aha, thanx. nog nooit van gehoord...quote:Op zondag 13 november 2011 19:29 schreef picodealion het volgende:
De twee beroemdste filmrecensenten (iig in Amerika).
De helft ervan, alleen Ebert leeft nogquote:Op zondag 13 november 2011 19:29 schreef picodealion het volgende:
De twee beroemdste filmrecensenten (iig in Amerika).
Njo had 'm al geraden voordat ik was gaan rennen (ja, ik ben zo'n treuzelaar).quote:Op zondag 13 november 2011 17:44 schreef picodealion het volgende:
Als je terugkomt staat 'ie er nog wel hoor
Heb je ze overbelast? Weer 20 km gelopen ofzo?quote:Op zondag 13 november 2011 19:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Njo had 'm al geraden voordat ik was gaan rennen (ja, ik ben zo'n treuzelaar).
Ik denk dat ik morgen last van mijn knieën ga krijgen.
Niet echt overbelast, maar halverweg iets naar voren gehangen met lopen, waardoor ik dus harder neerkwam.quote:Op zondag 13 november 2011 19:33 schreef Njosnavelin het volgende:
Heb je ze overbelast? Weer 20 km gelopen ofzo?
Wow 12 kmquote:Op zondag 13 november 2011 19:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Niet echt overbelast, maar halverweg iets naar voren gehangen met lopen, waardoor ik dus harder neerkwam.
Ik heb 12 gelopen, wilde wel 18, maar merkte dat ik het laatste rondje een minuut verloren had op de eerste. Daarom maar gestopt, aangezien ik deze week nog 2 keer wil en volgende week de Zevenheuvelenloop nog wil uitlopen.
Ik betwijfel hetquote:Op zondag 13 november 2011 21:15 schreef wyccie het volgende:
Maar jij bent vast sneller. Ik dacht dat ik keihard ging, blijk ik alsnog net geen 10km/h te lopen.
Inderdaad. ik had dan ook gedacht dat die wel geraden zou worden.quote:Op zondag 13 november 2011 23:30 schreef SamuelofSEK het volgende:
intre schaamt zich nu waarschijnlijk
ze komt me bekend voor, volgens mij speelt ze een beetje over het paard getild dom blondje. maar een naam weet ik nietquote:Op zondag 13 november 2011 23:43 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]Ik herken haar zelfs nu nog niet
dan schiet je huiswerk nog niet opquote:
Angela uit American Beauty niet?quote:Op zondag 13 november 2011 23:51 schreef SamuelofSEK het volgende:
Gelukkig het is echt iemand die ik nooit zou herkennen
Heb ik al 'af'.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |