quote:DDit topic heeft 129 volgers die niet gereageerd hebben, en 0 reageerders die het topic uit MyAT hebben verwijderd..
Vegetarische gebonden tomatensoepquote:Op donderdag 10 november 2011 21:47 schreef tijnbrein het volgende:
En wat voor soepje is het Barbus?
Je quote stottert godt.quote:
Smakelijkquote:Op donderdag 10 november 2011 21:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vegetarische gebonden tomatensoepBruschetta erbij, heerlijk
Dank.quote:
Tsjjj!quote:
Vertel?quote:
je hebt een puppy gekocht?quote:
wittewelquote:
Een real dollquote:
quote:
zo...doe maar duurquote:
Die moet ik maar niet gaan kijken.quote:
Hele mooie film is datquote:Op donderdag 10 november 2011 21:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die moet ik maar niet gaan kijken.
Anders wil je er ook 1?quote:Op donderdag 10 november 2011 21:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die moet ik maar niet gaan kijken.
een Lars?quote:
Zal best.quote:
Had een dame in het vizier sinds een 3tal maanden, Zat een klik tussen ons en eigenlijk vanaf het begin zag ze mij ook wel zitten alleen wist ik dat niet zeker, Nou had ik vanochtend met haar een verlaat ontbijtje met een van haar kinderen.quote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 22:10 schreef ayumu het volgende:
[..]
Had een dame in het vizier sinds een 3tal maanden, Zat een klik tussen ons en eigenlijk vanaf het begin zag ze mij ook wel zitten alleen wist ik dat niet zeker, Nou had ik vanochtend met haar een verlaat ontbijtje met een van haar kinderen.
Toen begon haar kleine, Mama vind jou leuk![]()
Waarop mevrouw begon te blozen en zegde dan kan ik je nu maar gewoon vragen of jij mijn ''ventje'' wil worden, Daar had ik maar een antwoord op![]()
Awwwquote:Op donderdag 10 november 2011 22:10 schreef ayumu het volgende:
[..]
Had een dame in het vizier sinds een 3tal maanden, Zat een klik tussen ons en eigenlijk vanaf het begin zag ze mij ook wel zitten alleen wist ik dat niet zeker, Nou had ik vanochtend met haar een verlaat ontbijtje met een van haar kinderen.
Toen begon haar kleine, Mama vind jou leuk![]()
Waarop mevrouw begon te blozen en zegde dan kan ik je nu maar gewoon vragen of jij mijn ''ventje'' wil worden, Daar had ik maar een antwoord op![]()
Het is maar een film kerel. En misschien is die confrontatie wel goedquote:Op donderdag 10 november 2011 22:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zal best.alleen voor zijn te veel dingen uit die film herkenbaar en daar kan ik niet zo goed mee omgaan.
Ze heeft er niet een, Geen twee, Maar driequote:Op donderdag 10 november 2011 22:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]Slim ook, je kids erbij betrekken.
Wat heeft dat er mee te maken? Ik vind het niet slim om je kids meteen erbij te betrekken. Zo fijn als het toch niet werkt enzo. Sorry, maar ik heb daar slechte voorbeelden van gezien.. vrouwenquote:Op donderdag 10 november 2011 22:15 schreef ayumu het volgende:
[..]
Ze heeft er niet een, Geen twee, Maar drie
Ach joh, ik vind het leuk voor hemquote:Op donderdag 10 november 2011 22:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken? Ik vind het niet slim om je kids meteen erbij te betrekken. Zo fijn als het toch niet werkt enzo. Sorry, maar ik heb daar slechte voorbeelden van gezien.. vrouwen
Dat maakt zoiets niet minder confronterend. Misschien wel maar als je niet goed weet wat je er mee moet is het niet echt zinvol.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is maar een film kerel. En misschien is die confrontatie wel goed
Ah leukquote:Op donderdag 10 november 2011 22:15 schreef ayumu het volgende:
[..]
Ze heeft er niet een, Geen twee, Maar drie
Daar ontkom je niet aan, Als er 3 blagen rond rennenquote:Op donderdag 10 november 2011 22:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken? Ik vind het niet slim om je kids meteen erbij te betrekken. Zo fijn als het toch niet werkt enzo. Sorry, maar ik heb daar slechte voorbeelden van gezien.. vrouwen
Was homo dat klopt toch is het haar geluktquote:Op donderdag 10 november 2011 22:17 schreef ArTiC het volgende:
verkering vragen?
ik dacht dat ayuma homo was...blijkt ie 12 te zijn![]()
Maar gefeliciteerd
Laat maar, je wilt me niet snappen.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:19 schreef ayumu het volgende:
[..]
Daar ontkom je niet aan, Als er 3 blagen rond rennen
Ik zeg toch niet dat het niet leuk is voor hem?quote:Op donderdag 10 november 2011 22:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach joh, ik vind het leuk voor hem
Dat begrijp ik.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat maakt zoiets niet minder confronterend. Misschien wel maar als je niet goed weet wat je er mee moet is het niet echt zinvol.
concurentquote:Op donderdag 10 november 2011 22:19 schreef ayumu het volgende:
[..]
Was homo dat klopt toch is het haar gelukt
Klopt, het was ook geen aanval of zo hoorquote:Op donderdag 10 november 2011 22:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat het niet leuk is voor hem?
Genoeg vrouwen zonder kidsquote:Op donderdag 10 november 2011 22:24 schreef ArTiC het volgende:
vroeger moest je stiekem doen met je vriendinnetje omdat je/haar ouders niks mochten weten...nu ik 30+ ben is het alsnog stiekem doen omdat de kinderen niks mogen weten...leuk...volwassen zijn
Nee, maar no way in hell dat mijn kind er van weet voor er überhaupt wat is, sorry maar dat vind ik gewoon dom.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:24 schreef ArTiC het volgende:
vroeger moest je stiekem doen met je vriendinnetje omdat je/haar ouders niks mochten weten...nu ik 30+ ben is het alsnog stiekem doen omdat de kinderen niks mogen weten...leuk...volwassen zijn
vrouwen die al een nestje gehad hebben zijn wat relaxterquote:
Ja kijk maar naar mij, één en al zen en kalmte.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
vrouwen die al een nestje gehad hebben zijn wat relaxter
Geen ervaring mequote:Op donderdag 10 november 2011 22:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
vrouwen die al een nestje gehad hebben zijn wat relaxter
quote:Op donderdag 10 november 2011 22:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja kijk maar naar mij, één en al zen en kalmte. m
quote:Op donderdag 10 november 2011 22:24 schreef ArTiC het volgende:
quote:Op donderdag 10 november 2011 22:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja kijk maar naar mij, één en al zen en kalmte.
Oh nee, We weten beide dat het allemaal niet zo makkelijk zal gaan, En ik ga ook niet gelijk bij haar intrekken of zo gewoon rustig aan.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Klopt, het was ook geen aanval of zo hoorIk denk alleen dat ayumu voorlopig even zwaar gaat genieten van het dragen van een roze bril. En geef toe, de wereld ziet er dan toch stukken mooier uit
na 4 flessen wodka jaquote:Op donderdag 10 november 2011 22:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja kijk maar naar mij, één en al zen en kalmte.
Nu overdrijf je.quote:
ik was altijd al awesomestquote:
klopt...3,5 flesquote:
De samenleving veranderd ook. Hoe kan ik mijn interactie veranderen zonder zelf te veranderen?quote:Op donderdag 10 november 2011 22:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat begrijp ik.Maar toch, ik blijf ervan overtuigd dat niet jij hoeft te veranderen maar je interactie met de samenleving. Die samenleving verandert namelijk niet. Dus daar moet je geen rekening mee houden.
Zeg, ga nou niet meteen mijn argumenten voor mijn blijdschap voor je ontkrachten. Doe dat over 4 maanden of zo.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:28 schreef ayumu het volgende:
[..]
Oh nee, We weten beide dat het allemaal niet zo makkelijk zal gaan, En ik ga ook niet gelijk bij haar intrekken of zo gewoon rustig aan.
Indeedquote:
En let vooral niet op mij hoor ayu.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zeg, ga nou niet meteen mijn argumenten voor mijn blijdschap voor je ontkrachten. Doe dat over 4 maanden of zo.
Door te accepteren dat je een groot gedeelte van het leven niet zelf in de hand hebt. Mensen zijn raar, dom, debiel. Maar zo fijn om er samen mee te zijn.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De samenleving veranderd ook. Hoe kan ik mijn interactie veranderen zonder zelf te veranderen?
quote:Op donderdag 10 november 2011 22:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En let vooral niet op mij hoor ayu.
Zeg, wat zat er in die soep van jou?quote:Op donderdag 10 november 2011 22:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Door te accepteren dat je een groot gedeelte van het leven niet zelf in de hand hebt. Mensen zijn raar, dom, debiel. Maar zo fijn om er samen mee te zijn.
Groentjens.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg, wat zat er in die soep van jou?
Ah shut up, kuthippiequote:
Lekkerquote:Op donderdag 10 november 2011 22:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Groentjens.En fruit, want tomaat
Ik begrijp dat we geen vrije communeseks gaan hebben op het strand onder het maanlicht terwijl mensen om ons heen kumbajaaa zingen? Zonde, nu ga je weer niet doorgesmeerd worden.quote:
Helaas accepteren de meeste mensen mij niet zoals ik benquote:Op donderdag 10 november 2011 22:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Door te accepteren dat je een groot gedeelte van het leven niet zelf in de hand hebt. Mensen zijn raar, dom, debiel. Maar zo fijn om er samen mee te zijn.
Ja, het doorsmeren is echt het probleem..quote:Op donderdag 10 november 2011 22:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik begrijp dat we geen vrije communeseks gaan hebben op het strand onder het maanlicht terwijl mensen om ons heen kumbajaaa zingen? Zonde, nu ga je weer niet doorgesmeerd worden.
Hij is ook echt heerlijk, al zeg ik het zelfquote:
Dat ze dan kumbaya staan te zingen om me heen lijkt me niksquote:Op donderdag 10 november 2011 22:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik begrijp dat we geen vrije communeseks gaan hebben op het strand onder het maanlicht terwijl mensen om ons heen kumbajaaa zingen? Zonde, nu ga je weer niet doorgesmeerd worden.
Nee, We zijn gewoon realistisch en haar kinderen mogen mij gewoon gelukkigquote:Op donderdag 10 november 2011 22:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zeg, ga nou niet meteen mijn argumenten voor mijn blijdschap voor je ontkrachten. Doe dat over 4 maanden of zo.
Misschien spelen ze wel verzoeknummersquote:Op donderdag 10 november 2011 22:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat ze dan kumbaya staan te zingen om me heen lijkt me niks
Geniet ervan kerelquote:Op donderdag 10 november 2011 22:40 schreef ayumu het volgende:
[..]
Nee, We zijn gewoon realistisch en haar kinderen mogen mij gewoon gelukkig
Dan heeft het wel ietsquote:Op donderdag 10 november 2011 22:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Misschien spelen ze wel verzoeknummers
Niet?quote:Op donderdag 10 november 2011 22:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, het doorsmeren is echt het probleem..
quote:Op donderdag 10 november 2011 22:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Misschien spelen ze wel verzoeknummers
Neequote:
quote:
quote:
Jullie? Ik ben beatrix niet hoorquote:
Ouwe taartquote:Op donderdag 10 november 2011 22:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jullie? Ik ben beatrix niet hoor
zegt de koningin van [Singles]quote:Op donderdag 10 november 2011 22:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jullie? Ik ben beatrix niet hoor
quote:
quote:
En in jezelf?quote:Op donderdag 10 november 2011 22:45 schreef missbehavin het volgende:
Gun het je van harte hoor ayuben alleen mijn geloof in de mensheid een beetje kwijt atm
Nu al de complete mensheid?quote:Op donderdag 10 november 2011 22:45 schreef missbehavin het volgende:
Gun het je van harte hoor ayuben alleen mijn geloof in de mensheid een beetje kwijt atm
What happened?quote:Op donderdag 10 november 2011 22:45 schreef missbehavin het volgende:
en bedanktquote:Op donderdag 10 november 2011 22:45 schreef missbehavin het volgende:
je denkt dat ik blij ben met mijn rol als hofnar?quote:Op donderdag 10 november 2011 22:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]Of ik daar nu zo blij mee moet zijn..
Al wat langerquote:
Dat was me vrouwtje ook, Vooral na haar laatste relatiequote:Op donderdag 10 november 2011 22:45 schreef missbehavin het volgende:
Hehe, de MIquote:Op donderdag 10 november 2011 22:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je denkt dat ik blij ben met mijn rol als hofnar?
Ik ben heul geen singlequote:
Je noemt ze nu al je vrouwtje?quote:Op donderdag 10 november 2011 22:46 schreef ayumu het volgende:
[..]
Dat was me vrouwtje ook, Vooral na haar laatste relatie
Dat moet je niet doenquote:
Doe eens even normaal.quote:
hij is duo penottiquote:
Jij bent niet eens grappigquote:Op donderdag 10 november 2011 22:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je denkt dat ik blij ben met mijn rol als hofnar?
quote:Op donderdag 10 november 2011 22:48 schreef Memento-Mori het volgende:
maar ayu dit is singles he? dus
Wees blij dat die d'r geen bijnaam geeft zoals sommige personenquote:
Hallo, let eens op de smileyquote:
Clowns zijn ook niet vrolijkquote:
Al een behoorlijke tijd niet meer hoor, sinds begin dit jaar.quote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 22:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wees blij dat die d'r geen bijnaam geeft zoals sommige personen
Dat was jij toch?quote:Op donderdag 10 november 2011 22:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wees blij dat die d'r geen bijnaam geeft zoals sommige personen
Uiteraardquote:
Ik verkas binnenkort wel naar OUDquote:Op donderdag 10 november 2011 22:48 schreef Memento-Mori het volgende:
maar ayu dit is singles he? dus
Zuchtquote:
quote:
Mjah, gedoe.quote:
Hallo, gedaan.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hallo, let eens op de smiley
al een opvolgster gevonden?quote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 22:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat moet je niet doen
Je bent wel een leuk en aardig persoon
quote:
Ach ik voel mij vaak niet veel beterquote:Op donderdag 10 november 2011 22:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]Thanks babe. maar een beetje wel
![]()
Volgens mij begint het afvallen bij je hersencellen..quote:
Gedoe? Wasda, behalve erachter komen dat je je autosleutels vergeten was terwijl je al halverwege de parkeerplaats was om bij terugkeer erachter te komen dat je nog je badjas aan had?quote:
Ach komt wel weer goed hoor, op je bek gaan is gewoon niet tof.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach ik voel mij vaak niet veel beter
quote:Op donderdag 10 november 2011 22:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gedoe? Wasda, behalve erachter komen dat je je autosleutels vergeten was terwijl je al halverwege de parkeerplaats was om bij terugkeer erachter te komen dat je nog je badjas aan had?
Prachtigquote:Op donderdag 10 november 2011 22:52 schreef Royco1 het volgende:
Stelletje pessimisten hier.
Het leven is soms best mooi.
Toch?
Ik hoef even geen relatie(s), de komende maanden ben ik zo druk, dat ik er geen tijd voor heb. En diegene waarmee ik nu aanrommel en misschien wel leuk genoeg vind, heeft hetzelfde.quote:
Hehequote:Op donderdag 10 november 2011 22:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Volgens mij begint het afvallen bij je hersencellen..
Bite mequote:Op donderdag 10 november 2011 22:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Volgens mij begint het afvallen bij je hersencellen..
Ik ook van jou, lieverd, ik ook van jouquote:
Inderdaadquote:Op donderdag 10 november 2011 22:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach komt wel weer goed hoor, op je bek gaan is gewoon niet tof.
Neequote:Op donderdag 10 november 2011 22:52 schreef Royco1 het volgende:
Toch?
Nee sorry ik ben op dieet.quote:
Dan wordt het tijd om een professional in te schakelen.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gedoe? Wasda, behalve erachter komen dat je je autosleutels vergeten was terwijl je al halverwege de parkeerplaats was om bij terugkeer erachter te komen dat je nog je badjas aan had?
Ja ja bla blaquote:Op donderdag 10 november 2011 22:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ook van jou, lieverd, ik ook van jou
Het leven is geweldig zelfsquote:Op donderdag 10 november 2011 22:52 schreef Royco1 het volgende:
Toch?
Opstaan, kop omhoog en tieten vooruitquote:Op donderdag 10 november 2011 22:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach komt wel weer goed hoor, op je bek gaan is gewoon niet tof.
ook goed tochquote:Op donderdag 10 november 2011 22:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik hoef even geen relatie(s), de komende maanden ben ik zo druk, dat ik er geen tijd voor heb. En diegene waarmee ik nu aanrommel en misschien wel leuk genoeg vind, heeft hetzelfde.
Het leven is altijd mooiquote:Op donderdag 10 november 2011 22:52 schreef Royco1 het volgende:
Toch?
Zeg, hou je nu opquote:
Nope.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
ook goed tochnog een leuke bijnaam voor deze jongedame
Dat doet er toch niet toe? Het gaat erom wat voor beeld jij van jezelf hebt.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]Wat een beeld heb je toch van me!
Yeah sure, let's keep it at that..quote:Op donderdag 10 november 2011 22:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat lief dat je solidair bent met me
Ik heb geen tieten, wat nu?quote:Op donderdag 10 november 2011 22:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Opstaan, kop omhoog en tieten vooruit
quote:Op donderdag 10 november 2011 22:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat doet er toch niet toe? Het gaat erom wat voor beeld jij van jezelf hebt.
Ja, straks, okequote:Op donderdag 10 november 2011 22:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nou dat zeg je nu wel..quote:
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 10 november 2011 22:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nee ik heb geen tieten.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je bedoelt; ik heb straks geen tieten meer
Don´t worry babe, life will swing againquote:
quote:
Jij welquote:Op donderdag 10 november 2011 22:58 schreef PeuRac het volgende:
Damn, over 48u zit ik lekker in San Fransiscolekker chillen in de zon en nog enigszins warm weer
nou neem dan maar n glas fles vodkaquote:Op donderdag 10 november 2011 22:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]Lukt nu echt even niet babe.
Ooit, ooit zal ik wel weer naief en onbevangen zijn. Denk ik.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Don´t worry babe, life will swing again
Enjoy dude!quote:Op donderdag 10 november 2011 22:58 schreef PeuRac het volgende:
Damn, over 48u zit ik lekker in San Fransiscolekker chillen in de zon en nog enigszins warm weer
Misschien niet naief en onbevangen, maar zeker wel blij met het levenquote:Op donderdag 10 november 2011 22:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ooit, ooit zal ik wel weer naief en onbevangen zijn. Denk ik.
Trustequote:Op donderdag 10 november 2011 22:59 schreef -Engel- het volgende:
Bedtijd voor kleine -Engel-tjes laterrrrrrrrrrsssssssss
Ik hoop het jongquote:Op donderdag 10 november 2011 23:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Misschien niet naief en onbevangen, maar zeker wel blij met het leven
Het is allemaal de schuld van mannenquote:Op donderdag 10 november 2011 22:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ooit, ooit zal ik wel weer naief en onbevangen zijn. Denk ik.
quote:
Het kan slechter inderdaad.quote:
Heul nietquote:Op donderdag 10 november 2011 23:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van mannen
quote:Op donderdag 10 november 2011 23:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En anders gewoon flink krassen
Zeg!quote:Op donderdag 10 november 2011 23:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van mannen
Hopen is voor het toilet en wanhopigen en angsthazen en andere ongewenste elementen in iemands belevingswereld. Je hoopt niet, je wéét het. Attitude towards life, change it, you can.quote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 23:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hopen is voor het toilet en wanhopigen en angsthazen en andere ongewenste elementen in iemands belevingswereld. Je hoopt niet, je wéét het. Attitude towards life, change it, you can.
welnee, daarvoor is karma veel te gefrustreerd.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:04 schreef missbehavin het volgende:
Maar Karma is ongetwijfeld een man.![]()
Ik vond het altijd een vrouwennaam en ze schijnt een bitch te zijnquote:Op donderdag 10 november 2011 23:04 schreef missbehavin het volgende:
Zeg wat? Het spijt me, maar ik kan niet zo goed tegen opmerkingen dat iemand het vertrouwen in de mensheid kwijt is. Voor zover ik je ken, ben je sterker dan dat.quote:
ja want er zijn ook goede mensen, die af en toe onverwachte en lieve dingen doen hoor missbquote:Op donderdag 10 november 2011 23:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zeg wat? Het spijt me, maar ik kan niet zo goed tegen opmerkingen dat iemand het vertrouwen in de mensheid kwijt is. Voor zover ik je ken, ben je sterker dan dat.
Als dat zo is, is het een nicht van jewelstequote:Op donderdag 10 november 2011 23:04 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op donderdag 10 november 2011 23:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
welnee, daarvoor is karma veel te gefrustreerd.
Die zijn er zekerquote:Op donderdag 10 november 2011 23:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja want er zijn ook goede mensen, die af en toe onverwachte en lieve dingen doen hoor missb
quote:Op donderdag 10 november 2011 23:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja want er zijn ook goede mensen, die af en toe onverwachte en lieve dingen doen hoor missb
Trouwen?quote:Op donderdag 10 november 2011 23:10 schreef missbehavin het volgende:
Of ik ben stiekem de long lost kleindochter van Vlad Dracula, dat kan ook nog
Allemaal leuk en aardig en je hebt ook wel gelijk, maar nu gewoon even niet.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zeg wat? Het spijt me, maar ik kan niet zo goed tegen opmerkingen dat iemand het vertrouwen in de mensheid kwijt is. Voor zover ik je ken, ben je sterker dan dat.
Ik vond je wel engquote:Op donderdag 10 november 2011 23:10 schreef missbehavin het volgende:
Of ik ben stiekem de long lost kleindochter van Vlad Dracula, dat kan ook nog
Nu dus juist wel, dit is het moment om dat aan jezelf te laten zien.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig en je hebt ook wel gelijk, maar nu gewoon even niet.
quote:
Jij bent gewoon niks gewend.quote:
Shit simply happens, dear. Tuurlijk komt het goed.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
gewoon even iets te veel op mijn bordje, komt ook wel goed
Lieverd, dat doe ik al ruim 1,5 jaar, mag ik ook even aan mijn tax zitten?quote:Op donderdag 10 november 2011 23:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu dus juist wel, dit is het moment om dat aan jezelf te laten zien.
Oh jee Sint Maarten met die kutkoters.....quote:Op donderdag 10 november 2011 23:12 schreef Memento-Mori het volgende:
morgen de 11e van de 11e hier, ik blijf de hele dag binnen (nouja ik fiets alleen heel snel naar mn werk en terug)
Niks, ik denk gewoon dat 7 seizoenen Buffy me gewoon een soort sensor heeft gegeven voor afstammelingen van Vladquote:Op donderdag 10 november 2011 23:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij bent gewoon niks gewend.
Carnaval in Limburgquote:Op donderdag 10 november 2011 23:12 schreef Memento-Mori het volgende:
morgen de 11e van de 11e hier, ik blijf de hele dag binnen (nouja ik fiets alleen heel snel naar mn werk en terug)
Gaan we dan veul seks hebben en vodka based cocktails drinken in de zon?quote:
nee de 11e van de 11e is hier iets heeeeeeeeeel andersquote:Op donderdag 10 november 2011 23:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh jee Sint Maarten met die kutkoters.....
Hoeveel jaar cel kan je krijgen voor vergiftiging van snoepgoed?
Elk dal is het begin van een nieuwe piek. Dus hup, klimmen jij!quote:Op donderdag 10 november 2011 23:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Lieverd, dat doe ik al ruim 1,5 jaar, mag ik ook even aan mijn tax zitten?
mag ik kumbayaa zingen?quote:Op donderdag 10 november 2011 23:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gaan we dan veul seks hebben en vodka based cocktails drinken in de zon?
Mijn vraag blijft staanquote:Op donderdag 10 november 2011 23:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee de 11e van de 11e is hier iets heeeeeeeeeel anders
Carnavalquote:Op donderdag 10 november 2011 23:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee de 11e van de 11e is hier iets heeeeeeeeeel anders
Nou vooruit.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gaan we dan veul seks hebben en vodka based cocktails drinken in de zon?
Gewoon mooi weer spelen. Ben je van ons gezeik afquote:Op donderdag 10 november 2011 23:16 schreef missbehavin het volgende:
Ik vind jullie allemaal heel lief hoor, maar pff
Heel soms lukt me dat even niet.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gewoon mooi weer spelen. Ben je van ons gezeik af
quote:Op donderdag 10 november 2011 23:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh jee Sint Maarten met die kutkoters.....
Hoeveel jaar cel kan je krijgen voor vergiftiging van snoepgoed?
Zou niet de eerste keer zijn dat ik als vrouw verkleed moetquote:Op donderdag 10 november 2011 23:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jij kan mooi verkleed als zwangere vrouw!
Heb ik gehoord
Het enthousiasme is verpletterendquote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 23:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het enthousiasme is verpletterend
E-bay?quote:Op donderdag 10 november 2011 23:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Waar kan je nu nog een Aziaat regelen?
Ik was zelfs nog enthousiaster toen mijn broer vroeg of ik hem om half 5 naar het station wilde brengenquote:Op donderdag 10 november 2011 23:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het enthousiasme is verpletterend
quote:Op donderdag 10 november 2011 23:24 schreef Barbusse het volgende:
Wat misschien ook werkt:
[ afbeelding ]
waarom zo vroeg?quote:Op donderdag 10 november 2011 23:32 schreef Spezza19 het volgende:
Ja ik ben pitten. Over 5 uur mijn broer naar het station brengen
Succesquote:Op donderdag 10 november 2011 23:32 schreef Spezza19 het volgende:
Ja ik ben pitten. Over 5 uur mijn broer naar het station brengen
Haiquote:
Dat is toch geen goed verhaal.quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:22 schreef 401k het volgende:
Op een dag was er een downgrade van Frankrijk. En toen was hij er toch niet. Thanks S&P. Morons.
En toen kwam er een olifant met een lange snuit, en die blies het verhaaltje uit.
behalve in een tentjequote:Op vrijdag 11 november 2011 08:35 schreef stbabylon het volgende:
niks mis met kutten, kraken of hippies
Heel slim!quote:
Dan doe ik helemaal niets! Hier heb ik tenminste af en toe nog wat aanspraak en kan ik nog wat koffie halen. Zo nu en dan.quote:
Thuis kan ik ook koffie halen!quote:Op vrijdag 11 november 2011 08:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan doe ik helemaal niets! Hier heb ik tenminste af en toe nog wat aanspraak en kan ik nog wat koffie halen. Zo nu en dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Gore koffie!quote:Op vrijdag 11 november 2011 08:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan doe ik helemaal niets! Hier heb ik tenminste af en toe nog wat aanspraak en kan ik nog wat koffie halen. Zo nu en dan.
Laat ik idd in de ijskou na mijn nachtmerrie het bed uit gaan om lavendelolie te pakkenquote:Op vrijdag 11 november 2011 08:51 schreef MNR het volgende:
Lavendelolie Cue_, lavendelolie, Moeder Natuur's wondertje! Ik ga dadelijk een paar uurtjes naar kantoor en dan vanmiddag lekker WEEKEND vieren!! Jeeee! Ga zoveel leuke dingen doen
Ze zijn besmettelijk?quote:Op vrijdag 11 november 2011 08:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heel slim!
Had ik ook gewild, maar dan sliep ik nu echt nog wel. Slecht geslapen. Kut nachtmerries
Sporten (waar ik erg naar uit kijk), aankomst van Sinterklaas kijken natuurlijkquote:Op vrijdag 11 november 2011 08:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Laat ik idd in de ijskou na mijn nachtmerrie het bed uit gaan om lavendelolie te pakken
Nee gelukkig zelden last van
wat ga je doen dan?
Klinkt goed! Druk programma zo te zienquote:Op vrijdag 11 november 2011 09:00 schreef MNR het volgende:
Sporten (waar ik erg naar uit kijk), aankomst van Sinterklaas kijken natuurlijk, naar mn nichie, Glow en wellicht nog naar de film met 2 maten. Maar vooral het sporten in het weekend vind ik heerlijk om te doen
Jij nog leuke plannen? X
Klinkt gezellig!quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klinkt goed! Druk programma zo te zien
Vanavond naar cafe, treed een bandje op. Dan zaterdag bijkomen en savonds naar Nijmegen naar een vriend van me. Zondag terug en verder bijkomen
leuke burenquote:Op vrijdag 11 november 2011 09:03 schreef MNR het volgende:
Nou, volgens mij is de buurman een beetje boos, hoor hem brullen met iets in de trant van "vuil kutwijf". Die was bij mij linea recta naar de deur verwezen. Sommige mensen
Ik hoor die van mij regelmatig bulderen. Tegen vrouwlief of een van de 5 dochters.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:03 schreef MNR het volgende:
Nou, volgens mij is de buurman een beetje boos, hoor hem brullen met iets in de trant van "vuil kutwijf". Die was bij mij linea recta naar de deur verwezen. Sommige mensen
Maar zetten de TV wel keihardquote:Op vrijdag 11 november 2011 09:04 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
leuke buren
Ik ben dol op m'n buurbejaarden: ze maken geen lawaai en ze horen niks
m'n muziek staat hard genoeg om daar niks van te horenquote:Op vrijdag 11 november 2011 09:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar zetten de TV wel keihard
Mijn buurvrouw liep haar kinderen vanmorgen ook weer uit te scheldenquote:Op vrijdag 11 november 2011 09:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik hoor die van mij regelmatig bulderen. Tegen vrouwlief of een van de 5 dochters.
Wie weet wordt zij daar geil van?quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:03 schreef MNR het volgende:
Gezellig! Heb gisteren al kerstnummers verzameld, ook kerstliedje van Westlife.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:11 schreef CherryLips het volgende:
O, ik zit onbewust mee te zingen met de Backstreet Boys
quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:13 schreef stbabylon het volgende:
Kerstnummers? Sowieso nooit, maar zeker niet voor 6-12
+1.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:13 schreef stbabylon het volgende:
Kerstnummers? Sowieso nooit, maar zeker niet voor 6-12
Ga dood.quote:
Leuke buurt!quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw liep haar kinderen vanmorgen ook weer uit te scheldenNou ja, ze liep in ieder geval te schreeuwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |