Nope, ik eindigde bij Willem op een kleine C... En nu ben ik gewoon helemaal nog niets gegroeid.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:42 schreef bitterend het volgende:
Ben ik de enige die met een kleine B begon en met 39 weken gewoon op een grotere B eindig?
![]()
ik wil ook mooie grote tetten!
lol, toen begonnen we met oefenen, vond het wel leuk als referentiemateriaalquote:Op woensdag 23 november 2011 13:45 schreef Kleurdoos het volgende:
waarom maak je halfnaakte foto's als je niet zwanger bent
overigens ziet t er prima uit..ik had een ouwelijk lichaam verwacht bij je nickname
Ik ook!quote:Op woensdag 23 november 2011 13:45 schreef Kleurdoos het volgende:
waarom maak je halfnaakte foto's als je niet zwanger bent
overigens ziet t er prima uit..ik had een ouwelijk lichaam verwacht bij je nickname
Ik lees ook altijd 'Zwaantje'quote:Op woensdag 23 november 2011 13:50 schreef KatyM het volgende:
[..]
Ik ook!. Jeminee wat een dunnerd
!
Mooie bolletje al hoor.
Edit: Ook door die zwaan in je avatar, die zit er zo 1970 uit! Dat is het!
quote:Op woensdag 23 november 2011 14:01 schreef Asyniur het volgende:
Wauw jaantje!
<foto uitprint en op koelkast hangt>
Dat was niet aan mij gerichtquote:
Beidenquote:Op woensdag 23 november 2011 14:03 schreef KatyM het volgende:
[..]Als doelstelling na de bevalling?
Of om jezelf tegen te houden als je er iets uit wil pakken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van F. (2012) en M. (2016)
Ik zou het mooi vinden als er iets aan baby was, maar dit is echt alleen maar opgeblazen! Baby is nog niet eens 2 mm grootquote:Op woensdag 23 november 2011 17:06 schreef Asyniur het volgende:
Wat nouMarjolijntje?
Prachtig toch?
Je denkt toch zeker niet dat die buik van mij alleen maar baby is? Dat is meer dan de helft spekvet van mezelf!
Jij bent toch 3 weken verder dan ik? Dan is je beeb al een stuk groter dan 2 mm! Rond de 7 weken is een beeb z'n 9 mm, dus jouwe is zeker een cm hoor!quote:Op woensdag 23 november 2011 17:08 schreef Marjolijntje het volgende:
[..]
Ik zou het mooi vinden als er iets aan baby was, maar dit is echt alleen maar opgeblazen! Baby is nog niet eens 2 mm groot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |