Kan het niet met één woord omschrijven. Ik vind het in ieder geval een achteruitgang ten opzichte van MW2, echt. Beleef er maar weinig plezier aan.quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat is er mis? Connectie, campers of lag?
Je zit weer te trollen.... nou is straks het halve topic weer van slag.quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:55 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Kan het niet met één woord omschrijven. Ik vind het in ieder geval een achteruitgang ten opzichte van MW2, echt. Beleef er maar weinig plezier aan.
Nice, hoevaak deed je er erover?quote:Op zaterdag 12 november 2011 11:28 schreef tliciouz het volgende:
Pringles dushi van me, 26,8 bij stay sharp
quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:55 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Kan het niet met één woord omschrijven. Ik vind het in ieder geval een achteruitgang ten opzichte van MW2, echt. Beleef er maar weinig plezier aan.
Je hebt gelijk. Vooral allemaal MW3 halen jongens, zeker als je van slechte hitdetectie houdt, het niet erg vindt om gespawnkilled te worden, van maps houdt die aanzetten tot campen, Final Stand nog steeds tegen wilt komen en zo kan ik nog wel even doorgaan...quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:57 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Je zit weer te trollen.... nou is straks het halve topic weer van slag.
Je kunt beter in Urk gaan staan schreeuwen dat het dorp bestaat dankzij incest dan hier wat slechts over MW3 zeggen.
Ik heb mijne al afgezegd.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:08 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Vooral allemaal MW3 halen jongens, zeker als je van slechte hitdetectie houdt, het niet erg vindt om gespawnkilled te worden, van maps houdt die aanzetten tot campen, Final Stand nog steeds tegen wilt komen en zo kan ik nog wel even doorgaan...
Nou, op marktplaats gaat ie echt wel goedkoper worden, momenteel zie je ze voor 35, maar je zult zien dat de prijs dan gauw naar 30 gaat als teveel mensen toch BF3 toch terug willen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:12 schreef Rossdale het volgende:
Ik betwijfel of de game snel goedkoper wordt. Het heeft gewoonweg alweer verkooprecords gebroken dus kleine kans
Maargoed ik had al weinig zin in de game en alles wat ik lees bevorderd dit niet echt. Ik ben erg blij dat ik eindelijk eens niet alsnog overstag ben gegaan voor een game
EEN EZEL STOOT ZICH MAAR 1 KEER AAN HOMEFRONTquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:12 schreef Rossdale het volgende:
Ik betwijfel of de game snel goedkoper wordt. Het heeft gewoonweg alweer verkooprecords gebroken dus kleine kans
Maargoed ik had al weinig zin in de game en alles wat ik lees bevorderd dit niet echt. Ik ben erg blij dat ik eindelijk eens niet alsnog overstag ben gegaan voor een game
Ja ik weet het Main.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:13 schreef Sharpdressedman het volgende:
Kneusteun, SPM 460.
Doei.
Ga nu ook kappen met punten jagen dus pak je kans
Ik join vaak wie maar online is. Gisteren nog met Bassie, triple, cokow, rentjebree?, bokanor gespeeld. Maar dat er verschillende groepjes zijn komt ook wel beetje door squad systeem van max 4.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:14 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja ik weet het Main.
Maar de laatste tijd speel ik niet veel meer.
Moet zeggen dat ik het jammer vind dat de fokkers niet meer samen spelen, zijn vaak 2 groepjes nu
Was in het begin niet zo, gewoon met allemaal fokkers in dezelfde game.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:19 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Ik join vaak wie maar online is. Gisteren nog met Bassie, triple, cokow, rentjebree?, bokanor gespeeld. Maar dat er verschillende groepjes zijn komt ook wel beetje door squad systeem van max 4.
Ik Heb ze niet in de friendlistquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:20 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Was in het begin niet zo, gewoon met allemaal fokkers in dezelfde game.
Nu is het vaak boz en patatoe en dan main en cokow en bassie in andere game.
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:22 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Ik Heb ze niet in de friendlistdat helpt ook niet mee denk ik.
Ik ookquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:13 schreef Rossdale het volgende:
And now for something completely different!
Fall update aan het installeren
10x ongeveer?quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:03 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nice, hoevaak deed je er erover?
Installed! Had het al een keer gelezen, maar heb het niet getestquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:13 schreef Pixell het volgende:
Nick/frank/mich, hebben jullie skyrim wel/niet geïnstalleerd op de xdoos? Ik wacht wel op een patch, ik heb er nog niks van gemerkt die bugs
(http://m.fok.nl/games/473006)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |