Het lukt je helaas niet zo goed om mij te irriteren, Mainport.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:39 schreef Mainport het volgende:
Kijk, Gillingham. De reden dat ik in deze reeks post is omdat ik mezelf heel grappig vind en ik het leuk vind om mensen te irriteren. Jij post hier omdat je vrienden zoekt op een internetforum en graag mee wilt praten met de grote mensen. Dat lukt niet want voorgaande straalt er vanaf en je hebt totaal geen eigen inbreng. Als ik iets van jou lees moet ik HUILEN
Nee.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:13 schreef Claudia_x het volgende:
Heb ik jullie al eens verteld over die keer dat ik in Londen op zoek ging naar dit gebouw?
[ afbeelding ]
Dat is toch heel wat anders dan een hedendaagse wolkenkrabber. Een paar straten verderop kun je dat gebouw niet meer zien. Ook honderd jaar geleden niet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:47 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Zelfs dat klopt niet natuurlijk, dit:
[ afbeelding ]
was ooit het hoogste kantoorgebouw van Europa en bepaalde dus ook de skyline van Rotterdam
Nee, vertel!quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:13 schreef Claudia_x het volgende:
Heb ik jullie al eens verteld over die keer dat ik in Londen op zoek ging naar dit gebouw?
[ afbeelding ]
Wat een lieve beesten.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat denk ik, maar het was lastig te zien.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het gebouw bestond niet.quote:
Ik werd er weemoedig van.quote:Op zondag 20 november 2011 17:12 schreef Mainport het volgende:
Allemaal mongols hier en niemand die reageert op mijn prachtige verhaal
En toen?quote:
Ik quiz maandelijks bij Amstelstroom, en daar is het erg gezellig en zijn de vragen ook erg leuk. Enige nadeel is dat die quiz al weken vantevoren vol zit. Heb daar zelf ook wel eens de quiz gepresenteerd.quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:42 schreef Z het volgende:
[..]
Dit was m'n eerste pubquiz, maar heb me na dit succes gekwalificeerd om vaker mee te doen. Ik weet niet waar nog meer gespeeld wordt. Heb je tips?
Ik vind 'em wel meevallen. Rij er elke dag langs, en dat ie er uit elke hoek anders uitziet kan me wel bekoren. En als je op een hoge locatie staat is het wel een mooie landmark.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:32 schreef Z het volgende:
Ik vind dit veel erger:
[ afbeelding ]
En dat staat al geruime inAmsterdam
West te detoneren.
De was doen, dat is toch een kwestie van in een halve minuut de vuile was in de machine stoppen om die er anderhalf uur later uit te halen en dan op te hangen of in de droger te stoppen. Nauwelijks een dagtaak. Of ga je nog echt aan de haal met zo'n prachtig wasbord?quote:Op vrijdag 25 november 2011 08:59 schreef Lienekien het volgende:
Ik doe vandaag de was en ga lunchen in de stad met een vriendinnetje.
Het is niet onopgemerkt gebleven.quote:En dan heb ik het niet over vrouwen die gewoon tevreden zijn met hun bestaan als huisvrouw of als verpleegkundige, maar over vrouwen die zogezegd 'studeren', maar wier interesse nog steeds niet verder gaat dan de verplichte leerstof en SBS-6, shoppen, The Voice of Holland et cetera.
[...].
(c) lxiv
Waarom zou ik daar ook een dagtaak aan moeten hebben?quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:11 schreef Gillingham het volgende:
[..]
De was doen, dat is toch een kwestie van in een halve minuut de vuile was in de machine stoppen om die er anderhalf uur later uit te halen en dan op te hangen of in de droger te stoppen. Nauwelijks een dagtaak. Of ga je nog echt aan de haal met zo'n prachtig wasbord?
[ afbeelding ]
Ik was niet helemaal serieus.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar ook een dagtaak aan moeten hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |