quote:hoi barb
Op dinsdag 09 juli 2002 18:22 schreef Barb het volgende:[..]
Ik ook, maar deze keer wat later. Hoi Narrator.
quote:
Op dinsdag 09 juli 2002 18:23 schreef NaRRaToR het volgende:
hoi barbwast bij jou op werk ook zo saai. bij ons kwamen de spullen niet waar we meestal de hele dag mee bezig zijn, dus we hadden nix meer te doen toen alles recht lag
Maar goed, daar ben ik dan ook voor aangenomen ![]()
Heb wel leuk mijn baas ff uitgelegd dat wanneer je een van je medewerkers flink op haar donder geeft, dat je dan niet zomaar weg kan lopen onder het mom van "Zo, ik ben de woede kwijt", maar dat je dan ook moet zorgen dat haar gevoel ook weer okee wordt. Was erg gaaf om te zien hoe "geschokt" iedereen reageerde toen hij haar vertelde dat ie het niet zo kwaad bedoelde
Schijnt dus nooit voor te komen daar.
'k Heb em maar een schouderklopje gegeven daarna (tot grote hilariteit van de rest van mijn collega's).
quote:Waar werk je dan?
Op dinsdag 09 juli 2002 18:23 schreef NaRRaToR het volgende:
Bij ons kwamen de spullen niet waar we meestal de hele dag mee bezig zijn, dus we hadden nix meer te doen toen alles recht lag
quote:in een woord FANTASTISCH
Op dinsdag 09 juli 2002 18:31 schreef Barb het volgende:[..]
Mijn werk was chaos! Teringdruk en alles wat men maar fout kon doen, deed men dus ook fout. 'k Ben de hele dag bezig geweest met puinruimen en andersmans shit oplossen.
Maar goed, daar ben ik dan ook voor aangenomen
Heb wel leuk mijn baas ff uitgelegd dat wanneer je een van je medewerkers flink op haar donder geeft, dat je dan niet zomaar weg kan lopen onder het mom van "Zo, ik ben de woede kwijt", maar dat je dan ook moet zorgen dat haar gevoel ook weer okee wordt. Was erg gaaf om te zien hoe "geschokt" iedereen reageerde toen hij haar vertelde dat ie het niet zo kwaad bedoelde
Schijnt dus nooit voor te komen daar.
'k Heb em maar een schouderklopje gegeven daarna (tot grote hilariteit van de rest van mijn collega's).
hoest verder met iederain?
quote:beter als met jou spelling
Op dinsdag 09 juli 2002 18:39 schreef r8ality het volgende:
zoo mooi morgen weer werken (thx to huisgenoot [afbeelding])hoest verder met iederain?
nee ging wel lekker vandaag ondanks dat het saai was ook maar ff gelijk kleding gekocht voor sensation dit weekend. kheb een Strak zwart shirtje gekocht.
quote:mijn spelling is uitstekend, maar dat wil nog niet zeggen dat ik af en toe te lui ben en dus maar een beetje half-fonetisch typ
Op dinsdag 09 juli 2002 18:45 schreef NaRRaToR het volgende:[..]
beter als met jou spelling
nee ging wel lekker vandaag ondanks dat het saai was ook maar ff gelijk kleding gekocht voor sensation dit weekend. kheb een Strak zwart shirtje gekocht.
quote:Nieuw baantje? Wat ga je doen?
Op dinsdag 09 juli 2002 18:39 schreef r8ality het volgende:
zoo mooi morgen weer werken (thx to huisgenoot [afbeelding])hoest verder met iederain?
quote:kep je nie gezien in de stad
Op dinsdag 09 juli 2002 18:45 schreef NaRRaToR het volgende:[..]
beter als met jou spelling
quote:zie icq
Op dinsdag 09 juli 2002 18:48 schreef _Mal_ het volgende:
hoihoi
ben ik ook weerwat voor werk ga je doen, r8ality?
quote:via uitzendbureau is maar 4 weken
Op dinsdag 09 juli 2002 18:50 schreef Barb het volgende:[..]
Nieuw baantje? Wat ga je doen?
telefoonhoesjes inpakken
en andere onzin
quote:heb je iig weer voor 4 weken werk he..
Op dinsdag 09 juli 2002 18:54 schreef r8ality het volgende:[..]
via uitzendbureau is maar 4 weken
telefoonhoesjes inpakken
en andere onzin
quote:_mal_ ik heb shirtje gekocht op mijn werk dus vertel me eens in welke kledingszaken je bent geweest enzo dan zeg ik wel of je me bent tegengekomen
Op dinsdag 09 juli 2002 18:51 schreef _Mal_ het volgende:[..]
kep je nie gezien in de stad
ik was voor een keer met een andere jongen dan mijn vriend naar de film en NATUURLIJK kom je dan allemaal klasgenoten tegen, en de roddels gaan alweer rond
quote:geen enkele
Op dinsdag 09 juli 2002 18:56 schreef NaRRaToR het volgende:[..]
_mal_ ik heb shirtje gekocht op mijn werk dus vertel me eens in welke kledingszaken je bent geweest enzo dan zeg ik wel of je me bent tegengekomen
quote:dan kan ik je vertellen dat je me niet bent tegengekomen
Op dinsdag 09 juli 2002 18:56 schreef _Mal_ het volgende:[..]
geen enkele
kep alleen een terrasje gedaan
quote:o je meent het
Op dinsdag 09 juli 2002 18:57 schreef NaRRaToR het volgende:[..]
dan kan ik je vertellen dat je me niet bent tegengekomen
quote:jah
Op dinsdag 09 juli 2002 18:57 schreef _Mal_ het volgende:[..]
o je meent het
quote:ja je bent een professionele slet of je bent het niet
Op dinsdag 09 juli 2002 19:02 schreef _Mal_ het volgende:
damm de eerste roddels bereiken mij al:
Hee Marleen, Berend zei dat je met Erik naar de bios was geweest.. sinds wanneer is het uit tussen jou en .... blablabla enz..
quote:geweldig
Op dinsdag 09 juli 2002 19:02 schreef _Mal_ het volgende:
damm de eerste roddels bereiken mij al:
Hee Marleen, Berend zei dat je met Erik naar de bios was geweest.. sinds wanneer is het uit tussen jou en .... blablabla enz..
* NaRRaToR is ffkes eten
quote:IK BEN GEEN SLET!
Op dinsdag 09 juli 2002 19:04 schreef r8ality het volgende:[..]
ja je bent een professionele slet of je bent het niet
[Dit bericht is gewijzigd door _Mal_ op 09-07-2002 19:08]
quote:eet ze
Op dinsdag 09 juli 2002 19:04 schreef NaRRaToR het volgende:[..]
geweldig
* NaRRaToR is ffkes eten
quote:
Op dinsdag 09 juli 2002 19:05 schreef _Mal_ het volgende:[..]
IK BEN GEEN SLET!