Kaas of worst.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:00 schreef Pixell het volgende:
Ik weet alles..
alleZ!
Vraag maar iets
Hap hap etc..quote:Op donderdag 10 november 2011 19:04 schreef Tauchmeister het volgende:
Weet je Stoma, het boeit me eigenlijk geen flikker wat jij allemaal doet, alleen heb ik als ik m'n mening ergens over geef niet altijd zin om daar urenlang over te gaan discussiëren, zeker niet als het gaat om zoiets nutteloos een game. Dat jij dan altijd op die manier je gelijk wil halen door te zeggen dat ik een ondoordachte mening heb omdat ik niet met argumenten... tja, ik vind het best.
Vooruit, jij hebt de discussie gewonnen, als je dat zo graag wilt. Maar denk ook maar niet dat iemand er straks iets om geeft dat je een K/D-ratio van 3.4 hebt.
quote:Op donderdag 10 november 2011 19:04 schreef Tauchmeister het volgende:
Weet je Stoma, het boeit me eigenlijk geen flikker wat jij allemaal doet, alleen heb ik als ik m'n mening ergens over geef niet altijd zin om daar urenlang over te gaan discussiëren, zeker niet als het gaat om zoiets nutteloos een game. Dat jij dan altijd op die manier je gelijk wil halen door te zeggen dat ik een ondoordachte mening heb omdat ik niet met argumenten... tja, ik vind het best.
Vooruit, jij hebt de discussie gewonnen, als je dat zo graag wilt. Maar denk ook maar niet dat iemand er straks iets om geeft dat je een K/D-ratio van 3.4 hebt.
Kijk naar mijn posts. Dat is toch niet serieusquote:Op donderdag 10 november 2011 19:06 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ah, nu hap ik weer. Rare vent.
En dan is het weer hap hapquote:Op donderdag 10 november 2011 19:05 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Kaas of worst.
[..]
Hap hap etc..
NTC is Nederlandse Teckel Club, die andere weet ik niet.quote:
negatieve / positieve temperatuur coëfficiënten, iets met elektronica of zoquote:
Kaas als ik tosti's maak, anders liever worstquote:
goed.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:08 schreef Pixell het volgende:
[..]
negatieve / positieve temperatuur coëfficiënten, iets met elektronica of zo
Zomaar vragen stellen. Zijn tab naast Fok is waarschijnlijk google waar die alles snel opzoekt.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:12 schreef badboynova het volgende:
[..]
goed.
en wat is een lds niet lsd kut hippie
ladies and gentelman, the troll has entered the buildingquote:Op donderdag 10 november 2011 19:14 schreef SoldMayor het volgende:
Stelletje faalhazen allemaal met jullie K/D![]()
Ik heb een K/D van 1.12 in MW3 ik ben er trots op JAAAAAAA GVD!!!
Weer elektronica? Iets met Led ... Systemquote:Op donderdag 10 november 2011 19:12 schreef badboynova het volgende:
[..]
goed.
en wat is een lds niet lsd kut hippie
quote:Op donderdag 10 november 2011 19:14 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Zomaar vragen stellen. Zijn tab naast Fok is waarschijnlijk google waar die alles snel opzoekt.
Zegt de man die geen pepernoot raakt.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:16 schreef badboynova het volgende:
[..]
ladies and gentelman, the troll has entered the building
quote:Op donderdag 10 november 2011 19:14 schreef SoldMayor het volgende:
Stelletje faalhazen allemaal met jullie K/D![]()
Ik heb een K/D van 1.12 in MW3 ik ben er trots op JAAAAAAA GVD!!!
quote:Op donderdag 10 november 2011 19:16 schreef Pixell het volgende:
[..]
Weer elektronica? Iets met Led ... System
ik ga het tegen m'n moeder zeggen, dat jij mij doet plagenquote:Op donderdag 10 november 2011 19:17 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Zegt de man die geen pepernoot raakt.
Of fifa...![]()
![]()
Nee, dat kan. Je moet je mw2 disk erin stoppen!quote:Op donderdag 10 november 2011 19:20 schreef SoldMayor het volgende:
Trouwens waar moet ik de HD Content Package instaleren bij MW3?
ooh wacht..
where the sun dont shinequote:Op donderdag 10 november 2011 19:20 schreef SoldMayor het volgende:
Trouwens waar moet ik de HD Content Package instaleren bij MW3?
ooh wacht..
Ow op zo'n manier dus.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:21 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nee, dat kan. Je moet je mw2 disk erin stoppen!
hihihiahoahaohoa garpig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |