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:28:00 #253
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104268283
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:26 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

sttt ik ben een freaking sequoia :')
...

...

fapfapfapfap
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:28:17 #254
201436 rhubarbje
pi_104268309
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:26 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

:') wat heb jij vanavond gegeten? ik wil dat ook wel :*
energydrink!
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:29:22 #255
88068 kree
pi_104268380
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:27 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Nee? welke was 15?

Aaah nee ik word gemeen een melig :P ik moet naar bed! anders gaan jullie me haten!
ow wacht het gaat over mij volgens mij, zal effe een stukkie terug lezen ;)
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:29:35 #256
308666 Cactus1
O+
pi_104268393
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:27 schreef mrk.n het volgende:

Ik snap het. Ik dacht dat Moonwalk boos was omdat hij zei dat ze niet op nummer 1 stond maar op nummer 3 ( :') ) en dat 't nu weer goed is.
Nee, ze stond niet op 3 of uberhaupt in een rang, maar het schiet niet op om met iemand in zee te gaan die zijn soort van ex nog wil eigenlijk. Dus Moonwalk heeft eer aan haarzelf gehouden en gezegd dat Kree gefriendzoned is. Slotje. :7
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:29:49 #257
262978 Moonwalk
pi_104268408
Ik ben nooit boos :(
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:32:49 #258
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104268588
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:29 schreef Moonwalk het volgende:
Ik ben nooit boos :(

Ik heb je nog niet zo vaak zien reageren geloof ik.
Mag ik vragen waar in het proces het bij jou misgaat?
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:33:14 #259
308666 Cactus1
O+
pi_104268609
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:27 schreef rhubarbje het volgende:

Jou haten? Onmogelijk. Er staan wel wat anderen genomineerd uit dit topic :7
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:34:24 #260
262978 Moonwalk
pi_104268674
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:28 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

energydrink!
welke? :7
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:34:58 #261
88068 kree
pi_104268709
Ok nou het viel nog mee hahaha.

Zal het nog maar een keer vertellen. Ik heb nooit iemand in willen delen in een rang ofzo.
Ik nummerde het en dat was fout van mij.

Moonwalk is niet boos, sterker nog we zitten heel leuk te chatten gister ook weer,
maar wat het punt is, is dat dat meisje met die psychose nog steeds leuk is voor mij.
(hoewel het onmogelijk is zolang ze nog met die problemen zit en dat kan een jaar zijn of jaaaarren)
Daar knapte moonwalk op af althans op basis om meer te krijgen als alleen chatten.
Neem het haar niet kwalijk, beter maar eerlijk zijn.

En ja meisje van 15 wil er wel over vertellen hoor maar dan wordt ik weer afgezeken dat ik er over begon blabla
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:35:19 #262
201436 rhubarbje
pi_104268731
quote:
11s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:33 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Jou haten? Onmogelijk. Er staan wel wat anderen genomineerd uit dit topic :7
O+
kusjekroel
nu horen we er ook meteen weer bij met het kusjekroel en zo

en het was die van de albertheijn :P
maar nu ga ik echt naar bed
sterker nog ik lig er al in!
truste!
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:37:01 #263
308666 Cactus1
O+
pi_104268817
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:34 schreef kree het volgende:
Ok nou het viel nog mee hahaha.

Zal het nog maar een keer vertellen. Ik heb nooit iemand in willen delen in een rang ofzo.
Ik nummerde het en dat was fout van mij.

Moonwalk is niet boos, sterker nog we zitten heel leuk te chatten gister ook weer,
maar wat het punt is, is dat dat meisje met die psychose nog steeds leuk is voor mij.
(hoewel het onmogelijk is zolang ze nog met die problemen zit en dat kan een jaar zijn of jaaaarren)
Daar knapte moonwalk op af althans op basis om meer te krijgen als alleen chatten.
Neem het haar niet kwalijk, beter maar eerlijk zijn.

En ja meisje van 15 wil er wel over vertellen hoor maar dan wordt ik weer afgezeken dat ik er over begon blabla
Ik had al de perfecte samenvatting gegeven :{w Copypaste die gewoon voortaan }:|
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:37:43 #264
356797 mrk.n
pi_104268863
Meisje van 15 moet je niet over vertellen, dan word ik boos namelijk.
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:38:17 #265
88068 kree
pi_104268902
quote:
8s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:37 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ik had al de perfecte samenvatting gegeven :{w Copypaste die gewoon voortaan }:|
Klopt ;) maar heb het effe snel doorgescrolled allemaal hoor.
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:38:24 #266
262978 Moonwalk
pi_104268905
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik heb je nog niet zo vaak zien reageren geloof ik.
Mag ik vragen waar in het proces het bij jou misgaat?
Ik heb even niets te doen en ik vond het onderwerp flirten wel leuk :)

Om je vraag te beantwoorden: Ik heb helemaal geen problemen met versieren :@
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:39:39 #267
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104268980
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:38 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Ok :*
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:41:11 #268
88068 kree
pi_104269057
quote:
8s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:37 schreef mrk.n het volgende:
Meisje van 15 moet je niet over vertellen, dan word ik boos namelijk.
Ja eigenlijk had ik dit moeten negeren maar kan ik niet ;)
Waarom zou je boos worden?
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:42:08 #269
262978 Moonwalk
pi_104269110
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

vrijdag 11 november 2011 @ 22:42:34 #270
308666 Cactus1
O+
pi_104269131
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:38 schreef Moonwalk het volgende:

Zoals de rest vd vrouwen hier. Wij zitten hier slechts om een juiste balans in het topic te creeeren. Hoe kunnen mannen nou geholpen worden met versieren als er geen vrouwen zijn om ze te helpen, toch? :7
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:42:41 #271
356797 mrk.n
pi_104269139
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:41 schreef kree het volgende:

[..]

Ja eigenlijk had ik dit moeten negeren maar kan ik niet ;)
Waarom zou je boos worden?
Omdat ik het walgelijk vind. Punt.
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:42:45 #272
270057 minibeer
pi_104269142
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:42 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Finally, someone let me out of my cage
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:43:13 #273
88068 kree
pi_104269166
quote:
8s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:42 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Omdat ik het walgelijk vind. Punt.
Wat precies dan?
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:43:51 #274
262978 Moonwalk
pi_104269211
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:42 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Zoals de rest vd vrouwen hier. Wij zitten hier slechts om een juiste balans in het topic te creeeren. Hoe kunnen mannen nou geholpen worden met versieren als er geen vrouwen zijn om ze te helpen, toch? :7
Dit :7
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:44:15 #275
262978 Moonwalk
pi_104269231
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:42 schreef minibeer het volgende:

[..]

vrijdag 11 november 2011 @ 22:44:28 #276
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104269241
quote:

[..]

Daar heb je helemaal gelijk in.

Al is er voor mij een dringender probleem: een leuke meid vinden.
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:44:34 #277
270057 minibeer
pi_104269246
quote:

[..]

Oh, ik dacht dat er alleen geslowchat werd hier :P
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:44:47 #278
356797 mrk.n
pi_104269256
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:43 schreef kree het volgende:

[..]

Wat precies dan?
Dat heb ik al eerder allemaal haarfijn uitgelegd.
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:45:15 #279
-1 #ANONIEM
pi_104269276
Ware woorden in de TT.
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:45:21 #280
262978 Moonwalk
pi_104269282
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Maar dat kan ook aan je eisen liggen. Er zijn genoeg leuke jongens die ik leuk vind, voor iemand anders :7
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:45:40 #281
88068 kree
pi_104269302
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:44 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Dat heb ik al eerder allemaal haarfijn uitgelegd.
Het blijft chat hè en gewoon vriendschappelijk, maar laten we er maar niet verder over doorgaan dan ;)
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:46:02 #282
270057 minibeer
pi_104269319
quote:

[..]

Protip: Doe camouflagekleren aan, dan zien ze je minder snel, en neem een verrekijker mee om ze te spotten van een afstand.
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:46:53 #283
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104269363
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:45 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Maar dat kan ook aan je eisen liggen. Er zijn genoeg leuke jongens die ik leuk vind, voor iemand anders :7
Sja, het kan natuurlijk aan mijn eisen liggen. Al zijn er aan de andere kant ook geen meiden die mij leuk lijken te vinden. Misschien ben ik gewoon te anders.
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:47:30 #284
134195 benzin
pi_104269391
Vanmiddag ben ik weggegaan uit het topic omdat ik geen zin meer had in de discussie. Ik wil toch even iedereen bedanken die me steunde en vond dat ik het goed deed, dat waardeer ik echt heel erg.

Over een paar minuten ga ik slapen en dan proberen morgen eindelijk eens flink wat punten van mijn TODO-lijstje weg te werken.

Trusten jongens!

SPOILER
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:47:39 #285
262978 Moonwalk
pi_104269398
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:46 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Sja, het kan natuurlijk aan mijn eisen liggen. Al zijn er aan de andere kant ook geen meiden die mij leuk lijken te vinden. Misschien ben ik gewoon te anders.
Zou je het wel door hebben als een vrouw in real life een beetje hints aan het geven is?
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:49:19 #286
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104269469
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:47 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Zou je het wel door hebben als een vrouw in real life een beetje hints aan het geven is?

Meer dan gewoon aardig doen, lijkt er jegens mij niet in te zitten. Maar ik kan het natuurlijk ook mis hebben.
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:49:56 #287
308666 Cactus1
O+
pi_104269493
quote:

Dat is mijn probleem ook, alleen dan een man. Maar met uitgaan moet je toch genoeg leuke meiden van jouw leeftijd tegenkomen?
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:50:11 #288
-1 #ANONIEM
pi_104269502
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:47 schreef benzin het volgende:
Vanmiddag ben ik weggegaan uit het topic omdat ik geen zin meer had in de discussie. Ik wil toch even iedereen bedanken die me steunde en vond dat ik het goed deed, dat waardeer ik echt heel erg.

Over een paar minuten ga ik slapen en dan proberen morgen eindelijk eens flink wat punten van mijn TODO-lijstje weg te werken.

Trusten jongens!

SPOILER
Beter doe je dat morgen!
Welterusten.
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:50:21 #289
270057 minibeer
pi_104269505
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:47 schreef benzin het volgende:

Trusten jongens!

SPOILER
Wat staat er op je lijstje? (als je er nog bent :))
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:50:30 #290
308666 Cactus1
O+
pi_104269513
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:44 schreef minibeer het volgende:

Oh, ik dacht dat er alleen geslowchat werd hier :P
Bij gebrek aan vragen wel, maar als je een vraag hebt, stel m dan gerust :7
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:51:53 #291
270057 minibeer
pi_104269587
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Meer dan gewoon aardig doen, lijkt er jegens mij niet in te zitten. Maar ik kan het natuurlijk ook mis hebben.
Dat plaatje _O-, herkenbaar
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:52:15 #292
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104269609
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:49 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Dat is mijn probleem ook, alleen dan een man. Maar met uitgaan moet je toch genoeg leuke meiden van jouw leeftijd tegenkomen?
Nee. :D
De enige 2 leuke dames ben ik tegengekomen op werk en studie. Ik denk dat ik standaard naar de verkeerde plekken ga.
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:52:41 #293
270057 minibeer
pi_104269628
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Nee. :D
De enige 2 leuke dames ben ik tegengekomen op werk en studie. Ik denk dat ik standaard naar de verkeerde plekken ga.
Waar woon je? Utrecht heeft te veel dames, verlos ons :P
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:52:59 #294
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104269640
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:52 schreef minibeer het volgende:

[..]

Waar woon je?
Leiden.
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:54:07 #295
270057 minibeer
pi_104269685
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Leiden.
Ok, zijn er zo weinig vrouwen daar dan of gewoon weinig leuke?
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:54:51 #296
270057 minibeer
pi_104269716
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:50 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Bij gebrek aan vragen wel, maar als je een vraag hebt, stel m dan gerust :7
Tsja, goed punt :P Ik ga er nu een bedenken.

SPOILER
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:55:36 #297
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104269752
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:54 schreef minibeer het volgende:

[..]

Ok, zijn er zo weinig vrouwen daar dan of gewoon weinig leuke?
Weinig leuke denk ik. Hiervoor hosselde ik op studie en studieverenigingen. Hosselen in uitgaan is niet mijn ding denk ik. Ik denk dat ik daar niet tussen pas.
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:55:50 #298
262978 Moonwalk
pi_104269760
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

wat? :') ben je nu bang omdat ik aardig ben? :')

Ik bedoel dus serieus of jij uberhaupt wel door zou hebben als een vrouw je leuk vind. Of dat je dan gewoon lekker "lomp" doet. Dan denkt die vrouw dat je haar niet ziet zitten
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:56:19 #299
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104269778
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:55 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

wat? :') ben je nu bang omdat ik aardig ben? :')

Ik bedoel dus serieus of jij uberhaupt wel door zou hebben als een vrouw je leuk vind. Of dat je dan gewoon lekker "lomp" doet. Dan denkt die vrouw dat je haar niet ziet zitten
Nee, ben niet bang. Ik zeg alleen dat ik het niet zeker weet.
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:56:34 #300
270057 minibeer
pi_104269793
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Weinig leuke denk ik. Hiervoor hosselde ik op studie en studieverenigingen. Hosselen in uitgaan is niet mijn ding denk ik. Ik denk dat ik daar niet tussen pas.
Ik kan het ook niet, ik weet niet, ik vind het gewoon raar om iemand die je net kent om een telefoonnummer te vragen :P.
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:56:35 #301
356797 mrk.n
pi_104269795
Hoe kan het dat jullie zo weinig leuke vrouwen tegenkomen. Ik ben héél kritisch (vooral qua uiterlijk) maar ik heb wel vaak leuke vrouwen tegen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')