Dat zijn dan ook 2 goede meetpunten.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:15 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Sowieso New Kids
Je hebt nu ook dat New Chicks op RTL5. Echt alle vooroordelen die ik heb tegen brabanders worden bevestigt door deze twee programma's
Niet alle brabanders zijn dus zo?!quote:Op donderdag 10 november 2011 20:27 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook 2 goede meetpunten.
lol@emoticon.quote:
geil!quote:Op donderdag 10 november 2011 21:33 schreef heloef het volgende:
Ja hoi iedereen, ik ga morgen jullie station bevuilen in de Popquiz om 00:00.
Nou groetjes he.
Dat is snel geregeld, tof!quote:Op donderdag 10 november 2011 21:33 schreef heloef het volgende:
Nou groetjes he.
En zaterdag ook nog een andere 'bekende' van ons bij Timur.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:33 schreef heloef het volgende:
Nou groetjes he.
quote:Op donderdag 10 november 2011 21:33 schreef heloef het volgende:
Nou groetjes he.
Wie dan?quote:Op donderdag 10 november 2011 21:38 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En zaterdag ook nog een andere 'bekende' van ons bij Timur.
Hans?quote:Op donderdag 10 november 2011 21:38 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En zaterdag ook nog een andere 'bekende' van ons bij Timur.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 november 2011 21:40 schreef Paul-89 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
[..]Ben zo terug, even overgeven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]Zelfs ik zou der niet doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zegt wel genoeg, mijn gunst wat afzichtelijk.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Knap dat je eerst nog een post kon maken, als ik moet nekken dan gebeurt dat ook bijna directquote:
Ondanks de geile, ietwat loensende pose?quote:Op donderdag 10 november 2011 21:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Zelfs ik zou der niet doen.
Dat zegt wel genoeg, mijn gunst wat afzichtelijk.
Ik ben scheel en een vent en ik kan nog geiler kijken dan dat mens.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Ondanks de geile, ietwat loensende pose?
Heeft die zeikmail van je moeder echt geholpenquote:Op donderdag 10 november 2011 21:33 schreef heloef het volgende:
Nou groetjes he.
[..]Als ze bij flirt je stijf zit denk ik dat het geen flirt wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mother Applejuice.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:55 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Als ze bij flirt je stijf zit denk ik dat het geen flirt wordt
Scheel maakt me niets uit, ze probeert zich heel erg pittig te profileren. En je vraagt om foto-roepersquote:Op donderdag 10 november 2011 21:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben scheel en een vent en ik kan nog geiler kijken dan dat mens.
Misschien dat Twitwouter interesse heeft??quote:Op donderdag 10 november 2011 21:55 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ja goed he.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:53 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Heeft die zeikmail van je moeder echt geholpen
En hij word zeker niet stijf.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:55 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |