quote:Op donderdag 10 november 2011 20:47 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat komt omdat vrouwen geen tactisch benul hebben.je liegt, ze weten (over het algemeen)hoe je het beste kan schoonmakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 november 2011 20:47 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat komt omdat vrouwen geen tactisch benul hebben.Trollface mag weg, het is namelijk waar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 november 2011 21:04 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
je liegt, ze weten (over het algemeen)hoe je het beste kan schoonmaken
Slaap jij maar zonder mij vanavond.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:04 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
je liegt, ze weten (over het algemeen)hoe je het beste kan schoonmaken
Je hebt toch al een vervanger in je nachtkastje.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Slaap jij maar zonder mij vanavond.
Die warmt me vast nog beter op dan Boz.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:16 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je hebt toch al een vervanger in je nachtkastje.
Moet je hem eerst in warm water leggenquote:Op donderdag 10 november 2011 21:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die warmt me vast nog beter op dan Boz.
Jaaaaa als als ik dit spel net zo veel ga spelen wel.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die plekjes leer je toch vanzelf wel weer kennen.
leugens!! Ik later vrouwen koken (ohw snap woord garpje)quote:Op donderdag 10 november 2011 21:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die warmt me vast nog beter op dan Boz.
Heb je m?quote:Op donderdag 10 november 2011 22:43 schreef badboynova het volgende:
Nieuwe dashboard ziet er goed uit, hij werkt ook bijzonder snel.
Dat is echt zo slecht, en ik denk niet dat ze alle mensen gaan bannen die dit ff een uurtje hebben gedaan.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:52 schreef Xblister het volgende:
Las net dit
http://tweakers.net/nieuw(...)warfare-3-bloot.html
deed wel even een ''
Wat is is jou geval het verschil dan met voor de game en nu die uit is dan?quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:26 schreef Xblister het volgende:
Ooh ik ga dit veel te veel spelen zie ik nu al![]()
![]()
![]()
byebye leven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer dat je geen kut aan de functies hebt hèquote:Op donderdag 10 november 2011 22:43 schreef badboynova het volgende:
Nieuwe dashboard ziet er goed uit, hij werkt ook bijzonder snel.
En net zat je nog te zeiken over dat de game online stondquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |