Ja, ik zou niet te hard klagen als ik hem was, als ze het guldenteken voor de euro's zouden zetten bij de te betalen prijzen in de horecaquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:36 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik reken ook nog terug hoor, maar die Ali duidelijk niet want dan lulde hij niet zo dom
Als ze het dan bij ons salaris niet doen en in de horeca, kledingzaken, supermarkten etc wel, dan zijn we in één klap rijk rijk rijkquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:42 schreef oh-oh het volgende:
Jee, dat zou echt superfijn zijn ja, en niet alleen in de horeca
PM spamquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb heul veul PM's gehad van jou. Nog een specifieke op het oog? Ik vermoed die ene waarin je aangeeft te twijfelen wat je nu zult doen...
quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ze het dan bij ons salaris niet doen en in de horeca, kledingzaken, supermarkten etc wel, dan zijn we in één klap rijk rijk rijk
Godverdomme Greys!quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:45 schreef Greys het volgende:
Over rijk gesproken... weer niets in de Staatsloterij
Snow can wait I forgot my mittens...quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:48 schreef oh-oh het volgende:
Oooooooooh Winter van Tori's Anus op de radio
Dan zullen ze die webshop van de H&M ook hard moeten aanvullenquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:45 schreef oh-oh het volgende:
Das een strak plan Greys, dan ga ik ook nog maar twee dagen werken
quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:49 schreef Greys het volgende:
Hier nog een helder licht
Let op de 13-13-13...
[ afbeelding ]
oeh geijl, met een zachte 'g'quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:50 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben heser dan die mensen van de Simpel reclames zegt mn baas net
Zulle we sexlijn openen?quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:50 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben heser dan die mensen van de Simpel reclames zegt mn baas net
Fixed!quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:53 schreef oh-oh het volgende:
Godverdomme Qwea ik haat je echt tot op je enkelbotgewricht
Je had ook even de horlepiep op zijn bureau moeten dansen!quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:51 schreef Croli het volgende:
Zo, net sollicitatie gehad. Wat was dat ruk zeg!
Ze waren meer op zoek naar een persoonlijkheid dan naar iemand die de functie ook daadwerkelijk kan doen.
Ze wilden graag iemand die niet alleen enthousiast is maar MEGA-enthousiast.
Nou sorry hoor dat ik niet gelijk op de tafel sta te dansen van 'kies mij, kies mij'
Het ging echt bijna niet over de functie zelf, zo vaag heb ik het nog nooit meegemaakt.
En ik ben zelf op zich best een enthousiast persoon, maar in het begin nog wel iets terughoudend, kat uit de boom kijkend.. Ga daar ook niet zitten iemand anders te zijn...
Dus nee, denk niet dat dit m wordt. Donderdag nog een sollicitatie, 1tje waar ik wat meer enthousiast over ben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |