Af, maar het verdient geen medaille.quote:Op zondag 13 november 2011 23:56 schreef dyonvbaal het volgende:
"af"? Dat zeg je niet zo als je het ook echt af hebt toch?
San Francisco, Los Angeles, Las Vegas, Flagstaff, Grand Canyon, Zion & Bryce, Deathvalley en nog wat dingen en toen weer naar huisquote:Op maandag 14 november 2011 10:56 schreef picodealion het volgende:
Waar heb jij al die tijd uitgehangen asap?
geld te veel?quote:Op maandag 14 november 2011 11:08 schreef Asap het volgende:
[..]
San Francisco, Los Angeles, Las Vegas, Flagstaff, Grand Canyon, Zion & Bryce, Deathvalley en nog wat dingen en toen weer naar huis
Hehe, was dat maar zo, maar genoeg geld voor een mooie vakantie en natuurlijk wat nieuwe kleren (echt veel goedkoper in de States)quote:Op maandag 14 november 2011 11:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
geld te veel?
(pure jaloezie, dat begrijp je natuurlijk wel...)
Teringquote:Op maandag 14 november 2011 11:08 schreef Asap het volgende:
[..]
San Francisco, Los Angeles, Las Vegas, Flagstaff, Grand Canyon, Zion & Bryce, Deathvalley en nog wat dingen en toen weer naar huis
Even checkenquote:Op maandag 14 november 2011 11:09 schreef hornage het volgende:
Nice![]()
Topic over nieuwe meet al gezien?
hahah vertel mij wat. Foto van de vakantie inkopen (wel in 2008 en voor 4 personen)quote:Op maandag 14 november 2011 11:16 schreef Asap het volgende:
[..]
Hehe, was dat maar zo, maar genoeg geld voor een mooie vakantie en natuurlijk wat nieuwe kleren (echt veel goedkoper in de States)
quote:Op maandag 14 november 2011 11:22 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
hahah vertel mij wat. Foto van de vakantie inkopen (wel in 2008 en voor 4 personen)
[ afbeelding ]
met 4 koffers heen, met 6 terugquote:
Hij staat ook gewoon credited in die film als black guyquote:Op maandag 14 november 2011 13:32 schreef SamuelofSEK het volgende:
Het meest lame punt wat ik ooit heb gescoord in fmt
hornage tochquote:Op maandag 14 november 2011 14:09 schreef hornage het volgende:
Ik heb die hele film nooit gezien joh
Merendeel heeft hier geen smaak inderdaad.quote:Op maandag 14 november 2011 17:23 schreef Gillingham het volgende:
Stel je een vraag over een interessante, recente film als The Turin Horse van beeldenpoëet Tarr, geen hond die een idee heeft welke film je bedoelt na meerdere hints. Wordt er één plaatje gepost van een kerel in een mislukt dierenpak uit één of andere obscure Japanse comedy en je krijgt binnen drie minuten twee juiste antwoorden.
Tja, Miike heeft nu eenmaal een naam, dus dan kijk ik ook sneller nog een tweede film van hem. Van Tarr nog nooit gehoordquote:Op maandag 14 november 2011 17:23 schreef Gillingham het volgende:
Stel je een vraag over een interessante, recente film als The Turin Horse van beeldenpoëet Tarr, geen hond die een idee heeft welke film je bedoelt na meerdere hints. Wordt er één plaatje gepost van een kerel in een mislukt dierenpak uit één of andere obscure Japanse comedy en je krijgt binnen drie minuten twee juiste antwoorden.
i.p.v. dat jij je mede fokkers op tijd vertelt dat er een nieuwe Tarr te zien isquote:Op maandag 14 november 2011 17:23 schreef Gillingham het volgende:
Zat nog te twijfelen om er iets over te posten in 'Wat heb jij vandaag/pas gezien'. Zijn laatste film, helaas.quote:Op maandag 14 november 2011 17:29 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
i.p.v. dat jij je mede fokkers op tijd vertelt dat er een nieuwe Tarr te zien is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |