Tobelerone-koffiequote:Op donderdag 10 november 2011 22:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, en echt eten ookMaar ja, Sjefke lustte ook meloen dus dat is logisch, dat komkommer dan ook aantrekkelijk is
Sawyer probeert nu mijn beker toblerone-koffie te begravenSmaken verschillen
![]()
Tobleronekoffie heeft mn zusje meegenomen uit Frankrijk, bijna opquote:Op donderdag 10 november 2011 22:23 schreef Bamba het volgende:
[..]
Tobelerone-koffieWaar haal je dat?
Gizmo is ook verzot op mayonaise. Eigenlijk eet ' ie alles
.
Oh, da's net te ver rijdenquote:Op donderdag 10 november 2011 22:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tobleronekoffie heeft mn zusje meegenomen uit Frankrijk, bijna op
En mayo eten ze hier ook ja
Ik hoopte op Duitslandquote:Op donderdag 10 november 2011 22:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tobleronekoffie heeft mn zusje meegenomen uit Frankrijk, bijna op
Dat is ook wel lekkerderquote:Op donderdag 10 november 2011 22:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Smaakjeskoffie![]()
Gewone koffie of een lekkere cappuchino
En daaaarom hebben wij zo'n bonenmaalkoffiedingapparaat; ideaalquote:Op donderdag 10 november 2011 22:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is ook wel lekkerderMaar ik heb ff mn senseo niet en koffie zetten voor alleen mij is niet leuk vind ik
veel te duurquote:Op donderdag 10 november 2011 22:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En daaaarom hebben wij zo'n bonenmaalkoffiedingapparaat; ideaal![]()
Koffie drinken is echt een klein feestje dan![]()
quote:Whehehe, T&L vonden net een dikke wurm in de palm![]()
![]()
En L. gromde alles bij elkaar toen ik em afpakte en rende achter me aan toen ik wurmpie de achterdeur uitsmeet
quote:Op donderdag 10 november 2011 22:58 schreef Bamba het volgende:
Hoe is het met je katten Ing? Merk je verbetering?
Valt echt mee; voor 200 euro heb je zo'n ding en wij hebben die van ons inmiddels bijna 8 jaar.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
veel te duur
[..]Hier grommen ze al om een beessie
Oh wat fijn joh! Je zult wel opgelucht zijnquote:Op donderdag 10 november 2011 23:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]![]()
T. krijgt medicijnen, maar ook zonder de meds valt ie niet meer aan.
Ik geef ze hem alleen nu om wat rustiger te blijven, zodat Mel z'n vertrouwen weer terug kan krijgen.
Maar het gaat gelukkig steeds beter
quote:Op donderdag 10 november 2011 23:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]![]()
Ik geef ze hem alleen nu om wat rustiger te blijven, zodat Mel z'n vertrouwen weer terug kan krijgen.
Wat fijn! En ga je hem nu ook weer bij Droop introduceren?quote:Op donderdag 10 november 2011 23:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]![]()
Dat heeft ie van de week zelf al ff gedaan toen ik de deur niet goed dicht had getrokken.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat fijn! En ga je hem nu ook weer bij Droop introduceren?
owquote:Op donderdag 10 november 2011 23:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat heeft ie van de week zelf al ff gedaan toen ik de deur niet goed dicht had getrokken.
Geen succes![]()
Ik ben op zich wel zuinig met de niertjes van T. dus platdrogeren lijkt me geen optiequote:Op donderdag 10 november 2011 23:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ow
En hem helemaal plat drogeren en dan Droop erop gooien is ook geen plan zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |