quote:Op donderdag 10 november 2011 21:40 schreef Paul-89 het volgende:
[..]Als ze bij flirt je stijf zit denk ik dat het geen flirt wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mother Applejuice.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:55 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Als ze bij flirt je stijf zit denk ik dat het geen flirt wordt
Scheel maakt me niets uit, ze probeert zich heel erg pittig te profileren. En je vraagt om foto-roepersquote:Op donderdag 10 november 2011 21:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben scheel en een vent en ik kan nog geiler kijken dan dat mens.
Misschien dat Twitwouter interesse heeft??quote:Op donderdag 10 november 2011 21:55 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ja goed he.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:53 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Heeft die zeikmail van je moeder echt geholpen
En hij word zeker niet stijf.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:55 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Bereid je maar alvast mentaal voor, voor je 't weet is 5 december weer voorbijquote:Op donderdag 10 november 2011 22:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat dan weer wel![]()
Maar toch... Kerst
Die ellende overvalt me elk jaar weer, is geen voorbereiding tegen opgewassenquote:Op donderdag 10 november 2011 22:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Bereid je maar alvast mentaal voor, voor je 't weet is 5 december weer voorbij
quote:Op donderdag 10 november 2011 22:43 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Geen Last Christmass hoop ik?
Ik kom België niet voorbijquote:Op donderdag 10 november 2011 22:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ach, ik ga nog wel eens op vakantie naar Frankrijk.![]()
![]()
/
iddquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |