Volledig mee eensquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nee doe dat maar niet! Is hier al te vaak langs gekomen en moet maar mooi in die onzin topics blijven
Zegquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:00 schreef KneusTeun het volgende:
Soms schiet je heel scheel.
En soms zelfs slechter dan Rossdale!
Pak een Nord Maid ben je zo weer fitquote:
Hahahahaquote:Op zaterdag 12 november 2011 11:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Pak een Nord Maid ben je zo weer fit
Ik was aan het twijfelen of ie hem door hadquote:
Nee want Haloquote:Op zaterdag 12 november 2011 11:21 schreef badboynova het volgende:
Is Halo ce 40 euro waard? heb het eerste deel nog nooit gespeeld.
Ja want haloquote:Op zaterdag 12 november 2011 11:21 schreef badboynova het volgende:
Is ook een mappack uitbreiding voor Reach.. (net zoals ODST) Ik ga hem wel halen, heb deze niet eerder gespeeld. En leuk om het verhaal wat meer chronologisch te spelen (klaar emt Reach)quote:Op zaterdag 12 november 2011 11:21 schreef badboynova het volgende:
Halo CE, ik wil hem zeker wel hebben! wat was die game nice!!!!quote:Op zaterdag 12 november 2011 11:21 schreef badboynova het volgende:
Online in Reach ja.quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:30 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Halo CE, ik wil hem zeker wel hebben! wat was die game nice!!!!![]()
![]()
![]()
Dat verhaalde muziek
en ik wil deze ook wel is online doen
Bij halo CE komt toch ook een multiplayer?!?!quote:
Ik dacht die werd samengevoegd met reach of in iedergeval wel zoals reach was.quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:33 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Bij halo CE komt toch ook een multiplayer?!?!
Oke, bij deze koop ik hem niet meer....quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:36 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik dacht die werd samengevoegd met reach of in iedergeval wel zoals reach was.
Dus met die perks enzo. Sneller rennen, jetpack etc etc
Wat is er mis? Connectie, campers of lag?quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:18 schreef Tauchmeister het volgende:
MW3: wat een faal. Ik had het al van mijlenver aan kunnen zien komen, maar toch ben ik er weer ingetrapt.
Gebruik dan gewoon eztvquote:Op zaterdag 12 november 2011 11:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik was aan het twijfelen of ie hem door had. Nja ik ga eerst Fringe kijken en dan ook weer verder
Hier frank : frinjuh.406.720p-dimension
Nja ik haal hem wel een keer als die 15 euro kost ofzo...quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:37 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Oke, bij deze koop ik hem niet meer....
Heb hem al gezienquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gebruik dan gewoon eztv
http://eztv.it/shows/101/fringe/
quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:43 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Heb het verhaal van 1 nooit gespeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |