SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Je kan niet met droge ogen beweren dat ze het zwaarder hebben dan iemand uit een modaal gezin. Dat is gewoon trollerig, ongelofelijk naief of je dyslexie zorgt er nu ook al voor dat je zinnen er zodanig krom uitkomen dat je er een rare mening op lijkt na te houden, terwijl dat hopelijk dus niet zo is en ik je verkeerd begrepen heb.quote:
die kunnen het ook gewoon zwaar hebben hoor,quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij gaat mij niet vertellen dat iemand die van rijke afkomst is, het veel zwaarder heeft dan iemand van modale afkomst. Waarom vraag je me dat??
Lijkt me toch logisch?
Mooi gezegd Supersoepquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:25 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je kan niet met droge ogen beweren dat ze het zwaarder hebben dan iemand uit een modaal gezin. Dat is gewoon trollerig, ongelofelijk naief of je dyslexie zorgt er nu ook al voor dat je zinnen er zodanig krom uitkomen dat je er een rare mening op lijkt na te houden, terwijl dat hopelijk dus niet zo is en ik je verkeerd begrepen heb.
Psst, hij meende het echt. Ik denk dat hij ook een rijkeluiszoontje isquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:25 schreef Supersoep het volgende:
Je kan niet met droge ogen beweren dat ze het zwaarder hebben dan iemand uit een modaal gezin. Dat is gewoon trollerig, ongelofelijk naief of je dyslexie zorgt er nu ook al voor dat je zinnen er zodanig krom uitkomen dat je er een rare mening op lijkt na te houden, terwijl dat hopelijk dus niet zo is en ik je verkeerd begrepen heb.
Dat zeg ik helemaal niet!quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
die kunnen het ook gewoon zwaar hebben hoor,
Nee sorry ben zeker geen ruikeluiszoontje. We hebben het goed thuis.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Psst, hij meende het echt. Ik denk dat hij ook een rijkeluiszoontje is
Ken jij personelijk mensen die zwaar rijke afkomst zijn? Heb jij wel eens met ze gesproken, wel eens een kijkje gehad in hun leven? Bevriend mee?quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij gaat mij niet vertellen dat iemand die van rijke afkomst is, het veel zwaarder heeft dan iemand van modale afkomst. Waarom vraag je me dat??
Lijkt me toch logisch?
MLiG demonstreert wel dat rijke ouders hebben nergens een garantie voor is. Scheelt wel dat hij straks iemand heeft die zijn schulden kan afbetalen, maar verder...quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
die kunnen het ook gewoon zwaar hebben hoor,
ouders die afwezig zijn, die gefocust zijn op uiterlijkheiden en prestaties, buitengesloten op school vanwege geld of juist alleen vriendjes die op hen af komen vanwege dat geld
het zijn ook gewoon kinderen terwijl ze opgroeien natuurlijk met problemen die kinderen uit gezinnen met minder geld ook kunnen hebben
zwaarder zou ik niet zeggen want iedereen kan het om wat voor reden dan ook zwaar hebben
en om daar gradaties in aan te brengen is ook zoiets
en ik wil voetbal kijken omdat die station geluiden me altijd zo lekker slaperig maken
lekker in slaap vallen op de bank na een lange werk week
Ken jij ze?..quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ken jij personelijk mensen die zwaar rijke afkomst zijn? Heb jij wel eens met ze gesproken, wel eens een kijkje gehad in hun leven? Bevriend mee?
Let wel over zwaar rijk heb ik het over honderde miljoenen.
ik zeg toch niet dat dat erg is?quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je ziet het hier gebeuren. Huisje van pappie gehad met strik er omheen? Waarom niet? Waarom is dat zo erg als je dat krijgt van je ouders?
Is dat belangrijk?quote:
wel als je dat als argument gebruikt over wanneer je er over mag oordelen natuurlijkquote:
Die ouders zijn niet zo omdat ze 'rijk' zijn, Strawberry. Ligt aan die mensen zelf. Ik neem aan dat je dat zelf ook wel weet. Als ik zo zou functioneren als Mlig, zouden mijn ouders er alles, maar dan ook echt alles aan doen, om mij weer een beetje op de rails te krijgen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
MLiG demonstreert wel dat rijke ouders hebben nergens een garantie voor is. Scheelt wel dat hij straks iemand heeft die zijn schulden kan afbetalen, maar verder...
quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wel als je dat als argument gebruikt over wanneer je er over mag oordelen natuurlijk
wat je net zelf doet
als ik ja zal zeggen ben ik direct een patser hier.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is het belangrijk voor jou?
Jij vroeg het mij toch? Waarom kan ik niet het zelfde vragen dan?
Als ik ja zeg toch ook? En toch vraag je 't mequote:Op vrijdag 11 november 2011 20:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
[..]
als ik ja zal zeggen ben ik direct een patser hier.
Ik vind het kortzichtig om meteen het vooroordeel te hebben dat rijke mensen het allemaal alleen maar goed hebben. En niet zwaarder.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:31 schreef Sinji het volgende:
[..]![]()
Hoe kun je dan zeggen dat rijken het zwaarder hebben.
ach.. nevermind.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:27 schreef ook_gek het volgende:
Let wel over zwaar rijk heb ik het over honderde miljoenen.
die hebben haast geen vrienden, want zijn het je vrienden om wie je bent of om wat je ouders zijn? Wel eens in het gooi gekeken, daar zijn ze allemaal bevriend mét elkaar
Als jij het vermogen hebt om je kinderen veilig de weg op te sturen door middel van een auto te kopen zal je dat doen. Echter krijg je daar direct alleen maar aanvallende reacties op. Wat is er mis met de fiets en openbaar vervoer? Is dat niet decadent genoeg?
Je ziet het hier gebeuren. Huisje van pappie gehad met strik er omheen? Waarom niet? Waarom is dat zo erg als je dat krijgt van je ouders? Niet erg, wel verwend. Werk zelf eens voor je eigen dingen, dan leer je ook beter de waarde van iets kennen.
Opleiding, de gehele omgeving verwacht dat jij het maximale behaalt in opleidingen en dat je later net zo zo niet nog succesvoller zal worden dan je ouders. Dat is een enorme druk die op je schouders hangt. Dat valt wel mee hoor.
Als je voor je zelf een eigen baantje hebt en je hebt wat leuk geld verdiend en je koopt daar iets duurs van. Krijg je altijd het verhaal dat je het gekregen hebt. Pure afgunst keer op keer. Boehoe![]()
Hoe normaal je ook doet, hoe normaal je ook overkomt. Als bekend is dat je ouders veel geld hebben ben je al snel arrogant, verwend. Enz enz enz Dat maakt je gedrag je en je houding, niet je portemonnee![]()
Leuk dat je dat vind. Alleen jammer voor je dat niemand hier dat gezegd heeftquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:32 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik vind het kortzichtig om meteen het vooroordeel te hebben dat rijke mensen het allemaal alleen maar goed hebben.
Nou wat denk je zelf als ik dat verhaal typ? Dat ik het verzonnen heb?quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:31 schreef Sinji het volgende:
[..]![]()
Hoe kun je dan zeggen dat rijken het zwaarder hebben.
ach.. nevermind.
voer het dan zelf niet aan als argument om er een mening over te mogen hebben eiquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
[..]
als ik ja zal zeggen ben ik direct een patser hier.
Kijk de edit.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Leuk dat je dat vind. Alleen jammer voor je dat niemand hier dat gezegd heeft
Het was niet als kritiek naar zijn ouders bedoeld.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:31 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Die ouders zijn niet zo omdat ze 'rijk' zijn, Strawberry. Ligt aan die mensen zelf. Ik neem aan dat je dat zelf ook wel weet. Als ik zo zou functioneren als Mlig, zouden mijn ouders er alles, maar dan ook echt alles aan doen, om mij weer een beetje op de rails te krijgen.
Wie roept hier dat ze het alleen maar goed hebben? ook_gek had het over dat ze het nog zwaarder hadden en dat is natuurlijk reinste bullshit.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:32 schreef mrk.n het volgende:
Ik vind het kortzichtig om meteen het vooroordeel te hebben dat rijke mensen het allemaal alleen maar goed hebben. En niet zwaarder.
Rijke mensen kunnen het wel degelijk zwaarder hebben dan armere mensen. Financieel misschien niet, maar op andere gebieden wel.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wie roept hier dat ze het alleen maar goed hebben? ook_gek had het over dat ze het nog zwaarder hadden en dat is natuurlijk reinste bullshit.
again: zwaar oke geef ik je meteenquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou wat denk je zelf als ik dat verhaal typ? Dat ik het verzonnen heb?
Als ik hier ja zeg ben ik direct een patser.
Maar prima zal je eerlijk antworden.
Ja ik ken er een aantal ja. En ja ben daar lange tijd mee bevriend geweest. Zitten nu in het buitenland en spreek ze vrij weinig nog.
Arme mensen kunnen het wel degelijk zwaarder hebben dan rijkere mensen. Financieel, alsook op andere gebiedenquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:35 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Rijke mensen kunnen het wel degelijk zwaarder hebben dan armere mensen. Financieel misschien niet, maar op andere gebieden wel.
Kunnen idd, net als dat armere mensen het zwaarder kunnen hebben. Zo genuanceerd was het niet gebracht, anders hadden we deze discussie niet.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:35 schreef mrk.n het volgende:
Rijke mensen kunnen het wel degelijk zwaarder hebben dan armere mensen. Financieel misschien niet, maar op andere gebieden wel.
Samenloop van omstandigheden. Het kán altijd, maar het is per definitie niet zo. Een rijk iemand zal het zwaarder hebben dan een arm iemand als z'n hele familie in de privéjet om het leven komt, ja.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:35 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Kun je dat profiel berijken zonder ingelogd te zijn? Bijvoorbeeld met een andere browser oid?quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:35 schreef formerjellybean het volgende:
huh wat betekend het als een profiel via facebook niet beschikbaar is ??? Ik weet wel dat als je iemand er de block opgegooid heeft je er helemaal niet opkomt maar bij iemand krijg ik de melding dit profiel is momenteel niet beschikbaar ??
Dat is een beetje vaag
Waar staat dan dat ik zeg dat het niet zo is. Andersom kan ook, het financiele gedeelte weggelaten.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Arme mensen kunnen het wel degelijk zwaarder hebben dan rijkere mensen. Financieel, alsook op andere gebieden
Ik moet in levende lijven act de presance geven.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Word je gebeld of moet je naar de studio?
nicequote:Op vrijdag 11 november 2011 20:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet in levende lijven act de presance geven.
Of hoe je het ook schrijft.
Sterker nog, het financiele plaatje is eerder een makkelijk-makende factor dan een probleemfactorquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:37 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Waar staat dan dat ik zeg dat het niet zo is. Andersom kan ook, het financiele gedeelte weggelaten.
Ik zie het juist niet zwart-wit nu.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:37 schreef rhubarbje het volgende:
mrk.n en ook_gek
jullie zien alles enorm zwart wit?
iedereen geeft hier toch toe dat rijke mensen het ook gewoon zwaar kunnen hebben?
en net met bezin geven toch ook genoeg mensen toe dat ie af en toe passief over komt
maar toch moeten jullie je vast houden aan een kei harde stelling zonder middenweg?
waarom kan er geen common ground zijn waarop we het allemaal gewoon met elkaar eens zijn?
ik gok dat jullie namelijk zelf ook best weten dat het niet zo zwart wit is telkens
quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:36 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Samenloop van omstandigheden. Het kán altijd, maar het is per definitie niet zo. Een rijk iemand zal het zwaarder hebben dan een arm iemand als z'n hele familie in de privéjet om het leven komt, ja.
Dat sowieso, maar dat zegt ook niet alles. Let wel; als jij rijk bent en je krijgt alles maar naar je toe gegooid/je hoeft niks te ondernemen en alles gaat vanzelf, word je daar vanzelf depressief van.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sterker nog, het financiele plaatje is eerder een makkelijk-makende factor dan een probleemfactor
Ik wil Ekdom ook ontmoeten, mijn heldquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nice
ontvoer die ekdom even voor me
hoe ga je er naar toe?
Ja, zin om een discussie aan te gaan wat zwaarder is? Dacht het niet he.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:39 schreef mrk.n het volgende:
Ik bedoel maar. Jij bent in armoede opgegroeid?
En dat is ook wat bij jou gebeurt is?quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:39 schreef mrk.n het volgende:
Dat sowieso, maar dat zegt ook niet alles. Let wel; als jij rijk bent en je krijgt alles maar naar je toe gegooid/je hoeft niks te ondernemen en alles gaat vanzelf, word je daar vanzelf depressief van.
Nou nee , ik denk meer dat diegene even heel veel tegelijk aan profiel verandert en er even uitligt. Met block dan krijg je uberhaupt de melding niet van dit profiel is momenteel niet beschikbaar. Ik heb het wel vaker gezien bij iemand die dan gewoon later wel online was maar ik vond het altijd zo vaag.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kun je dat profiel berijken zonder ingelogd te zijn? Bijvoorbeeld met een andere browser oid?
maar hoe kom je dan terug?quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil Ekdom ook ontmoeten, mijn held
Met de trein en met mijn beste vriendin.
Nee, ik ben gewoon benieuwd. Simpele ja of nee, verklaart imo heel wat.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:40 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja, zin om een discussie aan te gaan wat zwaarder is? Dacht het niet he.
Nee de laatste trein vertrekt om half 1 ofzo.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar hoe kom je dan terug?
rijden er dan nog treinen?
als ik nog wakker ben ga ik zeker kijken
maar voetbal maakt me zo heerlijk slaperig
waarschijnlijk post ik over een tijdje gewoon niet meer en ben ik in slaap gevallen op de bank
Het gaat erom dat hier iemand was die beweerde dat rijken het zwaarder hebben.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:39 schreef mrk.n het volgende:
Ik bedoel maar. Jij bent in armoede opgegroeid?
Hij bedoelde het niet op die manier, ligt allemaal maar net aan de situaties enzovoort.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het gaat erom dat hier iemand was die beweerde dat rijken het zwaarder hebben.
Dus niet sommige rijken. Nee, rijken over het algemeen. En dat lijkt me gewoon onzin.
dan moet ie het niet op die manier zeggenquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:43 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Hij bedoelde het niet op die manier, ligt allemaal maar net aan de situaties enzovoort.
Nee hoor, er is altijd een middenweg. Alleen als je hier wat zegt vinden mensen het nodig om dat volledig uit hun verband te trekken. Kijk naar het drankje verhaal.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:37 schreef rhubarbje het volgende:
mrk.n en ook_gek
jullie zien alles enorm zwart wit?
Benzin ben ik al duidelijk over geweest, en daar wil ik het graag bij latenquote:en net met bezin geven toch ook genoeg mensen toe dat ie af en toe passief over komt
Er zijn een aantal dingen helaas wel zwart wit, dat is helaas niet anders.quote:ik gok dat jullie namelijk zelf ook best weten dat het niet zo zwart wit is telkens
Zo zei die het in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:43 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Hij bedoelde het niet op die manier, ligt allemaal maar net aan de situaties enzovoort.
Er mist dan het woordje 'kan' na zwaarder. Maar dat staat er niet dus is het terecht dat mensen hier over hem heenvallen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:16 schreef ook_gek het volgende:
God god wat een afgunst omdat iemand wel naar een prive school kan en een huis krijgt van zijn ouders.
Ooit wel eens na gedacht over het feit dat een kind van zeer rijke ouders het veel zwaarder hebben dan de kinderen van een modaal gezin?
Er zijn een aantal dingen helaas wel zwart wit, dat is helaas niet anders.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee hoor, er is altijd een middenweg. Alleen als je hier wat zegt vinden mensen het nodig om dat volledig uit hun verband te trekken. Kijk naar het drankje verhaal.
[..]
Benzin ben ik al duidelijk over geweest, en daar wil ik het graag bij laten![]()
[quote[
ik gok dat jullie namelijk zelf ook best weten dat het niet zo zwart wit is telkens
juist, maar dat was al duidelijk neem ik aan na mijn andere reacties. Maar kennelijk niet.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Er mist dan het woordje 'kan' na zwaarder. Maar dat staat er niet dus is het terecht dat mensen hier over hem heenvallen.
Neem nou van mij aan dat het niet zo bizar is als dat jij denkt. Ik weet het lastig uit te leggen maar neem het van me aan.quote:
Dat een rijk persoon het zwaarder kan hebben dan iemand die armer is, lijkt me niet eens een discussiepunt. Dat is zonder meer waar.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ook_gek, ik denk dat je niemand gaat overtuigen hier dat rijkeren het zwaarder hebben dan armeren/modalen.
Tuurlijk het kan........maar alles kan
Zucht. Mensen. Vrienden van mij hebben ook eens drank in mijn drinken gedaan terwijl ik die avond niet wilde drinken een paar jaar geleden. Moet je niet te zwaar aan tillen. Tenzij het met kwade bedoelingen is.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Neem nou van mij aan dat het niet zo bizar is als dat jij denkt. Ik weet het lastig uit te leggen maar neem het van me aan.
hmm een kerel van 31 die steeds met bizarre verhalen komt, over komt als 17 en alleen zwart wit kan denken en die dingen in je drankje mikt?quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Neem nou van mij aan dat het niet zo bizar is als dat jij denkt. Ik weet het lastig uit te leggen maar neem het van me aan.
niet doen, het is of ghb of iets anders foutsquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hmm een kerel van 31 die steeds met bizarre verhalen komt, over komt als 17 en alleen zwart wit kan denken en die dingen in je drankje mikt?
klinkt mega betrouwbaar
ik denk dat ik dingen van hem aan ga nemen inderdaad
nou steets, ben benieuwd wat je nog meer bizare verhalen vind dan? Want zoveel vertel ik niet van mijn weekend.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hmm een kerel van 31 die steeds met bizarre verhalen komt, over komt als 17 en alleen zwart wit kan denken en die dingen in je drankje mikt?
klinkt mega betrouwbaar
ik ga niet alles teruglezenquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nou steets, ben benieuwd wat je nog meer bizare verhalen vind dan? Want zoveel vertel ik niet van mijn weekend.
En je trekt het weer lekker volledig uit z'n verband.
He! Ik heb dat alleenrecht!quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
klinkt mega betrouwbaar
jij bent 17quote:
oke nog 1x het is de situatie waar het in gebeurde. Niks meer niks minder.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:51 schreef formerjellybean het volgende:
Ik persoonlijk kan het niet zo waarderen als iemand wat in mijn drinken mikt , daar gebeuren soms nare dingen van bij meisjes etc
als je die mening hebt, kan je vast nog wel een verhaal herrinneren?quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ga niet alles teruglezen
het is voor mij ook vrijdag he
maar ik zal ze highlighten als je het weer doet
misschien kun je dan wel meisjes versieren?quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
oke nog 1x het is de situatie waar het in gebeurde. Niks meer niks minder.
Iedereen denkt nu dat ik iedereen graag strond lazerus wilt voeren of weet ik veel wat. Niet dus.
weetje hoeveel bizarre verhalen hier voorbij komenquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
als je die mening hebt, kan je vast nog wel een verhaal herrinneren?
quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
misschien kun je dan wel meisjes versieren?
is dat het?
sorry die was echt lowmaar hij moest gewoon gemaakt
Nogal?quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:54 schreef formerjellybean het volgende:
Maar iets in drinken gooien kan ik dus afraden bij versieren , dat is gewoon nogal dom
Niet van mij, ik vertel zelden wat ik mee maak in het weekend, zal ook niet weten waarom. Want jullie hebben niks aan dat soort verhalen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
weetje hoeveel bizarre verhalen hier voorbij komen
quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:54 schreef formerjellybean het volgende:
Maar iets in drinken gooien kan ik dus afraden bij versieren , dat is gewoon nogal dom
het zit hem echt niet alleen in wat je doet in het weekend hoorquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Niet van mij, ik vertel zelden wat ik mee maak in het weekend, zal ook niet weten waarom. Want jullie hebben niks aan dat soort verhalen.
Versier blunders of iets in die richting wil ik wel eens neer knallen hier. Maar dat is puur leed vermaak.
Overbodig om dat hier neer te zetten.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:54 schreef formerjellybean het volgende:
Sterker nog, zal zelf niet te veel drinken als je wilt versieren en geen drank weg geven om te versieren.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:54 schreef formerjellybean het volgende:
Ik schakel aan het eind van Armin op 538 meteen over naar 3FM. Hebben ze ook nog een webcam daar ofzo of live stream?quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:37 schreef heloef het volgende:
Ik moet in levende lijven act de presance geven.
Of hoe je het ook schrijft.
Nou je hebt genoeg mafketels die dat zelfs niet snappen hoorquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:56 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Overbodig om dat hier neer te zetten.
Jup.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik schakel aan het eind van Armin op 538 meteen over naar 3FM. Hebben ze ook nog een webcam daar ofzo of live stream?
Ik doelde even op het stukje verhalenquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het zit hem echt niet alleen in wat je doet in het weekend hoor
gewoon hoe je over komt
die willen je niet versieren jellybeanquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:58 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nou je hebt genoeg mafketels die dat zelfs niet snappen hoorJe zal er verbaasd van zijn
arrogante kwal is niet helemaal de omschrijving waar ik voor zou gaan....quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik doelde even op het stukje verhalen![]()
En hoe ik overkom, tja dat zal me echt aan me reet roesten. Ik doe alleen maar wat ik zelf wil. Kom nergens om vrienden te maken, dus hier ook niet.
Dan maar een arrogante kwal, ook prima. Maar tot nu toe heb ik een geweldig leuk leven, met een groot actief sociaal leven, hele goede vrienden en kan ik bijna elke dag zeggen dat ik een leuke dag gehad heb.
En dat is voor mij het belangrijkste. Ik leef voor me zelf en voor niemand anders.
Kan ik het ergens morgen terug luisteren? Of kan iemand het opnemen? Ben heel erg benieuwd. Maar ik zit zo op een verjaardag helaasquote:
Ik ken namelijk iemand die dat echt meegemaakt heeft en dat was een best heftig iets. Ik hoop het overigens zelf nooit mee te makenquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
die willen je niet versieren jellybean
Nou ja wat je ook wel wilt zeggen, het maakt mij niks uitquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
arrogante kwal is niet helemaal de omschrijving waar ik voor zou gaan....
weten ze daar ook van je hobby om met drankjes te fuckenquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kan ik het ergens morgen terug luisteren? Of kan iemand het opnemen? Ben heel erg benieuwd. Maar ik zit zo op een verjaardag helaas
Ik zal morgen een linkje posten hoor.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kan ik het ergens morgen terug luisteren? Of kan iemand het opnemen? Ben heel erg benieuwd. Maar ik zit zo op een verjaardag helaas
Middernachtquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:00 schreef mrk.n het volgende:
Powned? Nu heb je mijn interesse. Wanneer is die quiz?
Ik ben nooit de geen die het doet, vaak zijn het anderen. En nee het gebeurd niet elk weekend nee.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:00 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
weten ze daar ook van je hobby om met drankjes te fucken?
Nee, een uurquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:01 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Mooi. Ben je al zenuwachtig nu? Hoelang gaat het duren?
jahaaaaa maar die kerels willen je niet versierenquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:00 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik ken namelijk iemand die dat echt meegemaakt heeft en dat was een best heftig iets. Ik hoop het overigens zelf nooit mee te maken
Schaal van 1 tot 10quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:01 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Mooi. Ben je al zenuwachtig nu? Hoelang gaat het duren?
stuur die effe via PM dan. Want morgen zal ik niet op fok actief zijn, en zondag schat ik ook van niet in.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zal morgen een linkje posten hoor.
waarom ben ik niet verbaasdquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:00 schreef mrk.n het volgende:
Powned? Nu heb je mijn interesse. Wanneer is die quiz?
Geen idee.quote:
Vreemd/ziek dat mensen het sowieso kunnen doen op iemand die helemaal van de wereld is.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jahaaaaa maar die kerels willen je niet versieren
die willen je neuken en nog het liefst wanneer je zelf niet meer in staat bent aan te geven dat je het liever niet anaal doet etc
versieren is wat anders natuurlijk
maar nee he tis niet leuk allemaal
aaah doe het nietquote:
Het is dacht ik bij Rob stenders toch? die is wel gaafquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
aaah doe het niet
powned zuigt
hard
en niet op de leuke manier
Wat maakt dat uit?quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
aaah doe het niet
powned zuigt
hard
en niet op de leuke manier
ik droomde altijd van heel andere plekjesquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit?
Ik mag eindelijk naar de plek waar ik altijd al van droomde, 3FM.
dat maakt uit omdat je principes moet hebben heloef!quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit?
Ik mag eindelijk naar de plek waar ik altijd al van droomde, 3FM.
Die plekjes kan ik gewoon zien met behulp van google.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:05 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
ik droomde altijd van heel andere plekjes
quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat maakt uit omdat je principes moet hebben heloef!
quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:05 schreef heloef het volgende:
En trouwens de radiotak valt mee, die van TV zuigen hard.
het blijft dezelfde baggerorganisatie natuurlijkquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:05 schreef heloef het volgende:
En trouwens de radiotak valt mee, die van TV zuigen hard.
en die grafradio van je kan ik horen én zien, wat wil je nou zeggen johquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Die plekjes kan ik gewoon zien met behulp van google.
Je hebt echt een hekel aan ze he?quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het blijft dezelfde baggerorganisatie natuurlijk
maar nee even serieus
powned zuigt maar je moet lekker doen wat je wil, vooral als het je droom is
Jaquote:
Niks, beide plekken moet je gewoon inzitten.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:08 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
en die grafradio van je kan ik horen én zien, wat wil je nou zeggen joh
en dat is waarom jij in de radio zit straks en ik in dat andere plekjequote:Op vrijdag 11 november 2011 21:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Niks, beide plekken moet je gewoon inzitten.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Niks, beide plekken moet je gewoon inzitten.
Dit gaat echt helemaal nergens over.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:09 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
en dat is waarom jij in de radio zit straks en ik in dat andere plekje
Google Earthquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:09 schreef rhubarbje het volgende:
oow toen je zei die kan ik gewoon zien met google dacht ik huh waarom heeft ie het niet over een kut? maar over mooie plekjes op aarde? (google earth)
damn ik ben moe
Ik heb er maar 3.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:14 schreef rhubarbje het volgende:
nou er zijn echt enorm veel plekjes waar ik nog heen wil! google earth style bedoel ik
welke zijn de andere twee dan?quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb er maar 3.
En na een ga ik vanavond.
Een ligt in Engeland.
En een is niet op een landkaart te vinden.
Een kut en St James Park.quote:
St James Park moet lukken!quote:
Ik voel dat vertrouwen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
St James Park moet lukken!
nee grapjehet gaat allebei lukken natuurlijk
't kost alleen watquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
St James Park moet lukken!
nee grapjehet gaat allebei lukken natuurlijk
soms ben jij ook een beetje een kattekopquote:
Tripje naar Newcastle en kaarten kost wel wat ja.quote:
rawrquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
soms ben jij ook een beetje een kattekop
Oneens!quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:20 schreef Bartholomeus het volgende:
Stenders heeft z'n beste tijd gehad trouwens, hij heeft nog altijd dezelfde items als toen ie jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren geleden nog de ochtendshow had op 3FM, nog voor Edwin Evers, samen met Eric Dikeb en Fred Siebelink. Wordt eens tijd dat ie opsodemietert
Eens!!!quote:
if it's red make sure it's deadquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Eens!!!
als ie nou nog bij een goeie rooie omroep zat...
quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:22 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
if it's red make sure it's dead
Prachtige onderbouwingquote:
Ja. Eh. Hoor es? Ben je het nou met mij eens of met heloef?quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Eens!!!
als ie nou nog bij een goeie rooie omroep zat...
jou!quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:23 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Prachtige onderbouwing
[..]
Ja. Eh. Hoor es? Ben je het nou met mij eens of met heloef?
nee maar jij bent dan ook niet echt het voorbeeld van betrouwbaarquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:25 schreef mrk.n het volgende:
Dit lijkt me trouwens echt erg. Ik zou mijn smsjes ook niet laten lezen namelijk, no way.
Niet voor niks zit ie bij Powned, ze wilden 'm nergens anders meer hebbenquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jou!
maar ik zou hem het een en ander vergeven als ie niet bij dat powned zat
Godsamme zeg, opa spreektquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Niet voor niks zit ie bij Powned, ze wilden 'm nergens anders meer hebbenOm maar eens één voorbeeld te noemen: hij doet nog altijd die eeuwige 'nooit-grappig'. Volgens mij ontstaan uit een woordgrapje die Fred Siebelink maakte en dat uitgroeide tot een item op dat moment. Kun je nagaan, zelf iets verzinnen zit er niet in. Sterker nog, al toen ie de ochtendshow deed vond ik Fred leuker, de beste grappen kwamen van hem. En dat is geweest toen ik naar 2 havo fietste, ik was toen 14, dus dat is al weer 13 jaar geleden
Als ik een vriend heb, mag hij mijn smsjes echt wel lezen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:25 schreef mrk.n het volgende:
Dit lijkt me trouwens echt erg. Ik zou mijn smsjes ook niet laten lezen namelijk, no way.
Ik zou de mijne wel laten lezen, niks te verbergenquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:25 schreef mrk.n het volgende:
Jawel. Ze mag mijn smsjes best lezen. Niet als ik zo ineens op straat word aangesproken met een camera erbij en alles. Ik zou in ieder geval nee zeggen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee maar jij bent dan ook niet echt het voorbeeld van betrouwbaar
mijn lief mag mijn smsjes, mail, fokposts, dagboek etc lezen
niks te verbergen
waarom dan niet?quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:33 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Jawel. Ze mag mijn smsjes best lezen. Niet als ik zo ineens op straat word aangesproken met een camera erbij en alles. Ik zou in ieder geval nee zeggen.
De meeste mannen willen de smsjes trouwens niet laten lezen uit dat filmpje en de vrouwen weer wel.
Het is geenstijl, dan kan je die dingen verwachten van voorlezen en/of laten zien.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom dan niet?
je hoeft het toch niet aan de camera te laten zien (heb het filmpje niet echt gekeken)
Nee, je moest ze hardop voorlezen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:35 schreef rhubarbje het volgende:
waarom dan niet?
je hoeft het toch niet aan de camera te laten zien (heb het filmpje niet echt gekeken)
dan zeg je daar toch nee tegenquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:36 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Het is geenstijl, dan kan je die dingen verwachten van voorlezen en/of laten zien.
oh nee dat zou ik ook niet doen maar gewoon omdat tv zuigt en mensen op de bank niet hoeven te weten dat ik mijn vriend sms of ie boodschappen kan doenquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:36 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, je moest ze hardop voorlezen.
Denk ik opzich ook wel. Maar ja, niks aan te doen. Ik zou het ook niet doen en al helemaal niet als ik weet dat ik smsjes van andere vrouwen in mijn inbox heb. Die neger is gewoon dom om zijn telefoon te geven trouwens terwijl ie smst met zn ex. Sowieso verwijder zulke dingen meteen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:33 schreef Cactus1 het volgende:
Op het filmpje zie je ook dat het de mannen zijn die er meer moeite mee hebben. Volgens mij kan dat alleen maar zijn omdat ze naar andere meiden smsen. Niet vanwege hun slechte grappen met vrienden
Sommigen wilden dus hun telefoon niet eens aan hun vriendin geven. Dan sta je daar als vriendin met een camera op je neus en zegt je vriend: nee, ze mag mijn telefoon nietquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:37 schreef rhubarbje het volgende:
oh nee dat zou ik ook niet doen maar gewoon omdat tv zuigt en mensen op de bank niet hoeven te weten dat ik mijn vriend sms of ie boodschappen kan doen
heeft niemand wat mee te maken
maar mijn lief mag het best zien allemaal hoor
dan zou ik zeggen dan mag jij voorlopig mijn broekje niet in vriendquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Sommigen wilden dus hun telefoon niet eens aan hun vriendin geven. Dan sta je daar als vriendin met een camera op je neus en zegt je vriend: nee, ze mag mijn telefoon niet
Ik sms nooit rare dingen met andere gasten als ik een vriend heb. Dus heb ik niks te verwijderen en dus niks om te verbergen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:39 schreef mrk.n het volgende:
Denk ik opzich ook wel. Maar ja, niks aan te doen. Ik zou het ook niet doen en al helemaal niet als ik weet dat ik smsjes van andere vrouwen in mijn inbox heb. Die neger is gewoon dom om zijn telefoon te geven trouwens. Sowieso verwijder ik zulke dingen meteen.
ik denk dat ik van exen ook nog wel wat er in hebquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:39 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Denk ik opzich ook wel. Maar ja, niks aan te doen. Ik zou het ook niet doen en al helemaal niet als ik weet dat ik smsjes van andere vrouwen in mijn inbox heb. Die neger is gewoon dom om zijn telefoon te geven trouwens terwijl ie smst met zn ex. Sowieso verwijder zulke dingen meteen.
Ik denk dat het dagje winkelen opeens ook niet meer zo gezellig was bij sommigenquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:40 schreef rhubarbje het volgende:
dan zou ik zeggen dan mag jij voorlopig mijn broekje niet in vriend
Pikstraf!quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan zou ik zeggen dan mag jij voorlopig mijn broekje niet in vriend
sommige mannen zijn ook echt gewoon domquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik denk dat het dagje winkelen opeens ook niet meer zo gezellig was bij sommigen
Ja, maar stel jij hebt er seksueel getinte smsjes in staan naar andere mannen. Laat je het dan wel lezen en kun je verwachten dat hij het niet gaat waarderen of zeg je dat hij het niet mag lezen en hoe leg je dat dan later uit?quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:42 schreef rhubarbje het volgende:
sommige mannen zijn ook echt gewoon dom
ik bedoel wat denk je dan dat je vriendin gaat zeggen
oh prima kerel, je hebt blijkbaar dingen te verbergen gezellig. Koffietje doen? of moet jij nog naar de H&M?
Ik niks meer van exen maar wel eens gekke smsjes van meiden waar ik niks raars mee bedoel maar die mij dan gestuurd worden. Daarom zou ik mijn telefoon niet eens geven als ik die smsjes niet had verwijderd, bespaart een hoop drama dan.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik denk dat ik van exen ook nog wel wat er in heb
geen idee
vast wel een gefeliciteerd smsje voor mijn verjaardag of een oud leuk smsje of zo
zolang je een normale stabiele relatie hebt moet dat ook niet uit maken dat soort kleine dingen
Heb je een iPhone?quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:44 schreef mrk.n het volgende:
Ik niks meer van exen maar wel eens gekke smsjes van meiden waar ik niks raars mee bedoel maar die mij dan gestuurd worden. Daarom zou ik mijn telefoon niet eens geven als ik die smsjes niet had verwijderd, bespaart een hoop drama dan.
Das waar.
je moet die smsjes al niet hebben in the first placequote:Op vrijdag 11 november 2011 21:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, maar stel jij hebt er seksueel getinte smsjes in staan naar andere mannen. Laat je het dan wel lezen en kun je verwachten dat hij het niet gaat waarderen of zeg je dat hij het niet mag lezen en hoe leg je dat dan later uit?
als jij geen aanleiding geeft gaan mensje je heus niet opeens flirtende of seksuele smsjes sturenquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:44 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik niks meer van exen maar wel eens gekke smsjes van meiden waar ik niks raars mee bedoel maar die mij dan gestuurd worden. Daarom zou ik mijn telefoon niet eens geven als ik die smsjes niet had verwijderd, bespaart een hoop drama dan.
Das waar.
Maar wat zou jij doen als er opeens een camera op je neus staat?quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:45 schreef rhubarbje het volgende:
je moet die smsjes al niet hebben in the first place
als je dat wel hebt maakt het niet uit wat je doet want dan heb je het toch al verknald
Ik heb twee telefoons en dus twee nummers. Net een nieuwe iPhone (waar ik nog aan moet wennen en niet zoveel mee doe behalve internet) en één oudere telefoon waar ik mee bel/sms waar ik echt aan gehecht ben.quote:
Klopt deels.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als jij geen aanleiding geeft gaan mensje je heus niet opeens flirtende of seksuele smsjes sturen
zeggen: zou u weg willen gaan met uw camera?quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:46 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maar wat zou jij doen als er opeens een camera op je neus staat?
Ok, bij iPhone krijg je namelijk een smslog te zien. Dus een soort chatgesprek van smsjes. Dan zou je vriendin toch kunnen zien dat jij nooit reageert? Als je wel reageert, dan heb je pas iets uit te leggen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:46 schreef mrk.n het volgende:
Ik heb twee telefoons en dus twee nummers. Net een nieuwe iPhone (waar ik nog aan moet wennen en niet zoveel mee doe behalve internet) en één oudere telefoon waar ik mee bel/sms waar ik echt aan gehecht ben.
Hahahaha, ik zou vragen of ik een balkje mag in het filmpje of een blur voor mijn gezichtquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:46 schreef rhubarbje het volgende:
zeggen: zou u weg willen gaan met uw camera?
dat sowieso want ik wil niet op tv
maar als ik zo stom was zou ik mijn eigen huid proberen te redden en het thuis pas uitleggen
anders weet heel nederland dat je een vuile huichelaar bent
Ik weet het. Dat nummer ga ik nooit aan gekke contacten geven. Alleen vrienden/collega's/familie/studiegenoten enzovoort. Mijn voornemen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ok, bij iPhone krijg je namelijk een smslog te zien. Dus een soort chatgesprek van smsjes. Dan zou je vriendin toch kunnen zien dat jij nooit reageert? Als je wel reageert, dan heb je pas iets uit te leggen.
Nee man. Ik zou gewoon zeggen: nee, ik ben gehecht aan mijn privacy blabla.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hahahaha, ik zou vragen of ik een balkje mag in het filmpje of een blur voor mijn gezicht
En ik zou het wel laten lezen en net doen of het heel normaal is en hopen dat dat werkt
Dus dan kom je Jan Lul met zijn camera tegen, mag je vriendin dan in je telefoon kijken of niet?quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:49 schreef mrk.n het volgende:
Ik weet het. Dat nummer ga ik nooit aan gekke contacten geven. Alleen vrienden/collega's/familie/studiegenoten enzovoort. Mijn voornemen.
Ja, dan wel.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:50 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dus dan kom je Jan Lul met zijn camera tegen, mag je vriendin dan in je telefoon kijken of niet?
whaha ik wou het net gaan typenquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan weet je dus dat je nu wel iets te verbergen hebtFlikker die contacten eens uit je lijst.
Ik gooi die hele telefoon volgende week in de vijver. Nog beter, of niet?quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan weet je dus dat je nu wel iets te verbergen hebtFlikker die contacten eens uit je lijst.
ja en ophouden met het gedrag dat je deze smsjes etc opleverde natuurlijkquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:52 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik gooi die hele telefoon volgende week in de vijver. Nog beter, of niet?
Haal alleen je simcard eruit en breek die door. Kun je je telefoon als reserve houden en vervuil je de vijver nietquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:52 schreef mrk.n het volgende:
Ik gooi die hele telefoon volgende week in de vijver. Nog beter, of niet?
Tsja, misschien lenzen?quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:56 schreef rhubarbje het volgende:
ik moet echt een bril
ik zit recht voor de tv en kan het klokje bij de wedstrijd niet zien
ben al bij de opticien geweest en die zei alleen voor 's avonds voor de tv en in het verkeer en zoquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:01 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Tsja, misschien lenzen?
Daar gaan je ogen nog meer van achteruit hequote:Op vrijdag 11 november 2011 22:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ben al bij de opticien geweest en die zei alleen voor 's avonds voor de tv en in het verkeer en zo
tot nu toe werkt de tv dichter bij schuiven ook....
owja ze is weer vrij he!quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:02 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
goedenavond mejuffrouw moonwalk, hoe stelt u het?
Koop een grotere tvquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:02 schreef rhubarbje het volgende:
ben al bij de opticien geweest en die zei alleen voor 's avonds voor de tv en in het verkeer en zo
tot nu toe werkt de tv dichter bij schuiven ook....
Uitmuntend, en u dan kardinaal van de wokkelsquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:02 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
goedenavond mejuffrouw moonwalk, hoe stelt u het?
nou als de wedstrijd voorbij is rol ik meteen mijn bedje inquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:02 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Daar gaan je ogen nog meer van achteruit he
vind ik niet mooiquote:
ik stel het zeer goed, beter dan gisteren, vriendelijk dat u het vraagtquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:03 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Uitmuntend, en u dan kardinaal van de wokkels
Dus jij bent van mening dat je bijvoorbeeld veertig/vijftig jaar met dezelfde partner kan leven zonder vreemd te gaan enzovoort?quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:05 schreef rhubarbje het volgende:
hoezo geloven?
het is een keuze, een levensstijl
geen spook of god of zo
Ik wel, als mijn partner daar niet in gelooft, dan gaat dat de dealbreaker worden. Ik kan niet delen en ik wil niet delenquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:04 schreef mrk.n het volgende:
Trouwens, geloven jullie in monogamie? Vooral gericht aan de oudere mensen.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou als de wedstrijd voorbij is rol ik meteen mijn bedje in
morgen komt sinterklaas dus dan moet ik weer vroeg voor de tv zitten
en mijn wangen gloeien nu al van vermoeidheid
maar misschien moet ik er maar aan ja
misschien wil sinterklaas mijn bril betalen
Of je haalt lenzen, tot je zin hebt om in een bril te investeren. Makkelijk en niet meteen zo duurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als je daar voor kies wel jaquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:06 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Dus jij bent van mening dat je bijvoorbeeld veertig/vijftig jaar met dezelfde partner kan leven zonder vreemd te gaan enzovoort?
Ik kan ook niet delen. Totaal niet.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik wel, als mijn partner daar niet in gelooft, dan gaat dat de dealbreaker worden. Ik kan niet delen en ik wil niet delen
Geloven.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:04 schreef mrk.n het volgende:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:07 schreef Moonwalk het volgende:
[..]ja maar dan moet je die in gaan doen als je tv gaat kijken alleen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of je haalt lenzen, tot je zin hebt om in een bril te investeren. Makkelijk en niet meteen zo duur
dat is ook nogal onzinnigHe said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Ik vind monogamie normaal, maar ken er zat die monogamie niet normaal vinden. Ik denk dat het heel modern is om er niet aan mee te doen, maar dat is niks voor mijquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:04 schreef mrk.n het volgende:
Ja preciesquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geloven.![]()
Natuurlijk, het is iets waar je voor kan kiezen. Het is hetzelfde als vragen: geloof jij in niet meer drinken?
Ditquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik wel, als mijn partner daar niet in gelooft, dan gaat dat de dealbreaker worden. Ik kan niet delen en ik wil niet delen
Maar je wil zelf wel anderen er naast?quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:08 schreef mrk.n het volgende:
Ik kan ook niet delen. Totaal niet.Ik word echt gek als iemand alleen al aan mijn vriendin zit in een discotheek ofzo.
Tsja, op tv is er vaak één grote rotzooi, dus daarin geef ik je wel gelijk.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vind ik niet mooi
en we kijken nu al nooit
Nee. Ik zou alleen wel eens willen flirten met anderen puur omdat ik dat leuk vind, maar ook niet verder dan dat.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maar je wil zelf wel anderen er naast?
We weten nu wel dat 'geloven' het goede woord niet is, één keer duidelijk maken is genoeg.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja precies
Nou ik geloof wel in monogamie hoor
ik bid elke woensdag ochtend tot de god moontje met mijn offer van 3 stinkkazen
en ik hou mij strikt aan de regels van de monogamie zoals seks met 1 persoon en het wassen van je voeten voor sex
sorry ik liet me mee slepen
Ik vind het uiterst plezant om te horen dat u het goed maaktquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:05 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
ik stel het zeer goed, beter dan gisteren, vriendelijk dat u het vraagt
ik maakte niks duidelijk ik maakte lolquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:11 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Nee. Ik zou alleen wel eens willen flirten met anderen puur omdat ik dat leuk vind, maar ook niet verder dan dat.
[..]
We weten nu wel dat 'geloven' het goede woord niet is, één keer duidelijk maken is genoeg.
Wat houdt voor jou flirten in dan? Want dat doe ik ook heus wel.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:11 schreef mrk.n het volgende:
Nee. Ik zou alleen wel eens willen flirten met anderen puur omdat ik dat leuk vind, maar ook niet verder dan dat.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja precies
Nou ik geloof wel in monogamie hoor
ik bid elke woensdag ochtend tot de god moontje met mijn offer van 3 stinkkazen
en ik hou mij strikt aan de regels van de monogamie zoals seks met 1 persoon en het wassen van je voeten voor sex
sorry ik liet me mee slepen
ik niet meer echtquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat houdt voor jou flirten in dan? Want dat doe ik ook heus wel.
geen concurrende mejuffrouw die om mijn gunsten dongquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:12 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik vind het uiterst plezant om te horen dat u het goed maakt![]()
Wat was er gisteren dan ?
Je maakt er wel weer een ergere variant van moet ik zeggen. Iedereen heeft andere humor.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik maakte niks duidelijk ik maakte lol
leuke lol, zonder mensen te drogeren en zo
Flirten. Tja. Gewoon geen lichamelijk contact in ieder geval.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat houdt voor jou flirten in dan? Want dat doe ik ook heus wel.
Maar ik vind flirten bijv een flirtend/semi-grappig gesprek met een schilder, of beetje oogcontact met uitgaan, of ik kan zelfs met een collega flirten, maar het is allemaal heel onschuldig. Er komen geen gevoelens aan te pas ofzo.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:13 schreef rhubarbje het volgende:
ik niet meer echt
ontmoet nou nooit meer iemand boeiends
alleen mensen die ik al heel lang ken of serieuze collega's of zo
of gewoon mensen die me niet warm maken in mijn onderbuikje
ja ik vroeger ook maar nu niet meerquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maar ik vind flirten bijv een flirtend/semi-grappig gesprek met een schilder, of beetje oogcontact met uitgaan, of ik kan zelfs met een collega flirten, maar het is allemaal heel onschuldig. Er komen geen gevoelens aan te pas ofzo.
ik maakte weer een grapjequote:Op vrijdag 11 november 2011 22:14 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Je maakt er wel weer een ergere variant van moet ik zeggen. Iedereen heeft andere humor.
[..]
Flirten. Tja. Gewoon geen lichamelijk contact in ieder geval.
Gewoon weer oppakken, flirten is leukquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:16 schreef rhubarbje het volgende:
ja ik vroeger ook maar nu niet meer
ik geloof dat ik gesettled ben
omg omg omg omg omg!
midlife crisisje
naja ik ben ook gewoon heel moe vandaagquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gewoon weer oppakken, flirten is leuk
Ik had het wel door. Ik kan er alleen niet om lachen. Net zoals ik niet kan lachen om drank in iemand zijn/haar drankje te doen, al is het niet met slechte bedoelingen. Vandaar: verschil in humor.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik maakte weer een grapje
een grappig grapje
Bij sommige mensen zit het er ook gewoon niet in.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gewoon weer oppakken, flirten is leuk
Komt goed, blijf je echt op omdat je Heloef wil horen/zien?quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:17 schreef rhubarbje het volgende:
naja ik ben ook gewoon heel moe vandaagalles klinkt als een opgave
vraag het me eens als ik vakantie heb of zo
Ben het met je eens, alleen kan het wel gebeuren dat het uitloopt op meer. Als iemand de hele tijd met jou flirt en diegene toch wel heel charmant blijkt te zijn oidquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maar ik vind flirten bijv een flirtend/semi-grappig gesprek met een schilder, of beetje oogcontact met uitgaan, of ik kan zelfs met een collega flirten, maar het is allemaal heel onschuldig. Er komen geen gevoelens aan te pas ofzo.
oh nee voetbalquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Komt goed, blijf je echt op omdat je Heloef wil horen/zien?
zolang je alleen een beetje aardig glimlacht en nooit aangeeft interesse te hebben en wel aangeeft een lief te hebben is dat echt die ander zijn probleemquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:19 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ben het met je eens, alleen kan het wel gebeuren dat het uitloopt op meer. Als iemand de hele tijd met jou flirt en diegene toch wel heel charmant blijkt te zijn oidOf juist andersom, dat iemand wat meer voor jou gaat voelen vanwege je flirtskills
En jij met Kree? gaan jullie elkaar nog ontmoeten? Ik heb verder niet zoveel meegekregen van het hele gebeuren.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:19 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ben het met je eens, alleen kan het wel gebeuren dat het uitloopt op meer. Als iemand de hele tijd met jou flirt en diegene toch wel heel charmant blijkt te zijn oidOf juist andersom, dat iemand wat meer voor jou gaat voelen vanwege je flirtskills
Stoker, je weet prima hoe dat in elkaar steekt.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:20 schreef mrk.n het volgende:
En jij met Kree? gaan jullie elkaar nog ontmoeten? Ik heb verder niet zoveel meegekregen van het hele gebeuren.
Klopt, ik heb ook wel eens dat de ander er meer achter zoekt en dan baal ikquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:19 schreef Moonwalk het volgende:
Ik zit eigenlijk niet met mannen te flirten als ik een lief heb, het is wel leuk als iemand dan met mij wil flirten maar ik zoek het dan niet opquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zolang je alleen een beetje aardig glimlacht en nooit aangeeft interesse te hebben en wel aangeeft een lief te hebben is dat echt die ander zijn probleem
anders moet ik ook stoppen met zijn
want alleen al met mijn zijn vallen mensen als bosjes voor me
Nee, serieus niet. Geen zin om door al dat gebash heen te lezen. En Kree typt te lang.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:21 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Stoker, je weet prima hoe dat in elkaar steekt.
noem je me dik!quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:22 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk niet met mannen te flirten als ik een lief heb, het is wel leuk als iemand dan met mij wil flirten maar ik zoek het dan niet op
Zolang jij maar niet als een bosje voor een ander valt
fapfapfapfapquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
noem je me dik!
ik ben geen bosje! ik ben een takje
en twijgje!
zo dun dat je me nauwelijks ziet!
Dat bedoel ik jaquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:22 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Klopt, ik heb ook wel eens dat de ander er meer achter zoekt en dan baal ik
Neeeeeeeeeheeeeeeeeee, je snapt het niet. Ik zal het even uitleggenquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:22 schreef rhubarbje het volgende:
kree voelde toch juist voor een hele boel mensen wat behalve voor haardat was toch het probleem?
nee sorry, was te makkelijk
moest gemaakt
sttt ik ben een freaking sequoiaquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
noem je me dik!
ik ben geen bosje! ik ben een takje
en twijgje!
zo dun dat je me nauwelijks ziet!
Ik hoop eerst gewoon dat ik de signalen verkeerd opvat, tot dat de ander me echt serieus gaat uitvragen of zijn verliefdheid gaat verklaren en dan probeer ik er onder te komen met: 'oh, echt?ik voel me gevleid, maar het is niet wederzijds. Ben ook dol op mijn vriend.'quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:25 schreef Moonwalk het volgende:
Dat bedoel ik jawat doe jij dan als ik vragen mag? Zeg je dan" Hey luister eens Henk, zo zit het mooi niet he
" , of stop je gewoon met flirten terwijl Henk nog vol vertrouwen blikken jouw kant op werpt
Ik snap het. Ik dacht dat Moonwalk boos was omdat hij zei dat ze niet op nummer 1 stond maar op nummer 3 (quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeheeeeeeeeee, je snapt het niet. Ik zal het even uitleggen
Hij is nog verliefd op iemand (je weet wel psychose meisje enzo, maar die wil dus niet)
Dan heb je nog iemand die verliefd is op hem, maar die wil hij niet en dan was er nog iemand die hem had afgewezen, maar Moonwalk is wel leuk, maar dat gaat allemaal te snel met daten enzo. Dat hoeft nog niet zo snel. Want zo is hij niet, maar ze is wel leuk, maar psychose meisje is ook leuk, maar die wil dus niet, maar daar heeft hij wel mee gezoend, maar zij wil eerst aan haar problemen werken. Maar nu wil Moonwalk dus niet meer, wat wel jammer is, maar daar kan hij niks aan doen, want hij is gewoon eerlijk
SNAP JE HET NOU EINDELIJK EENS?
Nee? welke was 15?quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeheeeeeeeeee, je snapt het niet. Ik zal het even uitleggen
Hij is nog verliefd op iemand (je weet wel psychose meisje enzo, maar die wil dus niet)
Dan heb je nog iemand die verliefd is op hem, maar die wil hij niet en dan was er nog iemand die hem had afgewezen, maar Moonwalk is wel leuk, maar dat gaat allemaal te snel met daten enzo. Dat hoeft nog niet zo snel. Want zo is hij niet, maar ze is wel leuk, maar psychose meisje is ook leuk, maar die wil dus niet, maar daar heeft hij wel mee gezoend, maar zij wil eerst aan haar problemen werken. Maar nu wil Moonwalk dus niet meer, wat wel jammer is, maar daar kan hij niks aan doen, want hij is gewoon eerlijk
SNAP JE HET NOU EINDELIJK EENS?
...quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sttt ik ben een freaking sequoia
energydrink!quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:26 schreef Moonwalk het volgende:
[..]wat heb jij vanavond gegeten? ik wil dat ook wel
ow wacht het gaat over mij volgens mij, zal effe een stukkie terug lezenquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee? welke was 15?
Aaah nee ik word gemeen een meligik moet naar bed! anders gaan jullie me haten!
Nee, ze stond niet op 3 of uberhaupt in een rang, maar het schiet niet op om met iemand in zee te gaan die zijn soort van ex nog wil eigenlijk. Dus Moonwalk heeft eer aan haarzelf gehouden en gezegd dat Kree gefriendzoned is. Slotje.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:27 schreef mrk.n het volgende:
Ik snap het. Ik dacht dat Moonwalk boos was omdat hij zei dat ze niet op nummer 1 stond maar op nummer 3 () en dat 't nu weer goed is.
quote:
Jou haten? Onmogelijk. Er staan wel wat anderen genomineerd uit dit topicquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:27 schreef rhubarbje het volgende:
Aaah nee ik word gemeen een meligik moet naar bed! anders gaan jullie me haten!
welke?quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jou haten? Onmogelijk. Er staan wel wat anderen genomineerd uit dit topic
Ik had al de perfecte samenvatting gegevenquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:34 schreef kree het volgende:
Ok nou het viel nog mee hahaha.
Zal het nog maar een keer vertellen. Ik heb nooit iemand in willen delen in een rang ofzo.
Ik nummerde het en dat was fout van mij.
Moonwalk is niet boos, sterker nog we zitten heel leuk te chatten gister ook weer,
maar wat het punt is, is dat dat meisje met die psychose nog steeds leuk is voor mij.
(hoewel het onmogelijk is zolang ze nog met die problemen zit en dat kan een jaar zijn of jaaaarren)
Daar knapte moonwalk op af althans op basis om meer te krijgen als alleen chatten.
Neem het haar niet kwalijk, beter maar eerlijk zijn.
En ja meisje van 15 wil er wel over vertellen hoor maar dan wordt ik weer afgezeken dat ik er over begon blabla
Kloptquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik had al de perfecte samenvatting gegevenCopypaste die gewoon voortaan
Ik heb even niets te doen en ik vond het onderwerp flirten wel leukquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Ik heb je nog niet zo vaak zien reageren geloof ik.
Mag ik vragen waar in het proces het bij jou misgaat?
Okquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:38 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik heb even niets te doen en ik vond het onderwerp flirten wel leuk![]()
Om je vraag te beantwoorden: Ik heb helemaal geen problemen met versieren![]()
Ja eigenlijk had ik dit moeten negeren maar kan ik nietquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:37 schreef mrk.n het volgende:
Meisje van 15 moet je niet over vertellen, dan word ik boos namelijk.
Okquote:
Zoals de rest vd vrouwen hier. Wij zitten hier slechts om een juiste balans in het topic te creeeren. Hoe kunnen mannen nou geholpen worden met versieren als er geen vrouwen zijn om ze te helpen, toch?quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:38 schreef Moonwalk het volgende:
Ik heb even niets te doen en ik vond het onderwerp flirten wel leuk![]()
Om je vraag te beantwoorden: Ik heb helemaal geen problemen met versieren![]()
Omdat ik het walgelijk vind. Punt.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:41 schreef kree het volgende:
[..]
Ja eigenlijk had ik dit moeten negeren maar kan ik niet
Waarom zou je boos worden?
Ditquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zoals de rest vd vrouwen hier. Wij zitten hier slechts om een juiste balans in het topic te creeeren. Hoe kunnen mannen nou geholpen worden met versieren als er geen vrouwen zijn om ze te helpen, toch?
Okquote:
Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zoals de rest vd vrouwen hier. Wij zitten hier slechts om een juiste balans in het topic te creeeren. Hoe kunnen mannen nou geholpen worden met versieren als er geen vrouwen zijn om ze te helpen, toch?
Oh, ik dacht dat er alleen geslowchat werd hierquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maar dat kan ook aan je eisen liggen. Er zijn genoeg leuke jongens die ik leuk vind, voor iemand andersquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in.
Al is er voor mij een dringender probleem: een leuke meid vinden.
Het blijft chat hè en gewoon vriendschappelijk, maar laten we er maar niet verder over doorgaan danquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:44 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Dat heb ik al eerder allemaal haarfijn uitgelegd.
Protip: Doe camouflagekleren aan, dan zien ze je minder snel, en neem een verrekijker mee om ze te spotten van een afstand.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sja, het kan natuurlijk aan mijn eisen liggen. Al zijn er aan de andere kant ook geen meiden die mij leuk lijken te vinden. Misschien ben ik gewoon te anders.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:45 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Maar dat kan ook aan je eisen liggen. Er zijn genoeg leuke jongens die ik leuk vind, voor iemand anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou je het wel door hebben als een vrouw in real life een beetje hints aan het geven is?quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sja, het kan natuurlijk aan mijn eisen liggen. Al zijn er aan de andere kant ook geen meiden die mij leuk lijken te vinden. Misschien ben ik gewoon te anders.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:47 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Zou je het wel door hebben als een vrouw in real life een beetje hints aan het geven is?
Dat is mijn probleem ook, alleen dan een man. Maar met uitgaan moet je toch genoeg leuke meiden van jouw leeftijd tegenkomen?quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:47 schreef benzin het volgende:
Vanmiddag ben ik weggegaan uit het topic omdat ik geen zin meer had in de discussie. Ik wil toch even iedereen bedanken die me steunde en vond dat ik het goed deed, dat waardeer ik echt heel erg.
Over een paar minuten ga ik slapen en dan proberen morgen eindelijk eens flink wat punten van mijn TODO-lijstje weg te werken.
Trusten jongens!Beter doe je dat morgen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welterusten.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:47 schreef benzin het volgende:
Vanmiddag ben ik weggegaan uit het topic omdat ik geen zin meer had in de discussie. Ik wil toch even iedereen bedanken die me steunde en vond dat ik het goed deed, dat waardeer ik echt heel erg.
Over een paar minuten ga ik slapen en dan proberen morgen eindelijk eens flink wat punten van mijn TODO-lijstje weg te werken.
Trusten jongens!Wat staat er op je lijstje? (als je er nog bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
Finally, someone let me out of my cage
Bij gebrek aan vragen wel, maar als je een vraag hebt, stel m dan gerustquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:44 schreef minibeer het volgende:
Oh, ik dacht dat er alleen geslowchat werd hier
Dat plaatjequote:Op vrijdag 11 november 2011 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Meer dan gewoon aardig doen, lijkt er jegens mij niet in te zitten. Maar ik kan het natuurlijk ook mis hebben.
Nee.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat is mijn probleem ook, alleen dan een man. Maar met uitgaan moet je toch genoeg leuke meiden van jouw leeftijd tegenkomen?
Waar woon je? Utrecht heeft te veel dames, verlos onsquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.![]()
De enige 2 leuke dames ben ik tegengekomen op werk en studie. Ik denk dat ik standaard naar de verkeerde plekken ga.
Ok, zijn er zo weinig vrouwen daar dan of gewoon weinig leuke?quote:
Tsja, goed puntquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:50 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Bij gebrek aan vragen wel, maar als je een vraag hebt, stel m dan gerust
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Finally, someone let me out of my cage
Weinig leuke denk ik. Hiervoor hosselde ik op studie en studieverenigingen. Hosselen in uitgaan is niet mijn ding denk ik. Ik denk dat ik daar niet tussen pas.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:54 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ok, zijn er zo weinig vrouwen daar dan of gewoon weinig leuke?
wat?quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Meer dan gewoon aardig doen, lijkt er jegens mij niet in te zitten. Maar ik kan het natuurlijk ook mis hebben.
Nee, ben niet bang. Ik zeg alleen dat ik het niet zeker weet.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:55 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
wat?ben je nu bang omdat ik aardig ben?
![]()
Ik bedoel dus serieus of jij uberhaupt wel door zou hebben als een vrouw je leuk vind. Of dat je dan gewoon lekker "lomp" doet. Dan denkt die vrouw dat je haar niet ziet zitten
Ik kan het ook niet, ik weet niet, ik vind het gewoon raar om iemand die je net kent om een telefoonnummer te vragenquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weinig leuke denk ik. Hiervoor hosselde ik op studie en studieverenigingen. Hosselen in uitgaan is niet mijn ding denk ik. Ik denk dat ik daar niet tussen pas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |