En hoe waren je uitstapjes naar Londen, Frankrijk en Syrië?quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:22 schreef DragonFodder het volgende:
Ik zat op Lanzarote
Lekker weer daar
Niet als ik al op bed ligquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:24 schreef wyccie het volgende:
Heb je dan helemaal geen normale computer?
Leon moet goed zijn, die heb ik gekopieerdquote:Op zaterdag 12 november 2011 11:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Daar klopt niets van. Behalve dat spelfoutje, die heb ik er uitgehaald.
Die liet ik even buiten beschouwingquote:Op zaterdag 12 november 2011 11:57 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Leon moet goed zijn, die heb ik gekopieerd
Ohquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:32 schreef picodealion het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het over een man in No Strings Attached.
robin hoodquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:39 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Inderdaad
Hoeveel mannen kennen jullie die goed zijn met pijl en boog?
Nou, dan kom je al een heel eind. Hij zit er al tussen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
robin hood
wilhelm tel
legolas
en daar houd het op...
robin hood is al 2 keer genoemd, en legolas ook al...quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Nou, dan kom je al een heel eind. Hij zit er al tussen.
Ik moet er helaas vandoor!Als het klopt, dan klopt het, maar voel je vrij om een nieuwe vraag te stellen...
Ik niet, maar er zou sowieso een fout in zijn antwoord zittenquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:11 schreef picodealion het volgende:
Wie voelt zich geroepen om Dagonet's antwoord te checken?
Ik wil deze keer nog even in het spel blijven.
Gecheckt en ik twijfel nu of intre niet een fout in zijn verhaal heeft staan, want het antwoord klonk wel aannemelijkquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:11 schreef picodealion het volgende:
Wie voelt zich geroepen om Dagonet's antwoord te checken?
Ik wil deze keer nog even in het spel blijven.
Dat kan, maar dan klopt Twister in ieder geval nog steeds nietquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:36 schreef RanTheMan het volgende:
ik heb het ook ff gechecked en er zijn volgens mij 2 scenario's, of intre heeft een foutje gemaakt, of er zit een smerige instinker in.. er staat nml een jaar later "ZOU" spelen ipv heeft gespeeld, dus wellicht is die rol niet doorgegegaan maar heeft de vrouw die wel de rol heeft geaccepteerd later een oscar gewonnen..
of gaat dat iets te ver?
ik kan ook helemaal geen stormachtige film uit 1995 verzinnen.. ben alle leon acteurs langsgegaan en ook nog eens de blockbusters van 1995 opgezocht, maar niets stormachtigsquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:43 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan klopt Twister in ieder geval nog steeds nietEr even van uitgaande dat Elwes klopt.
Het is toch een jaar later na een film met een man die goed is met pijl en boog? En dus niet een jaar na Leon lijkt mijquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:46 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ik kan ook helemaal geen stormachtige film uit 1995 verzinnen.. ben alle leon acteurs langsgegaan en ook nog eens de blockbusters van 1995 opgezocht, maar niets stormachtigsop een western na, maar die kon ik dan weer niet linken aan leon.. moeilijk man
dan klopt t helemaal niet meerquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:53 schreef Sands het volgende:
[..]
Het is toch een jaar later na een film met een man die goed is met pijl en boog? En dus niet een jaar na Leon lijkt mij
1994=96? Maar waarom zou intre niet gewoon de imdb-jaartallen gebruikenquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:53 schreef RanTheMan het volgende:
heb nog ff verder gekeken, leon is in 1995 verschenen in bijna alle landen en pas laat in 1994 in franse en usa, dus wellicht ligt daar de verwarring.. dan kan twister wel en is de oscar categorie nog niet goed
tenzij intre een nl site heeft gebruikt voor zijn vraag om te checken, dan had er zeker 1995 gestaan denk ikquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:56 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
1994=96? Maar waarom zou intre niet gewoon de imdb-jaartallen gebruiken
En ik ging er ook vanuit dat het om Robin Hood ging
Sites als moviemeter hebben ook gewoon 94quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:58 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
tenzij intre een nl site heeft gebruikt voor zijn vraag om te checken, dan had er zeker 1995 gestaan denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |