quote:Op zondag 27 november 2011 10:05 schreef Asyniur het volgende:
Cooki, misschien moeten we van jou ook een vóórdat het raak is foto?![]()
Zodat we vergelijkingsmateriaal hebben...
ik hou ook niet wachtenquote:Op zondag 27 november 2011 10:09 schreef Kyara het volgende:
Ik hou niet van wachten![]()
Aaah toe Cooki, laat die foto's eens wat eerder zien???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.koelkastfoto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0-meting CharlieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ik ben toe aan rondje bootcamp zie ik)
[ Bericht 35% gewijzigd door -Caroline- op 27-11-2011 11:08:07 ]![]()
Wauw, Cooki! Mooie buiken hoor!
En ook nu nog, je nul-meting is ook prachtig hoor! Die wil ik ook best op de koelkast hangen
mijn koelkast is aan het volraken![]()
Ik heb liever je nul-meting dan je koelkastfoto hoor Cooki! En je buiken zijn mooi!Hoop dat we volgend jaar de 2012 foto's er naast kunnen houden!
![]()
![]()
jah? ik vind Steffi Graf zo prachtig op de foto!mja..
lieve reactie van je!![]()
t zou wat zijn, ik ga mn best doen![]()
![]()
![]()
vind de nul meting foto ook mooier dan je koelkast foto!
Wat ben je mooi zwanger cooki!
Ik wil met 39wk ook wel zo'n mooi zwanger lichaam hebben
Vind ik nog sexy ook![]()
![]()
![]()
![]()
En je bent ook mooi zwanger cooki![]()
Koelkast foto is het voor mij ook niet.
Bovendien zou ik dan denken "ach dat is nooit haalbaar voor mij dus dan kan ik net zo goed een chocolaatje eten"
![]()
quote:Op zondag 27 november 2011 13:43 schreef Zoë23 het volgende:
vind de nul meting foto ook mooier dan je koelkast foto!
<knipje>
Vind ik nog sexy ook![]()
quote:Op zondag 27 november 2011 13:47 schreef covie het volgende:
Bovendien zou ik dan denken "ach dat is nooit haalbaar voor mij dus dan kan ik net zo goed een chocolaatje eten"
dames toch
![]()
Zoë , dankje, helaas: ik voelde me iig niet sexy![]()
oh en disclaimer: mijn hoofd wordt "altijd" zon bollewangenhapsnoetje na 30 wk.. maja t is t buikentopic he![]()
Covie, zo heb ik t nooit bekeken, das eigk wel een hele goeie! tip vd dag voor mijmijn gewoonte is om (als ik op mn normale gewicht ben) 2 kg erbij te choco-bingen.. en dan die weer af te vallen
en zo blijf ik bezig!
serieus, t is n eye-opener!![]()
Bollewangetjes zijn weer lief, dus lief en sexymooi zwanger haha
en verder.. Vrouwen en gewicht..
Volgens mij is 't (bijna) nooit goed.
(is eignl jammer toch?)
Vind 't nu wel mooi dat m'n billen en tetten groeien, mag van mij wel zo blijven na de zw.schaphaha. (en t buikje weer plat natuurlijk
)
*wishfull thinking*![]()
idd Zoë das ook jammer dat vrouwen zo n moeizame relatie met hun eigen gewicht hebben,
en wishful thinking ghegeh.. wie weet![]()
Ik ben 2 keer goed teruggeplooid, zul je net zien dat t de derde keer niet meer kan![]()
maarruh... mega-disclaimer en mega-cliche: t is t echtecht waard! als je lijf functioneert en je een baby kan geven, dan is dat toch t mooiste lijf![]()
![]()
Cooki, ik ben echt jaloers op jouw nul-metingMijn buik is door veel aankomen/afvallen, 2 zwangerschappen en 2 operaties echt een onwijs slagveld. Daarom dus ook maar niet bloot:
35 weken
Mijn buik is geloof ik 2 keer zo dik als die van een vriendin van mij die van een drieling beviel![]()
![]()
Ach, zo ben ikquote:Op zondag 27 november 2011 18:59 schreef Zoë23 het volgende:
Ja dat lijkt me ook cooki!
Das gul van je asy![]()
Vind je mooi hoor octo!
octo, mooie bol hoor!![]()
Ja? Mag ik dan ook wat tiet?quote:Kont hoef ik niet meer
![]()
.
cooki dat waren mooie zwangere buiken.
octo mooi! Ik vind je helemaal niet hysterisch groot qua buik hoor. Dat was vast een mini-drieling dan.
![]()
Octo, je bent prachtig![]()
en wat een leuk jurkje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Asy, ben je aan t trakteren?![]()
ik wil graag jouw wijsheid![]()
![]()
Fee-nix, jij mag ook wel een beetje hoorUhm, ik doe alleen weg wat ik teveel heb....quote:Op zondag 27 november 2011 19:33 schreef Cooki het volgende:
Asy, ben je aan t trakteren?![]()
ik wil graag jouw wijsheid![]()
Kyara, mooi! Mooie jurk ook!![]()
![]()
Week of 24/25.....
Onder spoiler blote buik foto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooi PureEvil!
Hier een buikfoto van mij & mn zusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oeh PE, dat is een mooie buik zeg(en ja ook de blote vind ik prachtig)
Tof Zoe om zo'n foto te maken, moet je elke 2/3 weken eigenlijk doen, leuke collage....
Kyara en Octo, nice!!Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?![]()
Ja zou leuk zijn, meer foto's
Moet ik m'n camera wat vaker meenemen hihi
Vind t wel grappig dat we verschillend groeien, ze had ongv 'tzelfde figuur als ik (met nog minder heup)
Hoop ook snel een mooie bol te hebben![]()
Twee weken kan al een heel verschil maken hoor, Zoe! En als ik zo naar de foto kijk, heb ik toch het idee dat je zus net ietsje forser is dan jij. (En dat is dan natuurlijk helemaal niet fors, maar goed om even te vergelijken)
Enne... volgens mij vind je het niet zo 'grappig', maar ben je gewoon lekker ongeduldig![]()
. Heel begrijpelijk trouwens.
![]()
![]()
Nee echtquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:44 schreef Fee-nix het volgende:
Twee weken kan al een heel verschil maken hoor, Zoe! En als ik zo naar de foto kijk, heb ik toch het idee dat je zus net ietsje forser is dan jij. (En dat is dan natuurlijk helemaal niet fors, maar goed om even te vergelijken)
Enne... volgens mij vind je het niet zo 'grappig', maar ben je gewoon lekker ongeduldig![]()
. Heel begrijpelijk trouwens.
![]()
ze was lichter dan mij en echt smal. Maar van 3 à 4x sporten is ze naar 0x gegaan, misschien dat, dat ermee te maken, en haar baarmoeder ligt anders. Ze had met 6 à 8 weken al een erg mooie bol
Maar idd, ben wat ongeduldig haha![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:24 schreef Asyniur het volgende:
Zoë het komt met jouw buik ook helemaal goed hoorvind t zo mooi bij jullie..
Bij m'n moeder zag je t ook pas na 20/23wkn, en die had een 2ling, dus bij mij komt t ook wel goed![]()
![]()
Mooie foto Zoë!Je zus staat wat meer naar de camera gedraaid waardoor ze iets forser lijkt denk ik. En jij krijgt ook een mooie bol! Zoek in de oudere topics ook maar eens op de buikfoto's van Kleurdoos. Die begon met een gapend gat, werd voor leugenaar uitgemaakt toen ze 20 weken was en ontplofte toen ineens.
![]()
Ja pcies,
ik lurkte stiekem al mee in het buikentopic enz haha dus ik weet t nog van KD! maar ze kreeg uiteindelijk ook een mooie bol![]()
![]()
![]()
18wkn dus foto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind 't wel een laag bolletje
ben benieuwd naar foto's van jullie![]()
![]()
haha en toch voelde ik me heul zwanger zonet onder de douchequote:Op woensdag 30 november 2011 13:42 schreef Nirak het volgende:
18 weken en dan zo'n schattig klein bolletje![]()
![]()
En dan krijg je straks een enorme toeter . . .!
Of niet, een vriendin van mij heeft eigenlijk nooit echt zo'n typische dikke zwanger buik gehad.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: