Die van mij bijna allemaal 3 kwartier, Taken een uur en Southpark en Family Guy zijn korterquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:59 schreef _Multiply86_ het volgende:
Bij mij zijn het veel serie's die maar 20 minuten duren, dat scheelt
Mhaw, ik loop behoorlijk wat achter zag ik. Net 9 series in de cue getrapt. Ik heb er nog 6 die ik ook moet kijken, dus ik moet ff inhaalslag makenquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En nog tijd om te fokken ook nog!![]()
Jij hebt echt teveel vrije tijd Qtje.
dat dusquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die van mij bijna allemaal 3 kwartier, Taken een uur en Southpark en Family Guy zijn korter.
Deze volg ik dus echtquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kijk er ook wel meer, maar die wat ik opnoemde volg ik echt. Southpark en Family Guy horen daar ook tussen idd
.
Ooh, dexter duurt een uur bij mijquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die van mij bijna allemaal 3 kwartier, Taken een uur en Southpark en Family Guy zijn korter.
Niet helemaal, ze heeft de muis opengescheurd en toen hebben we haar een lekker kattensnoepje aangeboden. Dat wilde ze wel en ik heb de muis vakkundig gewieberd, Maes hartelijk bedankend voor het cadeautje.quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eckte kat.![]()
Is muis ook helemaal opgepeuzeld? Hier vangen ze ze als kadootje voor mij.
Consequent elke week downloaden. Ik weet dat PP, GA,Homeland en Burn notice op Vrijdag uitkomen, dus die download ik dan ook. Idem met Dexter en The Goodwife op maandag. Voor de rest heb ik bierdopje.nl met een lijstjequote:Op vrijdag 11 november 2011 17:04 schreef Greys het volgende:
Al die series
Ik volg niks op het momentAls ik iets probeer te volgen loop ik toch weer 2 seizoenen achter binnen no time.
Ik heb body of proof geprobeerd, vond ik niks, idem met hawaii five o, Detroit 1-8-7, gossip girl en nog een paar.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:06 schreef _Multiply86_ het volgende:
ik had nog meer nieuwe series en wat dingen die ik nog nooit gezien had, zoals Dexter..maar daar ben ik mee gestopt.. Terra Nova, American horror story enz.. Grimm en Once upon a time is ook niet mijn ding.
Dexter is echt briljant hoorquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:06 schreef _Multiply86_ het volgende:
ik had nog meer nieuwe series en wat dingen die ik nog nooit gezien had, zoals Dexter..maar daar ben ik mee gestopt.. Terra Nova, American horror story enz.. Grimm en Once upon a time is ook niet mijn ding.
Fire!quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:09 schreef Muis006 het volgende:
I'm riding in your car, you turn on the radio
Dexter heb ik ook een paar seizoenen gezien hoor, maar ik vind het niet boeiend. The walking dead ook niet, van dat zombie/monster gedoe is niet mijn ding.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb body of proof geprobeerd, vond ik niks, idem met hawaii five o, Detroit 1-8-7, gossip girl en nog een paar.
Ik heb The chicago code in een paar uur weggekeken, kwam ik er daarna achter dat ze ermee gestopt waren
Lost, Heroes,Prison Break, ect heb ik allemaal al gezien.
The Walking dead is ook een aanrader
Dat riep ik de 1ste 2 eps ook onwijs tegen MM. "KUTSERIE!!!!!" maar hij is echt goedquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:11 schreef _Multiply86_ het volgende:
van dat zombie/monster gedoe is niet mijn ding.
Hawaï, daar is het het lekker warm.quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:16 schreef Muis006 het volgende:
Ik vind Modern Family zo tof
"I always wanted a daughter: to dress her up in pretty dresses, do her hair, her nails, her makeup. No one knows this, but for the first year of his life, I made up Manny like a girl and told everyone that he was my daughter [laughing]. But just for a few times, I didn’t want to mess with his head. When he found the pictures, I told him that it was his twin sister who died."
En met dat accenten dan die kop van Jay
Ow dat is klotequote:Op vrijdag 11 november 2011 17:16 schreef ferrari_rood het volgende:
mijn auto is dood. Ean haar neusspray is bijna op dus ik dacht ik rij vanaf mijn werk snel even langs de jumbo had ik nog wat nodig en ik dacht dat verkopen ze daar ook.
En toen wilde hij niet meer starten. En natuurlijk lag mijn anwb pasje thuis. Mijn vader gebeld die is gekomen. Proberen te starten met startkabels maar ik wist eigenlijk wel dat het de accu niet kon zijn.
Mooi niet starten aan gesleept en toen snel naar huis en met mijn vaders auto ean opgehaald.
De startmotor is kapot. Ik denk dat hij snel naar de sloop gaat en ik tot de nieuwe auto komt dan maar in mx5 van mijn moeder rijden.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hawaï, daar is het het lekker warm.
Snot en snot verkouden echt alles zit dicht. Zo ontzettend sneu maar ik heb wel het idee dat het iets beter gaan dan gisteren.quote:
Ja dat werkt bij mij niet, dat 'consequent'quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Consequent elke week downloaden. Ik weet dat PP, GA,Homeland en Burn notice op Vrijdag uitkomen, dus die download ik dan ook. Idem met Dexter en The Goodwife op maandag. Voor de rest heb ik bierdopje.nl met een lijstje
Hoe kom jij aan een horde jammerende kindjes?quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Durk is hier een normale naam heur![]()
Ik wil zo direct boodschappen gaan doen en meneer I. achter laten met een horde jammerende kindjes![]()
Hij gaat me haten
Jaaaaaquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:33 schreef oh-oh het volgende:
Modern Family is echt geniaal ja, en Deb van Dexter is mijn ultieme heldin
Ik kijk straks pas.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat werkt bij mij niet, dat 'consequent'
Want dan heb ik geen tijd of zin om te kijken, of iets beters te doen, en dan download ik de volgende niet omdat ik de vorige nog niet gezien heb en hatsee, twee seizoenen achter
Maar ik las net in het GA topic en zag overal OMG OMG![]()
enzo en ik word wel razend nieuwsgierig zo!
quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan een horde jammerende kindjes?![]()
Ow, Sint Maarten.
Angsthaas.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik kijk straks pas.
Ik zit in het donker, ik weiger de deur open te doen. Mag mo doen
Geef toe, jij schrok ook even.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |