die is toch meer van Queen?quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:39 schreef Timo20 het volgende:
ALAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRM![]()
![]()
![]()
![]()
HANS!
Bert!quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:40 schreef Timo20 het volgende:
Over die r`s in de namen van de dj`s: dat betekent iig dat Giel er niet in zit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zou Bert er 1 van zijn?dat zou wel baas zijn
![]()
![]()
Powned doet die niet mee met die "onzin" volgens mij....quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:40 schreef Timo20 het volgende:
Over die r`s in de namen van de dj`s: dat betekent iig dat Giel er niet in zit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zou Bert er 1 van zijn?dat zou wel baas zijn
![]()
![]()
Dit.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Powned doet die niet mee met die "onzin" volgens mij....
Enormquote:
Het mag niet eens van hun contract, doet Bert het wel dan staat hij op straatquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Powned doet die niet mee met die "onzin" volgens mij....
vooral omdat daardoor Stenders ook niet meedoet...quote:
typisch Powned. volgens mij heeft Stenders daar ook vooral getekend omdat hij niet van 3fm wegwilde en Vara hem te oud vond..... en hij is natuurlijk hoofd radio geworden, hoewel ik niet weet hoeveel dat voorstelt....quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:46 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Het mag niet eens van hun contract, doet Bert het wel dan staat hij op straat
Ze hebben maar 3 programma's volgens mij.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
typisch Powned. volgens mij heeft Stenders daar ook vooral getekend omdat hij niet van 3fm wegwilde en Vara hem te oud vond..... en hij is natuurlijk hoofd radio geworden, hoewel ik niet weet hoeveel dat voorstelt....
5: Stenders Latevermaak en Robradioen Turbulent op 3Fm, Echte Jannen op Radio 1en SBS JAZZ op Radio6. Dat laatste wordt ook door Stenders gepresenteerd...quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze hebben maar 3 programma's volgens mij.
Okidoquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
5: Stenders Latevermaak en Robradioen Turbulent op 3Fm, Echte Jannen op Radio 1en SBS JAZZ op Radio6. Dat laatste wordt ook door Stenders gepresenteerd...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |