Hij is er nu toch al?quote:Op vrijdag 11 november 2011 06:39 schreef Michhas het volgende:
Morgen Tam
Even wachten op je stalker
Ik heb je niet gezien in mijn kamer hoor?quote:Op vrijdag 11 november 2011 06:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vast wel, hij heeft de hele nacht naar je gekeken terwijl je lag te slapen.
Oh shit, ik snap hem nu pasquote:Op vrijdag 11 november 2011 06:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb je niet gezien in mijn kamer hoor?
Ja ik dacht ik herhaal het nog maar een keer.quote:Op vrijdag 11 november 2011 06:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oh shit, ik snap hem nu pas___!
Maar ik ben geen stalker
Jaquote:Op vrijdag 11 november 2011 06:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik dacht ik herhaal het nog maar een keer.Het is ook vroeg, je kan er niets aandoen.
zeg michas, heb jij niks beters te doen dan een beetje mij uit te lachen omdat ik zogenaamd de stalker ben van tliciouz? Ik probeer gewoon zo aardig mogelijk te zijn en zoveel mogelijk respect te hebben voor het vrouwelijk geslacht. En als je dat niet kan waarderen, dan reageer je gewoon niet. Ok?quote:
Uitlachen?quote:Op vrijdag 11 november 2011 07:28 schreef Morgen- het volgende:
[..]
zeg michas, heb jij niks beters te doen dan een beetje mij uit te lachen omdat ik zogenaamd de stalker ben van tliciouz? Ik probeer gewoon zo aardig mogelijk te zijn en zoveel mogelijk respect te hebben voor het vrouwelijk geslacht. En als je dat niet kan waarderen, dan reageer je gewoon niet. Ok?
mavo bestaat al een dikke 10 jaar niet meerquote:Op vrijdag 11 november 2011 07:43 schreef Morgen- het volgende:
Ik ben Morgen-, 16 jaar, woon in rotterdam, geboren in den haag en doe mavo. Jaja, dat kan beter.. I know...
hier blijkbaar wel en ik zit erop. Maar als die naam niet bestaat, how about this: vmbo-tl :/quote:Op vrijdag 11 november 2011 07:45 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
mavo bestaat al een dikke 10 jaar niet meer
Ik hoop dat je doorhebt dat we maar wat zitten te ouwehoerenquote:Op vrijdag 11 november 2011 07:48 schreef Morgen- het volgende:
Ach ja ik moet weg, spreek jullie later >_>
quote:Op vrijdag 11 november 2011 01:12 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wat is is jou geval het verschil dan met voor de game en nu die uit is dan?Het gaat om het ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness
Mijn K/D bij MW3 is oneindigquote:Op donderdag 10 november 2011 19:14 schreef SoldMayor het volgende:
Stelletje faalhazen allemaal met jullie K/D![]()
Ik heb een K/D van 1.12 in MW3 ik ben er trots op JAAAAAAA GVD!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Daarom zijn de oude BF's ook gammel en is BF3 gewoon bazigquote:Op donderdag 10 november 2011 19:34 schreef SoldMayor het volgende:
Weetje wat het is met cod...
Het maakt helemaal geen bal uit hoe het er uit ziet.
Als ze nou ineens mw3 op een andere nieuwe engine hadden gemaakt dan was mischien wel heel het snelle cod gevoel weg.
BF3 speelt ook een stuk anders dan alle andere bf's.
yepquote:
wtf ben jij voor eeen hol bewoner, tsssss een beetje respect voor vrouwen hebben. Bij je geboorte zei je zeker ook dat je geen ballen nodig had, dus heb je die daar op de balie achter gelaten ;') .quote:Op vrijdag 11 november 2011 07:28 schreef Morgen- het volgende:
[..]
zeg michas, heb jij niks beters te doen dan een beetje mij uit te lachen omdat ik zogenaamd de stalker ben van tliciouz? Ik probeer gewoon zo aardig mogelijk te zijn en zoveel mogelijk respect te hebben voor het vrouwelijk geslacht. En als je dat niet kan waarderen, dan reageer je gewoon niet. Ok?
Ik ben met je eens.quote:
Samen met Skyrim danquote:
Tot nu werkt alles wel, er zijn alleen nog geen nieuwe app's in de app store.quote:Op vrijdag 11 november 2011 01:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jammer dat je geen kut aan de functies hebt hè
YouTube werkt wel?! of zit dat in deze er nog niet inquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:54 schreef badboynova het volgende:
[..]
Tot nu werkt alles wel, er zijn alleen nog geen nieuwe app's in de app store.
you tube ben ik nog niet tegen gekomen, zal zo ff kijken (meer tijd om uitgebreid alles te proberen).quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
YouTube werkt wel?! of zit dat in deze er nog niet in?
Ik vind zo jammer dat netflix etc niet in NL werkt.quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
YouTube werkt wel?! of zit dat in deze er nog niet in?
quote:Op vrijdag 11 november 2011 08:59 schreef Rossdale het volgende:
Nieuwe perk in Black Ops 2?
[ afbeelding ]
Of Sky. Genoeg mensen uit de UK kijken naar voetbal wedstrijden op hun Xbox.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:00 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik vind zo jammer dat netflix etc niet in NL werkt.
Hey ik had me ook opgegeven voor die beta-test. Heb jij een mailtje gekregen oid dat hij te downloaden was?quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:54 schreef badboynova het volgende:
[..]
Tot nu werkt alles wel, er zijn alleen nog geen nieuwe app's in de app store.
Nog geen you tube beschikbaar, maar Zune is sterk verbeterd (overzicht is beter en het is sneller).quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Of Sky. Genoeg mensen uit de UK kijken naar voetbal wedstrijden op hun Xbox.
Ik snap het nut niet, maar goed. Zune vind ik zelf niks
Heb ik ook gedaan, maar niks van gehoord.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hey ik had me ook opgegeven voor die beta-test. Heb jij een mailtje gekregen oid dat hij te downloaden was?
Hopen op een MM actie dan maar, anders kan dat nog lang durenquote:
Zet ff een foto neerquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:11 schreef badboynova het volgende:
[..]
Nog geen you tube beschikbaar, maar Zune is sterk verbeterd (overzicht is beter en het is sneller).
Als goed is krijg ik vandaag bevesteging over mijn MW3 voor 3 tientjesquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hopen op een MM actie dan maar, anders kan dat nog lang duren
Zal wel meevallenquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hopen op een MM actie dan maar, anders kan dat nog lang duren
Daarom heb je er dus niks aan, de meeste features zitten er toch niet inquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:11 schreef badboynova het volgende:
[..]
Nog geen you tube beschikbaar, maar Zune is sterk verbeterd (overzicht is beter en het is sneller).
Jammer dat die het minste eruit ziet volgens sommige screens en vrijwel elke review komt van de Xbox afquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:11 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, maar niks van gehoord.
Mijn vriendin gaat geloof ik skyrim halen! (alleen wel voor PS3)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |