In navolging van mijn vorige verkooptopics, is er weer een nieuwe ronde aangebroken met kleding die ik niet meer gebruik of niet meer pas.
De spullen die ik verkoop zijn vaak nauwelijks gedragen en vaak amper van nieuw te onderscheiden. Ik verkoop dus geen afgedragen kleding aangezien daar toch (bijna) niemand wat aan heeft….. Bij sommige kledingstukken heb ik nog de originele bon en het echtheidscertificaat i.v.m. namaak. Veel items hebben een tijd in de kast gelegen dus zijn een beetje gekreukt. Worden nog gestreken voor verzending. Maten zijn puur indicaties om een idee te krijgen van de pasvorm, tis geen exacte wetenschap.
Extra foto’s nodig of wil je een bepaalde maat weten? Vraag het gewoon!
Prijzen zijn exclusief verzendkosten, bij de items die door de brievenbus passen is het hooguit 2 euro. De jas verzenden via DHL for You kost 5 euro (goedkoopste optie).
Hilfiger Denim sweater - MediumMooie Hilfiger Denim trui in de kleur lichtgroen. De maat is medium en de trui is gedragen. De stof is door de tijd iets pluiziger geworden, maar het mag eigenlijk geen naam hebben (wil het toch even zeggen). Zie foto’s.
Wijdte van okselnaad tot okselnaad = 51 cm
Lengte van kraag tot onderkant shirt = 70 cm
Vraagprijs: 17 euro.
![hil1.jpg]()
![hil2.jpg]()
![hil3.jpg]()
![hil4.jpg]()
![hil5.jpg]()
Strellson broek/chino - Nieuw!Nieuwe Strellson broek in een lichtbeige kleur met de labels er nog aan. Wel gepast maar iets te krap bevonden. Het is een W32, maar hoort wel boven de taille te worden gedragen (vandaar de werkelijke 39,5 cm taillewijdte en de wat grotere lengte).
Taille maat enkelvoudig gemeten = 39.5 cm
Lengte langs de buitenkant gemeten = 111 cm
Binnenbeenlengte = 85 cm
Broekspijpopening enkelvoudig onder = 20.5
Nieuwprijs rond de 100 euro, mijn vraagprijs: 55 euro.
![str1.jpg]()
![str2.jpg]()
![str3.jpg]()
![str4.jpg]()
![str5.jpg]()
JC Rags jas – ZGANMooie zwarte overgangsjas van JC Rags met diverse details. Misschien 2x gedragen en niet van nieuw te onderscheiden. De maat is L, maar valt iets kleiner naar mijn idee.
Buitenzijde is van nylon, binnenzijde katoen, wasbaar op 30 graden, inclusief binnentassen, en in de rug zit een split verwerkt (zie foto’s).
Wijdte van okselnaad tot okselnaad = 53 cm
Lengte van bovenkant kraag tot onderkant shirt = 75 cm
Lengte van onderkant kraag tot onderkant shirt = 68 cm
Vraagprijs: 44 euro.
![rags1.jpg]()
![rags2.jpg]()
![rags3.jpg]()
![rags4.jpg]()
![rags5.jpg]()
![rags6.jpg]()
![rags7.jpg]()
Hema Tshirt XL - nieuw!Nooit uit de verpakking gehaald, wit Hema stretch shirt. Ik meen 5 of 6 euro bij de Hema. Nu 5 euro inclusief verzending
![hema.jpg]()
Sla je slag!