Pok pok pok pokquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:16 schreef Qwea het volgende:
zo, ik bennaar boven gevlucht. Laat Mo het maar afhandelen
Tis hier ook beheurlijk rustig.2 kids geweest vooralsnogquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:38 schreef Bamba het volgende:
Hier ook net 2 overbuurjongens aan de deur met lampionnen en een Sint Maarten liedje. Verder verwacht ik eigenlijk geen kinderen aan de deur. Elfde van de elfde wordt hier dan weer wel gevierd.
Ik was te laat thuisquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tis hier ook beheurlijk rustig.2 kids geweest vooralsnog
Gaan ze nog bij Q langs?quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:26 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik was te laat thuis![]()
Manlief is nu met Samara aan het lopen.
+1quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:26 schreef MissBliss het volgende:
Ik loop enorm achter met GA (en vrijwel elke serie)
Kijk het allemaal samen met Re en die wil nu geen series kijken
Dus niet spoileren!!
Nou manlief weet niet waar dat is, ik gooi Samara straks gewoon even in de auto en dan rijden we even langs Als dat Q niet te laat gaat worden danquote:
Die zit boven te bibberen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:32 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou manlief weet niet waar dat is, ik gooi Samara straks gewoon even in de auto en dan rijden we even langs Als dat Q niet te laat gaat worden dan
Oh my fucking god! Ik kan het nog steeds niet geloven!!quote:
Mij niet hoor!quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:32 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou manlief weet niet waar dat is, ik gooi Samara straks gewoon even in de auto en dan rijden we even langs Als dat Q niet te laat gaat worden dan
quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:34 schreef Qwea het volgende:
Zo, ik heb Samara alle snoep gedaan,hoppa.
Die van de bus is leuk, maar deze is echt geweldigquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:00 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Die is van 2007 in Utrecht, ook zo grappig
quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:03 schreef indaha het volgende:
[..]
Die van de bus is leuk, maar deze is echt geweldig
Heb je een foto van je tekening? Nu ben ik nieuwsgierigquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:12 schreef Samzz het volgende:
Opa wordt over twee weken 80 en hij zeurt me al jaren aan mijn hoofd dat ik eens een tekening voor hem moet maken. Dus ik dacht, nou, voor je 80e verjaardag.
Zo gezegd zo gedaan. Hij is af, netjes ingelijst, komt pa langs 'Als opa hem niet wil, wil ik hem hoor!'.
Ja die kan voorlopig vooruit hahaquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:34 schreef Qwea het volgende:
Zo, ik heb Samara alle snoep gedaan,hoppa.
Ja, zet 'm wel in de spoiler. Hij staat overigens ook in m'n foboquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:16 schreef senesta het volgende:
[..]
Heb je een foto van je tekening? Nu ben ik nieuwsgierig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |