abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 november 2011 @ 19:24:35 #298
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_104364296
Je berekening klopt niet, Mainport, er zijn ook films die ik 2 of 3 keer heb gezien.

Je analyse van Miike was wederom niet geheel accuraat, maar ze was al interessanter dan de eerste, dus daar zit wel enige vorm van progressie in.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_104377760
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 18:55 schreef Mainport het volgende:
Dit is een stomvervelende slowchat om een paar redenen. Er zitten hier avonden achter elkaar dezelfde eenzame mensen, allemansvriendjes, mensen die antwoorden opzoeken in FMT en mensen die veel meer films hebben gekeken dan goed voor ze is. En iedereen praat maar over koetjes en kalfjes om de lieve vrede te bewaren - want hier is het veilig en buiten is het eng.
Ach, ieder zijn meug. Ik vind dat constant de confrontatie opzoeken dan weer stomvervelend. :6
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_104377952
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 18:55 schreef Mainport het volgende:
Dit is een stomvervelende slowchat om een paar redenen. Er zitten hier avonden achter elkaar dezelfde eenzame mensen, allemansvriendjes, mensen die antwoorden opzoeken in FMT en mensen die veel meer films hebben gekeken dan goed voor ze is. En iedereen praat maar over koetjes en kalfjes om de lieve vrede te bewaren - want hier is het veilig en buiten is het eng.
Wat een kutleven moet jij hebben zeg :')

Je bent gewoon een op en top proleet die zich verheven voelt boven de rest. Jammer hoor.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_104378327
Goodfellas is altijd beter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')