Daar moet je ik gelijk geven, maar ook weer niet zo dat het compleet nieuw aanvoelt ofzo. Gewoon meer van hetzelfdequote:Op zondag 13 november 2011 00:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die game speelt 200% anders
En daarom vinden sommige hem kut omdat hij een klap moeilijker is
quote:Acteur Adam Sandler wilde dolgraag de liefde bedrijven met zijn vrouw Jackie, maar dat ging niet helemaal goed...
Adam en Jackie wilden van bil gaan, maar er was een klein probleempje: dochters Sadie (5) en Sunny (3) lagen knus bij hun ouders in bed te slapen. Adam en Jackie besloten daarom te verkassen naar Sunny's slaapkamer. Maar Adam was zo opgewonden, dat hij het verschil tussen zijn vrouw en Sunny's knuffel Elmo niet meer zag.
"We lagen in het bed van mijn jongste dochter en en ik ging er helemaal voor. Na de seks vroeg ik aan Jackie of ze het lekker vond. Ze zei: Wat bedoel je? Of ik het lekker vond om te zien hoe je tekeer ging op Elmo?", vertelt de acteur aan ShowbizSpy. "Het was Jackie niet, maar Elmo. Ik had me vergist."
Heb mijn draai nog niet gevonden in BF3..quote:Op zondag 13 november 2011 10:50 schreef Reintji het volgende:
Gisteren wel aardige potjes BF3 gehad. Speelde gewoon matches van 2-13 en ik was niet eens aan het campen
Ik ben vaak de quicker, fixer, upper! Maar heb nog geen defib en er is een soort auto repair?quote:Op zondag 13 november 2011 11:19 schreef Rossdale het volgende:
Nee! Engineer is baasMijnen + RPG's + A-91 makes Ross a happy man
Zo'n onzin dit is meer van hetzelfde. Wat wil je dan nog meer veranderen dan wat ze nu hebben gedaan? Kom maar met 4 goede dingen die niet ook in andere games zitten.quote:Op zondag 13 november 2011 08:52 schreef Xblister het volgende:
[..]
Daar moet je ik gelijk geven, maar ook weer niet zo dat het compleet nieuw aanvoelt ofzo. Gewoon meer van hetzelfde
Hoe was het gisteravond?quote:
Ja ging wel, fucking druk vooral. Vrij vroeg naar huis gegaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |