Heb je gezien welke oude troep daarvoor gaat wijken?quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:15 schreef Gellius het volgende:
Maar niet met mij hoor. Ik was wel even op en neer naar Groningen, voor de verjaardag van mijn broer. Wat voor een ijzingwekkend gebouw gaan ze daar aan de Oostwand plaatsen, zeg? Waarom komen jullie niet in opstand?
Je had je niet gemeld dit weekend. Ik dacht dat dat alleen gebeurde als je een weekend weg was.quote:
Nee hoor. Mevrouw K. was eergisteren nog ongesteld. Ik heb gewoon een grote liefde voor houten treintjes die ik even met jullie wilde delen. Mocht er een JAMpannertje komen, dan zal ik dat natuurlijk aankondigen.quote:
In Rotterdam vind ik die moderne architectuur ook wel mooi. Maar ik moet er niet aan denken dat een historische stad als 's-Hertogenbosch hiermee vergeven wordt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:24 schreef Ringo het volgende:
Die Haagse skyline vind ik prachtig hoor. Maar ik ben dan ook Rotterdammer. Wij leggen hoogbouw aan rondom de spaarzame monumenten in het centrum. Als om die te beschermen tegen toekomstige bommen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |